Oud 29-03-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 29-03-2004 @ 13:45:
JK had ten minste een echte afro. Dat hoort bij disco. Het zag er niet uit ja, maar des te vetter dat hij het aandurfde om daarmee rond te gaan lopen
En wat Boris betreft, hij kan inderdaad erg goed zingen maar er goed uitzien? Nee, dat hoofd is niet om aan te zien.
Dan had ie t ook zwart moeten verven echt zo'n flushy rooi ding op zn hoofd Daar moet je idd lef voor hebben, maar ik denk toch niet dat hij daar s'avond mee de straat is op gegaan.

En ik vind Boris nu eenmaal wel een knappe, goeduitziende jongen, gelukkig verschillen smaken he
Advertentie
Oud 29-03-2004, 16:42
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik vond Boris eerst ook helemaal niets, maar je kan er gewoon niet onderuit dat hij de beste is. Een apart stemgeluid en supermuzikaal. Ook is hij al wat ervarener dan de anderen en weet wat hij moet doen (zelfs vorige keer vond ik hem goed). Qua uiterlijk is hij ook mijn type niet maar hij heeft wel wat innemends.

Citaat:
Net zoals Hind vorig jaar, zij was ook de gene met het talent, maar was niet het perfecte idool.
Maar zij zat gisteravond daar wel weer, en niet zonder reden. Met een edison dan doen Jamai en Jim haar niet na. Ligt er puur aan wie er stemmen. Ik denk dat veel stemmers kinderen zijn, en ja die stemmen niet op hind. Zo simpel is het, de formule van het programma werkt mischien toch niet zo perfect.

Citaat:
En Tooske Wat ziet die doos er elke keer uit zeg Bah! Ik vond haar eerder altijd veel leuker! En hoeveel blunders ze gister had.. Dan struikelde ze, dan liet ze die dingen vallen, dan weer dit, dan weer dat Beetje jammer!
Ik zou ook niet kunnen lopen op die schoenen . Ze doet het wel leuk vindt ik, lekker spontaan. Ik kan niet van haar zeggen dat ze nep oid is, alleen heeft af en toe de neiging om in een poging boven het publiek uit te komen te gaan schreeuwen. Ik vindt Reinout daarentegen helemaal misplaatst. Dat dansen is voor hem niet weggelegd en dat is ook duidelijk. Beetje jammer dat hij steeds ook naar voorschijn komt.
Oud 29-03-2004, 17:32
heavinly
heavinly is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 29-03-2004 @ 16:42:
Maar zij zat gisteravond daar wel weer, en niet zonder reden. Met een edison dan doen Jamai en Jim haar niet na. Ligt er puur aan wie er stemmen. Ik denk dat veel stemmers kinderen zijn, en ja die stemmen niet op hind. Zo simpel is het, de formule van het programma werkt mischien toch niet zo perfect.
Erg gaaf voor Hind ook, trouwens, dat ze dan zo'n Edison wint. Maar ik vind 't ook een stimulans voor de Idols kandidaten, dat je dus niet de winnaar van idols hoeft te zijn om succes te hebben. Ik vond Hind vorig jaar qua zang ook het beste, maar ik ja.. ik stemde niet.
Oud 29-03-2004, 22:31
L1
Avatar van L1
L1 is offline
de zwarte clini-clown: JK

sorry hoor....het lijkt echt nergens op
__________________
No intensity, no victory
Oud 30-03-2004, 16:29
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Pfff, Alice eruit, jammer! Niet dat ik haar goed vind, maar JK en Maud vind ik nog veel slechter.

Irma is trouwens nu ws. nr. 3 in de ranking We hebben thuis voor het eerst gebeld, op Irma natuurlijk. Marlies was ook subliem.

Ik vond Ericje trouwens een stuk beter, mooier zingen dan de vorige keren. Nog steeds niet zo goed, maar wel stukken beter, dat moet ik toch echt eerlijk toegeven.

Volgende week Maud er eindelijk uit hoop ik.
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 30-03-2004, 16:30
Verwijderd
Citaat:
L1 schreef op 29-03-2004 @ 22:31:
de zwarte clini-clown: JK

sorry hoor....het lijkt echt nergens op
Toevallig is rood zijn lievelingskleur. Hij is echt een mooie jongen, heb je die ogen wel eens van dichtbij bekeken, heel bijzonder. En dat haar zag er de laatste show niet uit, maar zoals ik al zei hij heeft wel lef om zich daarmee op tv te vertonen. En het was alleen voor de show dus ik denk ook niet dat hij ermee over straat is gaan lopen.
Oud 30-03-2004, 20:02
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
! am mE schreef op 30-03-2004 @ 16:30 :
En het was alleen voor de show dus ik denk ook niet dat hij ermee over straat is gaan lopen.
behalve zondag op amsterdam centraal.

Waarom moet ik uitgerekend hém tegenkomen?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 30-03-2004, 20:46
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 30-03-2004 @ 16:29 :
Pfff, Alice eruit, jammer! Niet dat ik haar goed vind, maar JK en Maud vind ik nog veel slechter.

Volgende week Maud er eindelijk uit hoop ik.
Maud slecht?? Zij is juist heel erg goed! (vind ik)
Oud 30-03-2004, 21:23
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Maud vind ik ook een van de beteren ja! Mijn top 6 dan maar:

1. Boris (zaterdag wassie echt goed! )
2. Maud
3. Marlies
4.Irma
5. Eric (hij is erg lekker, maar dat zingen gaat nog niet helemaal goed )
6. JK (die had er wat mij betreft niet eens door de audities moeten komen )
Oud 31-03-2004, 09:54
Verwijderd
waarom is iedereen toch zo'n fan van boris... okee hij zingt goed.. maar toch niet veel beter dan de rest? en ik vind hem nou ik niet bijzonder knap. Wat maakt hem nou de ultieme idol?
Oud 31-03-2004, 10:09
Verwijderd
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 09:54 :
waarom is iedereen toch zo'n fan van boris... okee hij zingt goed.. maar toch niet veel beter dan de rest? en ik vind hem nou ik niet bijzonder knap. Wat maakt hem nou de ultieme idol?
Ik vind zn stem geweldig om naar te luisteren. Als ik hem vergelijk met JK, Eric of Robin bijvoorbeeld. Naar Boris zou ik veel langer kunnen luisteren. JK en Robin irriteren me een beetje qua zang, en Eric kan helemaal niet zo mooi zingen.
En uiterlijk.. hij heeft gewoon iets enorm aantrekkelijks. Zo sexy en lief en leuk. Ik vind hem niet uitzonderlijk knap ofzo, maar een combinatie van allerlei dingen maakt hem gewoon superleuk
Oud 31-03-2004, 10:49
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-03-2004 @ 10:09 :
En uiterlijk.. hij heeft gewoon iets enorm aantrekkelijks. Zo sexy en lief en leuk. Ik vind hem niet uitzonderlijk knap ofzo, maar een combinatie van allerlei dingen maakt hem gewoon superleuk
een combinatie van allerlei slimme marketing en verkoop technieken bedoel je?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 31-03-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 31-03-2004 @ 10:49 :
een combinatie van allerlei slimme marketing en verkoop technieken bedoel je?
daar denk ik eigenlijk ook aan..

maar het valt me op dat ze het nooit over zijn kind hebben enzo.. terwijl dat bij dewi al lang ter sprake was gekomen.
Oud 31-03-2004, 10:56
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 10:53 :
daar denk ik eigenlijk ook aan..

maar het valt me op dat ze het nooit over zijn kind hebben enzo.. terwijl dat bij dewi al lang ter sprake was gekomen.

dat komt omdat ze liever niet hadden dat dewi écht zou winnen.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 31-03-2004, 10:59
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 31-03-2004 @ 10:49 :
een combinatie van allerlei slimme marketing en verkoop technieken bedoel je?
Bedoel je dat ze hem met opzet zo uit laten zien om meer mensen te laten kijken/stemmen/singles kopen enzo?
Oud 31-03-2004, 11:05
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 10:53 :
maar het valt me op dat ze het nooit over zijn kind hebben enzo.. terwijl dat bij dewi al lang ter sprake was gekomen.
nou hallo, het gaat bij mij toch echt om het zangtalent...
Oud 31-03-2004, 11:41
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Wat maakt het nou weer uit dat Boris een kind heeft Daar gaat het toch helemaal niet om???
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 31-03-2004, 12:04
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-03-2004 @ 10:59 :
Bedoel je dat ze hem met opzet zo uit laten zien om meer mensen te laten kijken/stemmen/singles kopen enzo?
Exact.

En 14 jarige meisjes die zeggen dat ze niet naar uiterlijk kijken... zucht. Daar hoef ik verder niks over te zeggen right?

16 jarige meisjes daarentegen geloof ik misschien nog wel

Dit soort programma's zijn gewoon gemaakt voor een bepaald TyPe weetjewel..? En verder is het wel leuk om te kijken voordat je naar de kroeg gaat.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 31-03-2004, 12:09
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 31-03-2004 @ 12:04 :
Exact.

En 14 jarige meisjes die zeggen dat ze niet naar uiterlijk kijken... zucht. Daar hoef ik verder niks over te zeggen right?

16 jarige meisjes daarentegen geloof ik misschien nog wel

Dit soort programma's zijn gewoon gemaakt voor een bepaald TyPe weetjewel..? En verder is het wel leuk om te kijken voordat je naar de kroeg gaat.
Ja, tuurlijk wordt geprobeerd om de finalisten er zo leuk en aantrekkelijk mogelijk uit te laten zien. Het zou ook raar zijn als ze dat niet deden bij een programma als Idols.. En voor jonge meisjes zal het idd wel bij velen om uiterlijk draaien.

Maar dat neemt niet weg dat Boris wel heeeel erg leuk blijft En ik vond hem al heel erg leuk bij zn eerste auditie, dus ik ben niet zo beďnvloedt door die marketingtechnieken
Oud 31-03-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 31-03-2004 @ 10:56 :
dat komt omdat ze liever niet hadden dat dewi écht zou winnen.
dat heeft ze ook niet
Citaat:
Wat maakt het nou weer uit dat Boris een kind heeft Daar gaat het toch helemaal niet om???
dat maakt mij ook helemaal niet uit.. maar het valt me gewoon op.

Citaat:
nou hallo, het gaat bij mij toch echt om het zangtalent...
dat vind ik ook het belangrijkste. maar er is allang gebleken dat de idolsjury niet alleen naar het zangtalent kijkt.
Oud 31-03-2004, 12:19
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 12:18 :
dat heeft ze ook niet

dus het werkte

Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat Boris wel heeeel erg leuk blijft En ik vond hem al heel erg leuk bij zn eerste auditie, dus ik ben niet zo beďnvloedt door die marketingtechnieken

niet zo héél erg.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 31-03-2004, 13:43
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline

1. Maud
2. Irma
3. Boris
4. Marlies
5. Eric.
6. Jk
Oud 31-03-2004, 21:03
Verwijderd
Ik heb Boris en JK gezien vandaag in de Kalverstraat Wiehoew, Boris boeide me niet echt (hij is best lang zeg!) maar JK... hij was alweer te ver weg toen ik eigenlijk bedacht dat ik van alles tegen hem wilde zeggen
Oud 31-03-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 31-03-2004 @ 21:03 :
Ik heb Boris en JK gezien vandaag in de Kalverstraat Wiehoew, Boris boeide me niet echt (hij is best lang zeg!) maar JK... hij was alweer te ver weg toen ik eigenlijk bedacht dat ik van alles tegen hem wilde zeggen
leuk dat ze buiten idols ook met elkaar omgaan. ik had niet gedacht dat zij echt vrienden waren.
Oud 31-03-2004, 21:47
morango
Avatar van morango
morango is offline
Citaat:
! am mE schreef op 31-03-2004 @ 21:03 :
Ik heb Boris en JK gezien vandaag in de Kalverstraat Wiehoew, Boris boeide me niet echt (hij is best lang zeg!) maar JK... hij was alweer te ver weg toen ik eigenlijk bedacht dat ik van alles tegen hem wilde zeggen
Wat gaaf!
Hadden ze veel histerische mensen / fans achter zich aan?
__________________
tralala
Oud 31-03-2004, 21:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 21:40 :
leuk dat ze buiten idols ook met elkaar omgaan. ik had niet gedacht dat zij echt vrienden waren.
1x samen over de kalverstraat lopen betekent niet dat je vrienden bent
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 31-03-2004, 21:53
Verwijderd
Mijn top6 nu:

1. Boris
2. Irma
3. Marlies
4. Eric
5. Maud
6. JK
Oud 31-03-2004, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Apezzz schreef op 31-03-2004 @ 21:47 :
Wat gaaf!
Hadden ze veel histerische mensen / fans achter zich aan?
Nee, helemaal niet. Ik durfde ook niet echt achter ze aan, zou een beetje triest zijn
Oud 31-03-2004, 22:15
Cyra
Avatar van Cyra
Cyra is offline
Hm.. ik vind die boris maar nix..

Hij kan misschien wel goed zingen .. Maar die Kóp die hij erbij trekt .. En zó uniek is zijn stem niet .. Hij is echt wel verandert door die Idols mensen, het verschil van hem met de Auditie en de finale rondes
Het spijt me, ik vind hem niet knap.

Maud mag winnen van mij, ze is goed, niet arrogant, en niet zo dom als die marlies .. God, wat een dom kind

Hm, nouja mijn top 10 was in het begin:

1.maud
2.Robin
3.marlies
4.Boris
5.irma
6.Jk
7. Eric
8.Ron
9.Alice
10. meike


Mn top 6 is nu:
1. Maud
2. JK
3. Marlies
4. Boris
5. Eric
6. Irma
Helaas, ik vrees voor Erik
Oud 31-03-2004, 22:18
Amisha
Avatar van Amisha
Amisha is offline
Irma mag er voor mij echt uit! JK en Boris moeten in de finale komen! Ik ga echt boos worden als Eric in de finale komt, hij is zooooo ugly en ik snap niet dat ze zeggen dat hij het uiterlijk voor een idol heeft
Oud 01-04-2004, 08:51
xx
xx is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 31-03-2004 @ 21:40 :
leuk dat ze buiten idols ook met elkaar omgaan. ik had niet gedacht dat zij echt vrienden waren.
Volgens mij hebben zij samen ook een kleedkamer....

xx
Oud 01-04-2004, 09:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Mijn top 6:

1. Maud
2. Boris
3. Irma
4. Marlies
5. Eric
6. JK
Oud 01-04-2004, 10:03
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Van mij mag Maud winnen...
Ik vind het nu zowieso nog zoveel meer aan, want Alice is eruit

Maud ziet er wel leuk uit, leuke persoonlijkheid, zingt leuk!
Boris zingt misschien wel goed maaar AAAAh niet zo eng kijken!

Marlies is een leeghoofd, punt

1.Maud
2.Irma
3.de rest...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 01-04-2004, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 31-03-2004 @ 21:49 :
1x samen over de kalverstraat lopen betekent niet dat je vrienden bent
neej das waar naar ik vind het toch wel grappig
Citaat:
Volgens mij hebben zij samen ook een kleedkamer....

xx
goh.....
Citaat:
Van mij mag Maud winnen...
Ik vind het nu zowieso nog zoveel meer aan, want Alice is eruit

Maud ziet er wel leuk uit, leuke persoonlijkheid, zingt leuk!
Boris zingt misschien wel goed maaar AAAAh niet zo eng kijken!

Marlies is een leeghoofd, punt

1.Maud
2.Irma
3.de rest...
helemaal met je eens

ik vrees ook voor eric deze week. Al heeft hij wel veel fans.. hij kan jammer genoeg niet echt zingen, al vond ik het vorige week niet slecht. Alleen hij heeft echt een leuk koppie
Oud 01-04-2004, 17:06
@ngel from Hell
@ngel from Hell is offline
heeft iemand nog william hung gezien hijs de ''usa versie van herman'' nou ja maar herman is natuuurlijk de beste hij staat ook op www.idols.nl
__________________
Learn the rules, then break them
Oud 01-04-2004, 17:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Sorry als ik over het hoofd zie dat het al eens gezegd is.
Maar het thema van zaterdag is Nederlands (of het Nederlandse lied). Zoiets iig.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-04-2004, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 01-04-2004 @ 17:11 :
Sorry als ik over het hoofd zie dat het al eens gezegd is.
Maar het thema van zaterdag is Nederlands (of het Nederlandse lied). Zoiets iig.
Volgens mij stond het er nog niet. Ik vind het niet zo'n geweldig thema.. Ik hou niet zo van de meeste Nederlandstalige liedjes..
Oud 01-04-2004, 17:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 01-04-2004 @ 17:14 :
Volgens mij stond het er nog niet. Ik vind het niet zo'n geweldig thema.. Ik hou niet zo van de meeste Nederlandstalige liedjes..
Ik weet dus niet of het 'Nederlands' is (dan zouden Krezip en Anouk ook mogen, ookal zingen ze Engelstalig) of echt 'Nederlandse lied' wat in zou houden dat er echt alleen maar Nederlandse liedjes voorbij komen...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 01-04-2004, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 01-04-2004 @ 17:30 :
Ik weet dus niet of het 'Nederlands' is (dan zouden Krezip en Anouk ook mogen, ookal zingen ze Engelstalig) of echt 'Nederlandse lied' wat in zou houden dat er echt alleen maar Nederlandse liedjes voorbij komen...
Vorig jaar was het Nederlandstalig volgens mij, dus ik denk dat het dit jaar ook wel zo zal zijn..
Oud 01-04-2004, 20:11
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
xx schreef op 01-04-2004 @ 08:51 :
Volgens mij hebben zij samen ook een kleedkamer....

xx
Oud 01-04-2004, 20:52
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Ahhhh neee, niet nederlandstalig
Das zoo stom, altijd dezelfde liedjes, zucht

Laat ons eens kiezen, net zoals vorig jaar!
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 01-04-2004, 23:15
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Balance schreef op 01-04-2004 @ 17:11 :
Sorry als ik over het hoofd zie dat het al eens gezegd is.
Maar het thema van zaterdag is Nederlands (of het Nederlandse lied). Zoiets iig.

Ik dacht juist ballads??
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 01-04-2004, 23:16
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
omrielevie schreef op 01-04-2004 @ 20:52 :
Ahhhh neee, niet nederlandstalig
Das zoo stom, altijd dezelfde liedjes, zucht

Laat ons eens kiezen, net zoals vorig jaar!
Dat lijkt me nou echt niks, als je als kandidaat meedoet aan Idols en je moet een nummer zingen wat het publiek voor je uitkiest Misschien vind je het nummer wel onwijs kut en misschien past het helemaal niet bij je stem.. dat zou toch heel erg zonde zijn als je zoiets niet goed uit de verf zou krijgen
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 01-04-2004, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Tsu schreef op 01-04-2004 @ 23:16 :
Dat lijkt me nou echt niks, als je als kandidaat meedoet aan Idols en je moet een nummer zingen wat het publiek voor je uitkiest Misschien vind je het nummer wel onwijs kut en misschien past het helemaal niet bij je stem.. dat zou toch heel erg zonde zijn als je zoiets niet goed uit de verf zou krijgen
Volgens mij was dat vorig jaar ook bij een paar kandidaten. Die hadden echt zoiets van 'hoe komen ze er nou bij om mij dát nummer te laten zingen?'
Best zonde als je daardoor slechter zingt dan je eigenlijk kunt..
Oud 01-04-2004, 23:19
Tsu
Avatar van Tsu
Tsu is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 01-04-2004 @ 23:18 :
Volgens mij was dat vorig jaar ook bij een paar kandidaten. Die hadden echt zoiets van 'hoe komen ze er nou bij om mij dát nummer te laten zingen?'
Best zonde als je daardoor slechter zingt dan je eigenlijk kunt..
Ja precies, dat vind ik ook... maar aan de andere kant kan het wel een uitdaging zijn..maar ja, ik zou het wel shitty vinden als ik echt een onwijs pokkenummer zou moeten zingen
__________________
Ei-hoofd | Snotjong | Fucking Poser | If only I could be as cool as you| If we compete we don't complete| Bladluis 4 life
Oud 02-04-2004, 01:37
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
that's true...

haha, dan zou ik eeeh Mariah Carey kiezen voor Marlies
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Oud 02-04-2004, 09:37
ratsja
Avatar van ratsja
ratsja is offline
niemand in de gaten dat die hele show doorgestoken kaart is
__________________
vows are spoken to be broken, feelings are intense, words are trivial, pleasures remain, so does the pain, words are meaningless and forgettable
Oud 02-04-2004, 12:28
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik vind het juist wel goed dat ze een keer nederlands zingen. De manier van uitspreken is hierin heel belangrijk en het klinkt gewoon heel anders dan engelstalige muziek (goh ).
Het lijkt mij heel moeilijk om nederlands te zingen, dus ik denk dat het heel goed is als de idolen dat ook kunnen/laten horen.
Oud 02-04-2004, 12:34
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
ratsja schreef op 02-04-2004 @ 09:37 :
niemand in de gaten dat die hele show doorgestoken kaart is
čcht?
Oud 02-04-2004, 12:44
xx
xx is offline
Woehoeee de idols waren bij ons op de Zaanse Schans voor opnames voor aankomende zaterdag i.v.m. het Nederlandse lied....... wij blij!

xx
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Idols #3
Verwijderd
500 09-03-2006 19:02
Films, TV & Radio Idols #2
Verwijderd
500 21-01-2006 20:37
Films, TV & Radio Idols 2004/2005
Orlygirl66
48 14-05-2004 19:14
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
transfattyacid
500 25-04-2004 00:27
Films, TV & Radio [3]idols 2 de finales
Verwijderd
1 10-04-2004 20:56
Films, TV & Radio Idols 2: de finales
Hoipiepeloi
500 24-03-2004 14:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.