Oud 01-03-2005, 20:08
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Bestaat je familie meer uit Tokkies of spenderen ze al hun vrije tijd aan het op de hoogte proberen te zijn van de laatste trends?
En als je met je familie over straat gaat, loop je dan schaamteloos naast hen of loop je het liefste tien meter vooruit?
Vertel!

Mijn familie is redelijk hip, maar ze drijven het niet door.
Mijn vader is blijven steken in de jaren zestig, qua doen en laten, en ook qua muzieksmaak, maar dat is ok !

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 20:12.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2005, 20:10
Verwijderd
fuck hipheid!

mn pa is cool want die luistert ska en punk

mn broer is ok ondanks dat ie bij het corps zit

alleen mn moeder is niet cool want we hebben altijd ruzie dus met haar wil ik niet over straat

de rest geen probleem mee

al ga ik het liefste met mn katten over straat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:12
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 01-03-2005 @ 20:10 :
[..]
al ga ik het liefste met mn katten over straat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:12
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Mijn m00der is uberhip... Is ook nog echt waar loopt erg bij de tjid niet op een jonge maar op haar eigen manier Mijn moeders vriend ook... Dat is een replay/boss/pall mall/matinique etc. mannetje. Mijn vader loopt ook erg bij de tijd en huod er van om op te vallen heeft daarom ook fel oranje sh00s enzz

De rest van de familie zijn tokkies
__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:12
r0b-i
r0b-i is offline
mijn ma werkt in een kledingwinkel met diesel, g-star en meer coole merken.
Vette korting

mijn pa irriteert zich aan alle kleren die duur zijn
maarja met die korting kan ie toch mooie kleren kopen en dat wil hij altijd wel

mn broertje loopt altijd in voetbalshirts en een voetbal

hij is een freak

ik vind ze wel cool

de rest van me familie zijn wel tokkies maar ik houd wel van ze
ik ben trots op wie ik ben en wie daar deel vanuit maakt dus geen problemen ga net zo goed met hun over straat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:12
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
mijn familie is artyfarty en ze luisteren goede muziek mijn ouders zijn er qua kleding gelukkig niet extreem hip uit, gewoon normaal.

oja mijn broer is gottikk :[
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:15
Verwijderd
mijn ouders zijn normaal
mijn broer is wel hip
de rest van mijn familie is of kakker of punk
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:36
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
mijn familie is gewoon denk ik... na ja mijn broer is wel een beetje hip. mijn vader heeft carhartt en tommy enzo en mijn moeder heeft mooie linne broeken. maar of je dat nou hip kan noemen. ik durf met ze over straat en ik schaam me niet voor ze.
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:39
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
mn moeder is wel hip die ziet er hipper uit dan alle dozen van 25 bij dr op dr werk.. mn moeder luistert naar Metallica en kleedt zich gewoon goed...

mn vader is ook wel hip op sommige momenten.. t liefst loopt ie gewoon in truien, maar als mn moeder iets leuks meeneemt dan trekt ie het wel aan.. hij vind nieuwe kleren nooit nodig ofzo

en mn zusje is wel een hip kind.. tegenwoordig ziet ze er leuk uit.. ze heeft echt leuke truitjes en tis gewoon een jongedame ook al koopt ze dr kleding niet zelf... tis wel een enorme zeurpiet..

dus met mn familie ga ik wel over straat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:40
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
monolo schreef op 01-03-2005 @ 20:12 :

oja mijn broer is gottikk :[


Mijn ma ziet er leuk uit, leest vaak de ELLE , koopt lekker ruikende parfums en ze heeft zelfs cowboy laarzen. Oh en mijn pa ja die gaat niet echt met trends mee, het boeit hem niet zo, maar hij heeft een goeie smaak qua films & muziek.
Mijn ma's man jaa die is meer arty en gaat vaak naar musea's en is een wannabe fotograaf.
Zijn dochter werkt voor Hans Klok maar dat is niet echt hip te noemen

de rest is niet zo boeiend nee :/
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:48
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
mijn ouders vinden mode niet zo boeiend maar zien er wel goed verzorgd en netjes uit, ze zijn wel heel muzikaal en ze luisteren goede muziek mijn zusje is een tutje maar wel hip, alleen niet mijn smaak......
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 20:49
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
mijn zusje is een numetal overzeas alto
mijn broer koopt zijn kleren voor 1 euro en de rest geeft hij uit aan muziek
mijn vader is ouderwets hij luistert wel joy division en cash maar dat is niet hip
mijn moeder is een beetje slonzig en af en toe dan koopt ze een outfit wat glimt enzo en komt ze met een craig david cd aanzetten ofzo

midlifecrisis
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:01
Maharani
Maharani is offline
m'n moeder is niet hip maar ook geen tokkie. ze kleedt zich gewoon, normaal (miss sixty, diesel enzo) en ze luistert naar pop muziek.
en mijn vader ook normaal en hij luistert naar oude hindoestaans muziek en elvis presley.
mijn zusje is wel hip soms, maar dat heeft ze van mij he, en zij luistert naar van alles.
__________________
ya ali
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:04
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
M'n zusje luistert naar garagerockbandjes - maar is stiekem een top40-doosje. Het zal de groepsdruk wel zijn. Ze kleedt zich hip en heeft een goede, onbezonnen levensinstelling. M'n broertje digt Venetian Snares, maar is net als de heer Snares zelve nogal een stoicijnse lul. M'n moeder beleeft haar tweede jeugd sinds de break-up met m'n pa en bezoekt elke maand wel een (metal)concert. M'n vader overtrof tot op een half jaar geleden Lepra en Cha0s qua alcoholconsumptie, maar is sinds de rehab overgeschakeld naar een sober CDa-bestaan. Een klootzak eersteklas.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:07
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
de jongeren zijn wel hip, Zus, broer, broer, neef, nicht. ander 2 nichten iets minder. m'n zus ik moeder.. Zus doet er nog wel moeite voor.. maar ze is moeder - lastig combineren ofzo
M'n zus lukt het nog wel gelukkig.. en van m'n andere kant; m'n tante en oom. M'n tante heefte en 2ehandswinkeltje ergens afgelegen in een plaats waar niemand woont maar m'n nicht een neef dara niet zo. m'n kleine nichtje wel.en die is dan ook weer van die hippe oom & tante. Mja. verder bij allebei de familie verder niet echt hip
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:07
Verwijderd
Mijn broer is wel een heertje, pa z'n kleding is een tikje oudbollig maar dat past wel goed bij z'n leeftijd, moeders kan zich zo nu en dan ook wel goed kleden vind ik, lucky me...

Een beetje met je leeftijd meegaan kan geen kwaad vind ik. Hier loopt wel eens een oma rond in alle kleuren van de regenboog en dreadlocks.. ziet er echt neit uit gewoon.
Het is wel apart en dat mag er ook wel wezen maar ik vind het eerder lachwekkend en bizar dan 'hip' ofzo. Of mensen die zich op hun 40e nog helemaal tiener voelen en in roze mini rokjes gaan lopen, hilarisch...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:16
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Hmz...

Vader:

Heeft in totaal 2 spijkerbroeken, draagt liever pantalons. Vroeger liep hij altijd in pak, dat nu gelukkig niet meer. Beetje gemiddeld persoontje van begin 60.

Moeder:

Geef haar een spijkerbroek en een trui, dan is ze tevreden. Ze vind het voor zichzelf niet zo belangrijk om er qwua kleding echt goed uit te zien of hip te zijn, ze komt toch weinig buiten ivm haar handicap. Ze geeft wel veel om haar haar, ze laat het nog steeds elk kappersbezoekje verfen, want oh die grijze haren

Broer:

Mmmm tja, wat kan ik zeggen over mijn broer... vroeger was ie supercool, maar laatste tijd (laatste 2 jaar zeg maar) is ie erg ziek (of iig dat vindt hij zelf) dus is ie een beetje verslonsd geraakt...Hij houdt wel de goede muziek bij, dus dat scheelt.

Zus:

Mijn oudste zus heeft 2 stijlen: bankhang en thuisblijf stijl (slobber trui, slobber broek, pantoffels aan en stik er allemaal maar in, ik ga op de bank filmpjes kijken met een goede joint erbij) en haar dagelijkse leven stijl: goed verzorgd, netjes en alles, niet echt met de mode mee, maar gewoon netjes. Ze bepaalt wel zelf wat ze mooi vindt en wat niet, mode heeft ze schijt aan.

Zus:

Mijn jongste zus is een modekutje. Verschrikkelijk modekutje zelfs. Er gaat geen trend voorbij waar ze niet aan meegedaan heeft. Ze heeft daar eigenlijk helemaal geen centen voor want ze is nog steeds in de volle overtuiging dat ze het helemaal gaat maken in de muziekwereld (niet dus), dus ze weigert normaal werk te zoeken.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:21
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
pap draagt overhemden en spijkerbroeken en als ie netjes gaat een pantalon, overhemd en colbert allemaal van goede merken.

mam draagt bijna altijd haar werkkleren maar ze heeft wel mooie dingen maar dat vindt zee dan weer zonde om aan te doen en dat zit niet zo lekker.
maar ik probeer er meer invloed in te krijgen.


mn broer was eerst metal maar nu is ie hip/normaal.
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-03-2005, 21:21
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
M'n broertje van elf is gewoon een basisschoolkind maar die zal in de brugklas wel een skat0rtje o.i.d. worden en qua muziek gaat-ie al een beetje de goede kant op; Radiohead, Nirvana etc.
M'n vader (51) is gewoon een corpulente directeur, met z'n snor en kalende hoofd, sweaters, bl00sen en Van Bommels. Zijn muzieksmaak is ronduit kut; zeg maar alles wat twee tot een jaar geleden in de top tien stond. Denk aan Sugababes, Anouk, Destiny's Child.
M'n moeder (44) is nog harstikke hip, iedereen kijkt altijd verbaast op als ik hun haar leeftijd vertel. Ze heeft een goede muziek smaak want vroegâh was ze een rocker op haar Puch en hield ze van Led Zeppelin, Status Quo en Iggy Pop, etc. Dus is het nooit vervelend of beschamend om met haar te winkelen.

__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:22
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
m'n moeder is wel okee met d'r h&mmetjes, m'n pa loopt in ouwe houthakkersbloezen en stalenneuzenschoenen en langer haar dan amnesjan en een stuk of vier gitaren en het is een sukkel want hij is weer lekker depressief godsamme
m'n jongste broer is een grafisch vormgever met een intellectuele bril en hij denkt dat ie gave nikes heeft maar hij heeft net de foute, en verder grandaddy en pinback shirtjes
m'n oudste broer is echt een nerd, met hilfiger en ralph lauren truien bah, en van die kakschoenen en hij is dan ook een IT-knakker Edit: ohja ik houd wel heel erg van hem en ik mis hem, hoewel ie zondag nog hier was


de rest van de familie woont in zeeland en zijn kutbreezers die zichzelf in de rondte neuken, bij voorkeur met elkaar
__________________
Peanutbutter Motherfucker

Laatst gewijzigd op 01-03-2005 om 21:27.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:30
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
mijn pa is een kakker
mijn moeder is een kakker
mijn zus is een kakker
andere zus ook
en mijn jongste zusje word er een

Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:33
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
me ma kleedt zich gewoon wel hip denk ik, maar wel naar haar leeftijd
en mn pa ook.
mn broer ziet eruit als een trancenicht, maar dan niet te overdreven, dus wel ok
en mn zusje kleedt was eerst helemaal gothic, en nu meer "gewoon"
ook ok

dus geen probleem om met hen over straat te lopen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:34
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
mijn papa is een hipperd. hij draagt leuke spijkerbr00ken en shirts&truien van de h&m. of van andere hippe winkels. hij mag van mij geen stomme kleren aan. en hij draagt van bommels <3 maar hij houdt stiekem meer van zn vans. hihi.
mn m00der is ook hip. die koopt bij h&m en didi. voor een moeder is dat wel hip vind ik. ze draagt vaak gekleurde shirts (nee, niet 1shirt met 234789kleuren, maar een shirt in 1mooie kleur) of blousjes, of shirten met blote hals.
mn jongste zusje is stiekem een jongen. ze draagt altijd spijkerbr00ken maar nu ook wel leukere kleren dan eerst. dr altoheid heb ik eruit gekickt en nu is ze verliefd op al mijn colberts.
mn andere zusje is niet zo hip maar wil het wel zijn. sommige dingen zijn wel leuk aan dr. ze heeft een kuif&mat (ze is 14) en ze heeft zilveren pony's met roze veters. en ze heeft soms wel leuke shirtjes. en foute combinaties maakt ze gelukkig niet meer. en ze heeft een mannenjas van dept, maar die is leukkkk <3
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:41
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Mn moeder was vandaag op tv maar ze is niet heel cool. Ze zeurt veel, maar goed bedoeld. Natuurlijk.
Mijn pappa is cooler, want hij is grappig en hij ziet eruit als een verstrooide vent met een bijna kaal hoofd.
Mijn zus is natuurlijk het coolst want we zijn tweeling he, dan krijg je dat.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 21:44
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 01-03-2005 @ 20:49 :

komt ze met een craig david cd aanzetten ofzo

midlifecrisis
WAT LIEFFF

Mn vader is hip en draagt h&M capu-vestjes en dergelijke, hij luistert naar joss stone , eminem , otis redding, stones en felix da housecat.

Mn moeder is een doorsnee moeder met h&m en didi kleding.
Ze luistert ook naar craig david en kanye west en mn ouders zitten samen op salsales en ze gaan minstens 2 keer per maand op kroegentoch met hun vrienden en mn vader kotst weleens in de auto.

Mn oudste zus is een jonge moeder van 28 dus saai qua kleding en ze houdt van bon jovi en celine dion en heeft kabouter plop bandjes in dr auto.

Mn middelste zus is een oldskool dushi en luistert naar rnb en top40 dance liedjes.Ze kleed zich wel goed en heeft vaak kleren van zara en hennes.

al met al ben ik het tofst van de familie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2005, 22:20
Augustus
Avatar van Augustus
Augustus is offline
En wiens lifestyle spreekt jullie nu het meeste aan? Die van vader of moeder? en waarom natuurlijk.

Mijn vader's manier van leven spreekt mij het meeste aan,
hij wil veel weten maar is kalm en doet iets als het hem uitkomt, daarnaats luistert hij in z'n vrije tijd het liefste muziek, net zoals ik. En we gaan graag samen naar concerten. O ja en hij heeft ook altijd z'n fotocamera mee, net zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 23:04
Verwijderd
Mijn vader is stuck in the eighties, dat is dan ook onze enige overeenkomst, ik vind hem verder niet zo leuk. Mijn moeder is een neger dus sowieso cool, verder kleedt ze zich best hip, soms. En ik leen haar hiphop cd's.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 23:12
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Sunworshipper schreef op 01-03-2005 @ 21:44 :
WAT LIEFFF
niet voor mij hoor
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 23:13
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 01-03-2005 @ 21:04 :
M'n zusje luistert naar garagerockbandjes - maar is stiekem een top40-doosje. Het zal de groepsdruk wel zijn. Ze kleedt zich hip en heeft een goede, onbezonnen levensinstelling. M'n broertje digt Venetian Snares, maar is net als de heer Snares zelve nogal een stoicijnse lul. M'n moeder beleeft haar tweede jeugd sinds de break-up met m'n pa en bezoekt elke maand wel een (metal)concert. M'n vader overtrof tot op een half jaar geleden Lepra en Cha0s qua alcoholconsumptie, maar is sinds de rehab overgeschakeld naar een sober CDa-bestaan. Een klootzak eersteklas.

Henk Mul !
filmscenario-waardig
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 23:21
Verwijderd
Mijn vader is volgens Cath een gangstahh en ik zie hem weinig, hij communiceert met ons via briefjes over hoe we ons leven moeten leiden of e-mails vanuit het buitenland. Als hij bezig is voor zijn werk (Ongeveer 20 uur per dag) draagt hij Hugo Boss pakken en de rest van zijn tijd is hij bij de boot. Hij luistert naar Pink Floyd, The Doors & The Rolling Stones, lekker standaard.

Mijn moeder is verwarrend want ze is een neuroot en ze schikt bloemen. Verder werkt ze niet, of ja, ze krijgt een salaris van mijn vader z'n zaak om één keer in de week te verschijnen en naar iedereen te glimlachen en ze draagt veel Mexx. Ze luistert naar Norah Jones & stuff, maar verder is ze hartstikke lief.

Mijn zus is leuk&hip maar iets te preuts naar mijn zin. Nu aan het afstuderen en neemt alles Heel Erg Serieus & vertelt me hoe de verwarming werkt als ik een dag alleen thuis ben. Een soort tweede moeder maar dan in hippe outfits met leuke muziek en mooie mannen-huisgenoten.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 00:16
Verwijderd
mijn vader is een slonzig consevatorium mannetje met wild zwart haar en een bril, en hij draagt ralph lauren overhemden en spijkerbroeken en dockers broeken en hij speelt 100 instrumenten en hij geeft sinds kort ook experimentele zang ofzo? en gitaar en hij luistert ook 100 dingen bijvoorbeeld joni mitchell en the beatles en klassiek, en nat king cole, en james taylor, the beach boys, en miljoen dingen die ik vergeet, maar hij vindt ook wel zita swoon en das pop leuk als ik het luister.

mijn moeder heeft wilde rode krullen en is schattig en ze geeft gitaarles en sinds een paar jaar is ze ook tekstschrijfster en ze draagt leuke dingen heel veel sjaaltjes en rokjes en ze heeft shabbies (L) en als ze dronken is swingt ze in haar onderbroek op de rollingstones en zegt ze hoe mooi het eruit ziet in de spiegel. oja ze luistert hetzelfde als mijn vader en ze hebben hun eerste neukdatum in hun trouwring staan, heel rocknroll verantwoord.

mijn broer is een beetje arty-netjes hij draagt allstars met ralph lauren polo's en hij heeft hele wilde blonde krullen en hij is heel slim en hij praat ook heel hard en veel. ook over met wie hij geneukt heeft sinds het uit is met zijn vriendin en ik weet niet of ik dat wil weten ik ben er nog niet helemaal achter.

de rest van mijn familie is arty en/of interessant maar dat spreekt voor zich.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 00:37
Verwijderd
hipper dan de jouwe
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 01:17
Hagel
Hagel is offline
Mijn ouders zijn gek op geld en vinden het fijn om dat te hebben en laten dat altijd zien. Voor de buitenwereld moet alles perfect zijn en daarom hebben we vaak ruzie want ik zie er niet leuk genoeg uit. Ze spelen altijd de baas want ik woon al 3 jaar op mezelf en mijn moeder belt me nog steeds om te zeggen dat ik niet naar buiten mag als ik ziek ben. Ze zien er altijd saai netjes uit en mijn vader luistert naar jazz en mijn moeder naar andre rieu en consorten.
mijn broer heeft een scooter en daar pimped die mee, hij leek eerst leuk te worden want ik had hem aangepraat om zijn haar te laten groeien en hij luisterde toen metallica, maar toen ging zijn haar jeuken en heeft hij het eraf gehaald en nu luistert hij naar trance.
Mijn zus is mijn tweede moeder en woont allang samen en heeft een urge om over te komen als mrs. perfect. Dat is ze niet dus daarom is ze depressief maar dat weet alleen de familie want voor de rest is ze perfect. Qua muziek luistert ze naar manu chao en dna zet ze de balkondeuren open en dan gaat ze dansen.
de vreind van mijn zus was gaaf maar is onder het strenge regime van mijn zus heel saai geworden en hij lacht niet meer om mijn domme grappen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 03:50
Verwijderd
Citaat:
monolo schreef op 01-03-2005 @ 23:13 :
filmscenario-waardig
Mark en ik moeten dan wel in de film vermeld worden uiteraard
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 06:19
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
mijn ouders zijn hip ze zijn allebei grote fan van U2 en kleden zich hip. ook mn broertje draagt leuke kleding en heeft dezelfde muzieksmaak als ik
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 08:06
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
OMG nee
Mijn moeder draagt lelijke kledij, omdat ze zelden naar me luistert
Mijn pa, heeft mss 3 pulls en 3 broeken omdat hij nooit wilt gaan winkelen.
Mijn oudste zus heef een lelijk kapsel en draagt oude kleren van mij
Alleen mijn jonste zus van 26 jaar is hip omdat ze hoofd is van een winkelketen in de Nederlandstalige Benelux Vestegingen, en ze kleed haar dus wel skoon .
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2005, 08:10
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ohja m'n vader denkt dat ie heel grappig is en zit momenteel, of nouja, al een jaar of vijf, in zijn penopauze. hij maakt stomme grappen over poep en pies en gaat daar heel hysterisch om lachen, minutenlang totdat ie rood aanloopt en bijna op de grond valt.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:31
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
^ hehe

Mijn pa is een echte leraar incl baard. MAakt hem weinig uit wat hij draagt en doet. Maakt flauwe grapjes en is eigenlijk wel tof. Ma doet verwoede pogingen om modern over te komen, wat haar soms lukt.. maar meestal niet. Ze wil nog te graag moeder spelen daar word je wel een btje moe van. Mijn ouders hebben vooral weinig muzieksmaak. Broer is stiekem wel mijn voorbeeld; goed gekleed, en goede muzieksmaak. Zie hem jammergenoeg te weinig.
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:35
Verwijderd
Mijn ouders zijn niet hip maar wel lief en soms niet en mijn familie is voor de helft trailertrashy en de andere helft is kakkie/alto
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:35
Verwijderd
Mijn vader heeft geen baard en hij lijkt op een turk en dat is wel leuk
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 09:40
kinine
Avatar van kinine
kinine is offline
hmm... mijn ouders zijn best wel degelijk
vroeger waren het vreemde hippies maja... ze hebben nog wel leuke LP's uit die tijd
__________________
Nike Sphere - Dude, I would talk to you, but my Nike Sphere Protect is blocking out your anoying voice
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:10
Kiss Pookie
Avatar van Kiss Pookie
Kiss Pookie is offline
Oh ja ben me broer vergeten, hij is 20 jaartjes. Na mijn broer die was altijd helemaal in to trance, maar de laatste tijd komt hij er achter dat het ook leuk kan. Hij is nu behoorlijk hip alleen kan er nog niet helemaal 100% mee uit de voeten
__________________
Ever noticed that "what the hell?" is always the right decision?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:33
Verwijderd
Mijn moeder wel hip, iig meer dan ik ben. Mijn vader ziet er wel hip uit, maar dat komt doordat mijn moeder zijn kleren en kapsels uitzoekt. Mijn zus is gewoon gewoon.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:39
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
teva's en bermuda's zijn niet hip, Sarah
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Sunworshipper schreef op 02-03-2005 @ 11:39 :
teva's en bermuda's zijn niet hip, Sarah
ze zegt toch 'iig meer dan ik ben'
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 11:59
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Citaat:
Noé schreef op 02-03-2005 @ 11:47 :
ze zegt toch 'iig meer dan ik ben'
hou je mond
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:02
Verwijderd
mijn moeder is heel hip want ze draagt all stars
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:42
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
LeBitch schreef op 02-03-2005 @ 09:35 :
Mijn vader heeft geen baard en hij lijkt op een turk en dat is wel leuk

vroger dacht de politie ook vaak dat mijn vader een turk was ze vroegen hem altijd naar zijn oorspronkelijke nationaliteit als hij zei dat ie uit nederland kwam
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:50
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Mijn mama was vroeger een geitenwollensokken activiste en nu draagt ze Alladinbroeken en weide shirts. En altijd Levi's, maar sinds kort heeft ze schoenen met puntneuzen, jaja. Ze is er heel trots op, maar ik vind ze niet zo mooi. Verder heeft ze kort haar en doet ze allemaal stoere sporten (tang soo do en kyudo). Ze werkt bij de politie, mijn mama is een powerbitch en soms twijfel ik aan haar geaardheid...

Mijn papa draagt door zijn vriendin lelijke geblokte paasbloesjes en zijn sokken moeten ook matchen van haar. Verder lijkt hij op een outbackjack. Zijn vriendin vind ik niet zo leuk. Ze is nogal blegh en wil tot de elite horen

De man van mijn mama heeft lang haar in een staart en begint kaal te worden. Hij houdt heel erg van films en ik ook, dus dat is wel leuk. Hij heeft een bolle buik en kleed zich de laatste tijd wel vlot ( ). Hij koopt altijd lekkers voor me als ik thuis kom

Ik vind het niet erg om met hen over straat te gaan, behalve met de vriendin van mijn vader, zij is een (...).
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 02-03-2005, 12:52
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ze zijn totaal niet modieus, behalve m'n nichtje.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied #70
Dott
499 22-09-2007 17:18
Verhalen & Gedichten verhalenwedstrijd: titelloos
Vlooienband
0 01-10-2003 15:29
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.