Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2007, 14:10
gast1418
gast1418 is offline
Ga je naast de telefoon zitten? haal je de stekker van de telefoon eruit? blijf je in bed? ga je weg?

kortom: wat doe jij op de uitslag-dag?

TS begint;

Ik ga dinsdagnacht extreem laat naar bed, ik blijf de hele ochtend in mijn bed uitslapen, en heb gevraagd of de telefoon zacht kan worden gezet, mijn ouders nemen op als er gebeld word. Ikzelf weet al genoeg om half 11, aangezien ik 1 van de eersten ben die word gebeld. ze beginnen bij ons om 10 uur
Advertentie
Oud 11-06-2007, 14:28
Verwijderd
Gewoon een dag als elke andere.
Oud 11-06-2007, 14:33
Verwijderd
krabben!
Oud 11-06-2007, 14:39
Wie?... Ik?!
Avatar van Wie?... Ik?!
Wie?... Ik?! is offline
dinsdag? Bij ons worden de VMBO uitslagen woensdag en de havo/vwo uitslagen donderdag doorgegeven!

Dus betekent dit dat onze school expres ons 1 hele dag extra laat wachten?


btw. ik ga gewoon doen wat ik elke normale vakantiedag doe, namelijk eerst lang uitslapen en dan de hele dag lekker luieren.
__________________
Wil jij écht weten wie het vraagtekenmannetje nou is? Ga dan naar mijn fotopagina, als je durft! http://forum.scholieren.com/fotoboek/?p=user&id=69317
Oud 11-06-2007, 14:41
gast1418
gast1418 is offline
Nee bij mij ook woensdag, maar ik ga disndag laat naar bed! zodat ik woensdag uitslaap
Oud 11-06-2007, 16:05
Strever
Strever is offline
Aan de zak krabben
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 11-06-2007, 16:15
DivW
DivW is offline
Werken de hele dag en bij aankomst thuis naar de kroeg hollen om maar niet te wachten op het verlossende telefoontje. Wij krijgen 'm namelijk best laat op de dag.
Oud 11-06-2007, 16:20
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Tja, ik word pas vanaf 5 uur gebeld (ik denk ik pas rond 6'en), dus eerst naar het dorp ofzo en alvast een vlaai halen en naar dwarsfluit les. Wel erg stressen denk ik.
Oud 11-06-2007, 16:39
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik denk heel zenuwachtig zitten zijn. Zus neemt de telefoons in beslag Ik denk dat ik gewoon normale dingen ga doen, beetje op de computer enzo, tot twaalf uur want vanaf dan kunnen we gebeld worden.
Ik word zenuwachtig als ik er aan denk
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 11-06-2007, 16:47
Verwijderd
krijg t om half 2 te horen kennelijk.

Uh.
Mn vriend ophalen en de hele dag thuis zitten.
Voornamelijk omdat er niemand thuis is (mn ouders werken en mn zusje is op school ;x).
Oud 11-06-2007, 17:12
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
waarom moet je eigenlijk gebeld worden vraag ik me af?

wij worden eerst gebeld, en daarna moeten we naar school toe komen. kunnen ze 't dan niet gewoon zeggen?

on topic: ik weet niet wat ik ga doen die dag, misschien even naar het uitzendbereau voor een baantje.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 11-06-2007, 18:30
Strever
Strever is offline
Ach jah, bij mij is de spanning er wel af. Ik heb op internet nagekeken en ik weet dat ik gezakt ben. Ben blij dat ik dat gedaan heb, anders was ik nu zenuwachtig geweest. Daarom ga ik ook gewoon werken
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 11-06-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 11-06-2007 @ 18:12 :
waarom moet je eigenlijk gebeld worden vraag ik me af?
Niet iedereen hoeft ook naar school. En sommige mensen hoeven alleen maar naar school.

Bij mij werd er alleen gebeld...op de dag van de uitslag van de mavo was ik gewoon thuis, geloof ik (maar het kan ook dat ik heel wat anders aan het doen was, dat weet ik niet meer), op de dag van de uitslag van de havo was ik op mijn werk en had ik het nummer van mijn mobiel doorgegeven aan mijn mentor zodat hij me gewoon kon bereiken. Op mijn werk hadden ze een taart besteld om het te vieren (ik werkte daar met twee vriendinnen (die ook bij mij op school zaten en ook eindexamen deden), ze gingen er voor het gemak maar vast vanuit dat we alle drie geslaagd waren ).
Oud 11-06-2007, 18:54
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
kben aan het werk.. wel beter want anders ga ik toch denken dat ik geslaagd ben enzo
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 11-06-2007, 18:54
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik moet werken tot 6 uur maar ik ga proberen een uur eerder vrij te krijgen

Bij ons moet trouwens iedereen na de uitslag gehoord te hebben meteen naar school toe voor een borrel. Dan moet je meteen je herkansing regelen

Ik hoop overigens niet dat mijn bedrijf een taart gaat regelen want ik ben helemaal niet zeker of ik ga slagen maar om goed over te komen zeg ik tegen iedereen dat ik het niet zeker weet maar dat ik denk dat ik ga slagen terwijl ik dus naar het negatieve hel.

Laatst gewijzigd op 11-06-2007 om 18:57.
Oud 11-06-2007, 21:40
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik moet van 9 tot 4 werken en kan gebeld worden tussen 5 en 6, dan zit ik waarschijnlijk te computeren, as usual. En dan 's avonds moet ik om 19.30 op school zijn voor mn cijfers en evt. intekenen voor een her.
Oud 11-06-2007, 22:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Chillen, net als elke andere dag waarschijnlijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-06-2007, 22:11
Verwijderd
Ik ga in de ochtend een bikini kopen met mijn moeder en de rest van de tijd enorm zenuwachtig zijn bij de telefoon.

Maar natuurlijk eerst om 8 uur norm kijken
Ads door Google
Oud 11-06-2007, 22:26
gast1418
gast1418 is offline
Waarom ze bellen, is gedaan omdat anders mensen die gezakt zijn eventueel in huilen uitbarsten, en dat is natuurlijk nooit leuk midden in de school
Oud 12-06-2007, 10:28
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
Ik heb echt geen idee wat ik dan ga doen. Chillen denk Ik schijt echt in m'n broek! Wil niet gebeld worden... ow en wij moeten pas om 19.30 uur naar school om de cijfers in te zien
Oud 12-06-2007, 11:04
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
wij horen het vrijdag. Vanaf 9 uur 's ochtends kan je bellen dus ik denk dat ik mijn wekker om 9 uur af laat gaan maar ik weet het nog niet.
en daarna taart enz halen (hoop ik)
Oud 12-06-2007, 21:17
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik denk dat ik donderdag om 10 uur op sta als ik dan nog een beetje kan slapen en dat ik daarna eens flink ga fitnessen zodat ik niet mega blij overkom als ik op school kom na 4 uur, maar blijf van 3 tot 4 toch maar thuis al weet ik dat ik echt niet gezakt ben.
Heb trouwens wel gehoord dat leraren de voorgaande jaren grapjes hebben uitgehaald
__________________
;-)
Oud 12-06-2007, 21:27
Verwijderd
morgenavond compleet van de kaart, wakker worden om 13 uur en beseffen dat ik geslaagd ben. wachten tot ik gebeld word, naar school voor de borrel, uit eten met m'n ouders in een restaurant naar keuze.
Oud 13-06-2007, 09:09
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Ik sta een beetje op tijd op. Even relaxed douchen en nouja dan wachten Ondertussen even een taart maken. Om 12 uur naar school want ik ben vast wel geslaagd. Daarna komen mijn beste vrienden en vriend en opa en oma.
__________________
Addicts of communication..
Oud 13-06-2007, 09:16
zow
Avatar van zow
zow is offline
ik ga het vanavond heel erg laat maken, zodat ik morgen ook pas heel erg laat wakker word
dan rustig ontbijten/lunchen en douchen.....en als het dodelijke halfuurtje dan om half 3 voorbij is en ik ben niet gebeld.....nou ja......dan gaat als eerste de vlag uit
daarna ren ik als 'n gek naar de supermarkt om heeeel veel lekkers te gaan halen en dan ga ik naar m'n vaders werk en ga ik al dat lekkers uitdelen in zijn klas hij is meester op m'n ouwe basisschool, van groep 5
hm.....en dan moet ik m'n moeder natuurlijk ook nog wel even bellen........en vervolgens om 3 uur op school zijn, terwijl het 20 minuutjes fietsen is dat gaat heel leuk worden

nu maar hopen dat ik ook echt geslaagd ben
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Advertentie
Oud 13-06-2007, 09:20
Caps
Caps is offline
Gister gala, komt die leraar bio naar me toe en zegt die dat ik een onvoldoende heb voor bio Geslaagde avond dus
__________________
Falen = geen optie
Oud 13-06-2007, 09:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanavond barbecue en ik vrees dat ik daar niet nuchter vandaan zal komen dus ik denk dat ik morgen niet om 8 uur achter de pc zit voor de normering, en dat is misschien maar beter ook. Dus ik denk dat ik ga uitslapen, dan als een idioot normeringen kijken, dan ben ik gestresst en ga ik die stress een paar uur later maar verdrinken met wat vrienden/klasgenoten op terras en dan om kwart voor 4 maar op huis aan want vanaf 4 uur worden we gebeld.
Oh, en daarna hopelijk natuurlijk gewoon feeeeeeeeeeeeeest .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 13-06-2007, 09:57
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Caps schreef op 13-06-2007 @ 10:20 :
Gister gala, komt die leraar bio naar me toe en zegt die dat ik een onvoldoende heb voor bio Geslaagde avond dus
Waarom ging hij dat melden? Maar met een onvoldoende voor je examen sta je toch niet meteen een onvoldoende gemiddeld? En misschien krijgen we wel weer een relaxte normering voor biologie.
Oud 13-06-2007, 10:16
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Als ik gebeld wordt zit ik waarschijnlijk in het ziekenhuis omdat mijn zus donderdag een operatie krijgt, dan wordt ik eerst gebeld, en dan bellen ze voor mijn zus, dan kan ik het meteen doorgeven aan haar.

Anders zit ik gewoon thuis te piano'en denkik, dat doe ik altijd als ik zenuwachtig ben. Daarna heb ik ook nog orkestrepetitie maar daar ga ik niet heen denk ik
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 13-06-2007, 10:57
Verwijderd
ohja dat is vandaag, ik zit straks op het werk, maar ik word toch niet gebeld dusja
Oud 13-06-2007, 11:43
Jochemska
Avatar van Jochemska
Jochemska is offline
ik doe normaal. vandaag in de krant staat ook weer zo'n belachelijk wanhopige foto. er staat een wanhopig meisje met telefoon in de hand op. met op de achtergrond ouders + vlag. kom op hoe druk moet je je maken voor zoiets.
Oud 13-06-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Jochemska schreef op 13-06-2007 @ 12:43 :
kom op hoe druk moet je je maken voor zoiets.
ehh behoorlijk druk, er hangt nogal wat van af

ik ga tas inpakken aangezien ik vrijdag hopelijk op vakantie ga, verder enorm stressen en als ik telefoontje heb gekegen hopelijk feest vieren.

Edit: ohja je kan ook al de norm bekijken natuurlijk! Pff weet niet of ik dat trek, als geschiedenis 1,2 is ben ik waarschijnlijk wel geslaagd en ik weet niet of ik dat wil weten.
Oud 13-06-2007, 12:32
Verwijderd
Euh niks. Misschien naar school als ik ECHT niet meer kan wachten.
Oud 13-06-2007, 12:35
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Wij moeten naar school voor de uitslag, dus ja, dat is best klote, vooral omdat ik echt denk dat ik gezakt ben, of in ieder geval een her heb, maar goed. Als ik wel geslaagd ben ga ik wel helemaal flippen denk ik.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 13-06-2007, 12:43
Caps
Caps is offline
Dat is kut ja. Stel dat je gezakt bent, heb je 20 van die 'meelevende' klasgenoten om je heen. Daar zit je dan ook niet echt op te wachten.
__________________
Falen = geen optie
Oud 13-06-2007, 14:03
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Mala schreef op 13-06-2007 @ 13:01 :
ehh behoorlijk druk, er hangt nogal wat van af

ik ga tas inpakken aangezien ik vrijdag hopelijk op vakantie ga, verder enorm stressen en als ik telefoontje heb gekegen hopelijk feest vieren.
ga je sowieso dus niet herkansen?

Ik wordt pas tussen 5 en 7 uur gebeld. Ik ga denk ik tv kijken ofzo, beetje de tijd doden.
__________________
Jacob lovesss you

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 15:00.
Ads door Google
Oud 13-06-2007, 16:03
Strever
Strever is offline
Citaat:
Caps schreef op 13-06-2007 @ 13:43 :
Dat is kut ja. Stel dat je gezakt bent, heb je 20 van die 'meelevende' klasgenoten om je heen. Daar zit je dan ook niet echt op te wachten.
Idd, dat meelevend is gewoon gigantisch fake Ik zak morgen, en gaan dan ook niet uitgebreid feest vieren met mn maten omdat zij geslaagd zijn. En ik ga al helemaal niet naar de diploma-uitreiking. Leerlingen die gezakt zijn, moeten daar ook aanwezig zijn bij ons. Dacht het dus niet..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Oud 13-06-2007, 17:26
Patat-gyros
Patat-gyros is offline
Opstaan, hasjjie rolle, bier drinken, wachten. Daarna total losssss (feesten of verdriet wegdrinken )
Oud 13-06-2007, 17:32
Caps
Caps is offline
Citaat:
Patat-gyros schreef op 13-06-2007 @ 18:26 :
Opstaan, hasjjie rolle, bier drinken, wachten. Daarna total losssss (feesten of verdriet wegdrinken )
Niks aan toe te voegen
__________________
Falen = geen optie
Oud 13-06-2007, 17:44
Verwijderd
Ik zit gespannen op een houte kruk in een donkere kamer. Waar zich alleen de kruk, ik, een deur, een klok, een ietswat vervallen raam zonder luciflex of gordijnen, een tafeltje en een telefoon op het tafeltje zich bevinden.

Ik staar naar de klok en zie elke seconden langzaam voorbij tikken. Minuten lijken dagen te worden, seconden lijken wel uren. En dan bedenkt ik me ... het duurt nog 2 weken !!!
Oud 13-06-2007, 19:26
one.
one. is offline
Helemaal niks, vanavond 4 uur slapen, morgen 2 uur wakker, douchen enzo en dan achter de computer zitten om de normeringen te bekijken en dan is het toch al 3 uur en worden we gebeld.
__________________
.
Oud 13-06-2007, 19:44
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Theorie auto doen
__________________
I did it for teh lulz
Oud 13-06-2007, 19:45
Lethe
Lethe is offline
Iedereen wordt pas zo laat gebeld, ik al tussen 11.00 uur en 12.00 uur 's ochtends (als ik gezakt ben of een her heb). Ik weet niet wat ik ga doen. Vannacht niet slapen waarschijnlijk, daar ben ik veel te zenuwachtig voor. Ik vraag me echt af of ik dat uurtje overleef haha. Als ik niks hoor, is het goed. Ik hoop het zo!
__________________
Nice
Oud 13-06-2007, 19:46
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
AllureV schreef op 13-06-2007 @ 20:45 :
Iedereen wordt pas zo laat gebeld, ik al tussen 11.00 uur en 12.00 uur 's ochtends (als ik gezakt ben of een her heb). Ik weet niet wat ik ga doen. Vannacht niet slapen waarschijnlijk, daar ben ik veel te zenuwachtig voor. Ik vraag me echt af of ik dat uurtje overleef haha. Als ik niks hoor, is het goed. Ik hoop het zo!
Ik dacht dat jij toch een e-mail had gekregen waarin een hint stond over wat je kan verwachten?
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #87 deel 2
Verwijderd
470 15-08-2011 14:29
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Van tweede naar eerste viool
Verwijderd
0 06-03-2006 18:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Lifestyle "Heb jij MILJONAIRS-potentie?"
Spirit
47 10-02-2003 19:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.