Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2016, 09:22
Benni1
Benni1 is offline
Sinds een tijdje heb ik een hele lieve vriendin waar ik ook gewoon seks mee heb. (Ik ben dus niet homo ) wel kwam ik er laatst achter dat ik het leuk/opwindend vind als zei bepaalde broeken draagt.

Nu hebben mijn vriendin en ik ooit eens 2 dezelfde broeken gekocht ze zien er hetzelfde uit qua washing alleen 1 voor mannen en 1 voor vrouwen. Toen we laatst terug kwamen van een feestje hadden we sex alleen bleef ik niet bij haar slapen omdat ik de dag erop heel vroeg op moest. Ik heb na de seks de verkeerde broek gepakt want ja in het donker zie je niet zoveel en met een zatte kop let je daar niet zo op. Nu had ik al het idee dat deze broek van mijn vriendin dus wel een wat meer push up effect gaf. Maar sochtends weer nuchter trok ik dus de deze broek weer aan. Natuurlijk eindeloze schaamte maar aan de andere kant vond ik het stiekem wel opwindend en geil.

Nu heb ik dus stiekem zoon broek gekocht en heb hiermee een beetje geexperimenteerd. Ik vind het gewoon opwindend om een vrouwen broek te dragen omdat deze net wat strakker zit en je billen er beter bij uitkomen. De seks met mijn vriendin is gewoon goed. Alleen wanneer ik mezelf aftrek draag ik het liefste zoon broek. Nogmaals ik vind het ook geil als zei deze broek stel voor zou aantrekken. Het is vooral het model van bepaalde broeken dat ik gewoon opwindend vind omdat het fijn zit maar ook omdat hier de vormen van je figuur beter bij uitkomen . Ik zou er ook niet mee over straat willen of uberhaupt in huis lopen. Alleen vind ik het wel erg opwindend . Zelf vind ik de billen bij een vrouw ook wel het mooist misschien dat dit er ook wel te maken mee heeft. Het blijft ook alleen bij broeken en niks anders

Maar waar denken jullie aan als ik dit zo zeg ? Travestiet? Een grote/kleine fetisch? Gewoon iets waar ik opgewonden van raak. Het is echt alleen bij broeken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 09:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is helemaal niet zo vreemd. Er zijn meer mensen die bepaalde kleding opwindend vinden, op verschillende manieren. Sommige mannen vinden hel geil om soms een rok te dragen, of juist een hele strakke slip. Zolang je niemand er ongewenst mee confronteert is dat helemaal prima!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 09:37
Benni1
Benni1 is offline
Maar valt zoiets dan onder een fetisch ? Dan kan ik het in ieder geval met mijn vriendin bespreken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 09:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je zou het fetisj kunnen noemen ja, maar leg dan wel duidelijk uit wat jij met die term bedoelt, want er zijn onwijs veel verschillende invullingen van wat een fetisj in kan houden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 11:12
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik weet niet of ik 't nu al een fetisj zou noemen. Dat maakt 't misschien wel groter dan 't nu is, dat je vriendin jou al helemaal ziet staan met lippenstift en oorbellen. Wat op zich prima is als dat was wat je zou willen, maar lijkt niet helemaal te passen bij wat je omschrijft. Dus aankomen met 'ik heb een travestiefetisj' laat haar misschien alleen maar onnodig schrikken.

In plaats daarvan zou ik gewoon vertellen wat je hier schrijft. Dat je laatst per ongeluk haar broek had aangetrokken, en dat je dat eigenlijk wel sexy vond, omdat 'ie strakker zit. En dat je daar eigenlijk wel mee zou willen experimenteren, liefst samen met haar. Hoe meer fijne gevoelens je hebt in 't leven, hoe beter, toch? En hoe meer je samen deelt en ontdekt, hoe dichter je bij elkaar staat.

Als je een goeie relatie hebt kan ik me haast niet voorstellen dat iemand daar negatief op reageert.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2016, 11:13
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Het is inderdaad niet raar nee. er zijn ook mensen die op latex geilen of rubber. gewoon lekker doen wat je zelf wilt!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32.