Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2012, 19:23
Verwijderd
en ik hou van sex, niet dat van één, twee, hup klaar, ja, neuken, alles erop en eraan,, zo ongeveer in die volgorde,

wát
Advertentie
Oud 10-02-2012, 19:32
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ik ging naar de bieb, kwam thuis met een hele stapel en heb daarmee maar twee leesboeken. Dat soort dingen vind ik altijd een beetje vreemd, want voor mij is iets anders dan een leesboek meenemen eerder uitzondering dan regel!

Maar goed, ik heb dan ook nog twee dichtbundels, twee boeken over dichtdingen die ik al gelezen heb maar voor pws nog eens geleend heb, en nog twee websitegerelateerde dingen ivm pws! Dat moet pas dinsdag ingeleverd, ik kan best nu nog een zooi boeken lenen. maar ik vind ze waarschijnlijk toch saai, dus lees ik ze toch niet van A tot Z, dus blader ik alleen


Citaat:
Kennen jullie ook alleen maar leuke Elines en Alina's? Dat is echt significant. Alle Alina's en Elines die ik ken zijn superleuk. Al zijn Alina's wel anders dan Elines. Een Eline is stoer en opgewekt, en een Alina meer heel liefjes en zachtjes en kalm. Maar het is wel echt een opvallend iets. Terwijl Lina's niet persé leuk zijn (sorry mam), om over Alines nog maar te zwijgen.
Nee, ik ken een stomme Eline. De enige Eline die ik ken is nou ja, oké, misschien niet stom, maar ik had niets met 'r en ze is wel dom. Zo van: "jeej, ik ga afvallen en deze hele boterkoek opeten want dat is maar X calorieën *naar verpakking wijst*" Dat kan iemand ook zeggen van verstrooidheid, maar in haar geval was het gewoon wat dom.

En ik geen geen Alina.

Citaat:


Hebben jullie dit profiel trouwens al gezien? Het is echt briljant dom.
Ik las dat tekstje en ik had echt zoiets van 'wow, wat een lange zin' en toen kwam ik erachter dat het niet eens een hele zin was, want het eindigt met een komma.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Oud 10-02-2012, 19:33
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Ha, door slotje gepost. Wie maakt het topic dan ook vol als ik nog moet reageren?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.