Oud 26-09-2005, 14:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 26-09-2005 @ 12:10 :
voor deze hele operatie komen er 450 ambtenaren bij dus ze zullen het vast wel rond krijgen
whoei, de werkkracht van tien man erbij, dat zal helpen...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Advertentie
Oud 26-09-2005, 14:34
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mijn sofinummer begint met 15 &. ik heb hem al binnen
Oud 26-09-2005, 15:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Rachel schreef op 26-09-2005 @ 14:34 :
Mijn sofinummer begint met 15 &. ik heb hem al binnen
Dan komen ze dus al in de buurt!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-09-2005, 15:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-09-2005 @ 14:12 :
sofi-nummers beginnen toch nooit met 0 ?
Die van mijn moeder en mijn broertje hebben allebei maar acht cijfers en die van mij heeft er negen waarvan de eerste een 1 is dus begint die van mijn moeder en broertje dan toch met een 0?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-09-2005, 15:28
Verwijderd
de belastingdienst schat mijn toetsingsinkomen op €39, omdat ik nu niet werk. ik heb 'ja' aangekruist, maar ben wel van plan om op korte termijn te gaan werken. moet ik dat aangeven?

Laatst gewijzigd op 26-09-2005 om 15:50.
Oud 26-09-2005, 16:18
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Hermione schreef op 26-09-2005 @ 15:28 :
de belastingdienst schat mijn toetsingsinkomen op €39, omdat ik nu niet werk. ik heb 'ja' aangekruist, maar ben wel van plan om op korte termijn te gaan werken. moet ik dat aangeven?
Nee hoor, zie dat lijstje wat ik op de vorige pagina heb gepost. Zolang je onder dat bedrag blijft, krijg je toch hetzelfde bedrag aan toeslag.
Oud 26-09-2005, 17:16
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-09-2005 @ 15:03 :
Die van mijn moeder en mijn broertje hebben allebei maar acht cijfers en die van mij heeft er negen waarvan de eerste een 1 is dus begint die van mijn moeder en broertje dan toch met een 0?
tis maar net hoe je t uitlegt he, op die manier beginnen alle getallen met een 0. maar die sofi-nummers zijn dus gewoon korter/lager.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 26-09-2005, 17:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-09-2005 @ 17:16 :
tis maar net hoe je t uitlegt he, op die manier beginnen alle getallen met een 0. maar die sofi-nummers zijn dus gewoon korter/lager.
Ja, okee maar als je alle sofinummers even lang wilt maken dan zijn er dus wel nummers die met een nul beginnen.

Mijn moeder wist tot ik het gisteravond aan haar vroeg niet eens dat er ook sofinummers met negen cijfers waren
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-09-2005, 17:36
Verwijderd
Een toeslagpartner mag iemand zijn met wie je al 6 maanden samen woont en een gemeenschappelijk huishouden voert. Aangezien ik al 6 maanden samenwoon met mijn 19 jarige huisgenoot en samen boodschappen doe, telt dat ook.

Bij de berekening kregen we samen meer dan de som van de individuele toeslagen.
Oud 26-09-2005, 18:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-09-2005 @ 11:27 :
Mja, mijn sofinummer begint met 18
Ik heb hem zaterdag binnen gekregen en mijn sofinummer begint ook met 18.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 26-09-2005, 18:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Hoef je per huishouden maar 1 zo'n zorgtoeslagformulier in te vullen? Ik woon samen met mijn vriend (is dus een partner volgens die zorgtoeslag) en hij heeft 'm ontvangen en ingevuld. Dat hoef ik dan dus niet meer te doen (gezien ik ook mijn handtekening er onder moet zetten)? Of toch wel?

En wat gebeurt er als je verkeerd inschat wat je volgend jaar gaat verdienen? Stel dat je er vet overheen gaat, moet je dan terug betalen? En andersom, als je er juist ruim onder blijft, krijg je dan nog extra ofzo?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 26-09-2005, 20:25
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
ekki schreef op 26-09-2005 @ 18:47 :
Hoef je per huishouden maar 1 zo'n zorgtoeslagformulier in te vullen? Ik woon samen met mijn vriend (is dus een partner volgens die zorgtoeslag) en hij heeft 'm ontvangen en ingevuld. Dat hoef ik dan dus niet meer te doen (gezien ik ook mijn handtekening er onder moet zetten)? Of toch wel?

En wat gebeurt er als je verkeerd inschat wat je volgend jaar gaat verdienen? Stel dat je er vet overheen gaat, moet je dan terug betalen? En andersom, als je er juist ruim onder blijft, krijg je dan nog extra ofzo?
in jouw geval hoef je maar 1 formulier in te vullen, maar da's wat anders dan maar 1 per huishouden. als jij de toeslagpartner bent van je vriend - en dat ben je, maar dat moet je vriend wel ff aangegeven hebben op t formulier - dan hoef jij niet ook nog een toeslag aan te vragen, tenslotte krijgt je vriend de toeslag voor jullie allebei. die krijg jij dan dus niet op je rekening denk ik, maar dat weet ik niet zeker.

echter, als je als meerderjarige bij je ouders woont, moet je wel zelf ook een zorgtoeslag aanvragen. (je bent tenslotte geen toeslagpartner van je ouders, je kan maar 1 toeslagpartner hebben en dat zijn je ouders van elkaar).

als je teveel toeslag krijgt moet je aan het eind van het jaar het verschil terugbetalen. als je te weinig krijgt, dan krijg je het verschil alsnog uitgekeerd.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 26-09-2005, 20:47
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-09-2005 @ 20:25 :
als je teveel toeslag krijgt moet je aan het eind van het jaar het verschil terugbetalen. als je te weinig krijgt, dan krijg je het verschil alsnog uitgekeerd. [/B]
Dus het maakt eigenlijk geen flikker uit wat je invult...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 26-09-2005, 21:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
justhanna schreef op 26-09-2005 @ 20:47 :
Dus het maakt eigenlijk geen flikker uit wat je invult...
natuurlijk wel, want als je veel teveel invult krijg je te weinig en je moet je zorgpremie toch echt wel vanaf januari betalen, ongeacht je toeslag. andersom, als je te weinig invult, dan krijg je veel teveel en dat moet je terugbetalen.

overigens denk ik dat, als je een ton per jaar verdient of zo, en je vult dan bijstandsniveau in, je toch wel problemen kunt krijgen. (tenminste, dat hoop ik toch echt.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 26-09-2005, 21:27
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-09-2005 @ 21:02 :
natuurlijk wel, want als je veel teveel invult krijg je te weinig en je moet je zorgpremie toch echt wel vanaf januari betalen, ongeacht je toeslag. andersom, als je te weinig invult, dan krijg je veel teveel en dat moet je terugbetalen.
Ja oke, maar als je als student zijnde nu 1000 invult of 2000, dat maakt weinig uit...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-09-2005, 11:12
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
justhanna schreef op 26-09-2005 @ 21:27 :
Ja oke, maar als je als student zijnde nu 1000 invult of 2000, dat maakt weinig uit...
dat maakt inderdaad geen hol uit, want die bedragen zijn allebei dusdanig laag dat je toch wel de volledige toeslag krijgt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 28-09-2005, 09:42
Verwijderd
Dit heb ik even snel uitgerekend, durf niet te zeggen of het exact klopt.

Je gaat een vast bedrag van 1100,- per jaar betalen (schatting)

Als je minder dan 20.000,- p/j verdient krijg je 400,- terug.
Nu betaal je iets van 550 p/j bij je ziekenfonds, je gaat er dan dus 150,- per jaar op achteruit.

Als je meer dan 20.000 per jaar verdient krijg je max 250,- (bij 25k,- is het 0,-) terug, MAAR deze mensen zijn momentel partculier verzekerd voor 1400,- of meer, deze gaan er dus 300,- op voorruit
Oud 28-09-2005, 09:45
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
********** schreef op 28-09-2005 @ 09:42 :

Als je meer dan 20.000 per jaar verdient krijg je max 250,- (bij 25k,- is het 0,-) terug, MAAR deze mensen zijn momentel partculier verzekerd voor 1400,- of meer, deze gaan er dus 300,- op voorruit
alleen als je ervan uitgaat dat je enkel de basisverzekering neemt klopt je verhaal; echter, de meeste particulier verzekerden zullen nu wat aanvullende verzekeringen hebben, en ook aanvullende verzekeringen afsluiten na 1 januari.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 28-09-2005, 09:45
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
********** schreef op 28-09-2005 @ 09:42 :
Dit heb ik even snel uitgerekend, durf niet te zeggen of het exact klopt.

Je gaat een vast bedrag van 1100,- per jaar betalen (schatting)

Als je minder dan 20.000,- p/j verdient krijg je 400,- terug.
Nu betaal je iets van 550 p/j bij je ziekenfonds, je gaat er dan dus 150,- per jaar op achteruit.

Als je meer dan 20.000 per jaar verdient krijg je max 250,- (bij 25k,- is het 0,-) terug, MAAR deze mensen zijn momentel partculier verzekerd voor 1400,- of meer, deze gaan er dus 300,- op voorruit
Belachelijk!!

En hoe zit het dan met aanvullend verzekeren? Want ik ben nu maximaal bijverzekerd (ziekenfonds)... Hoe is die basisverzekering? Is dat net zoveel als nu de basis zeg maar? Dus moet ik dan nog 50 euro per maand gaan bijbetalen om net zo aanvullend verzekerd te zijn als nu?
Oud 28-09-2005, 09:46
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-09-2005 @ 09:45 :
Belachelijk!!

En hoe zit het dan met aanvullend verzekeren? Want ik ben nu maximaal bijverzekerd (ziekenfonds)... Hoe is die basisverzekering? Is dat net zoveel als nu de basis zeg maar? Dus moet ik dan nog 50 euro per maand gaan bijbetalen om net zo aanvullend verzekerd te zijn als nu?
Volgens mij is de basis minder {dat ik ergens gehoord had}
Oud 28-09-2005, 09:55
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-09-2005 @ 09:45 :
alleen als je ervan uitgaat dat je enkel de basisverzekering neemt klopt je verhaal; echter, de meeste particulier verzekerden zullen nu wat aanvullende verzekeringen hebben, en ook aanvullende verzekeringen afsluiten na 1 januari.
Ja, klopt.
1100,- is puur en alleen basis, de meeste zullen minimaal tandarts erbij nemen (wat ook erg verstandig is).

Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-09-2005 @ 09:45 :
Belachelijk!!

En hoe zit het dan met aanvullend verzekeren? Want ik ben nu maximaal bijverzekerd (ziekenfonds)... Hoe is die basisverzekering? Is dat net zoveel als nu de basis zeg maar? Dus moet ik dan nog 50 euro per maand gaan bijbetalen om net zo aanvullend verzekerd te zijn als nu?
Maximaal bijverzekeren ga je met het nieuwe sletsel niet willen, dat is duur.
Maar een aantal zaken zoals tandarts zijn belangrijk.
Oud 28-09-2005, 10:04
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dus eigenlijk ga ik er geen 150 euro op achteruit, maar eerder 700 euro (oid). Of ik moet me dus minder laten verzekeren, maar dan ga ik er alsnog op achteruit. Echt belachelijk.

Is er niet ergens een lijst wat er nou precies in die basis zit? Want die ben ik nog nergens tegengekomen.
Oud 28-09-2005, 10:14
shanker
shanker is offline
nou ik weet in ieder geval dat ik een heel groot probleem ga krijgen... Ik krijg dan zo'n 400 euro zorgtoeslag, maar alsnog moet ik dan 700 euro zelf betalen, en dat is 2x een maandloon! Plus nog de gewone verzekeringskosten ed... Drama dus.
__________________
Bloem!!!!!! Wardt I luv joeeee
Oud 28-09-2005, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-09-2005 @ 10:04 :
Dus eigenlijk ga ik er geen 150 euro op achteruit, maar eerder 700 euro (oid). Of ik moet me dus minder laten verzekeren, maar dan ga ik er alsnog op achteruit. Echt belachelijk.

Is er niet ergens een lijst wat er nou precies in die basis zit? Want die ben ik nog nergens tegengekomen.
De kans zit er inderdaad dik in dat je veel meer moet bijbetalen.
Er is geen exacte lijt omdat ze niet eens weten hoe hoog het bedrag exact gaat worden, de kans is zelfs aanwezig dat ze toch van het plan afzien.

Studenten kunnen trouwens compensatie verwaxhten in de vorm van hogere StuFi, maar dit zal zeker niet opwegen tegen de kosten.

En laten we eerlijk zijn, ik ben voor het plan omdat het voor mij waarschijnlijk wel beter wordt
Oud 28-09-2005, 10:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik ben ook 1 van de weinigen die er daadwerkelijk op vooruit gaan, maar tis de bedoeling om (weer, ja ja) te gaan studeren, en ik ben benieuwd hoe ik t dan vindt...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 28-09-2005, 10:22
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
********** schreef op 28-09-2005 @ 10:17 :
De kans zit er inderdaad dik in dat je veel meer moet bijbetalen.
Er is geen exacte lijt omdat ze niet eens weten hoe hoog het bedrag exact gaat worden, de kans is zelfs aanwezig dat ze toch van het plan afzien.

Studenten kunnen trouwens compensatie verwaxhten in de vorm van hogere StuFi, maar dit zal zeker niet opwegen tegen de kosten.

En laten we eerlijk zijn, ik ben voor het plan omdat het voor mij waarschijnlijk wel beter wordt
Ja 150 euro per jaar toch? Zoveel hoger wordt je studiefinanciering dan niet. Argh, ik kan me hier echt over opwinden. Terwijl mijn vader mijn verzekering nog betaald, maar ik vind het ook gewoon zwaar lullig voor hem. En over zo'n 3 jaar zal ik het zelf moeten betalen.

Maar waar slaat het op. Waarom gaan de particulieren erop vooruit?! Ik hoorde laatst ook dat de koopkracht van de "rijkere" nederlanders de laatste tijd omhoog is gegaan en die van de "armere" juist omlaag. Tssss.
Oud 28-09-2005, 10:40
Verwijderd
Persoonlijk vind ik dat de rijken niet meer of minder belasting moeten betzalen dan de armen, ze werken er immers hard voor.
Iedereen kan zelfs de kans grijpen om rijk te worden.

(Maar dit gaat offtopic )
Oud 28-09-2005, 10:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
********** schreef op 28-09-2005 @ 10:40 :

Iedereen kan zelfs de kans grijpen om rijk te worden.

(Maar dit gaat offtopic )
Wat een onzin. Lekker simpel om dit te zeggen als iemand die t zelf ruim heeft. Je werkt er wel hard voor, zeker wel. Maar het is oneerlijk dat de "armere" meer moeten gaan betalen. En dat dus deze nieuwe regeling er uiteindelijk alleen maar voor zorgt dat de "rijkere" het beter krijgen terwijl het toch juist de bedoeling is dat de "armere" het beter gaan krijgen? Nou, zo niet nee.

Als ik het zelf zou moeten betalen zou ik een bijbaantje hebben alleen om mijn ziekenkostenverzekering te kunnen betalen.
Oud 28-09-2005, 11:28
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-09-2005 @ 10:49 :
Als ik het zelf zou moeten betalen zou ik een bijbaantje hebben alleen om mijn ziekenkostenverzekering te kunnen betalen.
Zoals mijn situatie vorig jaar/dit jaar ja. 55 euro verdienen per maand, kosten verzekering: 48 euro p.m. En dat wordt nu dus nog erger..
__________________
Keep on rockin'
Oud 28-09-2005, 12:21
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Konijn schreef op 28-09-2005 @ 11:28 :
Zoals mijn situatie vorig jaar/dit jaar ja. 55 euro verdienen per maand, kosten verzekering: 48 euro p.m. En dat wordt nu dus nog erger..
oei

Krijg je nou je zorgtoeslag in 1x gestort of in delen per maand?
als het in 1x is, dan weet ik zeker dat bij sommige mensen dat geld in 1x (of bijna in 1x) op gaat
Oud 28-09-2005, 12:27
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Rachel schreef op 28-09-2005 @ 12:21 :
oei

Krijg je nou je zorgtoeslag in 1x gestort of in delen per maand?
als het in 1x is, dan weet ik zeker dat bij sommige mensen dat geld in 1x (of bijna in 1x) op gaat
per maand lijkt me, anders komt t nie goed he.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 28-09-2005, 12:29
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 28-09-2005 @ 12:27 :
per maand lijkt me, anders komt t nie goed he.
Bij sommige niet vrees ik

Maarré onze belastingman kwam van de week langs en die zei dat de grens bij de 30.000 lag, maar dat ze bij het versturen van de brieven 25.000 aan hebben gehouden.
{Mijn moeder zat nl. net boven de 25.000 en die kreeg geen brief, maar zij heeft er wel recht op zei hij}
Oud 28-09-2005, 12:45
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Zorgtoeslag krijg je elke maand gestort, vóór het bedrag van de verzekering betaald moet worden.

Nog een tip trouwens omdat dit topic nu ook over de verzekring in het algemeen gaat:

Op www.trosradar.nl kun je een lijstje invullen met wat jij belangrijk vindt of nodig hebt in een verzekering (bv, wel fysiotherapie, geen tandarts voor kinderen onder de 18, wel/geen kraamhulp etc). Zij sturen je dan een mail als je het nieuwe aanbod van je huidige verzekeraar krijgt en adviseren dan of dit bij je past en welke verzekering je anders beter af kunt sluiten, omdat die meer overeen komt met je wensen.

Als dit te veel reclame is dan haal maar weer weg..
__________________
Keep on rockin'
Oud 28-09-2005, 12:52
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Oo dat is wel een goede tip!
Eventjes kijken
Oud 28-09-2005, 15:48
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Konijn schreef op 28-09-2005 @ 12:45 :
Zorgtoeslag krijg je elke maand gestort, vóór het bedrag van de verzekering betaald moet worden.

Nog een tip trouwens omdat dit topic nu ook over de verzekring in het algemeen gaat:

Op www.trosradar.nl kun je een lijstje invullen met wat jij belangrijk vindt of nodig hebt in een verzekering (bv, wel fysiotherapie, geen tandarts voor kinderen onder de 18, wel/geen kraamhulp etc). Zij sturen je dan een mail als je het nieuwe aanbod van je huidige verzekeraar krijgt en adviseren dan of dit bij je past en welke verzekering je anders beter af kunt sluiten, omdat die meer overeen komt met je wensen.

Als dit te veel reclame is dan haal maar weer weg..
ik vind radar geen geloofwaardig programma, dus ik vrees t ergste als mensen dit wel serieus nemen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 28-09-2005, 16:12
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Het programmaatje zelf is niet van Radar:
De Second Opinion Basisverzekering is ontwikkeld door Independer.nl

Bovendien, het is maar een advies, en dat kun je altijd naast je neerleggen. Ik vind het gewoon makkelijk om ook op zo'n manier een goed overzicht voor mezelf te krijgen wat ik wil.
__________________
Keep on rockin'
Oud 28-09-2005, 17:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan het zijn dat ik nog altijd niet zo'n formulier heb omdat ik vandaag ook pas mijn bewijs van inschrijving van het GBA heb gekregen?

Ik ga het steeds verdachter vinden dat ik nog niets gehad heb
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 28-09-2005, 17:33
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik heb vandaag pas mijn papieren gehad. Vorige week de belastingdienst gebeld, daar zeiden ze dat je vanaf 3 oktober een aanvraagformulier kunt aanvragen. Dus als je 3 oktober nog steeds niets gehad hebt, even de belastingdienst bellen, dan sturen ze het op.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 28-09-2005, 17:39
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Konijn schreef op 28-09-2005 @ 16:12 :
Het programmaatje zelf is niet van Radar:
De Second Opinion Basisverzekering is ontwikkeld door Independer.nl

Bovendien, het is maar een advies, en dat kun je altijd naast je neerleggen. Ik vind het gewoon makkelijk om ook op zo'n manier een goed overzicht voor mezelf te krijgen wat ik wil.
Heb jij het zelf ingevult? Ook je adresgegevens? Het lijkt me wel handig nl, maar ik ben een beetje huiverig om 'zomaar' mijn adres te geven, en dat is wel een verplicht gedeelte.
Oud 28-09-2005, 17:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-09-2005 @ 17:39 :
Heb jij het zelf ingevult? Ook je adresgegevens? Het lijkt me wel handig nl, maar ik ben een beetje huiverig om 'zomaar' mijn adres te geven, en dat is wel een verplicht gedeelte.
Anders vul je gewoon een bullshit adres in?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-09-2005, 09:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-09-2005 @ 17:39 :
Heb jij het zelf ingevult? Ook je adresgegevens? Het lijkt me wel handig nl, maar ik ben een beetje huiverig om 'zomaar' mijn adres te geven, en dat is wel een verplicht gedeelte.
Lekker belangrijk. Wat zouden ze met je adres kunnen doen?
Oud 29-09-2005, 13:23
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 29-09-2005 @ 09:20 :
Lekker belangrijk. Wat zouden ze met je adres kunnen doen?
Weet ik veel Waarom zouden ze het moeten hebben als ze er toch niks mee doen?

@Daantje, dat doe ik maar idd
Oud 29-09-2005, 17:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-09-2005 @ 17:39 :
Heb jij het zelf ingevult? Ook je adresgegevens? Het lijkt me wel handig nl, maar ik ben een beetje huiverig om 'zomaar' mijn adres te geven, en dat is wel een verplicht gedeelte.
Ik heb het al zo'n week terug ingevuld en heb nog niks van reclame of wat dan ook in m'n post/mailbox ontvangen. alleen een bevestigingsmailtje dat ik zodra ze bekend zijn (in december geloof ik) ik de aanbiedingen van de diverse verzekeraars ontvang.

Maar dan nog: ze kunnen toch niks met je adres? Hoogstens een reclamefoldertje sturen dat je, naar eigen keuze, gewoon weg kan gooien.

Citaat:
Chloe Siere schreef:
Ja 150 euro per jaar toch? Zoveel hoger wordt je studiefinanciering dan niet.
Das wel het dubbele van wat je normaal krijgt, dus dat is bijzonder welkom bij mij. Mede omdat ik ook gewoon uitgebreid verzekerd moet zijn en de basis voor mij dus niet genoeg zal zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-09-2005, 17:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-09-2005 @ 17:21 :

Das wel het dubbele van wat je normaal krijgt, dus dat is bijzonder welkom bij mij. Mede omdat ik ook gewoon uitgebreid verzekerd moet zijn en de basis voor mij dus niet genoeg zal zijn.
Haha, 150 euro per jaar, dus 12,50 per maand extra Dat is niet het dubbele volgens mij?
Oud 29-09-2005, 18:35
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 29-09-2005 @ 17:25 :
Haha, 150 euro per jaar, dus 12,50 per maand extra Dat is niet het dubbele volgens mij?
Volgens mij dacht zij 150 euro per maand erbij
Oud 29-09-2005, 18:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 29-09-2005 @ 18:35 :
Volgens mij dacht zij 150 euro per maand erbij
dat dacht ik inderdaad
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-09-2005, 18:44
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-09-2005 @ 18:39 :
dat dacht ik inderdaad
Er zijn er wel meer die daar over heen lezen denk ik
Maja kan gebeuren
Oud 29-09-2005, 18:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Rachel schreef op 29-09-2005 @ 18:44 :
Er zijn er wel meer die daar over heen lezen denk ik
Maja kan gebeuren
juh
valt wel tegen dan nu, 12,50 per maand extra is idd niet zo heel veel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-09-2005, 19:19
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Balance schreef op 29-09-2005 @ 17:21 :



Das wel het dubbele van wat je normaal krijgt, dus dat is bijzonder welkom bij mij. Mede omdat ik ook gewoon uitgebreid verzekerd moet zijn en de basis voor mij dus niet genoeg zal zijn.
je hebt nog geen idee hoe duur de uitgebreide verzekering zal worden, misschien valt dat wel mee.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 29-09-2005, 23:19
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 29-09-2005 @ 19:19 :
je hebt nog geen idee hoe duur de uitgebreide verzekering zal worden, misschien valt dat wel mee.
Dat hoop ik, maar ik denk dat het vies tegen valt
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.