Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2007, 20:54
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
je vriendinnetje
Pardon??!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Advertentie
Oud 06-11-2007, 20:55
Verwijderd
Citaat:
wat boeit dat, een bedrijf heeft niet als doelstelling om het collectief er beter van te laten worden
Dat zeg ik ook niet. Maar dat is natuurlijk wel de morele toetssteen voor de regelgeving. Ik kan best begrijpen dat de overheid een beperkte vorm van fraude, zoals voertuigen te snel afschrijven, toestaat om pragmatische redenen (namelijk dat het niet te doen is alles heel precies te controleren). Dat maakt deze fraude alleen niet 'goed', zoals jij het zegt. Tenzij jij de hypotheekcrisis ook 'goed' vindt natuurlijk.
Oud 06-11-2007, 20:56
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Ja hier is hij wel schattig
Citaat:
Kijk dan hoe ontiegelijk schattig mijn moppie is!!! En hij kan heel goed knuffelen, dan kruipt hij heel dicht tegen me aan en moet ik in zijn nekje kriebelen en over zijn rugje wrijven.
Maar ze zijn zo klein en met die scherpe snavel zien ze er sowieso niet erg aaibaar uit. Maar ieder zijn meug, er zijn ook mensen die ratten houden
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 06-11-2007, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Pardon??!
Kan toch ook in puur vriendschappelijke zin zijn?
Oud 06-11-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik ook niet. Maar dat is natuurlijk wel de morele toetssteen voor de regelgeving. Ik kan best begrijpen dat de overheid een beperkte vorm van fraude, zoals voertuigen te snel afschrijven, toestaat om pragmatische redenen (namelijk dat het niet te doen is alles heel precies te controleren). Dat maakt deze fraude alleen niet 'goed', zoals jij het zegt.
Jij bent degene die het fraude vindt, afschrijftermijnen zijn gewoon wettelijk geregeld.
Oud 06-11-2007, 20:58
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Ja hier is hij wel schattig

Maar ze zijn zo klein en met die scherpe snavel zien ze er sowieso niet erg aaibaar uit. Maar ieder zijn meug, er zijn ook mensen die ratten houden
Ik vind niets aaibaarders dan mijn moppie. En als hij helemaal fluffy bol en slaperig zit te zijn wil ik hem al helemaal uren kroelen.
Citaat:
Kan toch ook in puur vriendschappelijke zin zijn?
Oh ja, vergessen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 20:59
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Leuk dat je voor je vriendinnetje opkomt, maar stel dat ik constant zo ging klagen als mij een onderwerp niet aanstaat. Dan zou die hele forum nog onleefbaarder worden met mijn aanwezigheid dan dat het nu al is.
Deze discussie duurt alweer enkele bladzijden en ik begon me er ook aan te ergeren. Ga jij maar lekker verder met grappige opmerkingen maken.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-11-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Jij bent degene die het fraude vindt, afschrijftermijnen zijn gewoon wettelijk geregeld.
Dat zeg ik. Het is geen fraude in wettelijke zin (immers de overheid staat het toe), maar het is natuurlijk wel fraude in intrinsieke zin.
Oud 06-11-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Deze discussie duurt alweer enkele bladzijden en ik begon me er ook aan te ergeren. Ga jij maar lekker verder met grappige opmerkingen maken.
Aha omdat jij je eraan ergert mogen anderen niet ergens over praten?
Oud 06-11-2007, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Dat zeg ik. Het is geen fraude in wettelijke zin (immers de overheid staat het toe), maar het is natuurlijk wel fraude in intrinsieke zin.


Dat doet me denken aan m'n leraar elasticiteitsleer die van mening was dat als ik een onvoldoende heb dat dat komt doordat ik 30% van de stof niet beheers en dat het niet uitmaakt dat hij die andere 20% dan ook nog foutrekent
Oud 06-11-2007, 21:03
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 21:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Aha omdat jij je eraan ergert mogen anderen niet ergens over praten?
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg dat ik me eraan erger. Doe ermee wat je wilt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-11-2007, 21:04
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg dat ik me eraan erger. Doe ermee wat je wilt.
PM?
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg dat ik me eraan erger. Doe ermee wat je wilt.
In dat geval vind ik je een hypocriet
Oud 06-11-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Deze discussie duurt alweer enkele bladzijden en ik begon me er ook aan te ergeren. Ga jij maar lekker verder met grappige opmerkingen maken.
Ja, en? Ik ga ook niet constant klagen over al die tientallen paginas non inhoudelijk geklets van jullie. Dus doe even normaal, en gun anderen ook een beetje ruimte.
Oud 06-11-2007, 21:07
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
PM?
Ik kreeg niet zo'n popup dingetje
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-11-2007, 21:08
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
gun anderen ook een beetje ruimte.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 06-11-2007, 21:08
Verwijderd
Citaat:


Dat doet me denken aan m'n leraar elasticiteitsleer die van mening was dat als ik een onvoldoende heb dat dat komt doordat ik 30% van de stof niet beheers en dat het niet uitmaakt dat hij die andere 20% dan ook nog foutrekent
Mijn punt is: economisch is er geen reden om het toe te laten dat mensen hun bezittingen expres fout in de boeken zetten. Het wordt alleen toegelaten omdat het controleren niet te doen is. Het is voor bedrijven als collectief ook beter als iedereen eerlijk is, maar Prisoner's Dilemma's zorgen ervoor dat dit soort samenwerking niet verschijnt.
Oud 06-11-2007, 21:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
In dat geval vind ik je een hypocriet


Citaat:
Ja, en? Ik ga ook niet constant klagen over al die tientallen paginas non inhoudelijk geklets van jullie. Dus doe even normaal, en gun anderen ook een beetje ruimte.
En ik gun je niet de ruimte hoe?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-11-2007, 21:09
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 21:10
Verwijderd
Citaat:
...
En daarmee bedoel ik dus niet alles non inhoudelijk doodklagen omdat het je niet aanstaat mijn beste forum vriendinnetje.
Oud 06-11-2007, 21:11
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Gekke gauloises
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 06-11-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
En ik gun je niet de ruimte hoe?
Door dom geklaag. Je kunt natuurlijk ook gewoon andere themas die misschien boeiender zijn ter sprake brengen, dan kunnen wij daarop doorgaan.
Oud 06-11-2007, 21:16
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Door dom geklaag. Je kunt natuurlijk ook gewoon andere themas die misschien boeiender zijn ter sprake brengen, dan kunnen wij daarop doorgaan.
Je kunt er natuurlijk ook gewoon niet op ingaan en zelf een leuk onderwerp aansnijden. Alles bij anderen leggen is natuurlijk wel makkelijk.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-11-2007, 21:17
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 21:19
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik vroeg net aan mijn huisgenoot of hij Titi even in bed wilde stoppen, en ik wilde zeggen dat je de vogel dan aan de achterkant in het bed moet zetten. Toen zei ik: "Je moet hem er achterlangs in schuiven."

Het ergste is nog dat ik niet doorhad dat het zo klonk totdat mijn huisgenoot begon te lachen.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg net aan mijn huisgenoot of hij Titi even in bed wilde stoppen, en ik wilde zeggen dat je de vogel dan aan de achterkant in het bed moet zetten. Toen zei ik: "Je moet hem er achterlangs in schuiven."

Het ergste is nog dat ik niet doorhad dat het zo klonk totdat mijn huisgenoot begon te lachen.
Puber.
Oud 06-11-2007, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Je kunt er natuurlijk ook gewoon niet op ingaan en zelf een leuk onderwerp aansnijden. Alles bij anderen leggen is natuurlijk wel makkelijk.
Ik ben niet diegene die een probleem heeft met het onderwerp, ik vond het wel leuk, dus kun je die verwachting beter niet bij mij leggen als je iets anders wil zien.
Oud 06-11-2007, 21:34
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
*zucht*
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 06-11-2007, 21:38
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 06-11-2007, 21:38
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
gezellig
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 06-11-2007, 21:39
Verwijderd
Dodelijkste jaar in Irak voor Amerikanen
06 november 2007, 18:10
BAGDAD (ANP) - Vijf Amerikaanse militairen zijn dinsdag omgekomen door twee bermbommen. Hiermee is 2007 het dodelijkste jaar voor de Amerikaanse troepen in Irak geworden.

Volgens cijfers van het Pentagon zijn er dit jaar tot nu toe 850 Amerikanen in Irak gesneuveld. In 2004, het dodelijkste jaar tot nu toe, vielen er 846 Amerikaanse doden. Het totale Amerikaanse dodental in Irak staat nu op 3855.


Een nieuw thema, op wens van TopDrop, omdat zelf iets nieuws bedenken zo moeilijk is.
Wat vinden wij ervan, is er nog hoop, krijgen ze terecht klappen of niet, word het nog een succes. Vertel.

Oud 06-11-2007, 21:40
Verwijderd
Oud 06-11-2007, 21:41
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Hoop op wat?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 06-11-2007, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Hoop op wat?
Ik geef je alle ruimte bij het thema, als jij hoopt op vrede en democratie vind ik dat best, maar als je hoopt op meer rake klappen tegen amerikanen, dan mag dat ook.

Ik probeerde TopDrop slechts een aanzet te geven voor een nieuw thema.
Oud 06-11-2007, 21:43
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Op dat laatste is wel hoop
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 06-11-2007, 21:43
Verwijderd
hopen is voor papen
Oud 06-11-2007, 21:44
Dr. Korsakov
Avatar van Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
You guys bore me.
__________________
"Give her a banana. Monkey see, monkey barf." - Gregory House
Oud 06-11-2007, 21:45
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Vertel eens iets leuks
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 06-11-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
You guys bore me.
Begin dan zelf over iets leuks.
Oud 06-11-2007, 21:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik geef je alle ruimte bij het thema, als jij hoopt op vrede en democratie vind ik dat best, maar als je hoopt op meer rake klappen tegen amerikanen, dan mag dat ook.

Ik probeerde TopDrop slechts een aanzet te geven voor een nieuw thema.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 06-11-2007, 21:48
Verwijderd
Tja jongen, jij doet het zelf nog steeds niet beter, dus kom op, er zitten hier nogal wat mensen te wachten op een leuk onderwerp merk ik. Ben zelf nu ookwel nieuwsgierig wat anderen leuk vinden.
Oud 06-11-2007, 21:48
Verwijderd
Laten we het dan over quantumfysica hebben.
Oud 06-11-2007, 21:49
Verwijderd
Wist je dat licht niet in een rechte lijn beweegt, maar eigenlijk alle mogelijke paden neemt en er dan ééntje kiest?
Oud 06-11-2007, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Laten we het dan over quantumfysica hebben.
Mijn kennis is vrij beperkt, ik weet alleen dat het vooral te maken heeft met deeltjes die niet een vaste vorm hebben, zoals iets als licht.
Oud 06-11-2007, 21:51
Verwijderd
*doet de Korsakov:*

Ik heb zin.
Oud 06-11-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Wist je dat licht niet in een rechte lijn beweegt, maar eigenlijk alle mogelijke paden neemt en er dan ééntje kiest?
Maar licht bestaat toch uit vele delen die alle paden beslaan, of zit ik er nu heel erg naast?
Oud 06-11-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Maar ligt bestaat toch uit vele delen die alle paden beslaan, of zit ik er nu heel erg naast?
Licht bestaat uit energiepakketjes die we fotonen noemen.
Oud 06-11-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Licht bestaat uit energiepakketjes die we fotonen noemen.
Maar fotoon zijn slaat toch op het feit dat het deeltjes zijn zonder vaste vorm, of zit ik er nu geheel naast?

En als licht een energiepakketje is, dan zou er dus altijd een bron moeten zijn die de energie vrij geeft, oftewel die licht doet ontstaan?
Oud 06-11-2007, 21:58
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*doet de Korsakov:*

Ik heb zin.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231
Lethe
500 06-06-2008 15:41
De Kantine Saaibal bij?! #230
TopDrop
500 05-06-2008 21:16
De Kantine Slaaf van de saaiheid #208
Verwijderd
500 18-05-2008 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25.