Oud 27-04-2006, 15:26
Marinka
Marinka is offline
ik loop stage (vrijwilligerscentrale) maar zit veel alleen. Ik krijg eens in de 2 weken 2 uur begeleiding. Maar moet gesprekken enzo alleen doen. Soms is het fijn, niemand die in je nek hijgt. Aan de andere kant komen er steeds vaker mensen die verplicht worden vrijwilligerswerk te doen, anders worden ze gekort op de uitkering. Als ze dan boos worden kan ik er wel inkomen maar is het niet erg prettig om alleen te zitten. Hoe is bij jullie de begeleiding??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2006, 08:26
saartje19
saartje19 is offline
Nou ik loop wel bij een heel ander soort bedrijf stage, een touroperator, maar ik krijg ook niet zo hel veel begeleiding. Van school uit heb ik een begeleider, die heb ik 2 keer gezien, maar ik kan haar wel altijd mailen als er iets is. Op mijn stage zelf heb ik ook een begeleider, maar daar heb ik niet wekelijks een gesprek mee ofzo. Alleen als het echt nodig is. Verder kan ik wel altijd alles vragen en dan helpt hij me wel altijd. Als je meer behoefte hebt aan begeleiding, zou ik daar omvragen. Succes verder
__________________
hoy te prometo amor eterno, ser para siempre tuyo en el bien y en el mal
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 21:11
Marinka
Marinka is offline
ik volg wel een mbo opleiding ik denk dat er bij een hbo het wel normaal is dat de begeleiding minder is.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2006, 21:58
Verwijderd
Er is bij mij, HBO, in zoverre begeleiding dat ik bij iemand terecht kan als er problemen zijn, van welke aard dan ook. Het enige contact dat echt met mijn stagebegeleider gepland staat zijn de voor- en nagesprekken en een tussentijdse beoordeling. Dat bevalt me prima, ik zit er niet op te wachten om elke maand verplicht op gesprek te moeten met mijn stagebegeleider. Dit is overigens de begeleiding van school uit.

Binnen het bedrijf kan ik, mede doordat het een erg klein bedrijf is, altijd even binnenstappen als ik een vraag heb, maar van echt geplande begeleiding is gelukkig geen sprake.

Ik denk zelfs dat die twee uur per twee weken begeleiding die jij hebt vrij veel is. Is dat echt tijd waarin de stagebegeleider alleen met jou bezig is?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2006, 14:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Op beide stages die ik tot nu toe heb gehad was het gewoon zo zelfstandig mogelijk werken, maar als je vragen of ideëen had kon je dat natuurlijk gewoon goed met je begeleider bespreken. Maar het is niet zo dat de begeleider elke week een vast aantal uur met me bezig was. Wel af en toe als ik iets had ingeleverd met betrekking tot mijn stageverslag, dan gingen we ff rond de tafel zitten om het betreffende stuk te bespreken.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #159
kroot
480 08-12-2010 15:37
Studeren ICT-beheer op MBO-4.
Severus
5 03-01-2010 10:23
Psychologie emotioneel labiel door reacties van anderen op gedrag van mezelf
rekenerop
5 06-02-2009 03:12
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [Debat] Verplichte stage van drie maanden bij maatschappelijke instelling
Verwijderd
0 22-04-2007 18:33
Algemene schoolzaken Pijn in je hart na hbo-uni vergelijking?
LJV
102 03-05-2006 17:40
Algemene schoolzaken Stage, continu mee bezig
Verwijderd
27 11-06-2005 10:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.