Oud 27-10-2014, 16:55
KimAlaska
KimAlaska is offline
Voor een nieuwe talkshow op één (VRT) met Bart Peeters en Siska Schoeters zijn we op zoek naar mensen die iets leuks hebben uitgevonden.
Heb jij iets fantastisch gemaakt waardoor je dagelijks leven een stuk gemakkelijker is geworden? Of ken je zo iemand?
Bijvoorbeeld: een ingenieus hulpmiddel voor in het huishouden, een zelfgemaakt instrument waarover je al jaren opschept tegen je vrienden op café of een een apparaat waarmee je misschien de wereld een stukje kan verbeteren…
Kortom een subliem idee/ontwerp waarvan je denkt „Eureka!” of „Hoe kan het nu dat dit nog niet bestaat!".
Mail dan als de bliksem naar: kim@alaska-tv.be
En wie weet kan je het binnenkort aan kijkend Vlaanderen komen uitleggen en demonstreren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2014, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Kortom een subliem idee/ontwerp waarvan je denkt „Eureka!” of „Hoe kan het nu dat dit nog niet bestaat!".
Jammer dat diezelfde vereisten niet toegepast zijn op dit afgezaagde idee van een show.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 23:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik zit altijd zit met het probleem waar ik mijn koffiepads moet laten. Dus nu heb ik daarvoor een unieke houder uitgevonden, waarvan ik het idee heb: "hoe kan het nu dat dit nog niet bestaat?!"
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2014, 16:42
KimAlaska
KimAlaska is offline
@noedelhap: Leuk! Je mag mij zeker contacteren en foto's doorsturen! Ik ben alvast heel benieuwd! kim.lenssen@alaska-tv.be
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.