Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2002, 16:55
Main
Avatar van Main
Main is offline
Ik doe E&M met als keuzevak Duits 2 . (doe vwo dus Duits1 en Frans 1 zijn verplicht)
Advertentie
Oud 01-12-2002, 17:11
Verwijderd
Ik heb voor Economie en Maatschappij gekozen met in m'n vrije deel Biologie 1, Duits 2 en KCV. Ik kan echt geen Natuurkunde, Scheikunde en Wiskunde dus N&G en N&T vielen al af. Creatief ben ik al helemaal niet dus C&M was ook geen optie. De vakken Economie, Geschiedenis en Aardrijkskunde liggen me wel, vandaar E&M.
Oud 01-12-2002, 17:27
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik koos N&G+Ec1+Grieks. Ik deed dit omdat N&G+Ec1 toegang biedt aan veel studies, Grieks wilde ik omdat ik al 2 jaar La&Gr gehad had en graag mijn Gymnasium diploma wilde (staat toch leuk..). In de 5e ging het slecht, ik deed totaal niks en haalde onvoldoendes, ik wilde E&M gaan doen, ik vond dat dat me beter lag. Gelukkig heeft mijn school niet geaccepteerd dat ik over ging stappen. Nu doe ik nog een keer Vwo5 (met N&G) en wil ik ipv. bedrijfskunde bouwkunde gaan studeren (niet mogelijk met E&M). Zal wel bij de pubertijd horen, elke dag iets anders willen.
__________________
http://www.scholieren.com
Oud 01-12-2002, 20:02
NN
NN is offline
Ik deed VWO EM met filosofie.
Was leuk, niet te zwaar, ik ben aardig geslaagd. Filosofie is een aanrader voor veel WO-studies. Nuttiger dan M&O dat veel EM'ers er bij kiezen en niet meer is dan een aanvulsel op economie.
Oud 04-12-2002, 14:51
Verwijderd
In eerste instantie had ik gekozen voor N&G met informatica en Wis B2. Maar aan informatica was geen reet en eigenlijk vond ik het wel erg sneu dat ik geen Frans-2 meer had. En ik wilde ook wel Natuurkunde-2 omdat dat koel is.

Nu heb ik in vwo 5 NT met Biologie-1,2 en Frans-2

Ik dacht eerst ook van 'waarom na2 en sk2 doen als je het toch voor geen enkele studie verplicht is', maar ik vind die vakken gewoon enorm interessant en ben dus maar NT gaan doen.
Oud 14-05-2006, 17:27
loves_dogs
Avatar van loves_dogs
loves_dogs is offline
c&m mt Spaans =D,,
Oud 14-05-2006, 17:36
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
anders up je ff een 4 jaar oud topic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Aankomende vierdeklassers; welk profiel hebben jullie gekozen?
Charl0tteee
16 16-06-2007 15:13
Algemene schoolzaken De maatschappijprofielen zijn veel simpeler, iedereen kan dat en het stelt niks voor.
alpha
92 29-01-2003 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40.