Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2002, 22:56
eGo
eGo is offline
Yo ppl...

was laatst op vakantie... Een leuk, Spaans, meisje tegengekomen. Veel gepraat met haar tot in de vroege ochtenduren (6 uur BD). In ieder geval besloten om naar haar kamer te gaan. Je kunt de rest wel verziennen.. hehe..

maar goed.. we zijn daarzo 3 uur bezig (kon niet langer.. haar vader belde op :/ ) en zij was wel 5 keer klaargekomen, maar ik daarentegen... .. helemaal niet... 0,0 .. Kwam niet eens close... wel was "ie" stijf enzo...

Is dit normaal?!...

Nouja.. een 'pittig' details misschien is dat ik besneden. Topje word een beetje ongevoelig blijkt dus. We hebben wél een condoom gebruikt (2 zelfs) maar misschien maakte dat mij ongevoeliger. Ik heb weleens getrokken met een condoom, en ik vond het wel wat moeilijker gaan maar toch.. ik kwam klaar :X .....

grtz...

eGo
__________________
Da eGo was here - <br><br><i>Bad Spellers of the world Untie!!</i>
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 23:21
Suzanne79
Suzanne79 is offline
Citaat:
eGo schreef:
Yo ppl...
We hebben wél een condoom gebruikt (2 zelfs)
eGo
Zonder verder op je vraag in te gaan (weet ik niet zo snel antwoord op)

Je moet *NOOIT* twee condooms gebruiken. Dit lijkt veiliger, maar het tegendeel is waar. door de wrijving van die twee condooms tegen elkaar, komen er eerder kleine scheurtjes in, met alle gevolgen van dien...

grtngz, Suzanne
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 23:31
eGo
eGo is offline
lol..
niet zooo...

ik bedoelde dat we eerst een condoom hebben gebruikt (banana ) ) .. daarna hebben we die uitgedaan.. iets anders gedaan (haar gebeft) en daarna nog eens met een andere condoom verder...

foutjuh bedankt...
__________________
Da eGo was here - <br><br><i>Bad Spellers of the world Untie!!</i>
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 22:28
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Op zich zouden veel kerels blij zijn als ze jou 'probleem' hadden, lekker lang door kunnen sexen zonder zorgen dat je té vroeg komt ofzo..
maarja helemaal is natuurlijk ook niet alles, ik zou gewoon wat meer op zoek gaan naar standjes/bewegingen waardoor je wat meer voelt.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 07:03
Verwijderd
ik denk dat je te nerveus was (onbewust)dan.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 10:29
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
als je besneden bent (ik ook) duurt t zo en zo wat langer(is minder gevoelig) = bliss want je kan lang genoeg door voor t meisje dr genot (t is lastig want vluggertjes zitten dr niet echt in , pas na oefenen)

maar eerste keer kom je zo en zo niet altijd klaar ook als jongen dus

geen zorgen maken gewoon genieten
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.