Oud 18-09-2010, 23:23
Verwijderd
Zo'n jaartje geleden zette ik mijn 1e topic op dit forum. Ik had toen liefdesproblemen met een meisje doordat ik er niet geen durfde gaan.

Dat is nu passé, maar ik ben nu een maand geleden opnieuw iemand tegengekomen.

We kenden elkaar een maand voor we eens samen naar een fuif gingen. Op die fuif bleek ze zich echter te schamen voor me. Het werd niks tussen ons.

Nu chat ik regelmatig met iemand van vroeger. Ze kent mijn familie en mijn slechte kant, dus dat is ideaal. Ze heeft reeds laten weten dat ze bereid is met me af te spreken.

Wat kan ik doen zodat het niet weer verkeerd loopt. Het is nu wel iemand waar ik liefst iets serieus mee zou beginnen (vriendschap/relatie)

Alvast bedankt x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2010, 00:40
Milann14
Avatar van Milann14
Milann14 is offline
gewoon jezelf zijn en een beetje intresse in haar tonen, al heb ik daar zelf ook moeite mee
__________________
Life is a bitch and then you die, soo fuck it, and let's get high!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 10:13
Verwijderd
Blijf inderdaad jezelf. Dat meisje heeft er niks aan als je je als iemand anders voordoet.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 11:49
Verwijderd
Maar de vorige keer bleef ik echt mezelf, toch liep het goed fout.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:38
Verwijderd
Dat ligt niet aan jou, maar dat ligt aan dat meisje. Blijf gewoon jezelf als dat meisje je ook leuk vindt dan vindt ze je persoonlijkheid ook leuk.
Dat het vorige keer mis ging betekent niet dat het deze keer ook fout loopt.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Maar de vorige keer bleef ik echt mezelf, toch liep het goed fout.
Dat je jezelf blijft betekent ook helemaal niet dat iedereen jou automatisch fantastisch vindt. Het betekent alleen dat je mensen aantrekt die jouw eigenschappen waarderen, wat natuurlijk veel beter is dan mensen aantrekken die iets aan jou waarderen wat helemaal niet echt bij jou hoort.

Wat is eigenlijk die slechte kant waar je je zo zorgen om maakt?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:35
TH1JS
TH1JS is offline
Citaat:
Maar de vorige keer bleef ik echt mezelf, toch liep het goed fout.
Misschien wordt het dan eens tijd dat je jezelf verandert. Zodat het wél goed loopt volgende keer.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 13:47
Verwijderd
Last time dacht ik dat het klikte. We hadden al eens een dagje weggeweest en dat liep goed. Het was nogal raar dat het plotseling zo mis liep...

Ik zal proberen af te spreken, maar ik heb een beetje schrik omdat het met de vorige mis liep.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 14:50
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Er is altijd kans dat het misloopt, wat paranoide zegt klopt. Dat je jezelf bent wil niet zeggen dat iedereen je ook meteen wil. Je kunt alsnog altijd beter jezelf blijven zodat je niet in een situatie komt dat iemand je mag vanwege een rol die je speelt. Dan zit je opeens vast in een rol zonder dat je jezelf kan zijn en daar wordt je heel onzeker van. Doe gewoon normaal, rustig, ontspannen, en uiteindelijk kom je iemand tegen die je echt ziet zitten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 15:17
Verwijderd
Maar...
Hoe ben ik dan? Ik heb een absurd gevoel voor humor, ik ben nogal gevoelig en ik kan goed vrouwen begrijpen. Ik denk wel dat ze me mag, maar zeker ben ik het niet...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 16:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Alleen jij weet hoe je bent! Als je heel veel absurde grapjes maakt en zij niet echt moet lachen om je kan je het een beetje inperken maar dan moet je wel je afvragen of je zo lang bij iemand kan zijn die jouw gevoel voor humor niet waardeert. Zo werkt dat. En niemand weet ooit zo snel zeker of de ander je wel mag. Denk je gewoon in dat zij waarschijnlijk net zo nerveus en onzeker is als jij.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 17:30
Verwijderd
Oké, 't is blijkbaar toch niet zo simpel...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 19:35
Verwijderd
Jezus, je bent 17 en je begint al te wanhopen? Ik ben 28 en zowat iedereen die ik ken om me heen is getrouwd/woont samen en/of heeft kinderen. Doe niet zo angstig, maar geniet gewoon. Als het mis gaat, gaat het mis, klaar. Je hebt nog een leven lang om iemand te ontmoeten die van je houdt zoals je bent.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 22:09
Verwijderd
Met deze wijze woorden van Mutant besluit ik het maar te proberen. Ik kan maar falen. Ik houd jullie nog op de hoogte...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 22:35
TH1JS
TH1JS is offline
Als je elke mislukte poging als een kans om bij te leren ziet, bestaat "Falen" niet meer.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 23:02
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Het begint natuurlijk met je zelfkennis en zelfvertrouwen, gezien je nickname moet er aan dat laatste (ook) nog wat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 19:28
Verwijderd
Iedereen blijft maar zeuren over mijn nick. Oké, hij straalt niet veel zelfvertrouwen uit, maar ik kan hem niet meer veranderen...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2010, 19:32
Verwijderd
Ik denk het wel:
http://forum.scholieren.com/faq.php?...faq_nickchange

En fijn dat je mijn advies ter harte neemt. Als je bij elke potentiële relatie gaat wanhopen dat het ooit weer uit kan gaan, kun je beter vrijgezel blijven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2010, 13:33
Verwijderd
Ik heb haar mee uitgevraagd, maar ze zei dat ze strenge ouders had en niet mocht. Ondertussen bleven we altijd chatten en sms'n. Zal het ooit meer worden dan dat?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 15:53
TH1JS
TH1JS is offline
Dat is wel lastig zo'n antwoorden, kans is bestaande dat het een uitvlucht is, maar dit weet je natuurlijk niet zeker...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2010, 22:49
Verwijderd
Er moet altijd wel een manier zijn om een keer af te spreken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Het is zeven na te laat
*nerwen elensar
3 18-06-2007 16:34
Verhalen & Gedichten Winnaar Verhalenwedstrijd: Adrian Nederlof en zijn broer.
Verwijderd
51 08-06-2005 06:41
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Adriaan Nederlof en zijn broer
Ieke
0 11-04-2005 18:42
Verhalen & Gedichten Te klein ....... Het gevaar (2 gedichtjes)
Gothic
2 12-11-2002 09:22
Liefde & Relatie hoe maak je het uit ? en als het uit is ?
Verwijderd
13 08-04-2002 20:18
Verhalen & Gedichten Zo zal het zijn
Ferris
1 25-10-2001 19:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08.