Oud 17-09-2022, 10:18
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Hoe was je gesprek gisteren avond?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2022, 22:05
aurore
aurore is offline
goed we hebben er lang over gepraat samen en zij vind ook dat ik de stap moet zetten!
dus dat ga ik de komende dagen dan ook doen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2022, 22:31
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Spannend! Nou hou ons op de hoogte en succes
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2022, 23:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Goed bezig! Onthoud wel dat je altijd "nee" mag zeggen als het je op dat moment een stap te ver gaat. En dat mag ook echt elk moment. Al is het een halve seconde voor hij je ontmaagd. Als je dan denkt: "nee dit wil ik niet" moet je dat ook meteen aangeven.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2022, 23:14
aurore
aurore is offline
Citaat:
Goed bezig! Onthoud wel dat je altijd "nee" mag zeggen als het je op dat moment een stap te ver gaat. En dat mag ook echt elk moment. Al is het een halve seconde voor hij je ontmaagd. Als je dan denkt: "nee dit wil ik niet" moet je dat ook meteen aangeven.
ja dat heeft hij mij ook gezegt en het doel als we afspreken is ook niet ontmaagding of zo maar het gaat er om dat ik mijn lichaam beter leer kennen en waarderen en als het dan verder gaat is het goed, maar als het niet verder gaat is het ook goed. Dus dat vind ik wel een fijn concept.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 00:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat klinkt idd als een goed ding! Ik ben blij dat je nu eindelijk iemand hebt gevonden. Maar vind je hem ook leuk of is het alleen voor je onzekerheid?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 11:47
aurore
aurore is offline
Hij is super leuk maar ik ben natuurlijk niet verliefd op hem
Maar ik merk wel dat het helemaal anders is dan met de jongens die ik ken, het is zo super makkelijk om over alles te praten en hij is echt heel chill en zo.
Ik heb al gemerkt dat ik vaak de slechte kanten van dingen zie en hij de goede bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 14:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Buiten de eventuele seks dus ook wellicht een partner voor langere tijd. Lekker ontspannen ontdekken. Succes
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 14:59
aurore
aurore is offline
ja langere tijd hebben we het ook over gehad. Daarvan zei hij dat hij soms met iemand echt nog jaren lang in contact blijft, soms blijft het ook bij een paar keer, het is allemaal goed.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 18:53
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar is het dan zo dat hij met meerdere meiden afspreekt tegelijk?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 20:09
aurore
aurore is offline
nou ik weet niet wat je met afspreken bedoelt maar hij is nog wel in contact met meiden die hij vroeger heeft leren kennen ja. En misschien ziet hij nog wel eens iemand, geen idee. Waarom vraag je, is dat belangrijk?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2022, 23:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik bedoelde met afspreken eigenlijk wat je ook met hem deed, of misschien wat intiemers. Op zich maakt het niet echt uit, maar het laat ook wel zien dat hij ook verder niet geïnteresseerd is in iets meer dan wat je nu hebt (even los van seks). Dat is wel een handige om in je achterhoofd te houden mocht je uiteindelijk wel meer met hem willen.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 10:22
aurore
aurore is offline
Nee we zijn allebei niet geinteresseerd in meer dus dat is geen probleem.
ik vind het net ook fijn dat onze levens volledig gescheiden zijn en zo, ik voel me veel vrijer en kan gewoon mezelf zijn. En als het echt helemaal fout gaat of ik schaam me stuk dan stoppen we er gewoon mee en hij gaat het iig niet doorvertellen aan mijn vrienden.

het enige wat ik wel belangrijk vind om te weten is dat hij niet iedere dag met een ander in bed ligt en dat is zeker niet het geval. Hij is soms nog met andere meiden in contact die hij vroeger heeft ontmoet maar dat is gewoon om te praten over dingen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 10:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Nee we zijn allebei niet geinteresseerd in meer dus dat is geen probleem.
ik vind het net ook fijn dat onze levens volledig gescheiden zijn en zo, ik voel me veel vrijer en kan gewoon mezelf zijn. En als het echt helemaal fout gaat of ik schaam me stuk dan stoppen we er gewoon mee en hij gaat het iig niet doorvertellen aan mijn vrienden.

het enige wat ik wel belangrijk vind om te weten is dat hij niet iedere dag met een ander in bed ligt en dat is zeker niet het geval. Hij is soms nog met andere meiden in contact die hij vroeger heeft ontmoet maar dat is gewoon om te praten over dingen.
Al kun je daar nooit 100 procent zeker van zijn. Dus doe het zeker veilig. Dan is dat in ieder geval geen issue. Succes!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 11:14
aurore
aurore is offline
Nee ik vertrouw hem wel want hij heeft geen reden om te liegen.
maar uiteraard veilig, dat was ook zijn voorwaarde om af te spreken met mij
ik denk ook niet dat hij er op zit te wachten een kind te hebben met mij haha
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 11:15
aurore
aurore is offline
Overigens dat was wel een groot verschil met anderen die ik op die site gecontacteert had. De meesten schreven iets in de zin van je bent toch nog maagd dus we hebben geen condooms nodig...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 12:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Overigens dat was wel een groot verschil met anderen die ik op die site gecontacteert had. De meesten schreven iets in de zin van je bent toch nog maagd dus we hebben geen condooms nodig...
Dat vind ik echt de grootste onzin die ik in tijden heb gelezen 😂😂
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 12:58
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Nee we zijn allebei niet geinteresseerd in meer dus dat is geen probleem.
ik vind het net ook fijn dat onze levens volledig gescheiden zijn en zo, ik voel me veel vrijer en kan gewoon mezelf zijn. En als het echt helemaal fout gaat of ik schaam me stuk dan stoppen we er gewoon mee en hij gaat het iig niet doorvertellen aan mijn vrienden.

het enige wat ik wel belangrijk vind om te weten is dat hij niet iedere dag met een ander in bed ligt en dat is zeker niet het geval. Hij is soms nog met andere meiden in contact die hij vroeger heeft ontmoet maar dat is gewoon om te praten over dingen.
Ik had al gesnapt dat je voor nu niets meer wilt, ik bedoelde het ook meer van mocht je later wat voor hem voelen, dan is dat een optie. Het is fijn dat je je zo kan voelen bij hem
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 18:18
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Overigens dat was wel een groot verschil met anderen die ik op die site gecontacteert had. De meesten schreven iets in de zin van je bent toch nog maagd dus we hebben geen condooms nodig...
Hier moet ik toch een keer op reageren. Ik lees stiekem mee en moest keihard lachen om wat je schreef. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als jij, en ben ook op aanraden van mijn vriendinnen online op zoek gegaan op seks sites. En ik kreeg allemaal van die antwoorden Echt super vage gasten op die sites, het gaat echt alleen over seks daar.

Ik ben dan maar gestopt met zoeken. En ik vind het super vet voor jouw dat je iemand gevonden hebt die niet zo is en bij wie je jezelf kunt zijn! Echt vet. Geniet er maar lekker van en wees voorzichtig!
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 20:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik vraag me dan toch wel beetje af, waarom doen jullie vriendinnengroepen dit?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 20:33
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Jullie seksleven is toch jullie zaak en niet dan van hun?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 21:01
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gewoon beetje Tinderen, daar wordt niemand slechter van
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 22:01
aurore
aurore is offline
Citaat:
Hier moet ik toch een keer op reageren. Ik lees stiekem mee en moest keihard lachen om wat je schreef. Ik heb namelijk hetzelfde probleem als jij, en ben ook op aanraden van mijn vriendinnen online op zoek gegaan op seks sites. En ik kreeg allemaal van die antwoorden Echt super vage gasten op die sites, het gaat echt alleen over seks daar.
ja, hier heb je gelijk in hoor, er zijn veel vage gasten op die sites. Maar je herkent ze wel makkelijk, 99% reageer ik gewoon niet op.

En ik heb wel met een paar zoekwoorden de juiste gevonden hoor, het was niet zo moeilijk. Er zitten ook normale mensen op die sites. Fijn idd dat het niet alleen om sex gaat, anders was ik al lang afgeknapt.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 22:02
aurore
aurore is offline
Citaat:
Ik vraag me dan toch wel beetje af, waarom doen jullie vriendinnengroepen dit?
om te helpen?

Wij praten over dingen en als er iets is waar ik me niet goed bij voel dan weten zij dat en dan proberen ze mij te helpen. ik had zoiets nooit gedaan zonder duwtje in mijn rug van hun hoor
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 23:45
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
En ik heb wel met een paar zoekwoorden de juiste gevonden hoor, het was niet zo moeilijk. Er zitten ook normale mensen op die sites. Fijn idd dat het niet alleen om sex gaat, anders was ik al lang afgeknapt.
Dan heb ik wel interesse in die zoekwoorden van je
Ik vind enkel afknappers
Met citaat reageren
Oud 20-09-2022, 23:47
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Ik vraag me dan toch wel beetje af, waarom doen jullie vriendinnengroepen dit?
Ja idd ik praat daar ook over met mijn vriendinnen . Misschien niet over mijn seksleven in detail maar toch zeker over het feit dat ik geen seksleven heb en dat mij dat onzeker en verdrietig maakt. Toch niet zo vreemd dat vrienden hierover praten?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 01:19
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
om te helpen?

Wij praten over dingen en als er iets is waar ik me niet goed bij voel dan weten zij dat en dan proberen ze mij te helpen. ik had zoiets nooit gedaan zonder duwtje in mijn rug van hun hoor
Het zou best kunnen dat ze willen helpen maar like Het kwam bij mij meer over als dat ze je aan het pushen was in iets waar je onzeker over bent. En ook kwam het bij mij beetje over als dat als je maagd bent dat je dan niet cool bent in je groep.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 01:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ja idd ik praat daar ook over met mijn vriendinnen . Misschien niet over mijn seksleven in detail maar toch zeker over het feit dat ik geen seksleven heb en dat mij dat onzeker en verdrietig maakt. Toch niet zo vreemd dat vrienden hierover praten?
Nee het is niet vreemd, maar wat k net ook hierboven tegen aurore zei, als het zo lijkt te zijn leek het me niet zo'n fijne situatie
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 01:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Dan heb ik wel interesse in die zoekwoorden van je
Ik vind enkel afknappers
Wel zonde dat je alleen maar gedoe ermee hebt :/
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 08:48
aurore
aurore is offline
Citaat:
Het zou best kunnen dat ze willen helpen maar like Het kwam bij mij meer over als dat ze je aan het pushen was in iets waar je onzeker over bent. En ook kwam het bij mij beetje over als dat als je maagd bent dat je dan niet cool bent in je groep.
dat heb je dan verkeerd begrepen want mijn vriendinnen zijn net heel chill en ze steunen mij. Maar het klopt dat ze vaak over sex praten en dat ik dan niet mee kan praten, dat is het enige wat stom is maar ik kan van hun dan ook niet verwachten dat ze er niet over praten als ik in de buurt ben, dat zou pas stom zijn.

En ze pushen mij inderdaad omdat ik niks aandurf maar dat is net goed. Ze weten dat ik niet zo op jongens af durf te stappen en daarom kwamen ze met de online oplossing omdat ze dachten dat dat meer iets was voor mij in mijn situatie. En als ze vertellen over hun eigen eerste keer dan was dat ook bijna nooit positief dus ze raden mij alleen aan om niet te wachten tot de ware komt en dan een teleurstellende ervaring te hebben.

dus het probleem is echt niet bij mijn vriendinnen maar bij mij zelf
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 09:46
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Tbh ik denk dat het niet stom is, maar rekening houden met jou. En daarnaast hoeft het ook niet helemaal te stoppen maar minderen kan toch ook? Maar ja ik zat er blijkbaar naast
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 11:22
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Tbh ik denk dat het niet stom is, maar rekening houden met jou. En daarnaast hoeft het ook niet helemaal te stoppen maar minderen kan toch ook? Maar ja ik zat er blijkbaar naast
Ik begrijp dat wel hoor. Je wil toch niet dat iedereen plots over andere dingen begint te praten als jij in de buurt bent, dat zou pas awkward zijn. Nee, ik wil net graag dat ze over seks praten; maar dan zou ik natuurlijk graag mee kunnen praten!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 11:26
Solamente
Solamente is offline
Btw ik ben 21 en herinner me nog goed toen ik 17 was en iedereen zei dat het toch niet belangrijk was en dat mijn gelegenheid nog komt…
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 12:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik begrijp dat wel hoor. Je wil toch niet dat iedereen plots over andere dingen begint te praten als jij in de buurt bent, dat zou pas awkward zijn. Nee, ik wil net graag dat ze over seks praten; maar dan zou ik natuurlijk graag mee kunnen praten!
Nou ja ik denk dat het echt zo gaat zoals je beschrijft maar ja ik snap je wel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 12:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Btw ik ben 21 en herinner me nog goed toen ik 17 was en iedereen zei dat het toch niet belangrijk was en dat mijn gelegenheid nog komt…
Maar ey eerlijk gezegd het leven is meer dan alleen seks toch
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 12:31
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Nee het leven is enkel seks niks anders
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 13:56
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Maar ey eerlijk gezegd het leven is meer dan alleen seks toch
Jazeker, vandaar dat het zo stom is dat het mijn leven zo beïnvloedt en dat ik er ook iets aan wil doen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 17:00
aurore
aurore is offline
Citaat:
Tbh ik denk dat het niet stom is, maar rekening houden met jou. En daarnaast hoeft het ook niet helemaal te stoppen maar minderen kan toch ook? Maar ja ik zat er blijkbaar naast
dat kan natuurlijk maar ik voel me niet onzeker door mijn vriendinnen dus dat gaat niets oplossen. Ik merk dat het wel veel beter gaat sinds ik er met iemand heb over kunnen praten die het allemaal serieus neemt en die ook weet hoe hij moet reageren. We hebben vanavond opnieuw afgesproken
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 18:20
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Oeh nou veel plezier alvast dan!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2022, 18:37
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jazeker, vandaar dat het zo stom is dat het mijn leven zo beïnvloedt en dat ik er ook iets aan wil doen.
snap ik wel ja, stom dat er zoveel beïnvloeding is
Citaat:
dat kan natuurlijk maar ik voel me niet onzeker door mijn vriendinnen dus dat gaat niets oplossen. Ik merk dat het wel veel beter gaat sinds ik er met iemand heb over kunnen praten die het allemaal serieus neemt en die ook weet hoe hij moet reageren. We hebben vanavond opnieuw afgesproken
Lekker bezig! En voor de zekerheid; neem condooms mee. je weet maar nooit hoe het ontwikkeld vanavond
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2022, 09:56
Solamente
Solamente is offline
Citaat:
Ik kan het niet laten om ook te reageren:

Alles wat je zegt klinkt zo tegenstrijdig. Je zegt dat je niet iemand zoekt wie het alleen maar voor de seks zou doen. Maar dat lijkt er wel heel sterk op. Je hebt praatjes over dat je graag seks zou willen o.a., en dat je dat dan ook zo snel mogelijk wil doen (om maar van je ontmaagding en onzekerheid die daarbij komt kijken afkomt), maar je wilt het dan niet doen met iemand wie "alleen" maar seks zou willen hebben,,,maar toch contacteer je een persoon wie het om de seks zou doen, want hij zit op een seksdatingsite???
Je maakt veel veronderstellingen he. Dus iedereen die op een seksdatingsite zit doet het alleen maar voor de seks?

En sorry maar dingen als “vrouwen op hun 30 zijn super mooi” en “als vrouwen ouder worden, worden ze mooier” zijn echt geen woorden waar je als 17-jarige op zit te wachten…

En “jouw tijd komt nog wel” en “niks van aantrekken” helpt niet! Dat zijn van die opmerkingen die je iedere dag hoort, goed bedoeld, maar die lossen geen enkel probleem op.

Het gaat er ook niet om bij de groep te horen. Het lijkt me dat je haar gewoon niet begrijpt, zoals heel veel mensen, en zij gaat op zoek naar iemand die haar wél begrijpt en die weet hoe hij met haar om kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2022, 15:31
aurore
aurore is offline
eigenlijk heeft Solamente al heel juist geantwoord maar ik wil wel nog een paar dingetjes toevoegen.

Citaat:
Alles wat je zegt klinkt zo tegenstrijdig. Je zegt dat je niet iemand zoekt wie het alleen maar voor de seks zou doen. Maar dat lijkt er wel heel sterk op. Je hebt praatjes over dat je graag seks zou willen o.a., en dat je dat dan ook zo snel mogelijk wil doen (om maar van je ontmaagding en onzekerheid die daarbij komt kijken afkomt), maar je wilt het dan niet doen met iemand wie "alleen" maar seks zou willen hebben,,,maar toch contacteer je een persoon wie het om de seks zou doen, want hij zit op een seksdatingsite???
Misschien is dat voor jouw tegenstrijdig omdat je het niet begrijpt maar voor mij is het allemaal heel logisch. Nee, ik zoek niet iemand die het enkel voor de sex doet, anders was het al lang gebeurt. En nee, ik wil ook niet zo snel mogelijk sex. Ik wil zo snel me mogelijk beter in mijn vel voelen en als sex kan helpen, graag. Maar als het op een andere manier kan, ook graag. En nee, het is niet omdat je op een sexsite zit dat het alleen maar om sex draait. Denk dat je ook hier te ver gaat met veralgemenen.

En inderdaad, zoals Solamente ook al schreef, ik zoek iemand die mij begrijpt. Niet iemand die met standaardantwoorden komt zoals wacht maar lekker af, of je wordt later nog mooier, of laat je niet beinvloeden door de anderen, of alle meiden zijn onzeker. Daar heb ik niks aan.

Ik heb nu iemand gevonden die mij probeert te begrijpen, die duizenden vragen stelt over mij, zonder te oordelen of te veralgemenen. Die niet zegt dat ik me niet lelijk hoef te voelen omdat iedereen mooi is op zijn manier, maar die mij vraagt wat ik niet mooi vind aan mezelf, en wat ik wél mooi vind aan mezelf. En die mij ook uitgebreid vertelt wat hij mooi vind aan mij. En met wie ik uren lang kan praten over mijn onzekerheid, tot die bijna helemaal weg is. En die mij leert van mijn lichaam te houden en er zelf ook van te genieten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2022, 19:43
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Wat een gigantische hoop met text
Met citaat reageren
Oud 22-09-2022, 23:28
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik denk niet dat het tegenstrijdig of schijnheilig is, ik denk eerder dat jullie allebei uit hele andere buurten/culturen/omgevingen zijn opgegroeid en/of daarmee te maken hebben. Dat maakt jullie visie op de zaak heel anders
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2022, 23:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Trouwens , zo'n beetje 100% van de "normale bevolking" en mensen zeggen het "jouw tijd komt nog wel..het komt vanzelf". En je moet er niet naar zoeken.
Maar dan is het toch juist fijn als je dan naar die 0,1% of idk hoe klein dat percentage is zoekt die wat anders zegt en je daadwerkelijk helpt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2022, 00:21
Solamente
Solamente is offline
Steeben009 sorry maar jij schrijft echt dingen waarover ik echt geen zin heb om te discussiëren. Misschien kan je een eigen topic maken waarin je wat dieper in gaat op je eigen problemen maar dat is hier niet het onderwerp.

Ik wil graag terug naar de post van Aurore waarin ze schrijft:

Citaat:
Ik heb nu iemand gevonden die mij probeert te begrijpen, die duizenden vragen stelt over mij, zonder te oordelen of te veralgemenen. Die niet zegt dat ik me niet lelijk hoef te voelen omdat iedereen mooi is op zijn manier, maar die mij vraagt wat ik niet mooi vind aan mezelf, en wat ik wél mooi vind aan mezelf. En die mij ook uitgebreid vertelt wat hij mooi vind aan mij. En met wie ik uren lang kan praten over mijn onzekerheid, tot die bijna helemaal weg is. En die mij leert van mijn lichaam te houden en er zelf ook van te genieten.
Wow aurore echt waar, ik krijg het warm als ik dit lees. Je hebt echt iemand gevonden die je begrijpt en die dan ook nog de juiste woorden vindt voor jou! Dit lijkt me echt zo super leuk om mee te maken, je bent vast super gelukkig nu? Ik ben heel blij voor jou dat het zo gegaan is!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2022, 03:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
zou best kunnen door het tijdstip dat ik het even niet snap maar wat weet ik dat het niet gaat gebeuren?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2022, 03:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Overigens kan ik ergens wel begrijpen dat Solamente vraagt om er een ander topic voor te maken aangezien je lange verhalen het wel een beetje koloniseert. Zeg maar door jouw verhaal heb ik nu eigenlijk geen idee hoe het nu gaat met aurore. Aurore, heb je een update voor ons?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2022, 08:21
Verwijderd
Citaat:
zou best kunnen door het tijdstip dat ik het even niet snap maar wat weet ik dat het niet gaat gebeuren?
Laat maar zitten, ik heb alles al verwijdert. Je hebt gelijk, ik koloniseer iemand anders zijn/haar topic. Als ik mijn berichten in een nieuw onderwerp of topic ze, is het veel beter, maar dat ga ik niet doen, want mijn probleem is gewoon hetzelfde als de persoon in deze topic (min of meer, nooit seks in je leven hebbem, wel heel erg nodig hebben, onzeker zijn en voelen hoort daar ook bij, graag een vrouw willen zien klaarkomen en een meisje graag willen verwennen, hetzelfde als de persoon wie dit topic heeft aangemaakt, maar daar ook allemaal onzeker over zijn (misschien), en hierover erg over in zitten allemaal, ook omdat je weet dat iedereen (al je mannelijke vrienden, ook 20tal vrienden (bij haar waren het 20 vriendinnen wie geen maagd meer waren), wie allemaal dit wat ik hier beschrijf al hebben meegemaakt, en dat jij voelt dat iedereen het wel doet en jij niet, en dat je daar ook allemaal mee zit..etc.), ik ga daarom geen nieuwe topic of onderwerp aanmaken.

Aurore, wij in dit topic willen weten hoe je avond is verlopen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2022, 12:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik zei niet dat je alles moest verwijderen tho
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Kennen jullie Gerben901 nog?
Verwijderd
13 22-07-2020 22:34
Seksualiteit onzeker
rosahenderson
7 14-04-2013 20:13
Seksualiteit de eerste keer, hoe?
luna-23
16 15-01-2012 17:52
Seksualiteit Onzeker
Livin'Life
47 22-10-2008 17:59
Seksualiteit Ik weet het niet
Baby^Boo
51 22-06-2005 01:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.