Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2003, 12:45
DaDaan
Avatar van DaDaan
DaDaan is offline
Is er iemand wie dat wel eens gedaan heeft en waarbij het nog gelukt is ook?????

Of is het sowieso onmogelijk zonder een rib weg te laten halen?
Oud 06-08-2003, 12:49
LM
LM is offline
Is zeker niet onmogelijk, je moet er alleen een beetje het figuur voor hebben en weten hoe je moet gaan zitten
__________________
Why?
Oud 06-08-2003, 12:50
DaDaan
Avatar van DaDaan
DaDaan is offline
Citaat:
LoveMaster schreef op 06-08-2003 @ 13:49:
Is zeker niet onmogelijk, je moet er alleen een beetje het figuur voor hebben en weten hoe je moet gaan zitten
ervaring?
Oud 06-08-2003, 12:50
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Iiiew!!!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 06-08-2003, 12:50
Ochlocraat
Ochlocraat is offline
Ik heb vernomen dat 50% van de mannen zichzelf kan pijpen.
Oud 06-08-2003, 12:51
LM
LM is offline
Citaat:
DaDaan schreef op 06-08-2003 @ 13:50:
ervaring?
Nee, mij lukt het niet En zo wel zou ik er geen behoeften aan hebben
__________________
Why?
Oud 06-08-2003, 12:51
DaDaan
Avatar van DaDaan
DaDaan is offline
Citaat:
Ochlocraat schreef op 06-08-2003 @ 13:50:
Ik heb vernomen dat 50% van de mannen zichzelf kan pijpen.
en waarop heb je dat gebaseerd?
Oud 06-08-2003, 12:52
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Mij is het wel eens ooit gelukt, maar dat is al weer een aantal jaartjes terug, toen had ik nog niet zo'n pensje.
__________________
I have a dream.
Oud 06-08-2003, 12:52
Verwijderd
getverdemme, dat is onnatuurlijk

waar heb je anders vrouwen voor?
















Oud 06-08-2003, 12:53
DaDaan
Avatar van DaDaan
DaDaan is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 06-08-2003 @ 13:52:
Mij is het wel eens ooit gelukt, maar dat is al weer een aantal jaartjes terug, toen had ik nog niet zo'n pensje.
en, vertel. was het doe moeite waard of was het vet goor?
Oud 06-08-2003, 12:53
LM
LM is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 06-08-2003 @ 13:52:
waar heb je anders vrouwen voor?
Koken, afwassen, schoonmaken enz
(niet serieus oppakken)
__________________
Why?
Oud 06-08-2003, 12:55
Verwijderd
Mijn vriend kan er net bij, maar in z'n mond nemen lukt net niet... wel likken Zullen vast jongens zijn die het dus wel helemaal kunnen
Oud 06-08-2003, 12:58
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ieuw nee...

Het lukt me denk ik niet (nooit geprobeerd), en al zou het kunnen, zou ik dat echt niet proberen...
Oud 06-08-2003, 13:00
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
je eigen sperma proeven tot daar aan toe, maar als je met een penis in je mond zit, ook al is het je eigen, ben je gewoon gh3y as fuck
Oud 06-08-2003, 13:44
Verwijderd
Jongens vinden het van zichzelf vies, maar zodra een meisje het doet is het wel ok?
Oud 06-08-2003, 13:53
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
/klapt voor andijvie

Tijd geleden een xtal informatieve sites gevonden met duidelijke uitleg.
T is niet in een keer te dopen maar als je het geudld op kunt brengen een weekje te oefenen lukt t makkelijk daarna.
Tis natuurlijk fijner als iemand anders het voor je doet, net als met koken, afwassen en schoonmaken, en ik prefereer toch Mr. Rite, maar tis mogelijk en niet zo moeilijk
Oud 06-08-2003, 13:54
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 14:44:
Jongens vinden het van zichzelf vies, maar zodra een meisje het doet is het wel ok?
Ik ben niet vies van mezelf, maar ik zie het mezelf niet echt doen al zou ik het kunnen.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 06-08-2003, 13:55
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 14:44:
Jongens vinden het van zichzelf vies, maar zodra een meisje het doet is het wel ok?
Vies, nou ik vind mezelf niet vies.
Maar goed ik kan het niet en heb er ook geen behoefte aan om het te kunnen.
Ik heb tenslotte niet voor niets een ruggegraat.

Als ik het zou kunnen zou ik het vast nog niet doen. De positie lijkt me niet echt comfortabel. Dus dan kom je volgens mij ook niet echt lekker klaar.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Oud 06-08-2003, 13:56
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ok
probeer je been in je nek te leggen
door heen en weer te schommelen als je op je kont zit
dan ontspannen je spieren en rekken ze iets uit
steeds verder hen en weer wiebelen
totdat je been in je nek ligt
probeer dan jezelf te pijpen
ook weer door middel van schommelen

en slikken maar
__________________
"Hou het hard!"
Oud 06-08-2003, 13:57
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
of een grotere piemel kopen
__________________
"Hou het hard!"
Oud 06-08-2003, 14:00
DaDaan
Avatar van DaDaan
DaDaan is offline
Citaat:
ConnX schreef op 06-08-2003 @ 14:53:
/klapt voor andijvie

Tijd geleden een xtal informatieve sites gevonden met duidelijke uitleg.
T is niet in een keer te dopen maar als je het geudld op kunt brengen een weekje te oefenen lukt t makkelijk daarna.
Tis natuurlijk fijner als iemand anders het voor je doet, net als met koken, afwassen en schoonmaken, en ik prefereer toch Mr. Rite, maar tis mogelijk en niet zo moeilijk
heb je links?
Oud 06-08-2003, 14:03
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 14:44:
Jongens vinden het van zichzelf vies, maar zodra een meisje het doet is het wel ok?
een gezonde jongen hoort gewoon geen piemel in zijn mond te hebben, niet omdat het vies ( ) is, maar omdat het tja, een penis is
Oud 06-08-2003, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 15:03:
een gezonde jongen hoort gewoon geen piemel in zijn mond te hebben, niet omdat het vies ( ) is, maar omdat het tja, een penis is
Een gezonde jongen hoort geen piemel in z'n mond te hebben? Oh jee, jongen, nu zeg je echt iets heel raars... Homoseksuelen zijn volgens jou dus geen gezonde jongens?
Uh-oh, nu vind ik je niet meer aardig.
Oud 06-08-2003, 14:13
LM
LM is offline
Been in je nek leggen?!
Heb je tog wel een halve meter tolerantie hé?!
__________________
Why?
Oud 06-08-2003, 14:23
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Citaat:
DaDaan schreef op 06-08-2003 @ 13:53:
en, vertel. was het doe moeite waard of was het vet goor?
Ja het deed me niks verder.
Gewoon even uitproberen of het wel "kon" verder heb ik het niet "afgemaakt" ofzo.
__________________
I have a dream.
Oud 06-08-2003, 14:47
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 15:07:
Een gezonde jongen hoort geen piemel in z'n mond te hebben? Oh jee, jongen, nu zeg je echt iets heel raars... Homoseksuelen zijn volgens jou dus geen gezonde jongens?
Uh-oh, nu vind ik je niet meer aardig.
o jee

maar even serieus, het is duidelijk dat homoseksualiteit niet 'normaal' is (tegennatuurlijk). wil niet zeggen dat ik het niet kan begrijpen/respecteren, heb niks tegen homo's
Oud 06-08-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 15:47:
o jee

maar even serieus, het is duidelijk dat homoseksualiteit niet 'normaal' is (tegennatuurlijk). wil niet zeggen dat ik het niet kan begrijpen/respecteren, heb niks tegen homo's
Je noemt ze ongezond... dat is toch niet echt een vorm van respect, in mijn ogen...
Oud 06-08-2003, 15:08
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 15:47:
het is duidelijk dat homoseksualiteit niet 'normaal' is (tegennatuurlijk).
Uit observaties van biologen is anders wel gebleken dat homosexualiteit ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomt. Aangezien deze dieren deel uitmaken van de natuur, evenals wijzelf, zou dat betekenen dat ze iets doen wat tegen de natuur ingaat, wat naar mijn idee een tegenspraak is.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Oud 06-08-2003, 15:11
Verwijderd
Citaat:
mathfreak schreef op 06-08-2003 @ 16:08:
Uit observaties van biologen is anders wel gebleken dat homosexualiteit ook bij andere diersoorten dan de mens voorkomt. Aangezien deze dieren deel uitmaken van de natuur, evenals wijzelf, zou dat betekenen dat ze iets doen wat tegen de natuur ingaat, wat naar mijn idee een tegenspraak is.
*had een homoseksuele kater*
Dus ik kan het beamen En eenden doen het ook Heel veel eenden zelfs, als er geen vrouwtje is, dan maar een mannetje... Voor duiven geldt hetzelfde... En honden kunnen, volgens Martin Gaus, bewust homoseksueel zijn en dus gewoon het andere geslacht niet eens zien staan...
Oud 06-08-2003, 15:16
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 14:44:
Jongens vinden het van zichzelf vies, maar zodra een meisje het doet is het wel ok?
Pff, als we jouw anatomisch gezien even een handje helpen door wat botjes te verwijderen enzo met als einddoel dat jij lekker zelf je tong langs je schaamlipjes kan halen: zou het het dan ook doen? Pijpen an sich is namelijk niet zo'n heel fijn idee, maar ik neem aan dat een meisje het doet voor de ander. Dat geldt net zo goed andersom. Alleen om het zelf te doen.. dat is me iets teveel gevraagd.
Oud 06-08-2003, 15:19
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik zou ook niet echt willen dat een meisje het bij me doet hoor...
Waarom zou ik dat willen?
Voel me best zo... ik heb niets nodig...

Ik wil alleen eens m'n tong en vingers aan een meisje zetten.
Oud 06-08-2003, 15:20
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 16:02:
Je noemt ze ongezond... dat is toch niet echt een vorm van respect, in mijn ogen...
ik versprak me. excuses aan de gehele homowereld

verder, mathfreak, leuk verhaal, maar net zoals mensen bepaalde afwijkingen kunnen hebben door mutaties, kunnen ook dieren dat. lijkt me duidelijk dat heteroseksualiteit veruit de boventoon voert (99,99% van alle dieren, zoniet meer)
Oud 06-08-2003, 15:20
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 06-08-2003 @ 16:19:
Ik zou ook niet echt willen dat een meisje het bij me doet hoor...
Waarom zou ik dat willen?
Voel me best zo... ik heb niets nodig...

Ik wil alleen eens m'n tong en vingers aan een meisje zetten.
En het liefst NU meteen!
Oud 06-08-2003, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 06-08-2003 @ 16:16:
Pff, als we jouw anatomisch gezien even een handje helpen door wat botjes te verwijderen enzo met als einddoel dat jij lekker zelf je tong langs je schaamlipjes kan halen: zou het het dan ook doen? Pijpen an sich is namelijk niet zo'n heel fijn idee, maar ik neem aan dat een meisje het doet voor de ander. Dat geldt net zo goed andersom. Alleen om het zelf te doen.. dat is me iets teveel gevraagd.
Sommige jongens hoeven niets te verwijderen qua ribben etc, die kunnen er zelf al gewoon bij. Ik zeg niet dat je het dan moet doen, maar vind het een beetje gek wanneer je het niet doet ómdat je het vies vindt om het bij jezelf te doen, máár het vervolgens wel door een meisje laat doen. Wanneer je het gewoon niet bij jezelf doet omdat die behoefte er niet is (bijvoorbeeld omdat het nogal ongemakkelijk is of het gewoon niet opwindend genoeg is) is het natuurlijk niet erg.
Zelf zou ik mezelf niet oraal bevredigen, niet omdat ik vies van mezelf ben, maar omdat ik dat niet opwindend vindt. Het idee dat mijn partner zoiets doet maakt het tien keer zo lekker.
Ik vind het dus níet smerig, goor of vies en dus vind ik het niet echt raar dat ik het mijn vriend wél laat doen. Maar wanneer je als jongen zegt dat je het wél goor en smerig of vies vindt om jouw penis in je mond te hebben, vind ik het gemeen dat je hem dan wel in de mond van een meisje wil zijn.

Overigens zijn er genoeg meiden en jongens die het pijpen niet alleen voor de ander doen, maar ook omdat ze het zélf fijn vinden. Iemand oraal (of op welke andere manier dan ook, in dat geval) bevredigen is gewoon heel fijn. En pijpen zelf vind ik best lekker hoor Ook an sich wel
Oud 06-08-2003, 15:25
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Doet me denken aan een oude (snel gesloten) thread op F&F: Mijn cavia pijpt zichzelf...

Maar als iemand zichzelf echt wil pijpen, stuur me dan een foto van het gebeuren. Ik hoef geen intieme delen te zien, maar ik vraag me wel af in welke houding je dat doet.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 06-08-2003, 15:26
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
valt me trouwens op dat de uitdrukking 'an sich' razend populair is onder 'intelligente' jongeren
Oud 06-08-2003, 15:40
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 16:26:
valt me trouwens op dat de uitdrukking 'an sich' razend populair is onder 'intelligente' jongeren
Wat wil je daarmee zeggen?
Oud 06-08-2003, 15:41
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 16:40:
Wat wil je daarmee zeggen?
dat veel mensen maar klakkeloos anderen napraten reageer je nog op mijn vorige post?
Oud 06-08-2003, 15:47
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 16:26:
valt me trouwens op dat de uitdrukking 'an sich' razend populair is onder 'intelligente' jongeren
Je bestempelt jezelf dus 'an sich' als niet-intelligent?
Napraten m'n ass: ik gebruik wel vaker Duitse woorden als grappig intermezzo (irl).

En waarom een man zichzelf niet zou pijpen? Zelfde reden als jij geeft Andijvie. Het is lekker als iemand anders het doet om jou een gevoel te bezorgen, als je het zelf doet denk je alleen maar aan hetgeen je doet, niet het gevoel. Denk ik.. kan het niet en doe het niet.
Oud 06-08-2003, 15:50
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 06-08-2003 @ 16:47:
Je bestempelt jezelf dus 'an sich' als niet-intelligent?
Napraten m'n ass: ik gebruik wel vaker Duitse woorden als grappig intermezzo (irl).
wieso?

en als er iets niet grappig is, is het wel duits.
Oud 06-08-2003, 15:53
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 16:50:
en als er iets niet grappig is, is het wel duits.
Au contraire (intelligent!), vriend. Je moet het niet 'serieus' zien, enkel als parodie. Dan is het uitermate vermakelijk. Met zo'n lage schreeuwerige stem "aufmachen!" roepen is vrij vermakelijk. Zeker met een bepaalde ervaring in gedachten van vakantie.
Oud 06-08-2003, 15:55
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 06-08-2003 @ 16:53:
Au contraire (intelligent!), vriend. Je moet het niet 'serieus' zien, enkel als parodie. Dan is het uitermate vermakelijk. Met zo'n lage schreeuwerige stem "aufmachen!" roepen is vrij vermakelijk. Zeker met een bepaalde ervaring in gedachten van vakantie.
hm, nou je het zegt, doe ik dat zelf ook wel regelmatig. (du schweinhund )

echter, aan pseudo-intelligent taalgebruik als an sich heb ik geen boodschap.
Oud 06-08-2003, 15:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 06-08-2003 @ 16:47:
Je bestempelt jezelf dus 'an sich' als niet-intelligent?
Napraten m'n ass: ik gebruik wel vaker Duitse woorden als grappig intermezzo (irl).

En waarom een man zichzelf niet zou pijpen? Zelfde reden als jij geeft Andijvie. Het is lekker als iemand anders het doet om jou een gevoel te bezorgen, als je het zelf doet denk je alleen maar aan hetgeen je doet, niet het gevoel. Denk ik.. kan het niet en doe het niet.
Ik praat vaak half-Duits als ik terug kom van vakantie.
Daar spreek ik namelijk bijna alleen Duits...
En bij bepaalde dingen, zoals de bergen, is Duits handiger.

Hier zijn geen goede vertalingen van bv. aufstieg, abstieg, bergwanderweg, luftseilbahn...
Voor dat soort dingen gebruik ik dus gewoon de Duitse namen.

En nu ben ik heerlijk offtopic aan 't gaan.
Oud 06-08-2003, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 16:20:
ik versprak me. excuses aan de gehele homowereld

verder, mathfreak, leuk verhaal, maar net zoals mensen bepaalde afwijkingen kunnen hebben door mutaties, kunnen ook dieren dat. lijkt me duidelijk dat heteroseksualiteit veruit de boventoon voert (99,99% van alle dieren, zoniet meer)
Percentage trek ik in twijfel, maar ok, dan nog. Wat volgens jou dus de boventoon voert is de norm van 'natuur'? In mijn ogen is 'natuur' alles wat het omvat, niet alleen het gemiddelde of de meerderheid, nee, álles... dus ook de kleine homoseksuele muis en de dikke heteroseksuele olifant. Iedereen telt mee in de natuur. Misschien ontstaat homoseksualiteit dan wel uit mutaties, mutaties zijn volkomen natuurlijk.. dus in mijn ogen heb je hier geen argument.
Homoseksualiteit komt voor in de natuur, dan wel als minderheid, maar dat doet er niet toe.

En vervolgens is er niets pseudo-intelligents aan 'an sich' in mijn ogen... maar goed, als je daar mensen op gaat keuren... je doet maar
Oud 06-08-2003, 16:09
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
het gaat erom of het 'normaal' is. als iets voorkomt in veel mindere mate dan een alternatief kun je imo wel stellen dat het abnormaal is. iedereen zal het bijvoorbeeld met me eens zijn dat mensen met het downsyndroom of lilliputters geen normale mensen zijn (begrijp me goed, ik vind ze daarom niet minder oid)

verder, ik keur mensen daar niet op; bij de meeste mensen die dergelijk taalgebruik etaleren, is het sowieso wel duidelijk voor mij wat voor type mensen dat zijn.

Laatst gewijzigd op 06-08-2003 om 16:11.
Oud 06-08-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 15:07:
Een gezonde jongen hoort geen piemel in z'n mond te hebben? Oh jee, jongen, nu zeg je echt iets heel raars... Homoseksuelen zijn volgens jou dus geen gezonde jongens?
Uh-oh, nu vind ik je niet meer aardig.
zou jij jezelf beffen als je erbij kon?
Oud 06-08-2003, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 17:09:
het gaat erom of het 'normaal' is. als iets voorkomt in veel mindere mate dan een alternatief kun je imo wel stellen dat het abnormaal is.

verder, ik keur mensen daar niet op; bij de meeste mensen die dergelijk taalgebruik etaleren, is het sowieso wel duidelijk voor mij wat voor type mensen dat zijn.
't Wijkt dan af van de norm, maar dat maakt het nog niet tegennatuurlijk. Natuur werkt niet volgens een norm maar volgens een totaal.

Maar goed, fijn dat je precies weet wat voor type mensen 'dat' zijn, ik weet precies wat voor type jij bent (Aardig klinkt dat he? )

Maar ok, dit is allemaal nogal erg offtopic zoals Fleet ook al zei
Oud 06-08-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 06-08-2003 @ 17:12:
zou jij jezelf beffen als je erbij kon?
Je hebt nog niet alles gelezen
Als ik erbij kon, zou ik het vermoedelijk niet doen... niet omdat ik vies van mezelf ben, maar omdat ik er geen behoefte aan heb... Overigens ben ik biseksueel, ik kan me dus voorstellen dat het wel heel opwindend is een ander meisje te beffen... dat heeft toch wat meerwaarde dan jezelf beffen he.
Oud 06-08-2003, 16:15
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-08-2003 @ 17:12:
Maar goed, fijn dat je precies weet wat voor type mensen 'dat' zijn, ik weet precies wat voor type jij bent (Aardig klinkt dat he? )
vertel. ( betekent trouwens dat iets niet helemaal gemeend is)

en aardig, ach, ik geef er niet zoveel om :
Oud 06-08-2003, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Crystal Method schreef op 06-08-2003 @ 17:15:
vertel. ( betekent trouwens dat iets niet helemaal gemeend is)

en aardig, ach, ik geef er niet zoveel om :
Jij kan me doen glimlachen, en dat is wel lief bedoeld
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit jezelf pijpen 13/14/15 jaar
Verwijderd
26 06-08-2018 14:55
Seksualiteit jezelf pijpen
spoekie398
204 04-09-2016 15:49
Seksualiteit Penispomp en jezelf pijpen
Verwijderd
12 03-06-2012 14:59
Seksualiteit Jezelf pijpen
kevin581
1 01-05-2012 17:00
Seksualiteit Jezelf pijpen
buh naamvergete
49 03-12-2010 15:28
Seksualiteit jezelf pijpen
hippie jesse
50 17-03-2003 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22.