Oud 02-12-2004, 19:48
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Dit idee hadden we laatst verzonnen, en is misschien ook wel is door je eigen hoofd langs gekomen. Het is een idee dat ik zelf niet ga toepassen oid, maar ik vraag me wel af of et gat dat we zien echt een gat is.

---------------------------
Stel je hebt een week-ov. Je geeft je week-ov op als vermist/gestolen bij het politiebureau. De verklaring die je daar krijgt stuur je op naar de IB-Groep. Je moet 30 euro betalen omdat je em kwijt bent. Je vraagt een nieuwe kaart aan.

Je krijgt vervolgens een ophaalkaart thuis voor waarschijnlijk een week-ov (als je een keuzekaart krijgt, dan kun je deze stap overslaan). Nu ga je die kans pakken van dat je 1 keer per jaar mag wisselen van week naar weekend of andersom. Dit kost je een x bedrag (18 geloof ik?).

Je haalt een weekendkaart op. Voila, je staat nu ingeschreven bij IB-Groep met een weekendkaart, en je hebt in je bezit een week- en weekendkaart. De hele week gratis reizen, en et koste je maar 48(?) euro.

-------------------------------

Waar het mij dus om gaat is niet dat ik dit wil gaan doen (dus ehm zegmaar niet dat we allemaal gaan roepen jaaaa onze belastingcenten blablabla). Ik wil weten of dit gat bestaat, en vooral, waarom dit evt. NIET zou kunnen.

Er zijn op het moment geen poortjes van de ns oid waar ik mijn ov langs moet scannen, en als er een conducteur langs komt weet hij of zij niet dat ik bijvoorbeeld een weekend-ov officieel heb terwijl ik mijn week-ov laat zien. Dus beste mensen, waarom moet je dit niet doen? Waarom is dit misschien 'gevaarlijk'? Er moet toch wel iets zijn? Ik zie vast iets over het hoofd. Vandaar dat ik het post.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-12-2004, 19:58
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
zit opzich wel iets is. alleen zijn ze in rotterdam wel al bezig met poortjes voor de metro. dus dan ben je wel de sjaak .
het enige dat ik zou kunnen bedenken is dat ze het raar zullen vinden dat de ov-kaart niet wordt teruggestuurd want waneer je een ov-kaart vind en die opstuurt naar de ibgroep krijg je iets van 10 euro vindersloon.
maarja daar zullen ze ook niet veel mee kunnen.

op deze manier kun je ook, wanneer je in september afstudeerd de rest van het jaar nog met je ov reizen omdat je je kaart moet inleveren en je die ander dan nog hebt.

ook kan je je kaart als vermist opgeven en daarna dan een nieuwe afhalen en eenn paar maanden later(om het niet op te laten vallen) je ov-kaart terugbrengen en ipv een ov-kaart 70 euro meer studiefinanciering ontvangen van de ibgroep.

wel slim dat je er mee komt
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 20:43
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 02-12-2004 @ 19:58 :
.... en ipv een ov-kaart 70 euro meer studiefinanciering ontvangen van de ibgroep.

wel slim dat je er mee komt

dat gaat alleen op als je in het buitenland een studie of stage doet toch? tenminste dat las ik in een ander topic... maargoed, nog steeds geen redenen waarom et niet zou kunnen (behalve r'dam, maar daar woon ik niet )
__________________
Há lekker, appeltaart!

Laatst gewijzigd op 02-12-2004 om 20:49.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:05
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
ja dat las ik ook in dat andere topic idd..maar wel een goed idee man!!! gaak maar s doen
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:30
Verwijderd
Volgens mijn zus worden de nummers van je kaart regelmatig door controleurs gecheckt. Als ze dat bij het nummer van je 'gestolen' kaart doen, val je door de mand.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:34
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Je kunt alleen van kaart wisselen als:[list=1]je in het kaartjaar (januari tot en met december) nog niet eerder hebt gewisseld
je de kaartwissel aanvraagt tussen september tot en met april
je de kaart eerder bent kwijtgeraakt, maar de kaart hetzelfde kaartjaar weer hebt ingeleverd
je de kaart gedurende het kaartjaar niet bent kwijtgeraakt
je gedurende het kaartjaar geen vervangende kaart hebt aangevraagd
[/list=1]

Bron
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 21:46
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
hehe zo achterlijk zijn ze niet bij ib-groep
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:10
Nuck
Nuck is offline
Als je je kaart kwijt bent, kan je niet veranderen van week naar weekend of andersom. Dus je krijgt dezelfde OV.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:30
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Ik heb dit jaar van weekend naar week kaart gewisseld omdat ik ergens anders ben gaan studeren. Toen ik met die afhaalkaart voor de nieuwe OV naar het postkantoor ging hoefde ik mijn oude weekend OV die tot december dit jaar nog geldig was NIET in te leveren, zelfs niet toen ik er om vroeg.

Hoewel ik de weekend kaart verder niet gebruik, heb ik m dus nog wel.. Maar ik realiseer me opeens: moet ik hiervoor niet opeens voor gaan dokken ofso?? Weet iemand hoe dit zit??
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:38
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
tandenborstel schreef op 02-12-2004 @ 22:30 :
Ik heb dit jaar van weekend naar week kaart gewisseld omdat ik ergens anders ben gaan studeren. Toen ik met die afhaalkaart voor de nieuwe OV naar het postkantoor ging hoefde ik mijn oude weekend OV die tot december dit jaar nog geldig was NIET in te leveren, zelfs niet toen ik er om vroeg.

Hoewel ik de weekend kaart verder niet gebruik, heb ik m dus nog wel.. Maar ik realiseer me opeens: moet ik hiervoor niet opeens voor gaan dokken ofso?? Weet iemand hoe dit zit??
Je moest m toen wel inleveren...dan krijg je bonnetje dat je nog 5 jaar moet bewaren ofzo....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 22:40
Verwijderd
Citaat:
tandenborstel schreef op 02-12-2004 @ 22:30 :
Ik heb dit jaar van weekend naar week kaart gewisseld omdat ik ergens anders ben gaan studeren. Toen ik met die afhaalkaart voor de nieuwe OV naar het postkantoor ging hoefde ik mijn oude weekend OV die tot december dit jaar nog geldig was NIET in te leveren, zelfs niet toen ik er om vroeg.

Hoewel ik de weekend kaart verder niet gebruik, heb ik m dus nog wel.. Maar ik realiseer me opeens: moet ik hiervoor niet opeens voor gaan dokken ofso?? Weet iemand hoe dit zit??
Hmm ik heb van het voorjaar gewisseld van week naar weekend. De postkantoormeneer was vergeten mn week-OV in te nemen, maar ik kreeg binnen een week last van mn geweten dus ik ben naar het postkantoor gegaan om te zeggen dat die kerel mn oude OV niet had ingenomen, en of dat wel de bedoeling zou zijn.
Toen kreeg ik een hele preek dat dat mijn verantwoordelijkheid was, en dat het maar goed was dat ik in dezelfde maand was teruggekomen, nu kreeg ik een inleverbewijs. Daar staat op dat ik het minimaal 5 jaar moet bewaren als bewijsmateriaal. Boetes op dubbele OV zijn denk ik boetes voor in elk geval 1 kaart die onterecht in je bezit is (iets van 68 euro per halve maand ofzo?) en misschien nog wel een extra boete erbovenop.
Lijkt me een erg stomme fout van dat postkantoor, ik zou er echt snel achteraan gaan, want dit kan je idd veel geld gaan kosten !!
(maar dat denk ik dan he, als ik logisch nadenk, verder geen onderzoek naar gedaan ofzo)
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 23:34
Verwijderd
Als je je OV wilt wisselen nemen ze de kaart in en krijg je een bewijs van afgifte dat je 5 jaar moet bewaren. Als je je OV als vermist opgeeft kun je NIET van OV meer wisselen. Deze truuk gaat dus helaas niet op. De IBG heeft namelijk wel geregistreerd staan welke kaart jij hebt.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2004, 23:59
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 02-12-2004 @ 22:38 :
Je moest m toen wel inleveren...dan krijg je bonnetje dat je nog 5 jaar moet bewaren ofzo....
omfg, ik had em vorig jaar ook niet ingeleverd, ik had em gewoon in me zak met me nieuwe ov. toen ik gecontroleerd werd, pakte ik de verkeerde en toen knipte die kutconducteur me ov door
dus jah 5 jaar bewaren...
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 00:10
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
En ze KUNNEN controleren op kaartnummer... niet dat ik dat ooit heb meegemaakt (kost veel te veel tijd, er zijn veel studenten...).

Maar ALS ze dan een keer controleren, dan is de boete denk ik erg hoog.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (Š Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (Š Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 00:37
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Dit is al een heel oud idee Het wordt ook gedaan trouwens, nou ja 'vroeger', ik weet niet hoe de controles nu zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 06:44
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
**SoMeOne schreef op 02-12-2004 @ 23:34 :
..De IBG heeft namelijk wel geregistreerd staan welke kaart jij hebt.
Jep dat zei ik.

Citaat:
Chaucus schreef op 02-12-2004 @ 21:34 :
[/list=1]

Bron
Lijkt me dan duidelijk dat et niet kan.

Citaat:
zuster schreef op 02-12-2004 @ 21:30 :
Volgens mijn zus worden de nummers van je kaart regelmatig door controleurs gecheckt. Als ze dat bij het nummer van je 'gestolen' kaart doen, val je door de mand.
waarom zouden ze dan controleren als je het niet eens mogelijk is? Om te kijken of je wel bij ibgroep staat ingeschreven en je niet een kaart vervalst? Ik moet zeggen in de ruim 2 jaar dat ik een ov jaarkaart heb mogen meemaken is het mij iig nog nooit overkomen, en ik ben toch al zo'n beetje het hele land doorgeweest met dat ding. Maargoed, misschien dat op het traject van je zus vaker controles zijn.

Citaat:
*Juliah* schreef op 03-12-2004 @ 00:37 :
Dit is al een heel oud idee Het wordt ook gedaan trouwens, nou ja 'vroeger', ik weet niet hoe de controles nu zijn.
Hadden ze 'vroeger' (wanneer?) die regel die Chaucus noemt dan niet?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 09:34
Verwijderd
Dit is een oud idee, en meer mensen zijn je voor gegaan.

Maar je zal maar op maandagochtend gecontroleerd worden en per ongeluk nog je weekendOV tevoorschijn toveren. Dan ben je toch mooi de lul, want dan kun je niet terug door dan nog je weekOV te pakken.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Dukko schreef op 03-12-2004 @ 09:34 :
Dit is een oud idee, en meer mensen zijn je voor gegaan.

Maar je zal maar op maandagochtend gecontroleerd worden en per ongeluk nog je weekendOV tevoorschijn toveren. Dan ben je toch mooi de lul, want dan kun je niet terug door dan nog je weekOV te pakken.
Mja, dan moet je een systeem bedenken. Dat je automatisch op zondagavond je weekendkaart achterin je portemonnee stopt, en de weekkaart naar voren haalt, en op vrijdagavond andersom.

Ik begreep trouwens dat het vroeger wél kon, maar aangezien veel mensen het deden en het nauwelijks te controleren was, mag je nu gewoon een jaar lang niet wisselen wanneer je OV kwijt is geraakt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-12-2004, 14:05
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 03-12-2004 @ 06:44 :
waarom zouden ze dan controleren als je het niet eens mogelijk is? Om te kijken of je wel bij ibgroep staat ingeschreven en je niet een kaart vervalst? Ik moet zeggen in de ruim 2 jaar dat ik een ov jaarkaart heb mogen meemaken is het mij iig nog nooit overkomen, en ik ben toch al zo'n beetje het hele land doorgeweest met dat ding. Maargoed, misschien dat op het traject van je zus vaker controles zijn.
Je kunt wel van OV wisselen en dan je OV niet inleveren. Bij sommige postkantoren werkt dat. En dan zouden ze dus wel moeten controleren.

Maarja, ik durf dit soort dingen niet eens
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (Š Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (Š Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 16:21
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 03-12-2004 @ 00:37 :
Dit is al een heel oud idee Het wordt ook gedaan trouwens, nou ja 'vroeger', ik weet niet hoe de controles nu zijn.
Er is toch ook een tijd geweest dat OV-studentenkaarten nog gewoon de hele week geldig waren, of niet?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 16:25
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 03-12-2004 @ 16:21 :
Er is toch ook een tijd geweest dat OV-studentenkaarten nog gewoon de hele week geldig waren, of niet?
naar die tijd moeten we eigenlijk terug
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 16:26
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
Hmm dat is best wel kut dan.
Maar wanneer zou je dan wat van een boete horen ofso, want nooit een brief erover gekregen dat ie niet is ingeleverd..
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 02-12-2004 @ 19:58 :
zit opzich wel iets is. alleen zijn ze in rotterdam wel al bezig met poortjes voor de metro. dus dan ben je wel de sjaak .
Als je student bent kan je er zo langs. Ze hebben dus die elektrische poortjes geinstalleerd maar moeten een poortje open laten om de studenten erlangs te laten. De OVkaart kan namelijk niet door de gleuf. Ik zie het echt al helemaal voor me, kom ik aan op mijn station en dan kan ik er niet af omdat ze vergeten zijn een poortje open te laten.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 22:57
Maroon
Maroon is offline
In mijn laatste schooljaar heb ik twee maanden voordat school afgelopen was mijn OV gemeld als zijnde vermist. Zodoende een nieuwe gekregen.

Tijdens de zomervakantie mijn OV ingeleverd en het oude exemplaar nog gebruikt totdat hij verlopen was :-p
Met citaat reageren
Oud 03-12-2004, 23:04
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
ik verkoop zo OV kaarten. Niemand die het verschil ziet tussen spleetogen. Wij lijken op elkaar
__________________
Hikikomori {T_T}
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2004, 23:28
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Jadis schreef op 03-12-2004 @ 17:55 :
Als je student bent kan je er zo langs. Ze hebben dus die elektrische poortjes geinstalleerd maar moeten een poortje open laten om de studenten erlangs te laten. De OVkaart kan namelijk niet door de gleuf. Ik zie het echt al helemaal voor me, kom ik aan op mijn station en dan kan ik er niet af omdat ze vergeten zijn een poortje open te laten.
nee hoor, er komt een oog die de ov scant waardoor het poortje open gaan.
bovendien kom je er ook nog door door op de achterkant van je strippenkaart te stempelen(gaat niet op als je een grote strippenkaart hebt die aan beide kanten bedrukt is)

Citaat:
In mijn laatste schooljaar heb ik twee maanden voordat school afgelopen was mijn OV gemeld als zijnde vermist. Zodoende een nieuwe gekregen.

Tijdens de zomervakantie mijn OV ingeleverd en het oude exemplaar nog gebruikt totdat hij verlopen was :-p
erg slim..ga ik ook doen(over 4 jaar pas )
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 22:48
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Als je het zo voor elkaar krijgt dat je volgend jaar na een kwartaal kunt switchen en je oude Week-OV als vermist opgeeft en opnieuw voor wat kosten een Weekeind-OV aanvraagt is het volgens mij enkel nog een kwestie van niet zo dom zijn om de verkeerde te grijpen.

Wat controles betreft twijfel ik er sterk aan of deze plaatsvinden, en dan bedoel ik die waarbij men het serienummer natrekt etc. En dan nog kan je je van de domme houden en zeggen dat je de oude terug hebt gevonden en je nieuwe kwijt bent. Of als je merkt dat er serienummers worden gecontroleerd voor de boete van 40 euro gaan.

Ik dacht er zelf ook al over na, maar ben in het weekeind toch nooit op pad. Lijkt me goed te doen twee OVs
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 22:57
just_be_jezelf
Avatar van just_be_jezelf
just_be_jezelf is offline
Controle in treine is er idd wel

Hele sjagerijnige conducteurs wille nog wel es je ov nr (oid) invullen in een computertje dat ze bij zich hebben(duurt echt gewoon TE lang) en dan krijg je em ff later weer terug

heb ik nu 1 x gehad....maar kben zo'n (a) kheb vanzelfsprekend maaar een ov

Maar over drie jaar ga ik em wel ff kwijt rake en een nieuwe aanvrage
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 14:07
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 06-12-2004 @ 22:48 :
Als je het zo voor elkaar krijgt dat je volgend jaar na een kwartaal kunt switchen en je oude Week-OV als vermist opgeeft en opnieuw voor wat kosten een Weekeind-OV aanvraagt is het volgens mij enkel nog een kwestie van niet zo dom zijn om de verkeerde te grijpen.
En dat kan nou net niet
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Maroon schreef op 03-12-2004 @ 22:57 :
In mijn laatste schooljaar heb ik twee maanden voordat school afgelopen was mijn OV gemeld als zijnde vermist. Zodoende een nieuwe gekregen.

Tijdens de zomervakantie mijn OV ingeleverd en het oude exemplaar nog gebruikt totdat hij verlopen was :-p
Ze controleren toch op kaartnummer als ze je OV uitgeven? Hebben ze daar niets van gemerkt?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 03-12-2004 @ 23:28 :
nee hoor, er komt een oog die de ov scant waardoor het poortje open gaan.
bovendien kom je er ook nog door door op de achterkant van je strippenkaart te stempelen(gaat niet op als je een grote strippenkaart hebt die aan beide kanten bedrukt is)
Deze mythe wordt dus morgen op school om zeep geholpen. Gaat het systeem werken zoals in Londen? (Je koopt een kaartje op een bepaald station en kiest een eindstation uit. vervolgens kan je alleen tussen die 2 stations reizen. Je komt alleen door het poortje als je kaartje geldig is.)
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 01:31
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik weet niet of het al gezegd is maar als je dat doet pleeg je valsheid in geschrifte = strafbaar....

bovendien krijg je geen nieuwe als je hem nog eens kwijtraakt...
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 09:40
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-12-2004 @ 15:10 :
Ze controleren toch op kaartnummer als ze je OV uitgeven? Hebben ze daar niets van gemerkt?
hij heeft die nieuwe ingeleverd en die hebben ze gecontroleerd
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 15:52
Verwijderd
Citaat:
knijtert! schreef op 08-12-2004 @ 09:40 :
hij heeft die nieuwe ingeleverd en die hebben ze gecontroleerd
Hmm. Ja, dan kan het inderdaad wel.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 19:22
Verwijderd
Hier kan het iig niet. Een vriend van een vriend van mij wilde dit namelijk ook proberen, maar moest persee weer een weekOV nemen die hij pas na een jaar kon wisselen. Dus ik ga het dan ook maar niet proberen. Wat ze hier dus doen komt overeen met wat **SoMeOne zei.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2004, 20:53
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
het kan dan niet op die manier maar het kan wel zo:

jij en een vriend/vriendin hebben wel wat weg van elkaar, jij neemt een week hij/zij een weekend. jullie raken allebei je ov 'kwijt' en vragen een nieuwe aan. als de nieuwe binnenkomt haal je hem op en paas je hem door aan je vriend/vriendin, voila je hebt week en weekend ov!

mijn broers zijn tweeling (en nee ze lijken niet echt op elkaar maar doordat er niet zoveel op de foto's wordt gelet kan het gewoon) en die hebben dit een aantal jaar gedaan!
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-12-2004, 21:29
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Naast het feit dat je gecontroleerd wordt, kun je niet van weekend naar week wisselen als je kaart gejat is en niet teruggevonden is.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 17-12-2004, 17:22
Verwijderd
Precies, vroeger kon dit heel makkelijk (je kon zelfs van kaart switchen direct als je je nieuwe OV ophaalde na een 'diefstal')

Gelukkig kan 't niet meer want 't is wel een beetje kansloos natuurlijk. Hoewel de NS dat ook is wat betreft levering van service dus eigenlijk maakt 't ook niet uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5
number9
413 23-01-2017 21:15
De Kantine Wie is Saai?: #1722
Mc Kauw
500 01-10-2012 20:16
Studeren Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4
Verwijderd
500 25-06-2010 16:44
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2
Verwijderd
500 11-01-2008 11:51
Verkeer & Vervoer Treinreizigers: hoe reist gij?
Rodion
118 26-11-2005 11:12
Algemene schoolzaken vraag ov jaarkaart
pudding met vel
32 20-04-2004 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.