Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2012, 22:46
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
hallo
__________________
O nou
Advertentie
Oud 28-09-2012, 22:46
wie ben ik?
Avatar van wie ben ik?
wie ben ik? is offline
haha, die tt wilde ik ook al doen.
__________________
Noem mij, bevestig mijn bestaan. Laat mijn naam zijn als een keten.
Noem mij, noem mij, spreek mij aan. O, noem mij bij mijn diepste naam.
Oud 28-09-2012, 22:47
Verwijderd
Sarah naamzoek! Heb jij een dierenarts voor je konijnen en zo ja, welke? Ik woon ook in Enschede en ben op zoek naar een dierenarts voor een van mijn ratten!
Oud 28-09-2012, 22:47
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Is dat wie ben ik? een nieuw forum raadsel spel?
__________________
O nou
Oud 28-09-2012, 23:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Sarah naamzoek! Heb jij een dierenarts voor je konijnen en zo ja, welke? Ik woon ook in Enschede en ben op zoek naar een dierenarts voor een van mijn ratten!
En ik maar denken dat je nog in het Limburgse woonde!
__________________
you're not my demographic
Oud 28-09-2012, 23:37
Verwijderd
Nee! Augustus vorig jaar ben ik verhuisd en gaan samenwonen in Enschede!
Oud 29-09-2012, 00:09
Verwijderd
Oei, ik heb echt een bijzonder fijne avond gehad met een vriendinnetje <3 en nu een heel weekend WEEKEND. Tot maandag vrij, hoeraaaaa.
Oud 29-09-2012, 00:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gezellug, Sann!
Ik had vanavond ook vrij, en morgen ook, maar natuurlijk heb ik echt geen reet te doen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-09-2012, 01:05
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Gezellug, Sann!
Ik had vanavond ook vrij, en morgen ook, maar natuurlijk heb ik echt geen reet te doen.
Jurassic park kijken?
__________________
O nou
Oud 29-09-2012, 01:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Is die op TV dan?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-09-2012, 01:54
Verwijderd
Oud 29-09-2012, 07:54
Verwijderd
Arm diertje.
Oud 29-09-2012, 08:16
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek! Heb jij een dierenarts voor je konijnen en zo ja, welke? Ik woon ook in Enschede en ben op zoek naar een dierenarts voor een van mijn ratten!
Ja ik heb dierenarts Blom! Eigenlijk gewoon omdat die dicht bij onze eerste flat zat. Maar ik ben wel tevreden over haar.
Oud 29-09-2012, 10:11
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 29-09-2012, 10:26
Verwijderd
Ik vanmorgen. Maar dat mag. Vind ik.
Oud 29-09-2012, 12:22
Verwijderd
middag!
Oud 29-09-2012, 12:27
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik zag gisteren een eekhoorn in de straat. Ik woon trpuwens,in de stad, maar wel naast een klein bosje. Hopelijk is er een hele kolonie of hoe een grkep eekhoorns ook heet!!!
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 29-09-2012, 13:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://io9.com/5947478/you-wont-beli...queens-stomach heftig doch gaaf
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 29-09-2012, 13:08
Verwijderd
Zo, recepten voor oktober gedobbeld en opgeschreven, taart gebakken, afgewassen, konijnenhok schoongemaakt. Ik ben goed bezig vandaag
Oud 29-09-2012, 13:11
Verwijderd
wauw
Citaat:
Zo, recepten voor oktober gedobbeld en opgeschreven, taart gebakken, afgewassen, konijnenhok schoongemaakt. Ik ben goed bezig vandaag
ik vind jouw dobbelsysteem leuk! doe je dat echt voor een hele maand van tevoren?
Oud 29-09-2012, 13:12
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Fraai staaltje chirurgie ja. En heel mooi weer aaneengehecht.

Doet me denken aan een patiënt die ik zag tijdens mijn röntgenstage. Die had een hersentumor (als ik het me goed herinner) waar ze zo lang mee gewacht heeft om mee naar de dokter te gaan dat die haar schedeldak gewoon los had gewrikt, ze droeg haar schedeldak als het ware als een keppeltje over haar brein. Dat zag er ook heel bizar uit, je kon door haar huid in feite direct de hersenen voelen, ik vond het wel een beetje vreemd als je dan haar hoofd correct moest positioneren voor de scan.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-09-2012, 13:19
Verwijderd
Citaat:
wauw

ik vind jouw dobbelsysteem leuk! doe je dat echt voor een hele maand van tevoren?
Ja, dan kan ik nog dingen omruilen als dat beter uitkomt. Maar we eten niet alles van een recept hoor, het gaat om 2x avondeten en 1x gebak of dessert per week.
Oud 29-09-2012, 13:21
Verwijderd
En dan maak ik meteen een boodschappenlijstje voor de toko en een bestellijst voor de slager, dan hoef ik daar ook maar 1 x per maand naartoe.
Oud 29-09-2012, 13:25
Verwijderd
De lijst voor oktober is nu:

Week 40
Aardappelschotel met spinazie en spekjes
Ruoti-pasta ovenschotel
Moutige kaaskeek (sic)
Week 41
Mackarel with rhubarb relish
Komkommersalade met pinda's en peper
Bananoffee pie
Week 42
Kruidig lamsvlees in amandelmelk
Indiase garnalen
Sinaasappel-limoen cheesecake
Week 43
Rijstsalade met perzik en chorizo
Udon sukiyaki
Toscaanse pudding
Week 44
Bontgekleurde sushirolletjes
Heet lamsvlees
IJstaart met citroen, munt en chocolade

En dan is het alweer 4 november
Oud 29-09-2012, 13:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik krijg honger van je lijstje Sarah. Die broodjes van jou waren trouwens wel een goeie tip had ik al weer een tijdje niet gedaan.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 29-09-2012, 13:28
Verwijderd
Ik vind het leuk dat ik allerlei verschillende kookboeken heb voor sommige recepten heb ik vijf dingen van de toko nodig en moet ik een dag tevoren dingen in de week zetten en moet ik speciaal keukengerei kopen en alles. En sommige recepten zijn gewoon zo van 'hoi kook pasta en gooi er eens deze kaas overheen en zet het in de oven dat was het doei'.
Oud 29-09-2012, 13:29
Verwijderd
Wat kook jij culinair verantwoord Sarah!

Ik vind mijn eigen kookrepertoire nu maar armoedig
Oud 29-09-2012, 13:30
Verwijderd
Ik kook drie keer per week, dus de derde keer maak ik dan altijd gewoon macaroni of soep met brood ofzo ter compensatie de dingen die wat meer werk zijn, maar wel alledaags voedsel, dat zijn dingen die Theodoor meer maakt.
Theodoor heeft deze week een keer kant-en-klare quiches opgebakken, een keer burrito's gemaakt en een keer viscuisine met pestomacaroni en sla.
Oud 29-09-2012, 13:32
Verwijderd
Ik zou ook wel meer verschilende dingen willen koken en uitproberen, maar zodra ik een lange ingredientenlijst zie met allemaal kruiden en dingen die je niet zo vaak gebruikt denk ik van, ja laat maar.
Oud 29-09-2012, 13:34
Verwijderd
Ooh banoffee pie <3 ik heb nog een voorgekookt blik gecondenseerde melk in de kast staan, misschien volgende week eens wat mee gaan doen
Oud 29-09-2012, 13:35
Verwijderd
Misschien moet ik mijn Thaise rundvleescurry weer eens maken, dat is mijn meest exotische/bewerkelijke gerecht
Oud 29-09-2012, 13:36
Verwijderd
Oh, mooi, als je dat wel eens gemaakt hebt kan je me helpen Het recept zegt 2 blikken gecondenseerde melk à 397 gram, wat bedoelen ze daarmee? Want op de blikken staat de hoeveelheid toch aangegeven in ml, geen gram? En als het ongeveer vergelijkbaar is, dan lijkt 800 ml geconsendeerde melk (of ja 794 dus, mierenneukende vertaler) me wel erg veel.
Oud 29-09-2012, 13:36
Verwijderd
klaverman en ik zijn ernstig incompatible in onze eetvoorkeuren dus wij koken bijna altijd suf en saai en simpel
Oud 29-09-2012, 13:37
Verwijderd
Oh, Theodoor en ik zijn bijna volledig incompatible als het op snacks en snoep aankomt*, maar wat avondeten betreft zijn we allebei niet zo moeilijk, dus dat scheelt

*het enige daarvan dat we allebei lekker vinden, is worst, appeltaart en cake
Oud 29-09-2012, 13:40
Verwijderd
Hoewel mijn moeder vindt dat Theodoor heel moeilijk is met avondeten, maar dat komt doordat ze gewend is om overal champignons door te doen en die lust hij nou net niet.

Hij lust ook geen chocola, drop, slagroom, pudding, vla, olijven, schimmelkaas of roomijs maar dat is voor het avondeten nooit zo'n probleem. Hij eet wel wat fruit als toetje.
Oud 29-09-2012, 13:41
Verwijderd
Citaat:
klaverman en ik zijn ernstig incompatible in onze eetvoorkeuren dus wij koken bijna altijd suf en saai en simpel
Ik ben echt benieuwd hoe hij eruit ziet. En hoe hij is enzo. Je zegt zelden iets over hem
Ads door Google
Oud 29-09-2012, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Oh, mooi, als je dat wel eens gemaakt hebt kan je me helpen Het recept zegt 2 blikken gecondenseerde melk à 397 gram, wat bedoelen ze daarmee? Want op de blikken staat de hoeveelheid toch aangegeven in ml, geen gram? En als het ongeveer vergelijkbaar is, dan lijkt 800 ml geconsendeerde melk (of ja 794 dus, mierenneukende vertaler) me wel erg veel.
Ik weet niet of er grammen of ml's op de blikken staan (ik gok eigenlijk wel allebei), maar die blikken zijn toch altijd dezelfde grootte, dus je kunt er gewoon twee pakken en dan is het goed. Ik denk wel dat het iets minder ml's dan grammen zijn, maar veel zal het niet schelen. Je krijgt inderdaad een lekker dikke karamellaag.
Oud 29-09-2012, 13:43
Verwijderd
Bij de toko hebben ze gecondenseerde melk in van die miniblikjes van 125 ml en ook in literblikken en nog wat maatjes daar tussenin. Maar misschien kan ik dan beter gewoon van Friesche Vlag blikjes uitgaan.
Oud 29-09-2012, 13:44
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben echt benieuwd hoe hij eruit ziet. En hoe hij is enzo. Je zegt zelden iets over hem
Klaverman is superheet.

Denk ik tenminste. Ik heb ooit foto's gezien van de man, maar dat is ook al weer superlang geleden. Het viel me iig niet tegen.
__________________
you're not my demographic
Oud 29-09-2012, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Ik ben echt benieuwd hoe hij eruit ziet. En hoe hij is enzo. Je zegt zelden iets over hem
Hij vindt het niet leuk als ik over hem praat op gele fora! Maar best veel forumers hebben hem wel eens gezien
Hij is groot en slim en vindt het leuk om mij op mijn kont te meppen.
Oud 29-09-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Klaverman is superheet.
Oh, beter voor je! Voor Klaverhap dus.
Oud 29-09-2012, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Klaverman is superheet.

Denk ik tenminste. Ik heb ooit foto's gezien van de man, maar dat is ook al weer superlang geleden. Het viel me iig niet tegen.
Ohja ik heb een keer een trouwfoto op d.nl gezet! Toen zei jij geloof ik dat hij eruit zag als een zakenman van 30
Oud 29-09-2012, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Bij de toko hebben ze gecondenseerde melk in van die miniblikjes van 125 ml en ook in literblikken en nog wat maatjes daar tussenin. Maar misschien kan ik dan beter gewoon van Friesche Vlag blikjes uitgaan.
Oh! Ik ben het alleen maar in die 397 of wat was het grams blikken tegengekomen.
Oud 29-09-2012, 13:47
Verwijderd
Nu ben ik superbenieuwd!
Oud 29-09-2012, 13:47
Verwijderd
De Turkse winkel is ook grappig, daar hebben ze vijfliterblikken olijven. Ik kan me nooit zo goed voorstellen waarom je als particulier ooit een vijfliterblik olijven nodig zou hebben.
Oud 29-09-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Maar best veel forumers hebben hem wel eens gezien
Ik wilde net gaan opscheppen dat ik hem weleens ontmoet heb, maar dat heeft nu natuurlijk geen zin meer.
Oud 29-09-2012, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Oh! Ik ben het alleen maar in die 397 of wat was het grams blikken tegengekomen.
Dan ga ik daar gewoon naar op zoek
Oud 29-09-2012, 13:49
Verwijderd
het is dat ik nu op de laptop zit, anders had ik stiekem wel even een foto gepost voor 30 seconden.
Oud 29-09-2012, 13:50
Verwijderd
Citaat:
De Turkse winkel is ook grappig, daar hebben ze vijfliterblikken olijven. Ik kan me nooit zo goed voorstellen waarom je als particulier ooit een vijfliterblik olijven nodig zou hebben.
Vijf liter Maar volgens mij kun je olijven eindeloos bewaren. Misschien is het een voordeelverpakking voor heel zuinige mensen die graag olijven eten.
Oud 29-09-2012, 13:51
Verwijderd
wat heeft drew barrymore eigenlijk een leuk hoofd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:13.