Oud 19-03-2018, 18:55
LuukBackers
LuukBackers is offline
Hallo iedereen. Ik zit al lang met een probleem en heb vaker van dit soort forums doorgelezen om achter een antwoord te komen, maar heb nooit een gevonden. Om deze reden heb ik besloten om zelf de vraag te stellen en hopelijk snel op een antwoord te komen.
Momenteel zit ik in de derde klas van VWO en wil het N&T profiel gaan kiezen volgend jaar. Ik zit al ongeveer vanaf de eerste klas er aan te denken om na mijn middelbare school opleiding gelijk naar de Koninklijke Militaire Academie te gaan om een opleiding te volgen tot een officiers functie. Ik heb meerdere mogelijkheden bekeken en was erg geïnteresseerd om officier der mariniers (korps mariniers) te worden of officier bij de landmacht of de marechaussee.
Zoals jullie al eerder in het bericht hadden kunnen vernemen ben ik nog tamelijk jong, 14 om precies te zijn. Dus ik heb nog veel tijd om te kiezen, alhoewel ik graag van voorbereiden en zekerheid houd. Omdat ik zo jong ben zouden sommigen van jullie waarschijnlijk denken dat ik het leger in wil omdat ik van wapens houd, avontuur zoek, etc. Natuurlijk, dit zijn ook een van de redenen maar de belangrijkste reden voor mij is dat ik mijzelf graag nuttig wil maken voor ons land, en iets wil doen voor ons land en onze mensen. Een bedrijfsleven verdient goed, maar wie help je daar mee naast jezelf en je gezin?
Maar, naast mijn motivaties zijn er ook tegenwerkingen, zoals mijn vader die het niet eens is met mijn keuze vanwege zijn eigen niet gewelddadige idealen. En natuurlijk, ons leger stelt niet zo heel erg veel voor.
Dus, ik heb hulp nodig van jullie. Is het het waard om het leger in te gaan als officier? Aangezien ik met een N&T profiel op het VWO ook heel veel andere, goede keuzes tot mijn beschikking heb.
Ik hoor graag een antwoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2018, 19:49
LuukBackers
LuukBackers is offline
Dit was bij de foute forum geplaatst en ik heb een nieuwe gemaakt onder de goede forum, ga naar deze link als je wilt beantwoorden: https://forum.scholieren.com/showthr...5#post34451215
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Christelijke Leugens [Deel II]
Sweet_Hadar
4 14-03-2004 22:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:18.