Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2002, 14:31
Verwijderd
het gezicht is een aan de witte kant, omdat ik het zo precies mogelijk heb ingekleurd en nagetekend van de foto..

orgineel:

Laatst gewijzigd op 26-04-2002 om 11:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-04-2002, 15:12
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
wow, ziet er best mooi uit, ook met die kleuren zow. Zou je die foto ook willen laten zien?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 15:57
SpiT
Avatar van SpiT
SpiT is offline
Citaat:
Signy schreef:
wow, ziet er best mooi uit, ook met die kleuren zow. Zou je die foto ook willen laten zien?
tziet er ook bes 'echt' uit... ik wil die foto idd ook wel eens zien
__________________
..'cause we all get tired. I mean eventually there is nothing left to do but sleep.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Lean schreef:
het gezicht is een aan de witte kant, omdat ik het zo precies mogelijk heb ingekleurd en nagetekend van de foto...
wow, erg kewl
dat witte is niet erg, dat heeft een bijzonder effect. Erg mysterieus...
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:29
sandwoman
Avatar van sandwoman
sandwoman is offline
Moooi! Hoe heb je het zo ingekleurd? gewoon met kleurpotlood?
__________________
*Wie gaat er mee verdwalen? Ik weet de weg!*
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:33
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline


ratsja heeft concurrentie

Echt onwijs mooi! Vooral die ogen! En die mond! En die neus! Heb je nog meer?
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 17:48
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
whieeee!!

zoals anderen zeiden het wit is mooi, de ogen vallen erg op.

het eh... linker oog is wel lelijk
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 19:07
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
*doet mond weer dicht*

linkeroog is wel wat vaag idd maar de rest is echt geweldig!
dat witte is koel maar haar wang is vies

laat die foto us zien aub
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 20:57
Verwijderd
Whoi! Idd dat ene oog, maar verder issie errug cool
Met citaat reageren
Oud 25-04-2002, 21:17
GeritoDM
Avatar van GeritoDM
GeritoDM is offline
Moooooi
Echt gaaf gedaan... met kleurpotloden neem ik aan? Das echt knap.

Enne... idd die foto dr bij zetten plz.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 09:44
Verwijderd
ja tis met alleen potlood gedaan en niks is ook uitgeveegd. ik zal de foto vanmiddag wel posten want zit nu op school. En ik heb geen andere tekeningen, want dit is de eerste, maar er zullen wel meer volgen..
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:18
Verwijderd
*wow*
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 17:48
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
*wow*
maar de oogpotloodstreepjes zijn iets te donker vergeleken bij de rest
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:02
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
*kwijl* echt mooi gelukt, post er nog es wat??
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 18:51
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
vin de tekening mooier als de foto
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 09:20
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
Citaat:
bloem schreef:


ratsja heeft concurrentie

Echt onwijs mooi! Vooral die ogen! En die mond! En die neus! Heb je nog meer?
haha
grappig dat je me naam noemt
ik heb de laatste tijd niks gemaakt...ivm mijn ziekte, maar
ik zal binnenkort weer beginnen hoor
en ook eentje in kleur doen.

en concurrentie.....we maken er maar geen wedstrijd van lijkt me
daar ben ik te veel mens voor

nu even over de tekening
petje af zal ik maar zeggen
heel mooi
geeft mij ook weer tekenkriebels
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 09:53
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb een tijd lang dit forum een stuk minder bezocht en haast niets gepost (als reacties, tekeningen ed post ik sowieso nauwelijks) omdat ik manga en photoshop niet interesant vind.

Maar ik zal nu zeker weer gaan posten, zo'n prachtig werkje geeft me hoop dat er weer wat meer variatie in het forum komt.

aangezien ik altijd commentaar heb, hier komt t:

het gezicht is niet te wit, dat geeft het juist (voor mij tenminste) een beetje het idee van een ouderwetse toneelspeelster, beetje victoriaans allemaal.
Kan het niet echt uitleggen.

Prachtig gebruik van poltoden en kleur!!!!!

heel mooi dat je het hoofd niet helemaal getekend hebt maar na een paar cm haar opgehouden bent!

de neus is iets te massaal, had wat meer een wipneus mogen zijn, de lijn van de neus niet zo lineair maar wat meer exponentieel dalend als je begrijpt wat ik bedoel

oogpoltood en de schaduw van de mond--> onderkant bovenlip, het eigenlijke gat, zijn te donker, daardoor vallen ze iets te veel op in verhouding met de rest, voor de ogen is dat niet erg maar voor de mond vind ik het storend

het voor ons rechter oog lijkt wat raar maar is volgens mij correct

bij de bovenlip vind ik de scheidslijn licht-donker te hard, (de lijn is maar voor een klein deel op de bovenlip, voor een groot deel op het stuk tussen bovenlip en neus, get it) daardoor krijg ik een beetje picaso gevoel. de schaduw op die plaats klopt wel maar iets geleidelijker zou misschien mooi zijn

maar ik vind haar prachtig! ga zo door, ik hoop snel nieuw werk te zien
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 10:58
PiNoW
Avatar van PiNoW
PiNoW is offline

wow
echt mooi!!!
__________________
RIELEKST!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2002, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
commentaar
heel erg bedankt voor je reactie! hier heb ik wat aan..en het klopt nog ook allemaal wat je zegt
rest trouwens ook allemaal bedankt
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 20:13
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Lean schreef:


heel erg bedankt voor je reactie! hier heb ik wat aan..en het klopt nog ook allemaal wat je zegt
rest trouwens ook allemaal bedankt
graag gedaan, vind het leuk eens iets te zien wat (naar mijn smaak) echt mooi is, ga zo door. Ik vind je schaduwen en hoe je kleuren gebruikt en mengt echt heel mooi. wat voor soort potloden heb je gebruikt? Hoe lang heb je erover gedaan?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 20:54
dreamer
dreamer is offline
Die ogen vind ik echt heel erg mooi.. sowieso die hele tekening, ik zou het niet kunnen. Mooi gedaan joh!!
__________________
daydreambeliever.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:


graag gedaan, vind het leuk eens iets te zien wat (naar mijn smaak) echt mooi is, ga zo door. Ik vind je schaduwen en hoe je kleuren gebruikt en mengt echt heel mooi. wat voor soort potloden heb je gebruikt? Hoe lang heb je erover gedaan?
ik heb eberhardfaber potloden gebruikt.
Dit heb ik voor school moeten doen, dus dit is zeg maar me eerste serieuze tekening die ik heb gemaakt qua inkleuren en natekenen..ik ben eerst met blauw begonnen om de opzet te maken en alle schaduws weer te geven, daarna met rood en geel en toen de verdere kleuren, omdat elke tekening uit die 3 kleuren bestaat. maar goed ik ben er wel een lange tijd mee bezig geweesd, ik denk alles bij elkaar opgeteld zo'n 4 dagen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 21:26
!Fa!Ke
Avatar van !Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
sjeutje wat mooi!!!! *begint nu echt te denken dat ze eiglijk helemaal niet kan tekenen.......* hmmmmz
__________________
ik ben dood *hihi*
Met citaat reageren
Oud 28-04-2002, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik heb een tijd lang dit forum een stuk minder bezocht en haast niets gepost (als reacties, tekeningen ed post ik sowieso nauwelijks) omdat ik manga en photoshop niet interesant vind.

Maar ik zal nu zeker weer gaan posten, zo'n prachtig werkje geeft me hoop dat er weer wat meer variatie in het forum komt.

aangezien ik altijd commentaar heb, hier komt t:

het gezicht is niet te wit, dat geeft het juist (voor mij tenminste) een beetje het idee van een ouderwetse toneelspeelster, beetje victoriaans allemaal.
Kan het niet echt uitleggen.

Prachtig gebruik van poltoden en kleur!!!!!

heel mooi dat je het hoofd niet helemaal getekend hebt maar na een paar cm haar opgehouden bent!

de neus is iets te massaal, had wat meer een wipneus mogen zijn, de lijn van de neus niet zo lineair maar wat meer exponentieel dalend als je begrijpt wat ik bedoel

oogpoltood en de schaduw van de mond--> onderkant bovenlip, het eigenlijke gat, zijn te donker, daardoor vallen ze iets te veel op in verhouding met de rest, voor de ogen is dat niet erg maar voor de mond vind ik het storend

het voor ons rechter oog lijkt wat raar maar is volgens mij correct

bij de bovenlip vind ik de scheidslijn licht-donker te hard, (de lijn is maar voor een klein deel op de bovenlip, voor een groot deel op het stuk tussen bovenlip en neus, get it) daardoor krijg ik een beetje picaso gevoel. de schaduw op die plaats klopt wel maar iets geleidelijker zou misschien mooi zijn

maar ik vind haar prachtig! ga zo door, ik hoop snel nieuw werk te zien
Moeten mensen op tekeningen er nou altijd perfecter dan in werkelijkheid uitzien? Damn, dat vind ik nou echt jammer... Wat dat betreft deden de schilders van vroeger het beter met hun lelijke mensjes

Ik vindtur goed zo, je hebtur al mooier gemaakt dan in werkelijkheid... naja...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 09:38
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Moeten mensen op tekeningen er nou altijd perfecter dan in werkelijkheid uitzien? Damn, dat vind ik nou echt jammer... Wat dat betreft deden de schilders van vroeger het beter met hun lelijke mensjes

Ik vindtur goed zo, je hebtur al mooier gemaakt dan in werkelijkheid... naja...
?? ik snap niet zo goed waarom je mij quote?? heb je het origineel gezien?? mevrouw is een schoonheid en ik heb alleen tips gegeven die hij imho niet volledig correct heeft nagetekend, helemaal niets over het perfectioneren van het origineel
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2002, 09:51
ShadowLady
ShadowLady is offline
mjah misschien dat ik beter niet kan replyen want je zal der niet veel aan hebben, het enigste wat ik kan zeggen is

móóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóói!

en

niet het gezicht donkerder maken!

zelf teken ik ook, maar ik krijg het dus nooit zo precies kwa vorm en plaatsing bij mij word het altijd net iets anders..
Met citaat reageren
Oud 29-04-2002, 10:41
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
wauw

wat een talent!
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 22:31
Verwijderd
Eeyz. erg gaaf zeg! heel mooi!
De neus had idd wel wat meer wipneuzerig gekunt En de lijnen om de ogen zijn ook erg 'fel' maar dat vindt ik persoonlijk wel mooi. ah hebt ge nog meer? mooi hoor!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 22:46
Remqo
Avatar van Remqo
Remqo is offline
Kewl gemaakt! Erg apart ook. met een hoop wit toch de tekening tot leven laten komen
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:18
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
*respect*
Hij's heel mooi!
Als je de eerste keer naar de tekening kijkt lijkt het(voor de kijker) rechteroog misschien wat gek, maar als ik naar de foto kijk dan klopt het wel.
Het gezicht is naar mijn mening niet te bleek. Daardoor wordt het contrast met de kleur van de lippen en zo net mooier.
Doe in ieder geval zo verder, je hebt talent!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 15:21
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Mooi! De zachte, lichte kleuren vind ik juist heel passend voor deze tekening. De donkere omlijning aan de ogen trekt de blik van de kijker naar de ogen toe, wat volgens mij toch wel de bedoeling is van portretten. Heel goed gebruik van je kleurpotloden.
Het probleem wat sommigen zien met het (voor ons) rechteroog, is dat de iris aan de onderkant te vlug tegen het onderste ooglid loopt. Er had nog iets meer wit moeten zijn, zodat hij ronder was geweest. Dan was er denk ik niets mis geweest met het oog (ik kan dit eigenlijk helemaal niet uitleggen ). Maar mij stoort het niet. ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 16:18
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
ratsja schreef:


haha
grappig dat je me naam noemt
ik heb de laatste tijd niks gemaakt...ivm mijn ziekte, maar
ik zal binnenkort weer beginnen hoor
en ook eentje in kleur doen.

en concurrentie.....we maken er maar geen wedstrijd van lijkt me
daar ben ik te veel mens voor
Heeejzz Kep je inderdaad al lang niet meer gezien hier! We missen wat joh! Khoop dat het weer wat beter met je gaat en dat je weer moowjige tekeningetjes gaat maken
En van dat concurrentie was niet serieus bedoeld hoor
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 10:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Inemine schreef:
.
Het probleem wat sommigen zien met het (voor ons) rechteroog, is dat de iris aan de onderkant te vlug tegen het onderste ooglid loopt. Er had nog iets meer wit moeten zijn, zodat hij ronder was geweest. Dan was er denk ik niets mis geweest met het oog
hmm *kijkt* volgens mij heb je gelijk, iets meer wit aan de onderkant. Op de foto denk ik dat ook te zien, aan de bovenkant iets dikker aan de onderkant iets minder iris
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:39
halve gare
halve gare is offline
geweldig!!
__________________
f*ck them all....
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:


?? ik snap niet zo goed waarom je mij quote?? heb je het origineel gezien?? mevrouw is een schoonheid en ik heb alleen tips gegeven die hij imho niet volledig correct heeft nagetekend, helemaal niets over het perfectioneren van het origineel
Sorry, ik had je niet willen quoten, ja eerst wel maar daarna niet en toen stondtie nog aan Zal het zo ff weghalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware PDF wel/niet zichtbaar
Scholier
5 29-12-2010 19:03
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 26000 gezichten/ belastinggeld
echter
12 28-03-2005 02:38
Psychologie verband tussen gezicht en karakter
Verwijderd
18 22-01-2005 16:02
Lichaam & Gezondheid Hoe kan je het beste je gezicht wassen??
DaBoY
26 21-11-2004 12:46
Verhalen & Gedichten verhaaltje:liefde op het tweede gezicht!? ( let op perspectiefwisseling!)
Ronella
2 08-05-2004 15:03
ARTistiek [gezocht] close up gezichten
Milio
16 02-11-2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.