Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-12-2004, 21:20
zus
Avatar van zus
zus is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 16-12-2004 @ 20:56 :
Volgens mij staat alles haar
Inderdaad, ik kon me d'r met blond haar echt niet voorstellen, maar zelfs dit staat er wel
__________________
Dare to fly!
Advertentie
Oud 17-12-2004, 17:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-12-2004 @ 20:24 :
ik erger me echt aan de 'acteerprestaties' van die morris
Volgens mij is Geert Hoes er gewoon uit gegaan om geen zoenscènes met jongens te doen.

Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-12-2004 @ 18:50 :
Hehe Harmsen met zijn Schlagers...
Hier moet ik mezelf verbeteren: Harmsen als Kerstman, nog grappiger.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 17-12-2004, 19:26
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
oh oh oh, charlie is zwanger van nick, en wil natuurlijk abortus, maar ja, het is zijn laatste kans op een kindje.. oh oh oh! Als dat maar goed komt..
Oud 18-12-2004, 09:19
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 17-12-2004 @ 20:26 :
oh oh oh, charlie is zwanger van nick, en wil natuurlijk abortus, maar ja, het is zijn laatste kans op een kindje.. oh oh oh! Als dat maar goed komt..

Huh! Is dat gister geweest?? Ik moest gister werken... Wat was er gebeurt?
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 18-12-2004, 09:41
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Charlie heeft een zwangerschapstest gedaan, waar dus uit bleek dat ze zwanger was. Van Nick dus. Verder wou Ludo niet met Barbara zoenen, vast door Valerie ofzo. Nick heeft de betaling naar de kliniek van Nina stopgezet, als wraak op Janine, die aan zijn bed kwam om te vragen of hij de aanklacht introk om een gemeen spelletje te spelen of dat alles nu voorbij was. Sjors en Charlie hebben dus het bericht gekregen dat de aanklacht is ingetrokken.

Ik weet niet meer precies.. Maar zoiets is er gebeurd

Wat is die Eddy (vriendje van morris) toch ontzettend walgelijk..
__________________
Wat denk je nou?
Oud 18-12-2004, 11:01
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Spanish rose..* schreef op 18-12-2004 @ 10:41 :
Charlie heeft een zwangerschapstest gedaan, waar dus uit bleek dat ze zwanger was. Van Nick dus. Verder wou Ludo niet met Barbara zoenen, vast door Valerie ofzo. Nick heeft de betaling naar de kliniek van Nina stopgezet, als wraak op Janine, die aan zijn bed kwam om te vragen of hij de aanklacht introk om een gemeen spelletje te spelen of dat alles nu voorbij was. Sjors en Charlie hebben dus het bericht gekregen dat de aanklacht is ingetrokken.

Ik weet niet meer precies.. Maar zoiets is er gebeurd

Wat is die Eddy (vriendje van morris) toch ontzettend walgelijk..
Thanks!!
Inderdaad, verschrikkelijk walgelijk....
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 18-12-2004, 12:37
)Vampje(
)Vampje( is offline
Oh, Victoria is leuk met blond haar! <3
Maar hoe ze het gisteren en eergisteren in GTST had, was ook erg snoezig.
Die Eddy is echt zum kotzen ja, gatver. En ik hoop dat Charlie het kindje houdt, leuk, baby's in GTST.
Oud 18-12-2004, 12:51
Yolcu
Yolcu is offline
Victoria is inderdaad mooi met blond haar, maar ik vond haar kapsel de afgelopen dagen ook erg mooi (strak naar achteren in een staart).. tenminste niet zo wild en vreemd als anders. Volgens mij staat ieder kapsel haar!

Tuurlijk houdt Charlie het kind.. uiteindelijk komt ze vast weer terug bij Nick. Gelukkig, want ze zijn oh zo leuk samen!

De verhaallijn met Morris wordt nogal sterk overdreven zeg.. dan weer een meid, dan weer een man.. En de verhaallijn rond Ray en Dennis is gewoon onzinnig.. maar ik sta toch het meest aan Ray z'n kant. En Ludo die zowel met Barbara als met Valerie aan het sjansen is.. ook al zo ongeloofwaardig. Ik ben wel blij dat het eindelijk uit is tussen Robert en Valerie. Wanneer gaat Carel nu eindelijk 'het geheim' aan Isabella vertellen? Zeker pas bij de cliffhanger in juni?
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 18-12-2004, 13:06
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Yolcu schreef op 18-12-2004 @ 13:51 :
Victoria is inderdaad mooi met blond haar, maar ik vond haar kapsel de afgelopen dagen ook erg mooi (strak naar achteren in een staart).. tenminste niet zo wild en vreemd als anders. Volgens mij staat ieder kapsel haar!

De verhaallijn met Morris wordt nogal sterk overdreven zeg.. dan weer een meid, dan weer een man..
Dat eerste: ik vond het eigenlijk maar gek staan: d'r haar in een staart. Helemaal omdat het zo mega straks was. Je zag ook uitgroei vooraan: het was daar veel bruiner dan de rest van d'r staart. Nee, ik vond het niet mooi.

En idd, de verhaallijn met morris wordt veel te sterk overdreven. Uberhaupt: hoe kan het dat Morris ineens door al die mannen en vrouwen wordt 'besprongen' (bijna) terwijl hij helemaal niet zo knap/leuk is en normaal nooit veel aandacht kreeg. Beetje onwerkelijk dat iedereen ineens op Morris zit te wachten.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-12-2004, 13:25
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Kabouter schreef op 18-12-2004 @ 10:19 :
Huh! Is dat gister geweest?? Ik moest gister werken... Wat was er gebeurt?
niet precies zo, ik had dat stukje net geschreven voor de zwangerschapstest kwam
Oud 18-12-2004, 14:47
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
GTST wordt echt met de dag saaier. Harmsen als Duitse schlagerzanger was nog het beste!

Maar van die Morris en dat blonde k*t-kind word ik echt niet goed. En dat gezeik van Yasmin hangt me ook de keel uit.
Oud 18-12-2004, 14:53
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-12-2004 @ 15:47 :
GTST wordt echt met de dag saaier. Harmsen als Duitse schlagerzanger was nog het beste!

Maar van die Morris en dat blonde k*t-kind word ik echt niet goed. En dat gezeik van Yasmin hangt me ook de keel uit.
Inderdaad, dat blonde wijf is echt walgelijk. Morris ook, leuke match. Yasmin zeikt echt te veel inderdaad

Er moet weer eens een nieuw persoontje in komen om de boel wat op te stoken.
__________________
Wat denk je nou?
Oud 18-12-2004, 20:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-12-2004 @ 15:47 :
GTST wordt echt met de dag saaier.
Groot gelijk! Vergeleken met vroeger zet ik hier veel kortere reply's neer omdat ik gewoon niet veel over GTST te melden heb. Vanwege de saaiheid dus...

Citaat:
Balance schreef op 18-12-2004 @ 14:06 :
Uberhaupt: hoe kan het dat Morris ineens door al die mannen en vrouwen wordt 'besprongen' (bijna) terwijl hij helemaal niet zo knap/leuk is en normaal nooit veel aandacht kreeg. Beetje onwerkelijk dat iedereen ineens op Morris zit te wachten.
Ach ja, de modellenwereld he...

VOLGENDE WEEK!!!
Spoiler
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 19-12-2004 om 17:37.
Oud 19-12-2004, 10:17
alu_aapi
Avatar van alu_aapi
alu_aapi is offline
Wel heel vaag hoor. Zodra iemand iets heeft beleefd en daarbij onzeker over haar uiterlijk is geworden zodat "niemand haar meer leuk vindt en blablabla" gooien ze er gewoon een modellencrue en een fotosessie tegenaan. Dat was bij Charlie en Yasmine, veel inspiratie hebben ze dus niet. ik kijk het de volgende zomervakantie (boehoe nog zo lang, gelukkig is het over een week kerstvakantie) 3 jaar, is het eerder voorgekomen?

Hebben jullie dat radiospotje van ClubMed (ik hoorde het vanochtend op Skyradio 10:00) gehoord? Volgens mij spreekt Ray de stem van de man in...
__________________
leraren zijn eng; ik word eng
Oud 19-12-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-12-2004 @ 21:22 :
Groot gelijk! Vergeleken met vroeger zet ik hier veel kortere reply's neer omdat ik gewoon niet veel over GTST te melden heb. Vanwege de saaiheid dus...



Ach ja, de modellenwereld he...

VOLGENDE WEEK!!!
Spoiler
Spoiler
Ohhh Job!
Oud 19-12-2004, 12:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 18-12-2004 @ 21:22 :
Spoiler
Spoiler


@alu_aapi: volgens mij hebben ze hiervoor nooit veel met modellen gedaan oid.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-12-2004, 17:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
stefano schreef op 19-12-2004 @ 12:13 :
Spoiler
Ohhh Job!
Slordigheidsfoutje, ik verander het ff.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 19-12-2004, 17:54
Zozo
Zozo is offline
Citaat:
Balance schreef op 19-12-2004 @ 13:11 :
Spoiler


@alu_aapi: volgens mij hebben ze hiervoor nooit veel met modellen gedaan oid.
Spoiler
Oud 20-12-2004, 19:20
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Sjorsie net met al haar haartjes los en donkerder kleurtje ---> mooi

Waarom gaat meneer Harmsen nu gewoon niet werken in De Koining op 24 en 25 december? Hij heeft toch geen reet te doen, dat zei hij zelf.

En ik net voor de TV naar Charlie: "Zeg het nou, kind!" ...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 20-12-2004 om 19:49.
Oud 20-12-2004, 20:34
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
En nou vraag ik me dus heel erg af

van wie was Charlie eerder zwanger geweest?
Oud 20-12-2004, 20:38
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 20-12-2004 @ 21:34 :
En nou vraag ik me dus heel erg af

van wie was Charlie eerder zwanger geweest?
sylvester ofzoiets? ik keek toen ook niet...
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 20-12-2004, 20:44
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik lees ergens

Charlie heeft meerdere vriendjes gehad, Sylvester, die was weer met Terra en zij was de zus van Gladys. Ze had Chris als vriend, die heeft harmsen een keer in elkaar geslagen en ze was toen zwanger van hem <<-- abortus.

Chris?
Oud 20-12-2004, 20:51
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Mooi haar van Sjors
God, dat met dennis en Ray is echt afschuwelijk.. laat het stopppen!
__________________
Wat denk je nou?
Oud 21-12-2004, 12:06
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Chris? Daar weet ik blijkbaar niks meer van..
Iemand foto?
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 21-12-2004, 12:16
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
Sitia schreef op 21-12-2004 @ 13:06 :
Chris? Daar weet ik blijkbaar niks meer van..
Iemand foto?
Ja, inderdaad, ben ik ook helemaal kwijt!
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 21-12-2004, 14:06
Bèta-babe
Avatar van Bèta-babe
Bèta-babe is offline
Citaat:
Sitia schreef op 21-12-2004 @ 13:06 :
Chris? Daar weet ik blijkbaar niks meer van..
Iemand foto?
Ben er achter dat hij in het echt Jeroen Wijnhorst heet, maar een foto kan ik niet vinden... Ik was ook wel erg benieuwd. Volgens mij was dit in een tijd dat ik niet zo vaak meer keek...
Oud 21-12-2004, 15:18
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik kan m me ook niet meer herinneren, idd geen foto van te vinden. Eentje gevonden maar daar is ook haast niets op te zien:


Het zou dan de meest rechtse zijn.....Komt me niet bekend voor.

In de serie heette ie trouwens Chris Poelman.

BTW: Waar is dat kind van Laura gebleven?
Oud 21-12-2004, 15:21
Kabouter
Kabouter is offline
Citaat:
miro schreef op 21-12-2004 @ 16:18 :
Ik kan m me ook niet meer herinneren, idd geen foto van te vinden. Eentje gevonden maar daar is ook haast niets op te zien:

[afbeelding]
Het zou dan de meest rechtse zijn.....Komt me niet bekend voor.

In de serie heette ie trouwens Chris Poelman.

BTW: Waar is dat kind van Laura gebleven?
Ik herken m niet... Heb ook al lopen zoeken. Dit is wel een mysterie

Inderdaad, dat kind van Laura, en dat kleine kind van Janine dan???
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 21-12-2004, 15:26
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Syl en Lucas hebben nu gewoon totaal geen nut in de verhaallijn, daarom zijn ze er niet. En iedereen lijkt ze te zijn vergeten
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 21-12-2004, 15:31
Kabouter
Kabouter is offline
ja, ze hoeven ook gelijk nooit meer naar bed enzo, en geen eten. Makkelijk zulke kinderen. Doe mij er dan ook maar 3. Als ze even niet in mijn verhallijn passen, doe ik net alsof ik ze vergeet.
Lekker makkelijk.
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 21-12-2004, 16:27
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Ja maar ja, om nou elke dag te laten zien dat het kind naar de wc moet, eet, slaapt, speelt etc. is na 2 weken ook niet meer interessant.

Ben nou al een kwartier foto's aan het zoeken van die Chris. Maar op die foto van net herkende ik hem niet.
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Oud 21-12-2004, 17:10
Spanish rose..*
Avatar van Spanish rose..*
Spanish rose..* is offline
Ach, alles is onrealistisch.
Ga maar eens na : Ze doen de hele dag geen flikker, de jongeren doen geen school of geen studie, de werkenden houden elke dag lunches en dinertjes.. kinderen gaan niet naar school (tenzij het zo uitkomt) etc etc. Ze zitten altijd in de bar, iedereen kent iedereen.. & verder word iedereen zwanger van de ex=man bladiebla.. Ja ik kan nog een half uur doorgaan

Het blijft leuk
__________________
Wat denk je nou?
Oud 21-12-2004, 17:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
En dan vinden mensen het ook nog raar dat Nick de betaling aan Nina's kliniek stop wil zetten...
Oud 21-12-2004, 17:59
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
Chris komt iig uit dat tijdperk dat Jeroen Post een rolletje had, als hulpje van Benjamin om Charlie voor snuff movies te ontvoeren, msschien ook een dude die meehielp toen? Iemand ?
__________________
I'm Jesus Christ on Ecstasy
Oud 21-12-2004, 19:13
Zozo
Zozo is offline
Heeft Charie niet een tatoeazie van Chris op d'r bil?
Oud 21-12-2004, 20:11
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 21-12-2004 @ 18:59 :
Chris komt iig uit dat tijdperk dat Jeroen Post een rolletje had, als hulpje van Benjamin om Charlie voor snuff movies te ontvoeren, msschien ook een dude die meehielp toen? Iemand ?
Was die Jeroen Wijnhorst niet de vervanger van Jeroen Post?
Oud 21-12-2004, 20:27
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
er zaten wel erg veel blaadjes aan de bomen bij robert voor de deur

ludo en nick waren raar.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 22-12-2004, 13:36
Sparkles
Avatar van Sparkles
Sparkles is offline
Ze gaan ook nooit naar de wc....

en ze douchen maar heeeeeeeeeeeeeeel af en toe..

(niet dat ik ze op de wc wil zien hoor )
__________________
what use is it to you what's on my mind
Oud 22-12-2004, 13:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 21-12-2004 @ 18:59 :
Chris komt iig uit dat tijdperk dat Jeroen Post een rolletje had, als hulpje van Benjamin om Charlie voor snuff movies te ontvoeren, msschien ook een dude die meehielp toen? Iemand ?
oh dat zou misschien wel kunnen ja.

en pas zei jef iets als 'ze zijn van jouw zoon' over de kleren die gestreken moesten worden. Dus het leeft nog wel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-12-2004, 14:01
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hier is nog een foto van die Chris:


Op Fok! zeggen ze dat ie Harmsen in elkaar heeft geslagen en dat Harmsen toen een tijdje niet meer naar buiten durfde.
En hij hielp Benjamin met de ontvoering van Charlie. Robbie/Robin (jeroen post) was een vriend van Benjamin en Chris.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-12-2004, 14:31
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
filmpje van chris

en die foto...

__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see

Laatst gewijzigd op 22-12-2004 om 14:36.
Oud 22-12-2004, 14:38
Kabouter
Kabouter is offline
Aaaaaaah! Dat filmpje is echt niet geschikt voor kindjes onder de 20 jaar Schrok me rot...Heb m na 4 tellen afgezet. Weet nu wel weer wie t was.
__________________
Smile and the world smiles with you!
Oud 22-12-2004, 15:09
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Jammer dat we niet kunnen zien hoe het afloopt Dat Rik die Chris eens even alle hoeken van De Koning laat zien
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 22-12-2004, 17:33
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Zoals zo veel mensen vermoedden: Chris was in die tijd een vriend van Benjamin, toen was Benjamin nog een "bad guy", ging-ie camera's stiekem in het huis van Laura hangen en zo. Tenminste, dat kan ik me nog herinneren.
En die Chris heeft Charlie zwanger gemaakt, dat was niet de bedoeling, want na de sex was het condoom gescheurd. Hij heeft (daarna was dat dacht ik) meegeholpen met haar ontvoering. En hij heeft inderdaad Meneer Harmsen het ziekenhuis in geslagen. Ik weet nog goed dat dat de 1995e aflevering was, want de week erna was de 2000e (goh wat leg ik dat weer omslachtig uit ) en bij de 2000e was ook een spannende cliffhanger... weet niet meer precies wat het was. Maar kon me wel zoiets herinneren.

Hehe, die foto, ontzettend wazig ziet-ie er uit Anita staat er inderdaad bij, samen met Rik. Echter, ik mis nog een paar personen op die foto...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-12-2004, 18:05
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hier nog eentje:



De enige die ik echt mis is Ludo, maar goed... die heeft geen vrienden en iedereen haat hem, dus die wordt natuurlijk ook niet uitgenodigd
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 22-12-2004, 19:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
M@rco schreef op 22-12-2004 @ 19:05 :
Hier nog eentje:

[afbeelding]

De enige die ik echt mis is Ludo, maar goed... die heeft geen vrienden en iedereen haat hem, dus die wordt natuurlijk ook niet uitgenodigd
Spoiler


@Mr.Oizo: was de 2000ste aflevering niet de moord op Frits (met ook de show waarin Linda, Roos en Jessica optraden)? Of was dat al eerder?

En Benjamin zou Charlie ontvoeren. Dan zouden de mensen aan wie hij haar moest afleveren haar verkrachten en vervolgens vermoorden. Dit alles werd dan ook gefilmd.
Benjamin kreeg toen een filmpje van een ander meisje onder ogen en kreeg last van z'n geweten. Hij heeft er vervolgens voor gezorgd dat ze Charlie op tijd konden redden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-12-2004, 20:01
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-12-2004 @ 20:07 :
Spoiler


Dat hoeft inmiddels al niet meer in een spoiler

Heb ik dat gemist ofzo, met Charlie en Benjamin? Kan me er niets meer van herinneren
Oud 22-12-2004, 20:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 22-12-2004 @ 21:01 :
Dat hoeft inmiddels al niet meer in een spoiler

Heb ik dat gemist ofzo, met Charlie en Benjamin? Kan me er niets meer van herinneren
oh, ik zat niet op te letten

En dat was hoe Benjamin in eerste instantie in de serie kwam: als slechterik dus. Maar uiteindelijk gaf Harmsen hem toen nog een kans en bleek het een goedzak te worden. Het was toen best een spannende verhaallijn.
Volgens mij zit er nog altijd een foto daarvan in het beginfilmpje: daarin zie je charlie in een rode jas om een auto heen rennen (ze ontsnapt dan uit de auto waarin ze ontvoert zou worden).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-12-2004, 23:37
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Hmm, die foto is al een tijdje weg hoor Maar ik weet welke je bedoelt (zo erg is het met me gesteld ).
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 23-12-2004, 11:46
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Kan iemand me misschien vertellen wat er gisteren was gebeurd..?

alvast bedankt!!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L 2 0 1 6
Verwijderd
500 15-05-2016 00:13
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] integraalrekening a, v en s
bakvis
9 29-10-2006 20:47
Huiswerkvragen: Exacte vakken Natuurkunde
Kepler
2 28-11-2005 20:13
Muziek nog maar 1 dan: luistertopic
Verwijderd
500 24-10-2004 14:47
Muziek Welke muziek heb jij?
AXE
66 18-07-2003 15:08
Muziek Welke bands allemaal in jou playlist?
MazeMouse
64 13-12-2002 19:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:13.