Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2002, 21:03
Verwijderd
Spike: Everyday you wake up it's the same bloody question that haunts you: is the today the day I die?

Vamp/Evil Willow: Bored now.



More quotes tomorrow!
Advertentie
Oud 05-09-2002, 21:50
drusilla
Avatar van drusilla
drusilla is offline
Citaat:
Retinite schreef:
Ik heb gehoord dat we NU in nederland (sinds gister en die aflevering daarvoor) in seizoen 6 zitten, Michelle heeft contract tm 7 en al die anderen tot zeizoen 9 (oink) dus misschien willen ze een andere slayer gaan douwen, van ineens op de een of andere aflevering zit buf eranders uit, zu zullen wel haar ziel laten veranderen van persoon ofzo... ik d8 echt dat 6 de laatste zou zijn, maar een buffy-freak zei dit...

buffy ziet er anders uit omdat dat de echt buffy niet is maar een robot. SPike had deze ontworpen omdat hij verliefd was op buffy maar haar niet kon krijgen dus als duplicata .

en inderdaad er zijn meer seizoenen na seizoen zes
__________________
Kelly is mijn schatje en niemand gaat daar iets aan veranderen :)
Oud 06-09-2002, 18:05
Verwijderd
Voor de late opblijvers: vanavond Buffy op BBC2, 1:05 am.
Bewitched, Bothered and Bewildered. Xander, Amy, lovespell, gekke vrouwen. Deze ep roelt!
Oud 06-09-2002, 19:40
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Voor de late opblijvers: vanavond Buffy op BBC2, 1:05 am.
Bewitched, Bothered and Bewildered. Xander, Amy, lovespell, gekke vrouwen. Deze ep roelt!
Dat is idd een leuke aflevering, met die horde vrouwen die achter Xander aan gaan
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 06-09-2002, 19:44
Verwijderd
Ooww, cool!! Die kan ik alleen niet kijken
Oud 06-09-2002, 19:48
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ooww, cool!! Die kan ik alleen niet kijken
Videorecorder?????
Tis echt een leuke aflevering en nou mis je hem
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 06-09-2002, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef:
Voor de late opblijvers: vanavond Buffy op BBC2, 1:05 am.
Bewitched, Bothered and Bewildered. Xander, Amy, lovespell, gekke vrouwen. Deze ep roelt!
Als ik dan nog wakker ben, zal ik kijken. ik betwijfel het echter...
Oud 07-09-2002, 08:57
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Voor de late opblijvers: vanavond Buffy op BBC2, 1:05 am.
Bewitched, Bothered and Bewildered. Xander, Amy, lovespell, gekke vrouwen. Deze ep roelt!
dat is de herhaling van de episode op donderdag,BBC2,19.45 uur
Oud 07-09-2002, 12:58
Verwijderd
Citaat:
ForestSpirit schreef:

Videorecorder?????
Tis echt een leuke aflevering en nou mis je hem
Gemist...
Oud 07-09-2002, 16:04
Verwijderd
Ik heb hem ook niet gezien, mijn nachtrust is toch iets belangrijker dan een ouwe Buffy-aflevering
Oud 08-09-2002, 09:45
Verwijderd
Hehe, dat zal wel betekenen dat ik errug addicted ben, als ik er mijn nachtrust voor opgeef
Oud 08-09-2002, 17:31
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Hey mensen! Ik heb weer eens een leuke nieuwe achtergrond voor mijn desktop, en natuurlijk is 't een "Buffy" achtergrond!

Kijk maar eens:



Ik denk dat je wel kunt raden van wat voor 'ship dit is.....

Wie heeft er nog een nogal Buffy-achtige desktop?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 08-09-2002, 18:11
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
[zeik mode]tipje, als je plaatjes/screenshots als .jpg opslaat, kost dat minder ruimte, en laden gaat aanzienlijk sneller... [/zeik mode]

maar wel een harstikke mooie achtergrond en leuke tekst erbij... waar hebbie die vandaan gehaald?
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 08-09-2002, 19:15
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
Ripper schreef:
Hey mensen! Ik heb weer eens een leuke nieuwe achtergrond voor mijn desktop, en natuurlijk is 't een "Buffy" achtergrond!

Kijk maar eens:



Ik denk dat je wel kunt raden van wat voor 'ship dit is.....

Wie heeft er nog een nogal Buffy-achtige desktop?

Ripper
IK ZIE HEM NIET!!!

ik heb een achtergrond van Fluffy, Willow en Tara maar die had ik van een site gehaald.
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 08-09-2002, 19:36
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
CABAL schreef:
[zeik mode]tipje, als je plaatjes/screenshots als .jpg opslaat, kost dat minder ruimte, en laden gaat aanzienlijk sneller... [/zeik mode]
Ik heb ze ook opgeslagen, op mijn computer, maar dan krijg ik hem toch niet op Internet? Endoria.net is uit gebruik, dus gebruik upload ik ze naar Yahoo! Photoalbum en zet hier dan de URL neer. Het kan toch niet op een andere manier? En zo ja, dan hoor ik het graag.

Citaat:
CABAL schreef:
[maar wel een harstikke mooie achtergrond en leuke tekst erbij... waar hebbie die vandaan gehaald?
Cabal (en ook ForestSpirit, omdat je hem niet kon zien), ik heb hem vandaan gehaald van deze site (buffygiles.com):

http://www.buffygiles.com/pics/colla...s/episodes.htm

En dan moet je even kijken bij "Tabula Rasa."

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 08-09-2002, 20:50
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
JEEEH, Leuke site.
Ik heb er nu eindelijk een nieuwe met Willow en Tara AAAAAHHHH LIEV

Thnx Ripper
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 08-09-2002, 22:26
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
JEEEH, Leuke site.
Ik heb er nu eindelijk een nieuwe met Willow en Tara AAAAAHHHH LIEV

Thnx Ripper
You're welcome!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-09-2002, 13:31
Verwijderd
Coole B/G shippersite, de achtergronden zijn tres !
Heb op de computer waar ik op internet geen bg uitgekozen, mag ik niet Mijn ouders zijn geen fan van Buffy...

Op mijn eigen zonder internet heb ik bijna alles Buffy: achtergrond, icoontjes, stake-muisaanwijzer..

Laatst gewijzigd op 09-09-2002 om 13:34.
Oud 09-09-2002, 16:39
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Citaat:
Ripper schreef:


Ik heb ze ook opgeslagen, op mijn computer, maar dan krijg ik hem toch niet op Internet? Endoria.net is uit gebruik, dus gebruik upload ik ze naar Yahoo! Photoalbum en zet hier dan de URL neer. Het kan toch niet op een andere manier? En zo ja, dan hoor ik het graag.



Cabal (en ook ForestSpirit, omdat je hem niet kon zien), ik heb hem vandaan gehaald van deze site (buffygiles.com):

http://www.buffygiles.com/pics/colla...s/episodes.htm

En dan moet je even kijken bij "Tabula Rasa."

Groetjes,

Ripper
Als ik een pic wil uploaden gebruik ik gewoon een free webspace server (http://www.fortunecity.com) en gooi um daar op, om vervolgens met IMG het pic op een forum te krijgen...

en als .jpg opslaan is nie moeilijk, doe je gewoon met Paint...

thnx voor de link...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 09-09-2002, 19:01
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Grrrrr! *bijt d'r nagels* God... ik begin de laatste tijd heel erg onrustig te worden, waarschijnlijk ontwenningsverschijnselen of zoiets. Het duurt me te lang voordat het nieuwe seizoen begint in de VS! *gromt* Nog even en de mannetjes in de witte pakjes kunnen komen!

Ik wil Giiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiles!!!!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 09-09-2002, 20:16
Verwijderd
*klopt op schouder* Ik voel met je mee, ik wil Giiiiiiiiilllllleeeeeeeeessssss en Spiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkeeee!!! *zucht* Thank God for internet en spoilerpics
Oud 09-09-2002, 20:52
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Ik wou dat Tara en Willow lang en gelukkig leefden
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 10-09-2002, 10:52
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:
Ik wou dat Tara en Willow lang en gelukkig leefden
gebeurd dat dan niet???
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 10-09-2002, 19:22
Verwijderd
SPOILERALARM-SPOILERALARM-SPOILERALARM-
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Nope, in Seeing Red gaat Tara dood Das echt jammer, zij is cool! Josh zet haar dan gelukkig wel voor de 1e en laatste keer in de titelrol
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
EINDE SPOILER
Oud 10-09-2002, 20:18
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline


that sucks...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 11-09-2002, 08:25
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
't Is vandaag 11 sptember... we weten allemaal wat er op deze dag een jaar geleden gebeurde.....

*is stil*

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 11-09-2002, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
't Is vandaag 11 sptember... we weten allemaal wat er op deze dag een jaar geleden gebeurde.....

*is stil*

Ripper
Ik heb toch wel zo strontgenoeg van die herdenkingen.
Ja, het is verschrikkelijk wat er is gebeurd en ja, herdenken kan een verwerkingsmiddel zijn, maar waarom dan een WEEK herdenken. De hele week hoor, zie en lees ik niets anders dan de WTC-ramp.

(heb ik met alle rampen hoor. 'K heb met de vuurwerkramp dezelfde avond gewoon het songfestival gekeken, terwijl ik toch echt in Enschede woon)
Oud 11-09-2002, 20:29
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
CABAL schreef:


that sucks...
Sorry
Ik dacht eigenlijk dat iedereen de spoilers al had gelezen...

Maarja...

Afterlife wat vonden we d'r van?
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 12-09-2002, 10:20
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
ach maakt niet uit... lees zelf merendeel ook spoilers... weet je tenminste al wat er komt... te nieuwsgierig om ut niet te doen...


net ff aflevering van gisteren gezien (opgenomen... ) man, schrok me de pleures van Anya...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 12-09-2002, 10:45
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
CABAL schreef:
man, schrok me de pleures van Anya...
hehe ja ik ook

spike was zielig, xander irri als altijd, en buffy is er wel erg snel weer bovenop hoor
Oud 12-09-2002, 12:20
Verwijderd


GEWELDIGE scene!!
Oud 12-09-2002, 15:18
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
vond ze allemaal wel weer zoals gewoonlijk...

en idd, das zo'n beetje de beste scene van deze aflevering...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 12-09-2002, 15:49
scala
scala is offline
jah het was leuk jah het was koel vooral spike veel in beeld eerst vond ik um niet echt boeiend, maar op tv is veel gaver dan op foto's
Vraagje
Euhm als ik het goed begrijp was dit de eerste aflevering van het nieuwe seizoen? en hiervoor was toch dat buffy zich opofferde en in het gat sprong? wrom hebben ze haar dan niet eerder uit de dood gehaald?
Oud 12-09-2002, 15:59
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Euh, dit is de 3e alevering van seizoen 6... seizoen 5 was waarin Buffy in die openingen sprong of wat ut ook was en daardoor dood ging... de 1ste 2 afleveringen zijn eigenlijk 1 aflevering, en zijn zo ook in de VS uitgezonden en worden ze ook aangegeven... maar Net 5 is zo, euh, gierig geweest, om er 2 afleveringen van te maken, ut 1ste deel is uitgezonden vóór de zomerstop, en ut 2e deel vorige week dus...

rede waarom ze Buffy pas naar 147 dagen uit de dood hebben terug gehaald is omdat ze de spullen die ze nodig hadden bij elkaar moesten zoeken, en dat duurde waarschijnlijk ff... en ach, spike die zegt dat buffy maar 3 dagen is weg geweest, klinkt natuurlijk niet echt romantisch...

maar vind ut vaag dat die gang maar d8 dat Buffy een beetje in de hel zou zitten... lijkt mij dat ze genoeg goede dingen had gedaan om in de hemel te komen, maar ja...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 12-09-2002, 16:16
scala
scala is offline
Citaat:
CABAL schreef:
*verhaaltje*
thanx!! maar waar gingen die eerste 2 afleveringen over dan, heb ik eventjes gemist en over die hel, ze ging niet zomaar dood maar ze moest die poort dichtmaken van dat rijk waar dat ene kind vandaan kwam, de hel dus. Sjees hoe heet ze nou

nog 1 vraagje wat me hier opvalt: waarom vind iedereen giles zo te gek en willen jullie giles&buffy samen?....hij had toch d'r vader kunnen zijn?
Oud 12-09-2002, 16:39
ForestSpirit
ForestSpirit is offline
Citaat:
scala schreef:

thanx!! maar waar gingen die eerste 2 afleveringen over dan, heb ik eventjes gemist en over die hel, ze ging niet zomaar dood maar ze moest die poort dichtmaken van dat rijk waar dat ene kind vandaan kwam, de hel dus. Sjees hoe heet ze nou

nog 1 vraagje wat me hier opvalt: waarom vind iedereen giles zo te gek en willen jullie giles&buffy samen?....hij had toch d'r vader kunnen zijn?
Ik denk dat je Dawn bedoelt maar die kwam daar niet vandaan die kwam als het goed is nerges vandaan ze was gwoon een hoopje energieiets die de poorten naar dimensies kon open ( oehhhh)
En dat van Giles en Buffy vin ik zelf ook best....Iew...maar wie wil dat dan volges jou?
__________________
I'd be glad to stop wearing anally electrocuted minks if only you'd be so kind as to skin your legs and present them to me as a gift.
Oud 12-09-2002, 16:50
scala
scala is offline
Citaat:
ForestSpirit schreef:

Ik denk dat je Dawn bedoelt maar die kwam daar niet vandaan die kwam als het goed is nerges vandaan ze was gwoon een hoopje energieiets die de poorten naar dimensies kon open ( oehhhh)
En dat van Giles en Buffy vin ik zelf ook best....Iew...maar wie wil dat dan volges jou?
nee nee niet Dawn,maar dat evil kind, die een god was en de vijand van buffy...sjees het ligt op 't puntje van me tong, zo irritant!!
en dat van giles en buffy moet je hier ergens boven lezen dus moet je maar even scrollen
Oud 12-09-2002, 16:54
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Glory, zo heette de godin... kwam van een plek die je makkelijk hel zou kunnen noemen ja...

1ste deel van 1e aflevering vechten willow, spike, anya, tara, xander en robot buffy tegen vampiers... ondertussen maken willow, xander, tara en anya plannen om buffy weer levend te maken. robot buffy komt vampier tegen maar tijdens gevecht gaat haar gezicht kapot, en ziet ze er niet meer menselijk uit, en gedraagt zich als robot, vampier vlucht de stad uit, gaat naar een motorbende van demons, vertelt verhaal (slayer is dood, robot doet ut werk), hoopt bij groep te komen, maar wordt gekilled. groep demons gaat naar Sunnydale. Ondertussen gaan willow, xander, tara en anya buffy weer levend maken, tijden ritueel (buffy is ondertussen weer back op de wereld) komen motordemons eraan (1ste deel van aflevering afgelopen, 2e deel begint). Willow en xander vluchten samen en tara en anya met z'n 2en. xander vertelt dat ritueel niet gelukt is, willow sad, xander sad. uiteindelijk komen ze bij de magic box, waar anya en tara ook zijn, spike en dawn waren bij dawn thuis, en om dawn te beschermen neemt spike haar mee, weg van ut huis (demons waren in de straat aan ut feesten) de echte buffy is ondertussen uit graf geklomen, en loopt in shock door sunnydale... ziet demons de robot buffy ouderwets in vierendelen, en rent weg. Komt dan xander, willow, tara en anya tegen die de straat op waren gegaan om de demons te killen. Als ze met buffy proberen te praten, komen demons eraan, willow, xander, tara en anya gaan vechten. tijdens ut gevecht als ze bijna verliezen komt buffy in actie en killed de demons (muv hun leider, die is buitenbewustzijn) buffy rend weg, leider wordt wakker, wilt willow killen, maar tara vermoord um (eerste demon kill van tara) dawn en spike zijn bij de in vieren gedeelde robot aangekomen. robot zegt tegen dawn dat 'de andere buffy was weg gerend' dawn rent weg, spike merkt dat pas later en is dawm kwijt. buffy rent door straten, komt demon tegen, en duwt die tegen een soort van houten kist waar een uitstekende plank aanzat die recht door z'n hart kwam. buffy ziet dan de toren waar ze vanaf is gejumped, en rent daar naar boven. dawn ziet gespietse demon, ziet toren en rent ook naar boven. boven op flink wat geklets van voornamelijk dawn, uiteindelijk begint toren in elkaar te storten, en op ut juiste moment wordt buffy weer normaal, pakt dawn en gaat via een kabel naar beneden. dawn mega blij vallen elkaar in armen met woorden als je bent weer thuis, je bent weer thuis... buffy is stil en verdrietig...

dat was de 1ste double special length episodes... waar onze heerlijke net 5 er dus 2 van heeft gemaakt....

dawn is idd een sleuter voor tussen dimensies reizen en is weetikhoeveel eeuwen oud...

Blijkbaar zijn er genoeg mensen die wel wat tussen buffy en giles zien... zelf vind ik ut echt... brak... giles is meer als een vader... maar ja..

sommige van die lui hebben fake pictures gemaakt, waarbij giles bv 1 van z'n vriendenetjes kust, en buffy angel en dat dan bij elkaar gebracht waardoor ut lijkt of buffy giles kust...

mocht je er geïnteresseerd in zijn: http://www.buffygiles.com

kun je een hele uitleg vinden waarom ut niet goor is, foto's, wallpapers, quotes... noem maar op...

*CABAL, die voorlopig klaar is met typen... *
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Oud 12-09-2002, 17:14
scala
scala is offline
wow geweldig, thanx! nu volg ik het helemaal weer
GLory!!! dat was het okeej dan finally
en blijkbaar zijn er ook genoeg mensen die het dus ook nix vindengelukkig maarrr
Oud 12-09-2002, 19:46
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
scala schreef:
nog 1 vraagje wat me hier opvalt: waarom vind iedereen giles zo te gek en willen jullie giles&buffy samen?....hij had toch d'r vader kunnen zijn?
Waarom zou het gek zijn om Giles te gek of cool te vinden? Alleen maar omdat hij wat ouder is en niet zo jong en dom als bijvoorbeeld Xander en Willow? Wie zou zo'n toegewijde, knappe, intelligente, slimme en lieve man nou niet cool vinden? Hij is 3x de man die Xander, Spike en Angel samen zijn!

En waarom zouden Buffy en Giles niet samen mogen zijn? Vanwege het leeftijdsverschil? Please zeg! En kom nou maar niet aan met "anders is het net incest", want dan word ik kwaad! Als je het incest wil gaan noemen, dan moeten ze bloedverwanten zijn en dat zijn ze niet! Daar komt nog bij dat bij incest de oudere man/vrouw het kind dwingt om sex (of iets dergelijks) met hem te hebben, wat bij Buffy en Giles zeer zeker niet het geval zou zijn.
En Buffy is ook géén kind meer! Ze is 20, en al 2x dood geweest. Alleen al het feit dat ze 2x dood is geweest (laat staan de moeilijkheden die ze heeft moeten doorstaan als Slayer) maakt haar een heel stuk ouder voor haar leeftijd dan Xander en Willow. Door die vroege wijsheid (admit it, ze is heel vlug volwassen moeten worden als Slayer) komt ze veel dichter bij de wijsheid die mensen hebben van Giles' leeftijd, waardoor hun leeftijdsverschil nog minder een probleem wordt (soms heb je wel eens dat de generaties botsen en dat kan dan een probleem zijn voor een relatie, maar dat is bij Buffy & Giles niet zo).

Man, leeftijd is maar een nummer! Wat boeit leeftijd nou?! Als jij morgen je prins(es) op het witte paard tegenkomt, en die blijkt dan 25 jaar ouder te zijn, maar verder alles waar je van had gedroomd, ga je die dan dumpen omdat hij/zij te oud is? Alleen dáárom?!

Jeetje, wat bekrompen zeg.... en dat in Nederland!

And just for your information, Angel is zeker 3x ouder dan Giles! Angel is oud genoeg om Buffy's voorouder te zijn! Maar nee, van hem vinden jullie zijn leeftijd niet erg, omdat hij er toevallig nog uitziet zoals iemand van 24 en niet Giles, die er wél uitziet zoals iemand van zijn leeftijd.

Nogmaals, wat kortzichtig allemaal......

Oh, en btw, Buffy heeft al een vader, Hank Summers. Dat die absent is in Buffy's leven, wil nog niet zeggen dat Giles automatisch de vaderrol gaat vervullen, alleen maar omdat hij toevallig in de buurt is en ongeveer dezelfde leeftijd heeft als haar vader.

*zucht* Ik ga hier geen woorden meer aan verspillen, het is useless. Buffy/Giles 'shippers moeten het allemaal steeds maar weer opnieuw uitleggen tegen mensen die zeggen: "Ze zijn als vader en dochter!", "Het is net incest!" en "Eeeeeew!"

Inge13, wat vind jij er nou van?

Oh, en mensen, nog liever Giles als vriend voor Buffy dan Spike! Ik vind dat je best gestoord bent als je Spike 100% geschikt vindt voor Buffy, zeker nadat hij haar heeft proberen te verkrachten in de aflevering "Seeing Red"! Er zijn op het Internet overal B/S'ers die zeggen "O, maar hij deed het uit liefde voor Buffy, hij was wanhopig!" Noem je dat dan liefde?!?! *kots* En zou jij nog bij je vriend willen blijven als hij je dat flikte en zei "Maar ik deed het uit liefde. Ik was wanhopig, je moest zien hoeveel ik van je houd."

Om misselijk van te worden gewoon. Giles zou dat nooit doen. Hij zou zich nog niet eens zo gaan aandringen bij Buffy als Spike. Hij zou haar nog niet eens opzadelen met zijn liefde voor haar, zo onegoïstisch is hij. Mannen zoals hij zijn schaars.

En zoals Angel ooit eens tegen Buffy zei (ik had nooit gedacht dat ik het met hem eens zou zijn) in de volgende scène uit "The Prom":

Angel: "I've been thinking... about our future. And the more I do, the more I feel like us, you and me being together, is unfair to you."
Buffy: "Is this about what the Mayor said? Because he was just trying to shake us up."
Angel: "He was right."
Buffy: "No. No, he wasn't. He's the bad guy."
Angel: "You deserve more. You deserve something outside of demons and darkness. You should be with someone who can take you into the light. Someone who can make love to you."
Buffy: "I don't care about that."
Angel: "You will. And children."
Buffy: "Children? Can you say jumping the gun? I kill my goldfish."
Angel: "Today. But you have no idea how fast it goes, Buffy. Before you know it, you'll want it all, a normal life."
Buffy: "I'll never have a normal life."
Angel: "Right, you'll always be a Slayer. But that's all the more reason why you should have a real relationship instead of this, this freak show."


Zo. Spike zou wel eens een voorbeeld aan Angel kunnen nemen.

En Giles is perfect voor Buffy. Met hem zal ze een zo normaal en gezond mogelijk leven kunnen leiden. Watcher & Slayer. Allebei geboren met een heilige bestemming in hun leven. Niemand die beter weet hoe dat is dan hen, om door je geboorterecht gedwongen te worden om de wereld te redden. Zowel Buffy en Giles probeerden eraan te ontsnappen, maar het lukte niet. Zij passen bij elkaar, alleen hun relatie kan standhouden.

Wacht maar af mensen, die twee krijgen een relatie in het nieuwe seizoen (seizoen 7).

Pffff, het is wel welletjes voor vandaag. I'll shut up now.

Voor meer redenen van waarom Buffy & Giles bij elkaar horen, yadda yadda yadda, ga je maar naar:

http://www.buffygiles.com/index2.htm

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 19:53.
Oud 12-09-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

[knip]
Inge13, wat vind jij er nou van?
Ik vind: waarom niet? Leeftijdsverschil so what, zeker in deze maatschappij.. *na-praats*

En je hebt wel gelijk wat betreft Spike, hij blijft (met Giles) nr 1 character, maar niet als vriendje van Buffy. Vond hem zonder chip eik leuker... Hij en Dru=kjoet...
Oud 12-09-2002, 20:06
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:

Ik vind: waarom niet? Leeftijdsverschil so what, zeker in deze maatschappij.. *na-praats*


Citaat:
Inge13 schreef:
En je hebt wel gelijk wat betreft Spike, hij blijft (met Giles) nr 1 character, maar niet als vriendje van Buffy. Vond hem zonder chip eik leuker... Hij en Dru=kjoet...
Vind ik ook. Hij en Dru = perfect!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 12-09-2002, 20:22
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:
Ik wacht op quotes, hehehehe
Dan krijg je ze ook! Een aantal van mijn favoriete quotes zijn (meestal nogal B/G):

Buffy: [tegen Giles] "Giles, I love you. Love, love, love, love. Giles, it feels strange."

Giles: [zingend] "Believe me, I don't wanna go. But it'll grieve me 'cause I love you so."

GILES: "Oh God, Buffy."
GILES: "You're alive. You're here. And you're still..... remarkably strong."
BUFFY: "Huh? Oh. Sorry."
GILES: "Willow told me, but I didn't really let myself believe ...
BUFFY: "I take a little getting used to. I'm still getting used to me."
GILES: "It's, uh... you're..."
BUFFY: "A miracle?"
GILES: "Yes. But then, I always thought so."


BUFFY: "I'm sorry."
GILES: "For what?"
BUFFY: "We should have stayed. If we had, none of this would have happened."
GILES: "Don't. What you did ... w-was necessary ... what I've always admired."
BUFFY: "Running away?"
GILES: "Being able to place ... your heart ... above all else."
GILES: "I'm so proud of you. You've come so far. You're everything a Watcher ... everything I could have hoped for."


Buffy: [tegen Giles] "You can't leave me! I can't do this alone!

BUFFY: "Look. I'm sorry, okay? I'm-I'm sorry if you thought that it meant more."
SPIKE: "But..."
BUFFY: "But ... when I kissed you ... you know I was thinking about Giles, right?"
SPIKE: "You know, I always wondered about you two."


Buffy: "I miss Giles."

Buffy: [tegen Giles] "I don't know how you managed. It
was the bravest thing I've ever seen."


Enzovoorts. Wie nog meer van mijn favo quotes wil horen, laat het me maar weten!

Groetjes,

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump

Laatst gewijzigd op 12-09-2002 om 20:27.
Oud 12-09-2002, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:


Buffy: [tegen Giles] "Giles, I love you. Love, love, love, love. Giles, it feels strange."

BUFFY: "Look. I'm sorry, okay? I'm-I'm sorry if you thought that it meant more."
SPIKE: "But..."
BUFFY: "But ... when I kissed you ... you know I was thinking about Giles, right?"
SPIKE: "You know, I always wondered about you two."


! Luv them all, maar deze zijn heeel cool. MEER!
Oud 12-09-2002, 21:17
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Inge13 schreef:


! Luv them all, maar deze zijn heeel cool. MEER!
Meer? Arm meisje, ik zal je honger naar meer eens even stillen.

Komt-ie weer:

Buffy: [over Giles] "You know, maybe it's too late. Maybe we should just come back tomorrow."
Buffy: "What if he's mad?"
Xander: "Mad? Just because you ran away and abandoned your post and your friends and your mom and made him lay awake every night worrying about you?"

Buffy: "*This* is for Giles!"
Giles: "For me?"
Buffy: "Oh, God! Giles!"
Buffy: "Oh, God! Giles! Giles! I'm so--I'm so sorry! Please don't die!"

Buffy: "You okay?"
Giles: "Oh, um, uh, embarrassed, mostly. Ethan's wardrobe's not helping any. (faces her) Uh, how did you know it was me?"
Buffy: "Your eyes. You're the only person in the world that can look *that* annoyed with me."

Giles: [zingend] "If I leave here tomorrow, would you still remember me? Well I must be traveling on now, there's too many places I've got to see. And if I stay here with you girl, things just couldn't be the same. 'Cause I'm as free as bird now."

Giles: "I don't think she'll ever really forgive me. Maybe she shouldn't."
Buffy: "Maybe you should."
Giles: "I never wanted you to see that side of me."
Buffy: "I'm not gonna lie to you. It was scary. I'm so used to you being a grownup, and then I find out that you're a person."
Giles: "Most grownups are."
Buffy: "Who would've thought?"
Giles: "Some are even, uh... shortsighted, foolish people."
Buffy: "So, after all this time, we finally find out that we *do* have something in common. Which, apart from being a little weird, is kind of okay."

Giles: "There's a Watchers' retreat every year in the Cotswolds. It's a lovely spot. It's very s-serene. There's horse riding and hiking and punting and lectures and discussions. It-i-it's... it's a great honor to be invited. Or so I'm told."
Faith: "Oh, it's boring. Way too stuffy for a guy like you."
Buffy: "Um, maybe I should introduce you again. Faith, this is *Giles*."
Faith: "I see him. If I would've known they came *that* young and cute, I would've requested a transfer."

Willow: [over Giles] "Now I remember why I used to have such a crush on him."



Sorry dat het allemaal B/G quotes zijn, ik ben er zeker van dat ik ook andere quotes heb die niet allemaal met B/G te maken hebben, maar ik zal er eens even naar zoeken.

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 12-09-2002, 21:22
Verwijderd
Kent iemand het liedje van Cream met Tales of brave ulysses? Giles draaide dit liedje namelijk in Band Candy en ook nog eens in Forever. Een superlied vind ik dat!!
Oud 12-09-2002, 21:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Sookie schreef:
Kent iemand het liedje van Cream met Tales of brave ulysses? Giles draaide dit liedje namelijk in Band Candy en ook nog eens in Forever. Een superlied vind ik dat!!
Hmm, nee, ken het niet. *gaat 't gauw downloaden*

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 12-09-2002, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:
BUFFY: "Look. I'm sorry, okay? I'm-I'm sorry if you thought that it meant more."
SPIKE: "But..."
BUFFY: "But ... when I kissed you ... you know I was thinking about Giles, right?"
SPIKE: "You know, I always wondered about you two."

ZEI ze dat?? WAAAAR??? Wat gaaaaf!!!
Oud 13-09-2002, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef:

Giles: "There's a Watchers' retreat every year in the Cotswolds. It's a lovely spot. It's very s-serene. There's horse riding and hiking and punting and lectures and discussions. It-i-it's... it's a great honor to be invited. Or so I'm told."
Faith: "Oh, it's boring. Way too stuffy for a guy like you."
Buffy: "Um, maybe I should introduce you again. Faith, this is *Giles*."
Faith: "I see him. If I would've known they came *that* young and cute, I would've requested a transfer."

Willow: [over Giles] "Now I remember why I used to have such a crush on him."
Oud 13-09-2002, 11:05
CABAL
Avatar van CABAL
CABAL is offline
Lolz, kan me die quote ook niet herinneren... zal wel uit verder seizoen 6 komen..?? alhoewel Giles niet vaak te voorschijn gaat komen dit seizoen, in 7 wel weer...

anywayz, persoonlijk zie ik een relatie tussen Giles en Buffy niet echt zitten... roept toch een te veel vader-dochter relatie bij me op, maar swa, mijn mening... zullen vast wel genoeg mensen zijn die ut anders zien... who knows, misschien bestaan er ook wel fanclubs over Spike en Angel die een avondje gaan stappen... who knows, gooi Xander erbij, hebben ze meteen een party...

[quote]
Buffy: Well, I gotta look on the bright side. Maybe I can still get kicked out of school!
Xander: Oh, yeah, that's a plan. 'Cause lots of schools aren't on Hellmouths.
Willow: Maybe you could blow something up. They're really strict about that.
[b]Buffy[b/]: I was thinking of a more subtle approach, y'know, like excessive not studying.
Giles: The Earth is doomed!

Xander: Check it out. The Watcher is back on the clock. And just when you were thinking career change, maybe becoming a... a looker or a... a seer.

Giles: Unbelievable. 'Do you like my mask? Isn't it pretty? It raises the dead!' Americans.

Giles: Cordelia, it's me! It's me!
Cordelia: How do we know it's really you and not zombie Giles?
Giles: Cordelia, do stop being tiresome.
Cordelia: It's him.

Giles: I was just filling Buffy in on my progress regarding the research of Ascension.
Wesley: Oh. And what took up the rest of the minute?
Giles: Touché.

Xander: What am I gonna do? I think about sex all the time. Sex. Help. 4 times 5 is 30. 5 times 6 is 32. Naked women. Naked girls. Naked Buffy. Oh stop me.
Buffy: God Xander! Is that all you think about?
Xander:actually...bye!

Giles: Feel up to some training?
Buffy: Sure, we could work-out after school, you know, if you’re not too busy having sex with my mother!
[Giles walks into a tree.]

Xander: Dinner is served, and my very own recipe.
Willow: Oooo, you pushed the button on the microwave that says "popcorn?"
Xander: Actually I pushed "Defrost," but Joyce was there in a clinch.

Giles: Somehow our joining with Buffy and invoking the essence of the Slayer's power was an affront to the source of that power.
[b]Buffy[b]: You know you could have brought that up to us before we did it.
Giles: I did. I said there could be dire consequences.
Buffy: Yes, but you say that about chewing too fast.

Xander: Found your demon.
Buffy: Fashion tip Wes, mouth looks better closed.
Xander: Got the address. I beat it out of Willy the snitch personally.
Buffy: You beat up Willy?
Xander: Sure. Well actually, let's just say I applied some pressure. Or more accurately, I asked politely and then... okay, I bribed him.
Buffy: How much?
Xander: 28 bucks. Does the council reimburse for that kind of stuff?
Giles : Did you get a receipt?
Xander: Damn.

Angelus: My friends... we're about to make history... end.

Giles: Xander?
Xander: Can you walk?
Giles: You're not real.
Xander: Sure, I'm real.
Giles: It's a trick. They get inside my head, make me see things I want.
Xander: Then why would they make you see me?
Giles: You're right. Let's go.

Angelus: Now that's everything, huh? No weapons... No friends...No hope. Take all that away... and what's left?
Buffy: Me.

Willow: There's a Slayer handbook?
Buffy: Wait. Handbook? What handbook? How come I don't have a handbook?
Willow: Is there a T-shirt, too? 'Cause that would be cool...

Xander: Oh, the spiders! Willow's been kind of, um, what's the word I'm looking for? Insane about what happened yesterday.
Willow: I don't like spiders, okay? Their furry bodies, and their sticky webs, and what do they need all those legs for anyway? I'll tell you: for crawling across your face in the middle of the night. Ewww! How do they not ruffle you?

Willow: It's horrible! That's me as a vampire? I'm so evil and... skanky. And I think I'm kinda gay.
Buffy: Willow, just remember, a vampire's personality has nothing to do with the person it was.
Angel: Well, actually....... That's a good point.

Xander: So, um, in your reality, I'm like this bad-ass vampire, huh? People afraid of me? Oh, yeah. I'm bad.

Giles: She was truly the finest of all of us.
Xander: Way better than me.
Giles: Much, much better.

Buffy: Aren't you gonna introduce me to your...Holy *God*, you're Willow.

Giles: Well, uh... something... something, um, very strange is happening.
Xander: Can you believe the Watchers Council let this guy go?

Anya: What a day. Gimme a beer.
Bartender: I.D....I.D.
Anya: I'm eleven hundred and twenty years old! Just gimme a frickin' beer!
Bartender: I.D.
Anya: Gimme a Coke

Willow: Oh, right. Me and Oz play 'Mistress of Pain' every night.
Xander: Did anyone else just go to a scary visual place?
Buffy: Oh, yeah.

Angelus: Dear Buffy. I'm still trying to decide the best way to send my regards.
Spike: Why don't you rip her lungs out? It might make an impression.
Angelus: Lacks... poetry.
Spike: It doesn't have to. What rhymes with lungs?
Drusilla: Don't worry, Spike. Angel always knows what speaks to a girl's heart.

Spike: Slaaayer! Here, kitty, kittyyy. I find one of your friends first, I'm gonna suck 'em dry. And use their bones to bash your head in.

Joyce hits Spike in the back of the head with an ax.
Joyce: You get the hell away from my daughter!
Spike: Women!

Spike: From now on, we're gonna have a little less ritual... and a little more fun around here. Let's see what's on TV.

Spike (to Buffy behind her back, out of earshot): Watch your mouth, little girl. You should know better than to tempt the Fates that way. 'Cause the Big Bad is back, and this time it's... varghhhhh! (As he's being shocked with a taser.)

Giles: We can't let you go until we're sure that you're impotent or —
Spike: Hey!
Giles: Sorry, poor choice of words. Until we know that you're...
Buffy: Flaccid?
Spike: You are one step away, missy!
Buffy: Giles help! He's gonna scold me!

Buffy: Look at my poor neck — all bare, and tender, and exposed. All that blood, just pumping away.
Spike: Giles, make her stop!
Giles (to Willow): If those two don't kill each other, I might lend a hand.

Buffy: Honey, we need to talk about the invitations. Now, do you want to be 'William the Bloody' or just 'Spike,' because either way it's gonna look majorly weird.
Spike: Whereas the name 'Buffy' gives it that touch of classic elegance.
Buffy: What's wrong with 'Buffy'?
Giles: Ah, such a good question.

Spike: This is the crack team that foils my every plan? I am deeply shamed.

Buffy: Spike and I are getting married!
Xander: How? What? How?
Giles: Three excellent questions.

Spike: Well. What do I spy with my little eye? A demon. That would be — oh, right... the things I can kill.

Giles (about Ethan): You have to help me find him. He must undo this, and then he needs a good being killed.
Spike: And I'm supposed to do this just out of the evilness of my heart?

Willow: It stole Giles' car!
Xander: Why would a demon steal a car?
Anya: Why would a demon steal that car?

Buffy: Uh-oh, you have but-face.
(Giles looks confused.)
Buffy: You look like you're gonna say but.

Buffy (preparing to stab demon-Giles): This is for Giles!
Giles: For me?

Xander: Storm the Initiative? Yeah, let's take on those suckers!
Buffy: I was thinking more that we'd hide.
Xander: Oh thank God.

Angel (to Buffy, about Riley): You actually sleep with this guy?
(He and Angel each get a punch in before Buffy steps in the middle and shoves them apart.)
Buffy: OK, stop it! OK, that's enough. I see one more display of testosterone poisoning, and I'll personally put you both in the hospital. Anybody think I'm exaggerating?
Angel: He start —
Buffy: Just points at him and gives him a look.

Willow (fighting with Buffy): We have to face it, you can't handle Tara being my girlfriend.
Xander (to Buffy and Willow): No! It was bad before that! Since you two went off to college and forgot about me. Just left me in the basement to — Tara's your girlfriend?
Giles (from upstairs): Bloody hell!

(de bovenstaande quote is te downloaden op: http://members.fortunecity.com/morph...uffy_audio.zip en hij is zeker ut luisteren waard... )

Buffy: Xander!
Willow: Oh, wonderful Xander!
Buffy (while giving a group hug): You know we love you, right?
Willow: We totally do.
Xander: Oh God, we're gonna die, aren't we?

Spike (on his implant): I'm saying that Spike had a little trip to the vet, and now he doesn't chase the other puppies anymore.

Spike: What part of 'help me!' do you not understand?
Buffy: The part where I help you.

Spike: A bear! You made a bear!
Buffy: I didn't mean to!
Spike: Undo it! Undo it!:

Conservative Girl: Have you accepted Jesus Christ as your personal savior?
Buffy: Uh, you know I meant to, and then I just got really busy.

goed, dat ut was wel weer ff vopor vandaag... anders heb ik hier straks alle interessante quote's van Buffy in me post staan...
__________________
Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice.It is not a thing to be waited for, it is a thing to be Achieved!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #4
x-spekkie-x
500 27-10-2003 15:08
Films, TV & Radio Alias is er weer op!
Ciskaatje
12 04-04-2003 14:44
Films, TV & Radio Buffy -the musical
the exploding boy
49 01-08-2002 15:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.