Oud 14-11-2017, 16:19
Blurryface123
Blurryface123 is offline
Ik Ben een meisje van 13 jaar,

Ik zit nu in het 1e jaar van de middelbareschool en ik zit met een best leuke jongen in de klas. Laten we hem nu maar even Tim noemen. Oké die Tim kijkt heel veel naar me tijdens de les. Als ik terug kijk kijkt hij snel weg, hij plaagt me op een schattige manier en start vaak een gesprek met me. Zijn vrienden zitten ook vaak te roepen: " Hij vind je leuk!!"
Ik vraag me nu echt af of hij me leuk vind... Hebben jullie tips om te zien of hij me leuk vind? Alvast bedankt

Xx Kim xX
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2017, 21:38
Ben Strik
Ben Strik is offline
Het klinkt wel goed allemaal, maar knoop eens een gesprekje aan en als dat goed loopt, kan je later misschien voor een relatie gaan.

Edit: hij weet als enige de antwoorden op al je vragen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2017, 00:11
Mel99
Mel99 is offline
Heee girl
Ik denk zeker wel dat hij je leuk vindt omdat hij met je gesprekjes begint en z'n vrienden hem beetje plagen enzo dus volgens mij zit het wel goed hoor! Dat hij veel naar je kijkt en dan snel wegkijkt als je terugkijkt vind ik ook een goed teken...
Dus indd gewoon uit jezelf een gesprekje beginnen dan weet hij dat je ook interesse hebt enzo. Want miss is hij ook wel onzeker of je hem leuk vindt. Je kunt ook keertje uit jezelf naar hem kijken en dan zo verlegen lachen en wegkijken als hij naar je kijkt. Maar uit jezelf een gesprekje is wel directer....ik hoop het echt voor je dat het wat wordt tussen jullie, denk wel dat je veeeeel kans maakt! Succes he xx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind hij me wel leuk?
LoveChocolate
1 14-06-2017 00:19
Liefde & Relatie vind hij me leuk??
heyhoidagdoei
4 17-04-2015 15:34
Liefde & Relatie Vindt hij me leuk?
meisjexo
7 13-06-2013 16:47
Liefde & Relatie Vind hij me leuk?:$
xwebelieve
7 10-12-2012 21:02
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie vind hij me leuk..?
foreveryoung16
7 13-09-2012 23:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00.