Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2003, 18:58
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Dit is serieus, dus ik heb liever geen rare flauwe grappen of mensen die me niet kunnen helpen die hier iets neerplanten..
Okeej, het is wel een lang verhaal..

Ik heb nou zon 3 maanden een vriend..
Ik ben 15 en hij is 37. (heb dr ook wel een tijdje geleden een topic over geopend)
Zijn ex woonde bij hem in, en ze hadden ieder werk, dus hadden genoeg inkomen.
(Zij werkt bij een ziekenhuis en hij zijn eigen rijschool)
Door alle ruzies zijn ze al 3 jaar uit elkaar, alleen kon ze niet uit zn huis weg want ze kon nix vinden en deed er ook niet echt wat voor om een ander huis te vinden.
Hij heeft wél een ander huis gekocht.
Hij wil opnieuw beginnen.
Maar zij moet een contract tekenen voor dat andere huis, dat ze niet meer bij hem in gaat wonen.
Maar als ze dat NIET tekent, heeft hij aan giga boete die hij moet betalen en is daardoor alles kwijt.. Zijn rijschool en huis..
Maar hij belde mij dus ene uurtje geleden, ze is het huis uit...
Voorgoed..
Maar hij weet dus niet of ze nu tekent, dat is een groot probleem.
Hij heeft nu ook weinig leerlingen, dus hij denkt dat ie het nieuwe huis niet kan betalen..
Ik heb al reclame folders gemaakt en rondgebracht, en we gaan ook samen een advertentie in de krant zetten, hopelijk helpt het.
Hij heeft ook nog een examen (van zn rijschool) die hij volgende week vrijdag moet halen, maar daar is zn kop niet naar nu dit alles zo in 1x gebeurt, en hij kan dr niet van slapen..
Ook allerlij dingen als boekhouding enzo deed zij eerst maar moet hij nu allemaal doen..
Hij krijgt alles in 1x..
Mijn vraag, hoe moet ik hem in godsnaam helpen!
Ik wil graag dat ie zn examen haalt zodat ie door kan gaan met zn rijschool, maar ook dat ie geld genoeg verdient zodat het nieuwe huis gewoon betaalt kan worden..
Ik voel me gewoon machteloos..

help me..

Liefs Angela
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2003, 19:11
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 02-07-2003 @ 20:04:
Dit kan beter op L&R.

En ik denk dat hij beter er eerst voor kan zorgen dat hij z'n zaakjes in orde heeft voordat jullie serieus verder gaan. Niet lullig bedoelt, maar jij bent 17, dat hij het eerste deel van z'n leven dusdanig heeft verprutst dat hij nu in de problemen zit is zijn ding, dat moet jou ding niet worden.
Nee ik heb zelf gezegd dat ik wil helpen..
Ik wil m nu niet verlaten, net als zn ex..
En hij heeft het niet verprutst... Dat deed die ***** ex..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 02-07-2003, 19:30
Verwijderd
Citaat:
bloempjuh schreef op 02-07-2003 @ 20:16:
Je kúnt niet helpen. Je kunt zijn examen niet maken en je kunt niet zijn huis betalen. Dat moet 'ie zelf doen. Enne, hij had ook zelf kunnen verhuizen, niemand verplicht je om bij iemand te blijven wonen als je dat niet wilt.
idd
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 10:45
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik snap dat gedeelte van die boete ook niet echt goed. je ex moet tekenen dat ze niet in dat nieuwe huis gaat wonen en als je dat niet laat doen dan krijg je een boete
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 11:46
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 03-07-2003 @ 11:45:
ik snap dat gedeelte van die boete ook niet echt goed. je ex moet tekenen dat ze niet in dat nieuwe huis gaat wonen en als je dat niet laat doen dan krijg je een boete
mja kun je dat iets beter uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 15:53
sweet dreams
Avatar van sweet dreams
sweet dreams is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 03-07-2003 @ 12:46:
mja kun je dat iets beter uitleggen?
Nee, ZIJN ex moet tekenen dat ze NIET in het nieuwe huis met hem gaat samenwonen. Ze gaat op zichzelf wonen.
Maar als ze NIET tekent moet hij de bank een grote boete betalen.
Als ze WEL tekent is er nix aan de hand..
__________________
De Weg Naar De Hel Is Hemels
Met citaat reageren
Oud 03-07-2003, 17:15
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Ga lekker uit met je vriendinnen, geniet, je hebt nog een heel leven voor je om je over zulke dingen druk te gaan maken.

Ik geloof best dat er liefde tussen iemand van 15 en 37 kan bestaan. Of je er allebei gelukkiger van wordt is 2.

Ik heb maar 1 advies hoe moeilijk dat ook is, kies voor je zelf (dat kan ook met hem samen zijn), nu kan dat nog.

Hij heeft op dit moment iemand nodig, dat kan jij best zijn, maar doe dat dan als zijn normale vriendin. Als hij uit de put is en jullie willen nog steeds een relatie, doe dat dan. Maar in zo'n slechte periode raak je emotineel aan elkaar verbonden en het doet dan heel veel pijn als je elkaar los moet laten omdat het niet gaat.

Op financieel gebied, moet hij gewoon blijven wonen waar hij woont en dat nieuw huis weer verkopen totdat de zaken weer beter gaan. Er zijn altijd weer nieuwe huizen.

Onthou dat de kans groot is dat jij hier met veel verdriet uit komt en je dan beseft dat je jeugd hebt gemist.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 17:33
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
Citaat:
sweet dreams schreef op 03-07-2003 @ 16:53:
Nee, ZIJN ex moet tekenen dat ze NIET in het nieuwe huis met hem gaat samenwonen. Ze gaat op zichzelf wonen.
Maar als ze NIET tekent moet hij de bank een grote boete betalen.
Als ze WEL tekent is er nix aan de hand..
ja dat heb je al gezegd. maar ik snap dat niet wat maakt die bank nu uit of die ex erbij gaat wonen is zij soms crimineel of illegaal ofzo. ik snap niet waarom hij die boete krijgt.

hij krijgt dus die boete als die ex niet tekent en in dat huis met hem gaat wonen. daar snap ik niks van
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 06-07-2003, 22:25
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 06-07-2003 @ 18:33:
ja dat heb je al gezegd. maar ik snap dat niet wat maakt die bank nu uit of die ex erbij gaat wonen is zij soms crimineel of illegaal ofzo. ik snap niet waarom hij die boete krijgt.

hij krijgt dus die boete als die ex niet tekent en in dat huis met hem gaat wonen. daar snap ik niks van
Precies, het lijkt me ook een beetje gelul. Wat heeft de bank ermee te maken wie er in het huis woont? Alleen als ze huur zou betalen oid zou ik me dat voor kunnen stellen (maar dan nog, daar hoeft ze niks voor te tekenen.

Ach ik vind het allemaal maar een raar verhaal en zou zo ver mogelijk bij die man uit de buurt blijven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Help me aub!
liza123
2 03-04-2009 14:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken HELP ME AUB MET GRAFISCHE REKENMACHINE (kansspel)
halilo
11 27-10-2003 19:38
Liefde & Relatie *ik vertrouw niemand meer zelfs me vriend niet,help me aub?!?!*
Janet
29 12-05-2003 18:23
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Le sachet blanc (vertalen, zo moeilijk)
zonnetje86
7 21-11-2002 09:59
De Kantine help me! zo rampzalig
zonnetje86
5 17-11-2002 11:28
Liefde & Relatie Help Me AUB
Verwijderd
19 29-01-2002 21:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35.