Oud 02-01-2002, 23:39
Verwijderd
O.k, hier het probleem...
Ik ben nu bijna twee jaar met mijn vriend (nu 18, overigens een hele lieve jongen) en sinds een half jaar ofzo hebben we seks... Alleen is het probleem dat we er één weinig kans toe hebben (een keer per week) en twéé dat ik er niet zo vaak zin in heb. En daar baalt hij gigantisch van. We hebben er net weer 'ruzie', of althans een woordenwisseling om gehad. En ik vind het gewoon niet leuk...

Iemand tips om meer zin te krijgen? (god, wat klinkt dit stupide...)
Ik bedoel, ik stel mezelf altijd in zo van: "Ik heb nu geen zin, dús het gebeurd niet."
Want tsja, ik weet dat ik niks tegen mijn zin moet doen, maar ik heb geen zin in ruzie (goh, ook al niet? ) en het moet toch mogelijk zin om een beetje zin te krijgen?

Okee, alvast bedankt...

Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 23:41
-$-Battou-$-
Avatar van -$-Battou-$-
-$-Battou-$- is offline
laat hem wat frummelen bij jouw.. misschien dat je dan heet wordt en wel zin krijgt?
__________________
There is no fate but what we make...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2002, 23:45
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Mjah, zeker dat het voorspel lang genoeg is voor je..? Of dat hij genoeg rekening houdt? Ik en battou (hierboven ) hebben zelfs gemiddeld 2x de maand de kans ofzo. Dus misschien het wat uitstellen tot je echt zin heeft..? Hij moet het wel begrijpen en respect voor hebben vind ik.
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 00:01
Verwijderd
Citaat:
My$Te®yG!®L schreef:
Mjah, zeker dat het voorspel lang genoeg is voor je..?
elfs dat laat ik niet toe op zo'n moment. Erg hè?

Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 00:22
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Ik bedoel, ik stel mezelf altijd in zo van: "Ik heb nu geen zin, dús het gebeurd niet."
misschien moet je je eens voornemen dat niet vooraf te denken... misschien scheelt dat wat?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 09:16
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik kan me jouw situatie niet zo gemakkelijk voorstellen want ik laat t zeg maar altijd wel gebeuren... lekker lang voorspel, de "daad" (1 t/m 3 keer) en naspel...
waarom laat je t niet toe dan? hou je (nog wel) van m? zijn er dingen in t verleden gebeurd waardoor je dit niet meer wil?

en opzich vind ik dat je vriend er respect voor moet hebben. Als jij niet wil, is dat maar pech voor m... wel lullig voor m, mjah... als jullie van elkaar houden kan t best ook zonder sex. Er zijn genoeg mensen die aan "geen sex voor t huwelijk" doen.
En anders... misschien verwent ie je niet genoeg? te kort voorspel? of komt ie dwingend over dat jij zoiets hebt van?: ga weg eikel, nu niet! (heb over persoon, niet gedeelte penis )<--- situatie die een vriendin van me gehad heeft...

succes iig...

-xxx-jes ikkuh
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 09:36
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Ik krijg sterk het idee dat wanneer jullie het doen, jij er niet genoeg van geniet.
Dat kan ik natuurlijk mis hebben.
Weet jij zelf waarom je geen zin hebt?
__________________
Geluk zit in een klein hoekje
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 09:59
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Ik sluit me zo ongeveer bij prikkeldraad aan. Boeid de sex je wel genoeg? Want als je het niet (echt) lekker vind dan heb je natuurlijk ook niets om naar uit te kijken en te verlangen.
Netzoals ik ook niet zal staan juigen als moeders de volgende keer een bak spinazie op tafel zet.
Ik zou eens goed te rade gaan bij jezelf wáár het aan ligt, want bovengenoemde is maar slechts een oorzaak..
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 14:17
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Misschien heb je er gewoon geen behoefte aan..? Je bent tenslotte nog maar 15 (ok, dat wil niet veel zeggen maar ik begin nu pas op men 17.5 te genieten) Je bent al n hele tijd met hem dus je zal je er waarschijnlijk wel goed bij voelen...
__________________
~Voor je liefhebt moet je leren door de sneeuw te lopen zonder voetsporen achter te laten~ ][/Me >DEADLY< in love with my babeh ;)] O_o
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 17:26
Verwijderd
soms heb ik van gte voren ook geen zin maar na een tijdje hou ik t toch nie meer uit.

Maar wat jij zou kunnen doen
is dr nix waar je geil van wor ??misschien kan hij dat dan doen ofzow.

kuzziess
Met citaat reageren
Oud 03-01-2002, 21:01
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Laat hem gewoon wat aan je lijfje zitten, misschien krijg je wel zin dan?

Maar waarom wil je niet?

Volgens mij krijgt je vriend dan een beetje het idee dat hij niet goed genoeg voor je is..
__________________
help! ______\o/______/\______
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 01:05
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
bekend punt had ik bij mn vorige vriendin dus ook

nu is dat een heel ander verhaal
gelukkig maar

maja om nou als tip te gaan geven *nieuw vriendje zoeken* is ook stom ...
maar op zich als je geen zin hebt moet ie dat respecteren ,sex is toch zeker niet t belangrijkste in een relatie
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 10:27
chanel
chanel is offline
misschien heb je t idee omdat je m niet zo vaak ziet dat het 'moet' omdat je dan je tijd gebruikt.. zo moet je het niet proberen te zien, en ook niet te snel nee zeggen, maar even praten en dan zien wat er van komt..

misschien helpt dat wel

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 04-01-2002, 12:19
Jatuh cinta
Jatuh cinta is offline
Zoals Chanel hierboven ook al heeft gezegd moet je denk ik er niet vanuit gaan dat het het nu gaat gebeuren. Probeer niet vooruit te denken. Je ziet het wel, of niet.

Natuurlijk moet je niets tegen je zin doen. Maar stel je niet van te voren in dat je toch wel geen zin zal hebben?

Zoals ook al tien keer is gevraagd: heb je zelf enig idee waarom je geen zin hebt? Loopt alles nog wel goed tussen jullie? Sex is natuurlijk iets dat uit liefde komt, maar als het even niet lekker gaat kan ik me voorstellen dat je ook geen zin hebt om elkaar te plezieren.

Voor je vriend lijkt het me ook niet leuk. Dat is dan niet omdat hij de sex moet missen, maar omdat hij niet weet wat er mankeert. Kan me voorstellen dt je daar erg onzeker van wordt.

Het beste lijkt me dat jullie er eens heel serieus over gaan praten. Wat jij voelt, hoe dat volgens jou komt, wat je vriend voelt, wat hij jammer vindt en waarom. Zorg eerst dat dat duidelijk wordt.
__________________
Nou en, vind ik mooi
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik heb zin in seks
GuitarMan69
16 04-08-2015 01:08
Seksualiteit Geen zin in seks
Roodkopje
42 16-05-2006 23:57
Seksualiteit Geen zin in seks door onzekerheid?
Blondt
23 15-06-2005 18:20
Seksualiteit geen zin in seks
druiveke
43 28-02-2005 01:06
Seksualiteit Geen zin in seks
Pequeña
21 09-08-2003 22:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.