Oud 26-08-2002, 20:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hee, ik heb net een best wel leuke site gezien! Het heet Who would you kill on Buffy, The Vampire Slayer?

http://www.whowouldyoukill.com/buffy.html

Ik heb Riley vermoord, LOL!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 26-08-2002 om 20:08.
Advertentie
Oud 26-08-2002, 22:20
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Hee, ik heb net een best wel leuke site gezien! Het heet Who would you kill on Buffy, The Vampire Slayer?

http://www.whowouldyoukill.com/buffy.html

Ik heb Riley vermoord, LOL!

Ripper
Ik vind dat geen leuke site
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 27-08-2002, 13:08
Verwijderd
Vinnum niet zo leuk, maar Riley killen =
Oud 27-08-2002, 14:41
CraigDavid
Avatar van CraigDavid
CraigDavid is offline
ik heb riley vermoord
weg met die irritante gast
Oud 27-08-2002, 21:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Goedzo, alle Riley-haters moeten zich verzamelen. *grin* Ik vond hem véél te braaf, wat een een watje en een soldaat-wannabe! Eigenlijk is hij een belediging voor het mannelijke geslacht!

Anyways, wie is er hier lid van de Dutch Buffy & Angel Fan Club?

En is er ook iemand bij de Buffy-NL List (= Nederlandstalige e-mail list over Buffy)?

Just curious.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 27-08-2002, 21:42
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
ik heb riley vermoord
weg met die irritante gast
Een vriendin van mij zegt dat ie op een beer lijkt
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 28-08-2002, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

Anyways, wie is er hier lid van de Dutch Buffy & Angel Fan Club?

En is er ook iemand bij de Buffy-NL List (= Nederlandstalige e-mail list over Buffy)?

Just curious.

Ripper
*steekt vinger op* ikkeikkeikke!

Ga jij naar OMWF-dag in Eindhoven?
Oud 28-08-2002, 19:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
*steekt vinger op* ikkeikkeikke!
Goedzo!

Citaat:
Inge13 schreef:
Ga jij naar OMWF-dag in Eindhoven?
Nope. Voorlopig ben ik nog te druk met het wennen aan de nieuwe school (ga nu naar de lerarenopleiding Geschiedenis; na die introductie tolt mijn hoofd helemaal, jeez!). Die OMWF-dag lijkt me toch sowieso niet van je het.

Maar als jij gaat, veel plezier gewenst!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 29-08-2002, 10:30
Verwijderd
Ja hoor, in de gids staat a.s. woensdag de gewone programmering d.w.z. Buffy 20:30, Charmed 21:30, Angel 22:30. Ik heb de aflevering van Charmed trouwens al gezien (gedownload) en ik vond hem erg humoristisch
Oud 29-08-2002, 14:52
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Ripper schreef:

Die OMWF-dag lijkt me toch sowieso niet van je het.
Ripper
Mij eerst eigenlijk ook niet maar ik las op een site dat er ook weer dingen worden verkocht en alles wat je met geld kan doen is leuk dus misschien dat ik toch ga

of niet....

Ik heb gister seizoen 3 deel 2 gekocht JEEEEH!!!!!
was wel weer aardig aan de prijs maarja....

ik wil nog wat melden maar wat dat weet ik niet...
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 29-08-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef:
Ja hoor, in de gids staat a.s. woensdag de gewone programmering d.w.z. Buffy 20:30, Charmed 21:30, Angel 22:30. Ik heb de aflevering van Charmed trouwens al gezien (gedownload) en ik vond hem erg humoristisch
De "gewone" programmering? Normale volgorde was C-B-A en nu B-C-A? GEWELDIG!! Whee!! Alleen jammer dat Charmed nog tussen B & A komt. Moet ik een uur wachten
Oud 29-08-2002, 15:40
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Buffy vanavond op BBC2 19:45 aflevering Phases
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 29-08-2002, 18:01
Verwijderd
Das tog die epp met OZ de weerwolf? Of wordt ik dement?
Oud 29-08-2002, 18:34
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Das tog die epp met OZ de weerwolf? Of wordt ik dement?
Ik dacht het wel, niet je dement zijn maar met Oz, weerwolvengedoe, tenminste dat dacht ik
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 29-08-2002, 19:31
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
En het ging over Oz en zijn weerwolfprobleempje.
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 30-08-2002, 00:28
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
__________________
Guess who's back
Oud 30-08-2002, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:


De "gewone" programmering? Normale volgorde was C-B-A en nu B-C-A? GEWELDIG!! Whee!! Alleen jammer dat Charmed nog tussen B & A komt. Moet ik een uur wachten
In de reclame hebben ze het over C-B-A, maar de programmering was ook het vorige seizoen B-C-A
Oud 30-08-2002, 17:01
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Citaat:
DutchECK schreef:


In de reclame hebben ze het over C-B-A, maar de programmering was ook het vorige seizoen B-C-A
euh, vorig seizoen was ut C-B-A
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 30-08-2002, 17:12
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
CABAL schreef:


euh, vorig seizoen was ut C-B-A
idd
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 31-08-2002, 09:36
Verwijderd
Citaat:
CABAL schreef:


euh, vorig seizoen was ut C-B-A

Ik keek toch echt eerst naar Buffy, vervolgens naar Charmed en onder Angel ging ik de hond uitlaten ()
Oud 31-08-2002, 13:49
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
DutchECK schreef:



Ik keek toch echt eerst naar Buffy, vervolgens naar Charmed en onder Angel ging ik de hond uitlaten ()
volgens mij was het wel zo dat voordat het C-B-A was, het ookal B-C-A was, maar dat is alweer een tijd geleden.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 31-08-2002, 14:45
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
klopt... eerst was ut Buffy, en daarna Charmed en Angel, maar ergens halverwege ut seizoen hebben ze Charmed en Buffy omgedraaid...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 31-08-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
CABAL schreef:
klopt... eerst was ut Buffy, en daarna Charmed en Angel, maar ergens halverwege ut seizoen hebben ze Charmed en Buffy omgedraaid...
Ik dacht eerst C-B-A en daarna B-C-A, maar dat boeit niet echt, toch?!?
Oud 31-08-2002, 21:47
Verwijderd
Boeit idd niet echt, ben veels te blij dat het weer komt
Oud 31-08-2002, 22:18
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Boeit idd niet echt, ben veels te blij dat het weer komt
Inderdaad! Wat een saai onderwerp zeg, weten we niets beters?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 31-08-2002, 22:19
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ripper schreef:


Inderdaad! Wat een saai onderwerp zeg, weten we niets beters?

Ripper
Iemand zin om zijn verwachtingen over seizoen 7 bekend te maken? Wat hoop je te zien?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 01-09-2002, 09:42
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Beter dat de volgorde zo is als Angel maar niet als eerste of tweede begint, want wie kijkt er daar nou naar.
Oud 01-09-2002, 09:51
Verwijderd
Laat die volgorde nou!
Het komt, en als je niet blij bent met de volgorde ga je onder charmed/buffy/angel iets anders doen, of je neemt het op ofzo!
*zucht*
Anyway, mijn verwachtingen voor 7: tsjah. Meer verdieping in Giles en Spike, en *geen* Dawn die de slayer wordt! Yuck!
Oud 01-09-2002, 10:17
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
programmeerde k voor vrijdag buffy haalt m;n ma de band eruit.
Oud 01-09-2002, 19:05
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
euh... t's seizoen 6 waar we naar gaan kijken hoor, niet seizoen 7...

weet nie wat ik van seizoen 6 moet verwachten... alles is eigenlijk al zo'n beetje geweest... buffy dood, buffy verwart, Xander heeft wat gehad, Willow, Giles, Spike...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 01-09-2002, 21:53
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
CABAL schreef:
weet nie wat ik van seizoen 6 moet verwachten... alles is eigenlijk al zo'n beetje geweest... buffy dood, buffy verwart, Xander heeft wat gehad, Willow, Giles, Spike...
Leuke avatar heb je.

Ik verwacht (of hóóp) dat er meer Giles is (ook meer actie voor zijn personage, zoals in "Grave"), dat de Buffy/Spike relatie eindelijk eindigt, dat Spike William wordt en dus niet meer evil is (en ook geen mini-Angel), dat Willow en Xander wat met elkaar krijgen (ja, Willow kan best wel bisexueel zijn, hoor) en dat Anya niet achter Giles aan gaat zitten! Voor mijn part mag Anya oprotten. En hopelijk krijgt Dawn eens een vriendje, dat is goed voor haar.

Verder hoop ik dat Faith terugkomt, en dat ze zich dan weer gaat gedragen zoals vroeger, voordat ze die man vermoordde.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 02-09-2002, 16:36
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Ripper schreef:


Leuke avatar heb je.

Ik verwacht (of hóóp) dat er meer Giles is (ook meer actie voor zijn personage, zoals in "Grave"), dat de Buffy/Spike relatie eindelijk eindigt, dat Spike William wordt en dus niet meer evil is (en ook geen mini-Angel), dat Willow en Xander wat met elkaar krijgen (ja, Willow kan best wel bisexueel zijn, hoor) en dat Anya niet achter Giles aan gaat zitten! Voor mijn part mag Anya oprotten. En hopelijk krijgt Dawn eens een vriendje, dat is goed voor haar.

Verder hoop ik dat Faith terugkomt, en dat ze zich dan weer gaat gedragen zoals vroeger, voordat ze die man vermoordde.

Ripper
Wat ik hoop is bijna hetzelfde behalve dat van Anya want die is best LIEV .....LIEV......
Faith vind ik bah dus die mag wegblijven, en dat hele Spike/Buffygezeik moet maar es afgelopen zijn in seizoen 7 want ik vind het zo'n achterlijk stel...
Slayer+Vampire Slayer VS Vampire
En dat Willow eindelijk weer wat vrolijker word zoals ze was toen ze iets met Tara had...... .....Tara.....
En uhm verder...
Dat ze hopelijk nog 44 seizoenen doorgaan
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 02-09-2002, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:



Verder hoop ik dat Faith terugkomt, en dat ze zich dan weer gaat gedragen zoals vroeger, voordat ze die man vermoordde.

Ripper
Het nieuws is bevestigd!! Eliza komt terug voor 5 eps! Laatste 5 van S7, dus ze zal meevechten in de season finale! Ze komt ook nog eens voor 3 eps terug bij Angel. Dus 8 keer Faith! Whee!!!
Oud 03-09-2002, 14:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:


Het nieuws is bevestigd!! Eliza komt terug voor 5 eps! Laatste 5 van S7, dus ze zal meevechten in de season finale! Ze komt ook nog eens voor 3 eps terug bij Angel. Dus 8 keer Faith! Whee!!!
WOEHOE! *thud* Mjin dag kan helemaal niet meer stuk!

Faith rules!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-09-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:


Leuke avatar heb je.

Ik verwacht (of hóóp) dat er meer Giles is (ook meer actie voor zijn personage, zoals in "Grave"), dat de Buffy/Spike relatie eindelijk eindigt, dat Spike William wordt en dus niet meer evil is (en ook geen mini-Angel), dat Willow en Xander wat met elkaar krijgen (ja, Willow kan best wel bisexueel zijn, hoor) en dat Anya niet achter Giles aan gaat zitten! Voor mijn part mag Anya oprotten. En hopelijk krijgt Dawn eens een vriendje, dat is goed voor haar.

Verder hoop ik dat Faith terugkomt, en dat ze zich dan weer gaat gedragen zoals vroeger, voordat ze die man vermoordde.

Ripper
Mh, volgens mij ga jij teleurgesteld worden. !! Ik denk niet dat ze stoppen met Buffy-Spike, niet nu hij z'n ziel weerheeft. Of Angel moet terugkomen (ja! ja! En weer zo afgetraind lekker worden *drool*). Ik ben ook van mening dat Willow bi is, of ze nou zegt van niet of wel. Ze had met Oz, ze was verliefd op Oz, niet zeiken, ze is bi.

Dawn een vriendje... *brein gaat op volle toeren werken*

Buffy dumpt Spike voor Giles en die twee gaan ervandoor naar Hawaii voor de rest van het seizoen. Dawn en Xander komen door hun verdriet *uche* closer *uche*. Willow raised Tara van de dood, maar Tara wordt per ongeluk een vampier en dumpt Willow voor Spike. Spike biedt aan om het een trio te maken, maar Willow weigert dat en begint Anya te stalken. Die begint echter verliefd te worden op Spike en word wel in het trio opgenomen -

Ok, ok, ik kap
Oud 03-09-2002, 17:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Buffy dumpt Spike voor Giles en die twee gaan ervandoor naar Hawaii voor de rest van het seizoen.
Dat is een HEEL GOED idee!!! Die twee horen gewoon bij elkaar, Watcher & Slayer. Hmmm, kan niet wachten tot de on-screen zoen en de sex natuurlijk.......

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-09-2002, 18:01
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Citaat:
Ripper schreef:


Dat is een HEEL GOED idee!!! Die twee horen gewoon bij elkaar, Watcher & Slayer. Hmmm, kan niet wachten tot de on-screen zoen en de sex natuurlijk.......

Ripper
Onee, asjeblieft niet!
Giles moet gewoon een soort van
vader/goede vriend blijven voor buffy.
Vind ik...

Trouwens, hoe was Dawn er opeens bij gekomen?
Dat stuk had ik even gemist.
__________________
In Chocolate We Trust.
Oud 03-09-2002, 20:55
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Mh, volgens mij ga jij teleurgesteld worden. !! Ik denk niet dat ze stoppen met Buffy-Spike, niet nu hij z'n ziel weerheeft. Of Angel moet terugkomen (ja! ja! En weer zo afgetraind lekker worden *drool*). Ik ben ook van mening dat Willow bi is, of ze nou zegt van niet of wel. Ze had met Oz, ze was verliefd op Oz, niet zeiken, ze is bi.

Dawn een vriendje... *brein gaat op volle toeren werken*

Buffy dumpt Spike voor Giles en die twee gaan ervandoor naar Hawaii voor de rest van het seizoen. Dawn en Xander komen door hun verdriet *uche* closer *uche*. Willow raised Tara van de dood, maar Tara wordt per ongeluk een vampier en dumpt Willow voor Spike. Spike biedt aan om het een trio te maken, maar Willow weigert dat en begint Anya te stalken. Die begint echter verliefd te worden op Spike en word wel in het trio opgenomen -

Ok, ok, ik kap
Poe hee
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 04-09-2002, 08:28
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb net op de spoilerboard van The Buffy Cross 'n Stake gehoord dat Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze jr. eindelijk zijn getrouwd, in Mexico!

Wat vinden jullie daarvan?

Ik vind het leuk voor Sarah dat ze is getrouwd (gefeliciteerd, btw), maar ik vind het wel jammer dat ze zich zo'n loser heeft uitgekozen. Ik vind Freddie Prinze jr. maar niets.

Hoe lang denken jullie dat het huwelijk gaat standhouden? Ik geef ze nog geen 5 jaar (want geef nou maar toe: het gemiddelde Hollywood-huwelijk strandt binnen 5 jaar).

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 04-09-2002, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
Ik heb net op de spoilerboard van The Buffy Cross 'n Stake gehoord dat Sarah Michelle Gellar en Freddie Prinze jr. eindelijk zijn getrouwd, in Mexico!

Wat vinden jullie daarvan?

Ik vind het leuk voor Sarah dat ze is getrouwd (gefeliciteerd, btw), maar ik vind het wel jammer dat ze zich zo'n loser heeft uitgekozen. Ik vind Freddie Prinze jr. maar niets.

Hoe lang denken jullie dat het huwelijk gaat standhouden? Ik geef ze nog geen 5 jaar (want geef nou maar toe: het gemiddelde Hollywood-huwelijk strandt binnen 5 jaar).

Ripper
Gefeliciteerd! En wheee!!!

Ik vind het super en gun ze al het geluk! Freddie een loser? Dacht ut niet!
Oud 04-09-2002, 19:31
Verwijderd
Congratz aan Sarah&Freddy!

En en en reminder:

Buffy! Nu! Net5! Waaay I'm gonna leaave. bubaajz!
Oud 05-09-2002, 11:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Mensen, laten we dit topic levend houden!

Wat zijn jullie favoriete quotes uit "Buffy?" Ik ben benieuwd!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-09-2002, 15:05
Verwijderd
Allemaal? Doe maar niet... heb er veel te veel! Hier een paar dan, omdat jullie het zijn

*************


Spike: We like to talk big. Vampires do. 'I'm going to destroy the world.' That's just tough guy talk. Strutting around with your friends over a pint of blood. The truth is, I like this world. You've got... dog racing, Manchester United. And you've got people. Billions of people walking around like Happy Meals with legs. It's all right here. But then someone comes along with a vision.

Buffy: What are you doing here? in five words or less
Spike: [counting on his fingers] out.. for.. a.. walk.... bitch

Spike: Drink?
Buffy: A world of no! So any idea what's causing this?
Spike: Oh! So that's odd. You've just come to pump me for information?
Buffy: What else would I want to pump you for? ..... I really just said that, didn't I?

Anya: I don't understand! I don't understand how this all happens. How we go through this. I mean, I knew her, and then she's... there's just a body, and I don't understand why she just can't get back in it and not be dead anymore. It's stupid. It's mortal and stupid. And Xander's crying and not talking. And I was having fruit punch, and I thought, well, Joyce will never have any more fruit punch, ever. And she'll never have eggs or yawn or brush her hair. Not ever. And no one will explain to me why.

Spike: Oh, you're just friends right? You'll never be friends! You'll be in love till it kills you. You'll fight and you'll shag and you'll hate each other till it makes you quake, but you'll never be friends. Love isn't brains children, it's blood. Blood screaming inside you to work its will. I may be love's bitch, but at least I'm man enough to admit it.

Spike: She wouldn't even kill me. She just left! She didn't even care enough to cut off my head or set me on fire. I mean, is that too much to ask? You know, some little sign that she cared? It was that truce with Buffy that did it. Dru said I've gone soft. I wasn't demon enough for the likes of her. I told her it didn't mean anything I was thinking of her the whole time, but she didn't care. So, after we got to Brazil she was just...different. I gave her everything. Beautiful jewels, beautiful dresses with beautiful girls in them. But nothing made her happy. And she would flirt! I caught her one night on a park bench making out with a Chaos Demon. Have you ever seen a Chaos Demon? They're all slime and antlers, there're disgusting! She only did it to hurt me. So I said, "I'm not putting up with this anymore!" And she said "fine." And I said, "yeah well, I've got an unlife you know!" And she said...she said, "we could still be friends." God, I'm so unhappy! Friends! How could she be so cruel?

Faith: I've had my share of losers, but you -- you boinked the undead.

Buffy: Your logic does not resemble our Earth logic.

Xander: You were looking at my neck.
Angel: What?
Xander: You were checking out my neck. I saw that.
Angel: No, I wasn't.
Xander: Just keep your distance, pal.
Angel: I wasn't looking at your neck.
Xander: I told you to eat before we left.

Xander: It's time for me to act like a man... and hide.

Principal Snyder: There are some things I can just smell. It's like a sixth sense.
Rupert Giles: No, actually, that would be one of the five.

Spike: It's a big rock. I can't wait to tell my friends. They don't have a rock this big.

Xander: Yeah, I'm gonna have to go with deadboy on this one.
Angel: Could you not call me that?

Rupert Giles: Unbelievable. "Do you like my mask? Isn't it pretty? It raises the dead." Americans!

**************

Oke, ik stop. Sorry dat ze zo laaaaaaaaaaaaaang zijn

Jullie beurt
Oud 05-09-2002, 16:58
drusilla
Avatar van drusilla
drusilla is offline
jullie zijn zooooooo achter op ons (allesinds met de afleveringen van buffy). IK ben van belgie en wij zijn minstens een seizoen verder want al jullie verwachtingen : ' ik denk dat willow bi is, buffy is al dood geweest et wel ik zal je zeggen het seizoen waar jullie naar gaan kijken gaat spannend worden voor jullie. EN voor de angel fans: angel komt terug in jullie seizoen en drusilla oook

klein voorsmaakje

het einde van dat seizoen is trouwens te gek maar geen vrees, na de laatste aflevering komt er nog een seizoen hoor
__________________
Kelly is mijn schatje en niemand gaat daar iets aan veranderen :)
Oud 05-09-2002, 18:29
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
waaaaat? is die spike bij seizoen 2 op bbc een mooie vampier blijkt dat ie in seizoen 6 bij de good guys zit. hoe is dat zo gekomen? in welk seizoen? en wat is er met drusila gebeurd.
Oud 05-09-2002, 18:37
Retinite
Avatar van Retinite
Retinite is offline
Ik heb gehoord dat we NU in nederland (sinds gister en die aflevering daarvoor) in seizoen 6 zitten, Michelle heeft contract tm 7 en al die anderen tot zeizoen 9 (oink) dus misschien willen ze een andere slayer gaan douwen, van ineens op de een of andere aflevering zit buf eranders uit, zu zullen wel haar ziel laten veranderen van persoon ofzo... ik d8 echt dat 6 de laatste zou zijn, maar een buffy-freak zei dit...
__________________
Sorry kindjes, maar IK ben niet te koop...
Oud 05-09-2002, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
waaaaat? is die spike bij seizoen 2 op bbc een mooie vampier blijkt dat ie in seizoen 6 bij de good guys zit. hoe is dat zo gekomen? in welk seizoen? en wat is er met drusila gebeurd.
Drusilla is er vandoor gegaan met een andere demon en in Angel later wel es opgedoken

Spike is een lang verhaal. Hij kreeg een chip in z'n hoofd en werd verliefd op Buffy.

...ok, niet zo'n lang verhaal dus.
Oud 05-09-2002, 19:57
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik heb gehoord dat we NU in nederland (sinds gister en die aflevering daarvoor) in seizoen 6 zitten, Michelle heeft contract tm 7 en al die anderen tot zeizoen 9 (oink) dus misschien willen ze een andere slayer gaan douwen, van ineens op de een of andere aflevering zit buf eranders uit, zu zullen wel haar ziel laten veranderen van persoon ofzo... ik d8 echt dat 6 de laatste zou zijn, maar een buffy-freak zei dit...

ìk had juist ergens gelezen dat Christina Aguilera, de rol van Buffy over ging nemen omdat SMG zwanger wou worden ofzoiets......maar ik hoop van niet!!!
Oud 05-09-2002, 20:21
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
nathalie schreef:



ìk had juist ergens gelezen dat Christina Aguilera, de rol van Buffy over ging nemen omdat SMG zwanger wou worden ofzoiets......maar ik hoop van niet!!!
Nee zeg, dat is een vette fake spoiler! Je moet niet alles geloven wat je leest!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 05-09-2002, 20:33
Verwijderd
Blaaaah CA als Buffy would be like.... gross.

Ik wacht op quotes, hehehehe
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 15:08
Films, TV & Radio Alias is er weer op!
Ciskaatje
12 04-04-2003 14:44
Films, TV & Radio Buffy -the musical
the exploding boy
49 01-08-2002 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21.