Oud 25-11-2005, 08:51
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Stel, twee mensen willen gaan samenwonen, de 1 rookt, de ander niet.
Degene die rookt zegt: als we samenwonen, ga ik gewoon binnen roken, met als rede: jij wist dat ik rookte en bent toch een relatie met mij begonnen en dit wordt mijn eigen huis en ik heb het recht om binnen te roken, als ik op het balkon moet roken, ga ik niet met jou samenwonen. De ander zegt: ik ga niet met jou samenwonen als je binnen rookt, omdat ik het recht heb om niet de hele dag in die stank en ongezonde lucht te zitten, je rookt maar op het balkon.

Ik zou graag jullie mening willen hebben over deze kwestie, wie vindt je dat gelijk heeft en waarom en weet je misschien een oplossing?

Dit heeft inderdaad misschien over een paar jaar betrekking op mij, dat duurt nog wel een tijd maar ik ben gewoon echt benieuwd wat anderen hiervan denken. En dit zal ook wel bij meerdere mensen spelen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2005, 09:04
Releric
Avatar van Releric
Releric is offline
Compromissen sluiten! De een vindt het bijvoorbeeld niet erg dat er alleen 's avonds een sigaret gerookt wordt binnen, maar de rest van de tijd toch buiten moet gaan roken. Hier moet geen ruzie over komen, ik hoop dat jullie elkaar belangrijker vinden dan het roken.
__________________
I reject the reality and substitute my own!!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 09:08
Verwijderd
Ik vind dat echt onredelijk van degene die rookt. Natuurlijk is het rot als je buiten moet roken, maar op zo'n manier reageren..
Maar als je samen gaat wonen, dan spreek je toch regels met elkaar af, lijkt mij. je wist dat de ander rookte, maar dat neemt toch niet weg dat je daar netjes afspraken over kan maken.
-als de ene heel erge troep maakt en de ander van opruimen houdt, dan maak je daar toch ook gewoon afspraken over?!-

Door het roken laat je toch niet het samenwonen verpesten?!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 09:17
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Releric schreef op 25-11-2005 @ 10:04 :
Compromissen sluiten! De een vindt het bijvoorbeeld niet erg dat er alleen 's avonds een sigaret gerookt wordt binnen, maar de rest van de tijd toch buiten moet gaan roken. Hier moet geen ruzie over komen, ik hoop dat jullie elkaar belangrijker vinden dan het roken.
Maar ik vindt dan dat, ook als er savonds gerookt wordt, kleren, haren, meubels e.d. gaan stinken. Maarja het is inderdaad een mogelijk compromis.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 09:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Compromis sluiten!

Op deze manier vind ik het heel erg onredelijk van de persoon die rookt. Bij samenwonen denk ik ook aan samen leven, het is meer dan alleen een 'ruimte' delen, imo dien je elkaars dingen te accepteren. Nergens wordt gesproken over waarderen. Accepteer jij dat hij rookt, dan accepteert hij maar dat hij niet kan doen en laten wat hij zelf wil (in dit geval dus binnen roken). En als jullie beide hier moeilijk over doen en het tot discussies leidt zit er niets anders op dan een compromis sluiten. Bijv. dat het op bepaalde kamers wel mag en de overige 'rookvrij' blijven, of dat er alleen s'avonds eventueel binnenshuis gerookt mag worden.

Geven en nemen denk ik zo, zolang je het samenwonen maar niet laat verpesten door een pakje peuken meer of minder.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 09:53
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Mijn vader rookte ook dat mijn moeder hem leerde kennen. Eerst hadden ze afgesproken dat ze niet gingen zoenen als hij net gerookt had. Later merkte me vader dat mijn moeder het vervelend vond als hij rookte in haar buurt. Dus rookte hij niet meer waar zij bij was. Toen gingen ze twee weken op vakantie en had mijn vader zonder moeite twee weken niet gerookt en is hij er gewoon mee gestopt.

Dus, mijn moeder accepteerde het, maar mijn vader is gewoon uit zich zelf zonder gezeur van mijn moeder gestopt. Dat had hij voor haar over. En ze zijn nu nog steeds bij elkaar al iets van 40 jaar.

Maar goed, als hij het niet wil stoppen zou ik als argument aanvoeren dat hij zijn eigen pasgekochte meubels en behang aan het vernielen is.

En anders een regeling ofzo, dat ie niet in de slaapkamer en keuken rookt of iets dergelijks.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 09:57
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou niet willen samenwonen met iemand die eist binnen te roken. Waar ik woon, word er niet gerookt, zo simpel is het

Oplossing: laat hem roken in de keuken onder de dampkamp, als hij dan toch perse zijn zin wilt doordrijven. Jezus, voor een stomme sigaret
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:08
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als je verliefd bent, heb je het er zowel voor over om voor die ander te stoppen als accepteren dat die ander liever binnen rookt. Als mij toekomstige vriendin een roker is, zou ik er ook geen probleem van maken.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:35
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ik wil sowieso niemand die rookt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:53
juno
Avatar van juno
juno is offline
Wij hadden als regel dat hij niet in de slaapkamer rookte.

Later werd het strenger, toen rookte hij alleen nog in zijn eigen studeerkamer, omdat ik er echt last van had en steeds lag te hoesten 's nachts, waar hij op zijn beurt weer niet van kon slapen.

Nog later is hij gestopt, en nu kan hij zich niet voorstellen dat ik het al die tijd heb uitgehouden in die stank.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:21
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
juno schreef op 25-11-2005 @ 11:53 :
Wij hadden als regel dat hij niet in de slaapkamer rookte.

Later werd het strenger, toen rookte hij alleen nog in zijn eigen studeerkamer, omdat ik er echt last van had en steeds lag te hoesten 's nachts, waar hij op zijn beurt weer niet van kon slapen.

Nog later is hij gestopt, en nu kan hij zich niet voorstellen dat ik het al die tijd heb uitgehouden in die stank.
Ja die stank, dat vind ik nog het ergste! Als ik bij mijn vriend ben geweest dan vind ik mezelf ontzettend stinken en dat heeft voor mij een zeer negatieve uitwerking op mijn humeur. Sowieso kan ik erg naar worden van vreemd/vieze geurtjes. Ik ben bang dat ik later ontzettend ongelukkig wordt als ik iedere dag in die stank zit.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:33
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik vind dat je vriend echt wel moet respecteren dat jij niet wilt dat ie zou roken in huis. Tenzij hij een eigen kamertje in huis kan krijgen zoals Juno's vriend, dan laat hij dat maar bruin worden van de nicotine. Maar jouw kleren gaan er van stinken, jij hebt er last van en jouw gezondheid lijdt er mee onder. Ik vind het egoistisch van hem dat hij je daarmee zou opzadelen.

Dat iedereen eens gewoon stopt met roken
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:41
Verwijderd
Misschien een speciaal rookhok voor hem, een plaats waar jij minder vaak komt en hij juist wel vaak (met spelcomputer ofzo ).

Mja, ik zou er wel een relletje om schoppen, geloof ik, want in een rookhuis wonen is niet fijn.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:47
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Dat iedereen gewoon eens stopt met zeiken over roken.
http://www.houseofdiabolique.com/arc...ing012603.html
Daarnaast maakt nicotine geen muren bruin

Ik kan me levendig voorstellen dat je als niet roken liever in een rook(-geur)vrije woning woont, en dialoog is de enige manier om dit te bereiken als je daar niet alleen over gaat.

Maar principieel stelling nemen / rellen schoppen gooit meer deuren der dialoog dicht dan dat t open wrikt.

Wees blij dat ie ipv onrust tevreden tabak stookt
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:52
Nephtys
Avatar van Nephtys
Nephtys is offline
Ik zou het niet pikken dat ik buiten zou moeten roken, vooral niet in de winter. Wel zou ik openstaan voor een compromis, bijvoorbeeld in de keuken met het raam open op bepaalde tijden. Slaapkamer sowieso niet, dat vind ik vies.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:23
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Mooie discussie dit Ik heb al verschillende goede dingen gehoord, zoals het geven en nemen principe en het compromissen sluiten.
Het is inderdaad wel zo dat er bij ons nu 'geen discussie over mogelijk is' omdat we beide vinden dat we gelijk hebben, misschien moeten we ons allebei maar een beetje aanpassen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:45
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik denk dat je best af kan spreken dat hij alleen buiten rookt, of dat hij inderdaad maar op één kamer rookt. Zelf vind ik het echt enorm stinken als mensen roken in huis, in het hele huis hangt dan zo'n lucht.

Alstie het buiten te koud vindt, kun je misschien een tuinhuisje maken waarin hij kan roken .

(maar ja, er valt volgens mij weinig compromis te sluiten. Want hij veroorzaakt het probleem, niet jij, dus zal hij het ook alleen kunnen oplossen)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 12:50
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 25-11-2005 @ 13:45 :
(maar ja, er valt volgens mij weinig compromis te sluiten. Want hij veroorzaakt het probleem, niet jij, dus zal hij het ook alleen kunnen oplossen)
Hij zal wel vinden dat zij het probleem is. Mijn beste vriendin is ook zo: zij voelt zich gediscrimineerd omdat ik niet in de rokers-zone wil eten, omdat zij altijd buiten moet roken. Zo irritant vind ik dat, en ik laat het allemaal maar gebeuren
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2005, 12:52
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 25-11-2005 @ 13:50 :
Hij zal wel vinden dat zij het probleem is. Mijn beste vriendin is ook zo: zij voelt zich gediscrimineerd omdat ik niet in de rokers-zone wil eten, omdat zij altijd buiten moet roken. Zo irritant vind ik dat, en ik laat het allemaal maar gebeuren
Ik denk dat veel rokers niet beseffen hoeveel last zij veroorzaken voor niet-rokers, want zij hebben zelf niet door hoe erg het stinkt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:17
Verwijderd
Ja, dan word je maar lekker geen vrienden met iemand die rookt, als je het zo'n probleem vindt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:24
Verwijderd
Ik zou dus mooi niet stoppen met roken omdat mijn vriend(in) dat toevallig wil. Roken in één bepaalde kamer, 's zomers meer buiten roken dan binnen, niet roken in de slaapkamer - ok, ok. Maar hey, als ik samenwoon dan is het ook mijn huis. Poldermodel dus, en dan allebei niet zeiken.

Overigens zou ik wél (grotendeels) stoppen met roken als degene waar ik mee samenwoon astma oid heeft. Maar dat ligt anders.

En dan nog iets, al het gezwam over dat 't allemaal de schuld van de rokers is - mán, het probleem wordt gecreëerd door twee mensen, hoor. Iemand die iets doet en iemand die iets niet acceptabel vindt. Ik ken genoeg niet-rokers die er een 'leven en laten leven'-policy op nahouden. En terecht.

Ik ga toch ook niet iedereen dwingen om te gaan roken, puur zodat ik geen last heb van rookvrije treinen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:35
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ehm, iemand die overlast VEROORZAAKT is de partij die het zich aan zou moeten trekken, niet degeen die de overlast ONDERVINDT.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 13:41
Verwijderd
Ik ondervind last aan bovenstaande post. Zou je hem alsjeblieft willen verwijderen?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 14:40
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Denk toch maar eens hard na of jullie wel willen samenwonen, als er over zo'n belangrijk onderwerp al geen discussie mogelijk is.

Als je gaat samenwonen is het gedaan met altijd gewoon maar doen met hetgeen je zelf het leukst vindt, ook al gebeurt het in je eigen huis. Dat is niet om elkaar te kwellen, maar om het leven van elkaar en het samenwonen zo gemakkelijk en aangenaam mogelijk te maken. Irritaties moet je gewoon proberen te voorkomen, roker of niet.

Daarom: twee minuten genieten van een sigaret weegt niet op tegen een half uur in de stank/een onaangename geur zitten. En twee minuten in de vrieskou/regen/sneeuw staan is dan weer vreselijker dan een half uur in de stank zitten.

Onze oplossing: in de zomer buiten roken, bij slecht weer en hartje winter (overdag) uit het raam roken, of eventueel (na het avondeten) in de keuken onder de dampkap. Balkon of garage zijn goede alternatieven.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 16:16
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik snap beide partijen goed. Maar de roker schaadt ook de gezondheid van degene waarmee hij gaat samenwonen, en om die reden vind ik het onacceptabel dat de roker zich zo egoistisch opstelt. Dan zou ik er ook niet mee willen samenwonen.

Je kan een compromis sluiten, in bepaalde kamers wel, bepaalde kamers niet. IN zomer vaker buiten, en niet vlabij was ofzo.

IK zelf ben/was een roker toen ik ging samenwonen met mijn vriend. Veel ruimte hadden we niet, en als je binnen ging roken dan stonk echt alles er naar. Ik ging binnen niet meer roken, alleen als het raam wagen wijd openstond, ging ik daar zitten. Nu rook ik sowieso binnen niet meer. Ik vind het zoveel frisser nu in huis. Niks stinkt er meer naar, de was niet meer, geen vieze asbakken etc. Heerlijk, en ik merk nu ook dat als er vrienden komen, hoe erg dat dan weer gaat stinken!
Daarbij komt dat ik nu ook nauwelijk nog rook, heb bijna helemaal geen behoefte meer om te roken. Dus samenwonen met een niet-roker is ook nog gezonder!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-11-2005, 17:02
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon een kamer instellen waar wel gerookt mag worden, maar niet overal in het huis. Ik vind het een beetje knullig om over zoiets ruzie te gaan maken.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Hij heeft wel gelijk vind ik als hij zegt dat je wist dat hij rookt. Overgens zou ik liever niet meeroken en een stinkend huis willen hebben dus jij hebt zeker ook een punt...

Ik ken een stel die als compromis hebben dat hij alleen in het weekend binnen mag roken, door de weeks buiten .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:47
Estar
Estar is offline
Ik ben het met de gene die niet rookt eens, waarom moet een ander last hebben omdat hij of zij zonodig moet roken? Ik vind het zelf egoistisch om er geen rekening mee te houden als de ander er last van heeft.

Mijn vriend rookt ook, en ik word er gewoon misselijk van, dus hij houdt daar rekening mee, en gaat buiten staan als ie moet roken( we wonen niet samen dat terzijde) en hij vind het niet erg omdat hij erg graag buiten is. Ik heb al gezegt dat als we gaan samenwonen en we hebben de luxe voor een extra kamer dat ie het daar maar doet, of in de keuken, maar niet in de slaapkamer want dat is smerig, en als ik in de woonkamer zit niet bij mij in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik rook zelf en mijn vriendin niet, ik zou het fatsoen wel hebben om even op het balkon te gaan staan... zonder het er met mijn vriendin over te hebben
Ik zou gewoon even snel voor een afdekking zorgen zodat ik in de regen ook gewoon kan roken
Ik vind dus dat de roker gewoon het fatsoen op moet brengen om buiten te gaan staan. Daarbij gaan je muren/plafont ook verkleuren als je binnen rookt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:22
mara18
mara18 is offline
Dat jij wist dat hij rookte vind ik echt een dwaas argument. Toen jij met hem een relatie begon dacht je toch nog niet aan samenwonen, komop. En dan nog, je vindt het niet erg dat hij rookt, dus waarom zou je geen relatie begonnen zijn met hem.
Hij heeft zich aan te passen, niet jij.
En een compromis bij slecht weer ed zal denk ik de beste oplossing zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:22
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
comprmis, kijk als jij het slapen in de trook ook zwaar klote vindt. dan spreek je af dat hij alleen beneden rookt. bij ons thuis wordt er ook alleen in de huiskamer gerookt.

maar als jij stellig blijft roepen niet roken in huis basta, dan ben je net zo koppig als hem.
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:25
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 25-11-2005 @ 13:45 :
Ik denk dat je best af kan spreken dat hij alleen buiten rookt, of dat hij inderdaad maar op één kamer rookt. Zelf vind ik het echt enorm stinken als mensen roken in huis, in het hele huis hangt dan zo'n lucht.

Alstie het buiten te koud vindt, kun je misschien een tuinhuisje maken waarin hij kan roken .

(maar ja, er valt volgens mij weinig compromis te sluiten. Want hij veroorzaakt het probleem, niet jij, dus zal hij het ook alleen kunnen oplossen)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:43
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
gatverdamme.

ik zou zeggen bouw een rookschuurtje in de tuin ofzo.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 18:44
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
juno schreef op 25-11-2005 @ 14:35 :
Ehm, iemand die overlast VEROORZAAKT is de partij die het zich aan zou moeten trekken, niet degeen die de overlast ONDERVINDT.
ja, ze veroorzaken toch allebei overlast betreffende dit punt. en ze ondervinden er allebei overlast van.
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 19:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend rookt en ik niet. Ik heb altijd gezegd dat als wij gaan samenwonen, hij maar op het balkon oid gaat staan. En als het slecht weer is misschien een keer onder de afzuigkap. No way dat er in mijn huis gerookt wordt. Vieze stinkzooi. En gelukkig accepteert hij dat. Hij snapt wel dat het dan gaat stinken in huis en dat ik er last van heb.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 19:58
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Die twee mensen moeten niet gaan samenwonen totdat er duidelijke afspraken worden gemaakt.
(Ook al duurt het nog een paar jaar voordat het er echt van komt. Je kunt beter nu zeggen waar het opstaat dan later.)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-11-2005, 23:30
Verwijderd
Grappig dat sommige mensen zeggen dat een roker zich niet zo mag opstellen omdat ze weigeren in een rookhuis te leven. Dan komt de koppigheid van beide kanten lijkt me...

compromis is inderdaad dan een mooie optie. En jeetje, als je over zoiets als roken al moeilijk gaat doen, dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren bij de grotere meningsverschillen.

Overigens, ik rook, mijn man niet, ik rook gewoon in huis, niet in de slaapkamer en dat vind hij helemaal niet erg. En dat scheelt weer voor mij, moet er niet aan denken om met die k*tweer op het balkon te moeten staan
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 07:24
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 26-11-2005 @ 00:30 :
**
Ja het is duidelijk dat jij de gene bent die rookt
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 07:44
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
lady-kebiss schreef op 26-11-2005 @ 00:30 :


compromis is inderdaad dan een mooie optie. En jeetje, als je over zoiets als roken al moeilijk gaat doen, dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren bij de grotere meningsverschillen.

Dit is eigenlijk het enige meningsverschil dat we hebben maar bedankt voor jullie reacties, ik heb er wel iets aan gehad!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 09:13
Verwijderd
en hahahahahaha dit topic is weer een rokers-bashing topic aan het worden.


maar ach,als mijn vriendin en ik gaan samenwonen, denk ik dat ik ook wel zal stoppen met roken. Als ik bij haar ben doe ik het al niet, en als zij bij mij is, doe ik het ook niet.

Maar dat doe ik omdat ik haar respecteer, en niet omdat het van haar niet zou mogen. Ze stelt daarin geen eisen. En zo hoort het.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 26-11-2005 @ 10:13 :

Maar dat doe ik omdat ik haar respecteer, en niet omdat het van haar niet zou mogen. Ze stelt daarin geen eisen. En zo hoort het.
Als het van haar niet zou hoeven, zie ik niet in hoe je haar op dit punt respecteert. Dan kun je toch net zo goed wel roken? Ze vindt het blijkbaar toch niet erg?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou niet met iemand willen samenwonen die binnen (uberhaupt) rookt. Het is enorm smerig en ik zou mijn nieuwe huisje daarom niet willen bevuilen.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-11-2005 @ 11:14 :
Als het van haar niet zou hoeven, zie ik niet in hoe je haar op dit punt respecteert. Dan kun je toch net zo goed wel roken? Ze vindt het blijkbaar toch niet erg?
ehm ja, goed punt. Hoe ga ik dat uitleggen


Ze vindt het niet erg, maar lekker vindt ze het ook niet. Dus hou ik daar rekening mee, zonder dat ze erom vraagt.

Zoiets??
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 10:44
Verwijderd
Mocht je er dan echt niet uitkomen , zeggen dat hij bijv. alleen in de keuken mag roken (als dat een gesloten ruimte is)

Met afzuifkap aan , en raam open .
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 11:58
Pim89
Pim89 is offline
Of..hij..stopt..gewoon voor z'n lieffe vriendinnetje?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 12:18
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Bij mooi weer buiten roken. Bij slecht weer in de keuken onder afzuigkap.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:55
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Ik val niet op vrouwen die roken dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 17:43
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-11-2005 @ 08:24 :
Ja het is duidelijk dat jij de gene bent die rookt
Het is ook duidelijk dat jij degene bent die niet rookt (in je reactie erboven)
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-11-2005 @ 08:24 :
Ja het is duidelijk dat jij de gene bent die rookt
Citaat:
Overigens, ik rook
Sterk opgemerkt weer...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 18:53
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Gewoon binnen niet roken en daarmee klaar. Zo zou ik me opstellen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe ver zou jij gaan
Verwijderd
21 23-01-2010 22:07
De Kantine Wat is er allemaal saai in jouw huis en wat vind je daarvan? #728
Verwijderd
501 24-10-2009 16:53
Liefde & Relatie Stiefbroertje rookt wiet binnenshuis
Timmert
52 05-10-2005 20:07
Levensbeschouwing & Filosofie bekeerd naar de islam
merels
199 04-10-2005 21:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlaams Blok grote winnaar!
Apomes
166 23-06-2004 18:34
Liefde & Relatie na hoelang zouden jullie ... (vragenlijstje)
Verwijderd
67 14-05-2004 18:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56.