Oud 02-01-2018, 15:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hoe meer boeken je van hem leest, hoe meer verwijzingen naar andere boeken je vindt. Topschrijver
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2018, 15:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb het niet bijgehouden dus ik graaf in mijn geheugen:

- Nicci French - zondagmorgen breekt aan
- Paula Hawkins - The girl on the train
- Fiona Higgins - Pas jij even op

Verder weet ik het even niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 20:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Qua series ben ik begonnen in The Mortal Instruments en heb ik eindelijk de Tunnels serie uitgelezen (die had ik in het Nederlands jaren terug al deels gelezen) en las ik de twee Passenger boeken (Passenger en Wayfarer) van Alexandra Bracken. Ik begon aan de The Great Library serie en ga daar zeker in verder. Ik las ook Alex and Eliza (deels omdat mijn vriend de musical Hamilton geweldig vind) maar besloot dat één boek uit die serie eigenlijk wel meer dan genoeg was
Verder las ik veel young adult en weinig Nederlandstalig. Qua auteurs ontdekte ik dit jaar Neil Gaiman. Lily and the Octopus mag zeker op het lijstje als aanrader, ik had niet verwacht dat het boek me zo zou boeien maar het was een fijn boek.

Ik heb totaal 36 boeken gelezen. Heb wel bij drie boeken een deel geluisterd i.p.v. gelezen maar ach
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-01-2018, 20:44
Verwijderd
Ik heb iets van 50 boeken gelezen, maar slechts enkelen waren boeken-boeken. Het meeste waren boeken die bijna klaar zijn voor publicatie en ik moest het technische gedeelte nog corrigeren, en boeken over vakgebied. Verder heb ik The Nights Dawn-trilogie herlezen en The Dark Between The Stars in één ruk gelezen. Daarvan dacht ik; Nice!
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 00:37
Klok
Klok is offline
Het gezicht van de angst (kan ook in de Engelse versie) van Dean Koontz is zeker een aanrader als je van spannende boeken houd, lees nu een van zijn andere boeken, het Franciscus complot
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 10:59
Verwijderd
Dit jaar ga ik het voor het eerst goed bijhouden. Vorig jaar heb ik er iets van 20 gelezen denk ik. Maar ikheb inmiddels ook goodreads ontdekt!

Ik ben nu bezig in de nieuwe roman van Carlos Ruiz Zafon en tegelijkertijd in 'The weak suffer what they must' van Varoufakis.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 11:08
Verwijderd
Even wat ik uit mijn hoofd kan achterhalen van dit jaar:

Kate Raworth - Doughnut Economics
Paul Collier - Plundered Planet
Jonas Jonasson - De honderdjarige die uit het jaar klom en verdween (weet niet 100% zeker of dat dit jaar was)
Julia Franck - De middagvrouw
Haruki Marukami - What I talk about when I talk about running
Stephen Covey: 7 habits of highly effective people
Robert Gordon: American Economic Growth
Francis Fukuyama: The end of history and the last man
J. K. Rowling, Jack Thorne, and John Tiffany: The Cursed Child
Matt Ridley: The evolution of everything: how new ideas emerge
Steven Levitt, Stephen Dubner: SuperFreakonomics: Global Cooling, Patriotic prostitutes and why suicide bombers should buy life Insurance
Stephen Levitt, Stephen Dubner: When to rob a bank


Bijna alleen maar economenboeken gelezen dit jaar of dat zijn degenen die ik het best herinner.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 11:32
Verwijderd
Nog een echte aanrader op dat vlak?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Nog een echte aanrader op dat vlak?
Kate Raworth wordt overal heel erg gehyped maar vond ik echt weinig inhoudelijk. Paul Collier vond ik een veel sterker verhaal hebben over duurzaamheid en ontwikkeling, dat is wel echt een aanrader.

Robert Gordon heeft een belangrijke boodschap maar die had hij ook wel in minder dan 800 pagina's kunnen brengen. Wel leuk om de eerste paar hoofdstukken te lezen en de rest globaal door te bladeren, daarna zijn het vooral heel veel grafieken om zijn verhaal te ondersteunen. Je mag hem wel een keer lenen als je toevallig in Den Haag komt

Dit jaar moet ik misschien toch maar eens Piketty oppakken? Al weet ik al wat de boodschap is dus grote kans dat ik daar ook niet het geduld voor heb om hem echt uit te lezen

En het boek van Varoufakis is ook wel leuk, wel erg preken voor eigen parochie maar het geeft wel veel inzicht in hoe de eurozone tot stand gekomen is en het politieke spel daarachter.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 16:53
Uitwaaien
Avatar van Uitwaaien
Uitwaaien is offline
Wat slim om het bij te houden! Ik heb echt geen idee meer wat ik allemaal heb gelezen. Ga het dit jaar bijhouden. Ik lees nu de ontdekking van de hemel, in het Nederlands. Had het vroeger in het Engels gelezen maar het is toch een stuk beter in het Nederlands. En ik heb net Anne of Green Gables uit.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2018, 19:07
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Goodreads is een goede app om het bij te houden
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 23:07
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Jaaaa up up up, morgen volgt mijn lijst van dit jaar!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 23:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Reading Challenge voor 2018 staat momenteel op 22/12
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-12-2018, 23:22
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
38/32 hier
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 18:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Boeken 2018
- Linda van Rijn - Ski resort
- Linda van Rijn - Offpiste
- Van Sambeek - Bloed, zweet en tranen
- Bruce Feiler - Vaders voor mijn dochters
- Camilla Läckberg - Engeleneiland
- Boer Jos - de dood of de gladiolen
- Nicci French - de dag van de doden

Het doel was elke maand een boek en dat is buiten de verhuizing en klussen om gelukt maar in die periode niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 18:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Reading Challenge voor 2018 staat momenteel op 22/12
13/12, volgend jaar hopelijk toch wat meer

Dit jaar gelezen:
Thé Lau - Hemelrijk
Neil Gaiman - De oceaan aan het einde van het pad
J.R.R. Tolkien - De legende van Sigurd en Gudrún
Justin Richards, Dan Green - Doctor Who: A History of Humankind: The Doctor's Official Guide
Garth Nix - Clariel
Stephen King - Eenmalige Zonde
Ransom Riggs - Omhulde Stad (De Bijzondere kinderen van Mevrouw Peregrine #2)
Youp van 't Hek - Stormschade
Ramson Riggs - Bibliotheek der zielen (De Bijzondere kinderen van Mevrouw Peregrine #3)
Jacques Vriens - Achtste-groepers huilen niet
Jon Krakauer - De wildernis in
Stephen King - Carrie
Diverse auteurs - Doctor Who: Twelve Doctors of Christmas

Ga vanavond beginnen in De kaart der dagen (De Bijzondere kinderen van Mevrouw Peregrine #4), misschien komt die ook nog wel uit dit jaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 18:17
Verwijderd
Ik zit op 21 maar zaterdag 8 uur treinen naar Zwitserland (en ook weer een terugreis) dus ik ga voor de 23!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 18:25
Verwijderd
Haruki Marukami - Norwegian Wood
Yanis Varoufakis - And the weak suffer what they must? Europe's crisis and America's Economic Future
Hector Garcia Puigcerver - Ikigai
Toon Tellegen - Heden niet jarig
Carolina Andújar - El despertar de la sirena
Carlos Ruiz Zafon - Het labyrinth der geesten
Astrid Lindgren - Ronja de Roversdochter (reread, heel leuk)
Yuval Harari - Sapiens: A brief history of humankind
Meb Keflezighi - Meb for Mortals
Hendrik Groen - Pogingen iets van het leven te maken
David J.C. MacKay - Sustainable energy without the hot air
Jen Sincero - You are a badass
Ted Troost - Het lichaam liegt nooit (oke als ik heel eerlijk ben heb ik deze niet uitgelezen, was echt een verschrikkelijk boek en toen hij begon over dat miskramen de schuld waren van ouders die gevoelens onderdrukten heb ik het weggelegd)
Stephen Fry - Mythos: the Greek myths retold
Jostein Gaarder - De dochter van de circusdirecteur
Charles Darwin - Origin of Species
John Grisham - Sycamore Row
Malcolm Gladwell - Outliers: the story of success
Griet op de Beeck - Gezien de feiten
John H. Johnson - Everydata: the misinformation hidden in the little data you consume every day
Frank Schaper - 100% Zelfvertrouwen
Yuval Harari: 21 lessons for the 21st century

En nu bezig in: La vie secret des arbres van Peter Wohlleben, eigenlijk een duits boek maar ik ben frans aan het oefenen dus in het frans. En als ik daar even genoeg van heb, het eerste boek van Lord of the Rings.
Ik heb het lezen echt weer helemaal herontdekt dit jaar
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 18:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ga vanavond beginnen in De kaart der dagen (De Bijzondere kinderen van Mevrouw Peregrine #4), misschien komt die ook nog wel uit dit jaar
Die ga ik vanavond op m'n e-reader zetten, wel in het Engels trouwens, want ik heb de hele serie in het Engels gelezen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 19:58
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Die ga ik vanavond op m'n e-reader zetten, wel in het Engels trouwens, want ik heb de hele serie in het Engels gelezen
Ik ben dus begonnen in het Nederlands en verzamel nu de rest ook in net Nederlands

Kwam er net achter dat er ook nog een "Bijzondere Vertelsels" uitgebracht is. Die heb ik blijkbaar gemist en ligt morgen hier in de brievenbus
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 20:19
Verwijderd
Waarom doen mensen eigenlijk zo vaak bij zoiets? Zoals een fucking boek, een gebruiksvoorwerp met een educatief randje. Schaam je je dat je een cadeautje voor jezelf hebt aangeschaft?

Echt, ik betaal voor zulke zotte next-day of beter nog; NU dingen. VIP treatment? Ik neem het. Upgrade? Natuuuurlijk joh, het is woensdag tenslotte!! Je bent niet aan het leven om alleen maar te sparen, je leeft voor jezelf en jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Je moet jezelf aan de lopende band verwennen.

En nee; het wordt niet minder bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Waarom doen mensen eigenlijk zo vaak bij zoiets? Zoals een fucking boek, een gebruiksvoorwerp met een educatief randje. Schaam je je dat je een cadeautje voor jezelf hebt aangeschaft?

Echt, ik betaal voor zulke zotte next-day of beter nog; NU dingen. VIP treatment? Ik neem het. Upgrade? Natuuuurlijk joh, het is woensdag tenslotte!! Je bent niet aan het leven om alleen maar te sparen, je leeft voor jezelf en jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Je moet jezelf aan de lopende band verwennen.

En nee; het wordt niet minder bijzonder.
Was de niet voor het vergeten van een boek in de serie?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 20:53
Verwijderd
Misschien maar ik gok van niet!
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Waarom doen mensen eigenlijk zo vaak bij zoiets? Zoals een fucking boek, een gebruiksvoorwerp met een educatief randje. Schaam je je dat je een cadeautje voor jezelf hebt aangeschaft?

Echt, ik betaal voor zulke zotte next-day of beter nog; NU dingen. VIP treatment? Ik neem het. Upgrade? Natuuuurlijk joh, het is woensdag tenslotte!! Je bent niet aan het leven om alleen maar te sparen, je leeft voor jezelf en jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Je moet jezelf aan de lopende band verwennen.

En nee; het wordt niet minder bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2018, 22:20
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
0.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 01:04
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
-1
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 06:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik weet m'n wachtwoord van het Mema account niet meer en het emailadres is de hotmail die ik al een eeuw niet meer gebruik. En nu kan ik dus niet meer inloggen op de computer en m'n lijstje makkelijk plakken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 07:16
Verwijderd
  1. Joyland - King, Stephen *
  2. Duma Key - King, Stephen *
  3. Virus - Mous, Mirjam
  4. Blaze - Bachman, Richard
  5. Lisey's Story - King, Stephen *
  6. Cell - King, Stephen *
  7. Night Shift - King, Stephen *
  8. The Colorado Kid (Hard Case Crime #13) - King, Stephen *
  9. From a Buick 8 - King, Stephen *
  10. Gerry's Real World Guide to Pharmacokinetics & Other Things - Woerlee, Gerald
  11. Dreamcatcher - King, Stephen *
  12. The Girl Who Loved Tom Gordon - King, Stephen *
  13. Bag of Bones - King, Stephen *
  14. The Regulators - Bachman, Richard
  15. Dit doet even pijn - Kay, Adam
  16. Desperation - King, Stephen *
  17. The Green Mile - King, Stephen *
  18. Rose Madder - King, Stephen *
  19. Mythos: The Greek Myths Retold - Fry, Stephen
  20. Insomnia - King, Stephen *
  21. Gespleten - Slaughter, Karin *
  22. Dolores Claiborne - King, Stephen *
  23. Gerald's Game - King, Stephen *
  24. The Subtle Art of Not Giving a F*ck: A Counterintuitive Approach to Living a Good Life - Manson, Mark *
  25. Needful Things - King, Stephen *
  26. The Dark Half - King, Stephen *
  27. Day of the Dead (Frieda Klein, #8) - French, Nicci
  28. The Tommyknockers - King, Stephen *
  29. Misery - King, Stephen *
  30. The Eyes of the Dragon - King, Stephen *
  31. Two Brothers - Elton, Ben
  32. De torens van februari - Dragt, Tonke
  33. Zwart huis - King, Stephen *
  34. De talisman - King, Stephen *
  35. This Way for the Gas, Ladies and Gentlemen - Borowski, Tadeusz
  36. The Stand - King, Stephen *
  37. Ik weet een geheim (Rizzoli & Isles #12) - Gerritsen, Tess *
  38. It - King, Stephen *

Dit is met het meest recent gelezen boek bovenaan. Ik ben nu ook bezig in 'A map of days' en 'the man who mistook his wife for a hat'. Stiekem streven is om die nog uit te lezen voor oud jaar zodat ik 40 boeken gelezen heb maar met alle diensten in het vooruitzicht zal het lastig worden

En ik ben flink opgeschoten met de Stephen King boeken!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 09:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Wat vond jij van Lisey's Story, Mema?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 09:23
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Waarom doen mensen eigenlijk zo vaak bij zoiets? Zoals een fucking boek, een gebruiksvoorwerp met een educatief randje. Schaam je je dat je een cadeautje voor jezelf hebt aangeschaft?

Echt, ik betaal voor zulke zotte next-day of beter nog; NU dingen. VIP treatment? Ik neem het. Upgrade? Natuuuurlijk joh, het is woensdag tenslotte!! Je bent niet aan het leven om alleen maar te sparen, je leeft voor jezelf en jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Je moet jezelf aan de lopende band verwennen.

En nee; het wordt niet minder bijzonder.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 09:52
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Wat vond jij van Lisey's Story, Mema?
Het viel me tegen, ik wilde het wel blijven lezen en was geboeid door 't verhaal. Het begin vond ik erg sterk, maar de verdere ontwikkelingen vielen me tegen en het boek had denk ik al veel eerder kunnen eindigen
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 10:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat is een beetje de beste/fijnste e-reader van 't moment? Ik lees te weinig en ben mogelijk van plan om een groot deel van m'n boeken de deur uit te doen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 10:19
Verwijderd
Ik kom niet ingelogd op goodreads via de computer. Password reset aangevraagd maar daar doet ie ook maar moeilijk over. Mijn lijst volgt later. Reading challenge 27/25 overigens
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 10:20
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik heb de Kobo Aura H2O Edition 2 en daar ben ik mega tevreden mee
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 10:23
Verwijderd
Ik heb daar de edition 1 van en ben daar ook erg tevreden mee, prima dingen.

Als je vijf weken op vakantie gaat en veel leest is een E-book echt een lifesaver Vorig jaar volgens deze topic negen boeken gelezen in die periode, stel je voor dat je die in je koffer overal mee naar toe moet slepen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 10:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb de Kobo Aura H2O Edition 2 en daar ben ik mega tevreden mee
Citaat:
Ik heb daar de edition 1 van en ben daar ook erg tevreden mee, prima dingen.

Als je vijf weken op vakantie gaat en veel leest is een E-book echt een lifesaver Vorig jaar volgens deze topic negen boeken gelezen in die periode, stel je voor dat je die in je koffer overal mee naar toe moet slepen
Ik ga het eens bekijken

ik lees meestal in meerdere boeken tegelijk, en vergeet dan net degene in m'n tas te gooien voor onderweg die ik dan wil lezen, dus misschien is de tijd rijp om maar eens een reader te kopen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 10:57
Verwijderd
Mocht je tussen beiden twijfelen, die van Mema heeft fijner licht in het donker, rustiger voor de ogen. Is volgens mij het voornaamste verschil. Maar Kobo zal vast inmiddels een nieuwere versie hebben die nog beter is.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 11:24
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Waarom doen mensen eigenlijk zo vaak bij zoiets? Zoals een fucking boek, een gebruiksvoorwerp met een educatief randje. Schaam je je dat je een cadeautje voor jezelf hebt aangeschaft?

Echt, ik betaal voor zulke zotte next-day of beter nog; NU dingen. VIP treatment? Ik neem het. Upgrade? Natuuuurlijk joh, het is nu woensdag tenslotte!! Je bent niet aan het leven om alleen maar te sparen, je leeft voor jezelf en jij bent de belangrijkste persoon in je leven. Je moet jezelf aan de lopende band verwennen.

En nee; het wordt niet minder bijzonder.
Ja, want gelukkig kan iedereen dat doen zonder zich zorgen te maken over zijn bankrekening.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 11:49
Verwijderd
Dat is het punt volgens mij niet. Gaat het niet meer om dat het niets is om je voor te schamen als je jezelf eens wat luxe gunt?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 12:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat is het punt volgens mij niet. Gaat het niet meer om dat het niets is om je voor te schamen als je jezelf eens wat luxe gunt?
Maar jezelf iets gunnen wat je je eigenlijk niet kunt veroorloven voelt denk ik heel anders dan jezelf iets gunnen wat je prima kunt betalen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, want gelukkig kan iedereen dat doen zonder zich zorgen te maken over zijn bankrekening.
Wat Enilorac hieronder al zegt hoeft verwennen helemaal niet veel te kosten.
Daarnaast heb ik wel enig idee wat je in een functie als Wolter heeft verdient, als je dan niet minimaal een zo'n verwen-ding in de week voor jezelf kan aanschaffen van tussen de €5 en de €20,- dan doe je iets verkeerd.

Citaat:
Dat is het punt volgens mij niet. Gaat het niet meer om dat het niets is om je voor te schamen als je jezelf eens wat luxe gunt?
En buiten dat vind ik boeken ook nog eens niet per se luxe.

Citaat:
Maar jezelf iets gunnen wat je je eigenlijk niet kunt veroorloven voelt denk ik heel anders dan jezelf iets gunnen wat je prima kunt betalen.
Je moet geen dingen aanschaffen die je niet kan betalen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Mocht je tussen beiden twijfelen, die van Mema heeft fijner licht in het donker, rustiger voor de ogen. Is volgens mij het voornaamste verschil. Maar Kobo zal vast inmiddels een nieuwere versie hebben die nog beter is.
Ik doe dat wel, maar ik vind papieren boeken zoveel fijner.. Neem dan op vakantie wel een mix van romans en wat meer 'dense' boeken mee die je niet zo snel uitleest Maar ik ga vaak met 5-10 boeken op vakantie ja.

En boeken kopen vind ik echt heerlijk en zal ik me nooit schuldig over voelen. Behalve misschien tegenover de stapel 'to read' die er ook nog ligt
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 15:48
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Rondreizen met een halve koffer vol boeken vind ik echt 't niet chill, op een plek blijven met een halve koffer vol boeken wel maar afgelopen jaren echt langdurige kampeer rondtrektochten gedaan met vliegreis vooraf, dan is die ereader fantastisch.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 18:52
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb zojuist De Trooster van Esther Gerritsen en De Zeven Zussen van Lucinda Riley op mijn e-reader gezet. Ik ben klaar voor een minitripje Lissabon, jeej!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Maar jezelf iets gunnen wat je je eigenlijk niet kunt veroorloven voelt denk ik heel anders dan jezelf iets gunnen wat je prima kunt betalen.
Als je je het niet kunt veroorloven, moet je het niet doen. Als je het wel kunt betalen, lekker doen en van genieten. Juist als je het niet vaak doet. Dingen doen omdat je er blij van wordt zou nooit iets moeten zijn waar je je voor schaamt (in b4 - als je blij wordt van kleine kindjes verkrachten of mensen een keukenmessen rijgen wordt het uiteraard een ander verhaal).
Met citaat reageren
Oud 28-12-2018, 20:08
Verwijderd
In plaats van je schamen, moet je een extra dansje doen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 00:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Wat een totaal ontspoorde discussie over een smiley zeg.

Ik schaam me echt niet voor een aankoop, juist tof als je je het kunt veroorloven om jezelf een cadeautje te geven, ietwat impulsief misschien, maar daarom juist leuk

Deel 4 is inmiddels uit en die vertelsels bleek een uitstekende aankoop tot nu toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 01:09
Verwijderd
Citaat:
In plaats van je schamen, moet je een extra dansje doen.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 01:10
Verwijderd
Citaat:
Wat een totaal ontspoorde discussie over een smiley zeg.
Valt toch best mee? Komt vrij respectvol op me over eigenlijk.

Citaat:
Ik schaam me echt niet voor een aankoop, juist tof als je je het kunt veroorloven om jezelf een cadeautje te geven, ietwat impulsief misschien, maar daarom juist leuk

Deel 4 is inmiddels uit en die vertelsels bleek een uitstekende aankoop tot nu toe
Ja nee, prima
Met citaat reageren
Oud 29-12-2018, 01:10
Verwijderd
Ik hing er ook niet echt een oordeel aan jou over vast eah.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.