Oud 04-10-2018, 17:32
fallingstars
fallingstars is offline
Hoi allemaal!

Ik heb een vraag! Ik kwam laatst terecht op een kledingmerk online, waar ik nog niet eerder van gehoord had. Nu was ik geïnteresseerd in dit ADE t-shirt: https://heisa.eu/collections/t-shirt...ts/heisa-x-ade

Nu is mijn vraag, weet iemand of deze website betrouwbaar is? Ik heb laatst namelijk meegemaakt dat ik ergens besteld had en het product nooit meer aankwam. Om dit te voorkomen zoek ik ervaringen van mede Scholieren.com leden

Ik hoor het graag!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg ADE HEISA.jpg (126.6 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2018, 21:54
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Hoi allemaal!

Ik heb een vraag! Ik kwam laatst terecht op een kledingmerk online, waar ik nog niet eerder van gehoord had. Nu was ik geïnteresseerd in dit ADE t-shirt: https://heisa.eu/collections/t-shirt...ts/heisa-x-ade

Nu is mijn vraag, weet iemand of deze website betrouwbaar is? Ik heb laatst namelijk meegemaakt dat ik ergens besteld had en het product nooit meer aankwam. Om dit te voorkomen zoek ik ervaringen van mede Scholieren.com leden

Ik hoor het graag!
Al ge googled?
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 05-10-2018, 09:59
Verwijderd
Lijkt er op dat ze nog niet zo lang bestaan.. Vind het wel een duur t-shirt trouwens.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2018, 10:50
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En daar maak je speciaal een account hier voor aan, mooi inclusief linkje naar de (nieuwe) webwinkel.

Leuke manier om reclame te maken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2018, 11:04
Verwijderd
Heh Wolter, je verpest het!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2018, 15:27
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou ik zou er niet zomaar bestellen. Niet aangesloten bij een keurmerk, geen klachtenprocedure oid, en als je wil retourneren moet dat op eigen kosten. En geen postadres te vinden op de website zelf.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.