Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 13:34
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Ik bedoel, je mag niks zeggen over bepaalde groepen mensen, want dat is discriminerend etc. De vrijheid van meningsuiting is er tegenwoordig niet meer. Ik heb hier bijvoorbeeld op A & N vaak topics geopend over "criminaliteit van buitenlanders" Er is toen bijvoorbeeld de regel ingesteld, dat er nog maar 1 zo'n topic mocht zijn. Dat is rondom belachelijk, vinden jullie ook niet, politiek incorrect dus? Wat vinden jullie hiervan? Wat dat betreft is het forum op [edit]dit wás reclame[/edit] veel beter.


------------------
De Nieuwe Nationale Partij, trouw aan rood wit en blauw en voor een nog leefbaarder Nederland!


[Dit bericht is aangepast door Nieuwe Nationale Partij (21-01-2002).]

[Dit bericht is aangepast door waaromniet? (21-01-2002).]
Advertentie
Oud 20-01-2002, 13:43
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
In Nederland is er geen vrijheid van meningsuiting.
En dat baseer jij op het feit dat jij je rascistische praatjes niet overal mag rondbazuinen???

Oud 20-01-2002, 13:46
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
FF4-Ever schreef:
En dat baseer jij op het feit dat jij je rascistische praatjes niet overal mag rondbazuinen???

Dit bedoel ik dus, dit is nou typisch zo'n voorbeeld. Je geeft feiten, en je wordt gelijk door links Nederland afgezeikt.

Oud 20-01-2002, 13:51
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Dit bedoel ik dus, dit is nou typisch zo'n voorbeeld. Je geeft feiten, en je wordt gelijk door links Nederland afgezeikt.
Exactly!

Oud 20-01-2002, 14:12
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik bedoel, je mag niks zeggen over bepaalde groepen mensen, want dat is discriminerend etc. De vrijheid van meningsuiting is er tegenwoordig niet meer. Ik heb hier bijvoorbeeld op A & C vaak topics geopend over "criminaliteit van buitenlanders" Er is toen bijvoorbeeld de regel ingesteld, dat er nog maar 1 zo'n topic mocht zijn. Dat is rondom belachelijk, vinden jullie ook niet, politiek incorrect dus? Wat vinden jullie hiervan? Wat dat betreft is het forum op *blaat* veel beter.


Je mag van mij lullen zolang het ergens op gebasseerd is. En de werkelijke reden erachter ook weet. Dus bijv buitenlanders zijn crimineler. Ja dat is zo das een feit week nu ook wel. Maar waarom ze zijn armer leve meestal onderin de maatschappelijke ladder. Dus je moet egwoon verder kijken dan je neus lang is. Duas niet alleen maar zeggen ja de criminaliteit onder de buitenlanders is hoger.


[Dit bericht is aangepast door Tampert (21-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 14:18
Dutchy15
Dutchy15 is offline
ja de criminialiteit onder allochtonen is dan wel hoger, maar dat komt door je eigen regering ja!!zorg dan voor betere integratie en voor betere banen voor die mensen, zodat ze ook geld hebben net zoals de meeste nederlanders, en dan is er natuurlijk minder criminaliteit, DUH,logisch!
kijk idd es verder dan je neus lang is(, en niet zoals Pim aub )

bovendien is er wel degelijk vrijheid van meningsuiting, maar dat betekent dat je je mening mag uiten, maar dat je niet daarmee iemand direct mag kwetsen, je moet t dus proberen voor zover mogelijk om t voor je te houden, en t moeten feiten zijn en geen ''gekleurde'' zooi, van die vage plekken waar jij ze vandaan haalt, bovendien kom je net als nog een paar mensen hier, alleen maar met negatieve berichten over allochtonen(net als pim) en je noemt de positieve kanten niet(net als pim), en je noemt de slechte kanten van de nederlanders neit(net als pim) en de goede kanten van de nederlanders wel(net als pim) oke, jij bent geen pim gast, maar ik vergelijk m ff met je.. ook al vind je dat niet correct ofzo..
Oud 20-01-2002, 14:18
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Dit bedoel ik dus, dit is nou typisch zo'n voorbeeld. Je geeft feiten, en je wordt gelijk door links Nederland afgezeikt.

triest figuur..
Je geeft dus feiten?
Welke kranten lees je ook alweer *denkt* hmm uhm hmm : De telegraaf en de spits..

Afgzien daarvan dat de telegraaf en de spits met hun sensatieverhalen alles behalve betrouwbaar zijn, heb jij de gewoonte je berichtjes in te kleuren, de zogenaamde feiten op te noemen en andere feiten te verzwijgen...
Of meld het je bijvoorbeeld ook als een gestoorde nederlander iemand zijn schedel ingeslagen heeft??

Nee je komt alleen met verhalen van allochtonen om zo de indruk te wekken dat niemand meer op straat kan gaan zonder 3 keer verkracht en vermoord te worden en dat de schuld van de allochtonen is..

Bovendien gebruik je steeds dezelfde argumenten waar iedereen doorheen kijkt..
Ook al zijn je domme standaardpopulistische poepargumenten tien keer ontkracht, je blijft ermee komen.

Ga dan maar op polinco zitten, kunnen jij en je boerenpopulistische vriendjes elkaar ophitsen..
__________________
Mathematic strikes back
Oud 20-01-2002, 14:19
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
triest figuur..
Je geeft dus feiten?
Welke kranten lees je ook alweer *denkt* hmm uhm hmm : De telegraaf en de spits..

Afgzien daarvan dat de telegraaf en de spits met hun sensatieverhalen alles behalve betrouwbaar zijn, heb jij de gewoonte je berichtjes in te kleuren, de zogenaamde feiten op te noemen en andere feiten te verzwijgen...
Of meld het je bijvoorbeeld ook als een gestoorde nederlander iemand zijn schedel ingeslagen heeft??

Nee je komt alleen met verhalen van allochtonen om zo de indruk te wekken dat niemand meer op straat kan gaan zonder 3 keer verkracht en vermoord te worden en dat de schuld van de allochtonen is..

Bovendien gebruik je steeds dezelfde argumenten waar iedereen doorheen kijkt..
Ook al zijn je domme standaardpopulistische poepargumenten tien keer ontkracht, je blijft ermee komen.

Ga dan maar op polinco zitten, kunnen jij en je boerenpopulistische vriendjes elkaar ophitsen..


geweldig
Oud 20-01-2002, 14:21
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Exactly!

mooi onderbouwd

en maar roepen en roepen, maar niet naar de oorzaken kijken en dergelijke, zo kan iedereen t wel
Oud 20-01-2002, 14:43
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
dit schreef ik in jouw topic 'En het houd maar niet op'Ook moet men niet bang meer zijn (ohoh ik geloof dat dit fortuyn-achtig gaat klinken). Men durft nu eigenlijk nix te zeggen over bijv. en marokaan(gebeurt wel maar openbaar, politiek enzo) omdat men bang is voor rascist uitgemaakt te worden. Fout, als gedrag verkeerd is moet men daarop aangesproken worden ongeacht herkomst. Dit is een taak van de bevolking van zowel autochtonen als allochtonen (ik heb een keer me gemaakt dat een turkse zich niet wilde laten fouilleren op schiphol omdat hij niet blank was en het dus discriminatie was)
er moet gelijke behandeling komen! zolang jij (en anderen)blijft benadrukken dat allochtonen de misdaad hebben gepleegt voelen allochtonen zich niet gelijk behandelt en blijft de politiek bang om voor rascist uitgemaakt te worden. Als we nou met zijn allen eens niet langer de afkomst benadrukken maar gewoon alle misdaad aanpakken misschien verandert er dan eens wat.

__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 20-01-2002, 14:49
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Dit bedoel ik dus, dit is nou typisch zo'n voorbeeld. Je geeft feiten, en je wordt gelijk door links Nederland afgezeikt.

DEZE POST IS NIET BEDOELT JE AF TE ZEIKEN MAAR SERIEUS!!

misschien zou je eens verder moeten kijken dan het label links. Luister eens naar mensen. Ik luister naar jou en ondanks dat ik de NNP een gruwelijke kutpartij vind ben ik bevoorbeeld wel met je eens dat er wat hogere straffen moeten komen (niet de doodstraf). Haat komt meestal voort uit onwetendheid. En bovendien als je ergens commentaar op wilt hebben moet je wel weten waarop. Ik ben atheist maar heb wel de hele bijbel gelezen, omdat ik het een sprookjesboek vind maar dan moet ik wel weten WAT ik een sprookjesboek vindt. Lees eens de volkskrant ofzo, kijk nos-journaal (wat ik toch behoorlijk onpartijdig vind), leef je in andere mensen in, know your enemys!
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 20-01-2002, 14:56
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
mooi onderbouwd

en maar roepen en roepen, maar niet naar de oorzaken kijken en dergelijke, zo kan iedereen t wel

Oke.


Het is een feit dat de criminaliteit onder de allochtonen erg hoog is.

"Maar waarom, ze zijn armer leve meestal onderin de maatschappelijke ladder."

Enig idee waarom ze daar leven? Ze komen hier naar Nederland (hmmm, lekker profiteren van kinderbijslag, uitkeringen etc.) en kunnen geen woord Nederlands en dus is het moeilijk om ze te scholen.

Geen punt zegt de regering, we regelen wel wat. We zorgen dat er een zeer groot geldbedrag voor hen te besteden is om ze te scholen op een goede manier etc. etc. zodat ze goed bij ons in de samenleving kunnen leven. (Dit heeft enkele jaren terug plaatsgevonden)

Wat blijkt na onderzoek, al dat geld dat is gestoken in deze projecten is verspilling geweest. Allochtonen staan nog steeds helemaal onder aan de ladder op dezelfde plek als voor het project, ze zijn gewoon niet bereid om zich aan ons aan te passen en zich goed te laten scholen.

Sorry hoor, als zij zelf al niet willen meewerken wat moet er dan van terecht komen? Dan kunnen wij toch ook niet veel meer doen?


Kom ik nog even terug op de kinderbijslag die ze krijgen. Die kinder bijslag is voor hen een maand salaris in eigenland, en dan hebben ze nog 5 kinderen ook.

Lekkere manier om hen aan het werk te krijgen en zich te laten scholen niet?


Dit moet zeker veranderen, en snel ook.
Gelukkig is "Leefbaar Nederland" eindelijk eens bereid actie te ondernemen.


-Raptor




[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 15:13
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Oke.


Het is een feit dat de criminaliteit onder de allochtonen erg hoog is.

"Maar waarom, ze zijn armer leve meestal onderin de maatschappelijke ladder."

Enig idee waarom ze daar leven? Ze komen hier naar Nederland (hmmm, lekker profiteren van kinderbijslag, uitkeringen etc.) en kunnen geen woord Nederlands en dus is het moeilijk om ze te scholen.

Geen punt zegt de regering, we regelen wel wat. We zorgen dat er een zeer groot geldbedrag voor hen te besteden is om ze te scholen op een goede manier etc. etc. zodat ze goed bij ons in de samenleving kunnen leven. (Dit heeft enkele jaren terug plaatsgevonden)

Wat blijkt na onderzoek, al dat geld dat is gestoken in deze projecten is verspilling geweest. Allochtonen staan nog steeds helemaal onder aan de ladder op dezelfde plek als voor het project, ze zijn gewoon niet bereid om zich aan ons aan te passen en zich goed te laten scholen.

Sorry hoor, als zij zelf al niet willen meewerken wat moet er dan van terecht komen? Dan kunnen wij toch ook niet veel meer doen?


Kom ik nog even terug op de kinderbijslag die ze krijgen. Die kinder bijslag is voor hen een maand salaris in eigenland, en dan hebben ze nog 5 kinderen ook.

Lekkere manier om hen aan het werk te krijgen en zich te laten scholen niet?


Dit moet zeker veranderen, en snel ook.
Gelukkig is "Leefbaar Nederland" eindelijk eens bereid actie te ondernemen.


-Raptor


[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
Ik ben het meje eens over de "profiteurs". Maar dat is lastig aan te pakken. Je kan niet zeggen jij moet wel werken want jij bent hier niet geboren. Terwijl de nederlandse profiteur lekker op ze gat kan blijven zitten. Iedereen moet gewoon proberen te werken. En anders uitkering inkorten ennuh kinderbijslag ook voor de zogenaamde profiteurs. Maar er zijn ook genoeg allochtonen die gewoon willen werken maar meer willen dan wc's cleanen. Er is ook nogal wat discriminatie op de arbeidsmarkt. Vaak worden ze niet goed behandeld. Of gewoon niet aangenomen omdat ze buitenlands zijn. Maar je moet ook niet met de rest van nl vergelijken. Maar meer met de armere Nederlanders dan zie je dat verschil niet zo groot is. Ja tis lastig om te bewijzen want zulk soort vergelijkingen worden nooit gemaakt. Maar bv de kampers
Oud 20-01-2002, 15:21
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Ik ben het meje eens over de "profiteurs". Maar dat is lastig aan te pakken. Je kan niet zeggen jij moet wel werken want jij bent hier niet geboren. Terwijl de nederlandse profiteur lekker op ze gat kan blijven zitten. Iedereen moet gewoon proberen te werken. En anders uitkering inkorten ennuh kinderbijslag ook voor de zogenaamde profiteurs. Maar er zijn ook genoeg allochtonen die gewoon willen werken maar meer willen dan wc's cleanen. Er is ook nogal wat discriminatie op de arbeidsmarkt. Vaak worden ze niet goed behandeld. Of gewoon niet aangenomen omdat ze buitenlands zijn. Maar je moet ook niet met de rest van nl vergelijken. Maar meer met de armere Nederlanders dan zie je dat verschil niet zo groot is. Ja tis lastig om te bewijzen want zulk soort vergelijkingen worden nooit gemaakt. Maar bv de kampers
Profiteurs zijn zeker lastig aan te pakken, er moet hier dus ff heel goed over nagedacht worden daar in De Kamer.

Die discriminatie op de arbeidsmarkt komt omdat er zo veel criminaliteit is onder de allochtonen. En neem jij iemand aan die amper Nederlands spreekt en 5 keer per dag moet bidden? Ik weet het... maar toch zullen ze zich moeten aanpassen.

Ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld een turkse jongen net rechten heeft gestudeert en zich uitstekend heeft aangepast, zeker aan de gang kan bij een advocaten bureau, en geen wc's hoeft schoon te maken. Helemaal als de Turkse reputatie wat omhoog gaat.


[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 15:31
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Oke.


Het is een feit dat de criminaliteit onder de allochtonen erg hoog is.

"Maar waarom, ze zijn armer leve meestal onderin de maatschappelijke ladder."

Enig idee waarom ze daar leven? Ze komen hier naar Nederland (hmmm, lekker profiteren van kinderbijslag, uitkeringen etc.) en kunnen geen woord Nederlands en dus is het moeilijk om ze te scholen.

Geen punt zegt de regering, we regelen wel wat. We zorgen dat er een zeer groot geldbedrag voor hen te besteden is om ze te scholen op een goede manier etc. etc. zodat ze goed bij ons in de samenleving kunnen leven. (Dit heeft enkele jaren terug plaatsgevonden)

Wat blijkt na onderzoek, al dat geld dat is gestoken in deze projecten is verspilling geweest. Allochtonen staan nog steeds helemaal onder aan de ladder op dezelfde plek als voor het project, ze zijn gewoon niet bereid om zich aan ons aan te passen en zich goed te laten scholen.

Sorry hoor, als zij zelf al niet willen meewerken wat moet er dan van terecht komen? Dan kunnen wij toch ook niet veel meer doen?


Kom ik nog even terug op de kinderbijslag die ze krijgen. Die kinder bijslag is voor hen een maand salaris in eigenland, en dan hebben ze nog 5 kinderen ook.

Lekkere manier om hen aan het werk te krijgen en zich te laten scholen niet?


Dit moet zeker veranderen, en snel ook.
Gelukkig is "Leefbaar Nederland" eindelijk eens bereid actie te ondernemen.


-Raptor


[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 15:48
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Profiteurs zijn zeker lastig aan te pakken, er moet hier dus ff heel goed over nagedacht worden daar in De Kamer.

Die discriminatie op de arbeidsmarkt komt omdat er zo veel criminaliteit is onder de allochtonen. En neem jij iemand aan die amper Nederlands spreekt en 5 keer per dag moet bidden? Ik weet het... maar toch zullen ze zich moeten aanpassen.

Ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld een turkse jongen net rechten heeft gestudeert en zich uitstekend heeft aangepast, zeker aan de gang kan bij een advocaten bureau, en geen wc's hoeft schoon te maken. Helemaal als de Turkse reputatie wat omhoog gaat.


[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
Ja k denk dat laatste ook die hoeft dus ook niet in de criminaliteit. Maar ja je heb gelijk buitenlanders die amper nl kunnen en niet willen leren moet worden aangepakt. Maar over dat criminaliteit onder allochtonen das gewoon pure discriminatie. Tis maybe wel zo. Maar iemand is ook zwart of wit das ook gewoon zo dus. En als die bedrijven zo blijven denken word de criminaliteit ook niet lager onder allochtonen dus iedereen moet er aan meewerken. of gewoon alle allochtonen die nergens aan de bak komen bij de overheid laten werken
Oud 20-01-2002, 15:51
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
ja de criminialiteit onder allochtonen is dan wel hoger, maar dat komt door je eigen regering ja!!zorg dan voor betere integratie en voor betere banen voor die mensen, zodat ze ook geld hebben net zoals de meeste nederlanders, en dan is er natuurlijk minder criminaliteit, DUH,logisch!
kijk idd es verder dan je neus lang is(, en niet zoals Pim aub )

bovendien is er wel degelijk vrijheid van meningsuiting, maar dat betekent dat je je mening mag uiten, maar dat je niet daarmee iemand direct mag kwetsen, je moet t dus proberen voor zover mogelijk om t voor je te houden, en t moeten feiten zijn en geen ''gekleurde'' zooi, van die vage plekken waar jij ze vandaan haalt, bovendien kom je net als nog een paar mensen hier, alleen maar met negatieve berichten over allochtonen(net als pim) en je noemt de positieve kanten niet(net als pim), en je noemt de slechte kanten van de nederlanders neit(net als pim) en de goede kanten van de nederlanders wel(net als pim) oke, jij bent geen pim gast, maar ik vergelijk m ff met je.. ook al vind je dat niet correct ofzo..

__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 20-01-2002, 16:02
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Oke.


Het is een feit dat de criminaliteit onder de allochtonen erg hoog is.

"Maar waarom, ze zijn armer leve meestal onderin de maatschappelijke ladder."

Enig idee waarom ze daar leven? Ze komen hier naar Nederland (hmmm, lekker profiteren van kinderbijslag, uitkeringen etc.) en kunnen geen woord Nederlands en dus is het moeilijk om ze te scholen.

Geen punt zegt de regering, we regelen wel wat. We zorgen dat er een zeer groot geldbedrag voor hen te besteden is om ze te scholen op een goede manier etc. etc. zodat ze goed bij ons in de samenleving kunnen leven. (Dit heeft enkele jaren terug plaatsgevonden)

Wat blijkt na onderzoek, al dat geld dat is gestoken in deze projecten is verspilling geweest. Allochtonen staan nog steeds helemaal onder aan de ladder op dezelfde plek als voor het project, ze zijn gewoon niet bereid om zich aan ons aan te passen en zich goed te laten scholen.

Sorry hoor, als zij zelf al niet willen meewerken wat moet er dan van terecht komen? Dan kunnen wij toch ook niet veel meer doen?


Kom ik nog even terug op de kinderbijslag die ze krijgen. Die kinder bijslag is voor hen een maand salaris in eigenland, en dan hebben ze nog 5 kinderen ook.

Lekkere manier om hen aan het werk te krijgen en zich te laten scholen niet?
ik vergat de rolleyes, en er zijn idd profiteurs, maar die moeten dan ook geweerd worden, simpel zat, en ja dat kost geld ja, maar dat geldt niet alleen voor nederland..
nu scheer je iedereen over 1 kam, en dat is iets waar ik totaal niet tegen kan!!
het moet goed geregeld worden, met een goede minister, en let dan maar op dat t wel degelijk mogelijk is hun beter nederlands te leren en dergelijke!!
die kinderbijslag is idd t maandloon in hun eigen land, MAAR de kosten liggen daar dan ook 10x lager als hier, dus t komt op hetzelfde neer!!! bullshit dus wat je zegt.
mijn vader is in turkije geboren en werkt nu 5 dagen per week als onderwijzer, daarnaast heeft hij een eigen reisbureau waar hij na schooltijd ook werkt, en zaterdags, nu ga jij mij niet vertellen dat alle allochtonen niet werken, er zijn er genoeg die willen werken, bovendien is er nog altijd discriminatie tijdens het zoeken van werk, ik kwam t zelf tegen, bij de AH zelfs!!
je lult gewoon net als Pim, alleen de negatieve kanten!!


Ads door Google
Oud 20-01-2002, 16:03
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Ja k denk dat laatste ook die hoeft dus ook niet in de criminaliteit. Maar ja je heb gelijk buitenlanders die amper nl kunnen en niet willen leren moet worden aangepakt. Maar over dat criminaliteit onder allochtonen das gewoon pure discriminatie. Tis maybe wel zo. Maar iemand is ook zwart of wit das ook gewoon zo dus. En als die bedrijven zo blijven denken word de criminaliteit ook niet lager onder allochtonen dus iedereen moet er aan meewerken. of gewoon alle allochtonen die nergens aan de bak komen bij de overheid laten werken
Oud 20-01-2002, 16:07
Dutchy15
Dutchy15 is offline
Citaat:
Raptor schreef:

Die discriminatie op de arbeidsmarkt komt omdat er zo veel criminaliteit is onder de allochtonen. En neem jij iemand aan die amper Nederlands spreekt en 5 keer per dag moet bidden? Ik weet het... maar toch zullen ze zich moeten aanpassen.

Ik weet zeker dat wanneer bijvoorbeeld een turkse jongen net rechten heeft gestudeert en zich uitstekend heeft aangepast, zeker aan de gang kan bij een advocaten bureau, en geen wc's hoeft schoon te maken. Helemaal als de Turkse reputatie wat omhoog gaat.
er zit wel wat in, geef ik je ook gelijk in, maar er zijn ook nog zat bedrijven die alleen naar de afkomst van die gast ofzo kijken, bovendien bidden maar weinig moslims 5x per dag, diegenen boven de 50(1e generatie) die is niet zo goed aangepast, de 2e generatie is heel degelijk aangepast, en daarvan bid zo een ruime 80% niet, een ruime 50% gaat maar 3x ofzo per jaar naar de moskee, de 3e generatie ligt aan t falen van de overheid, maar ook hier zitten perfect aangepaste mensen tussen!
Oud 20-01-2002, 16:17
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
ik vergat de rolleyes, en er zijn idd profiteurs, maar die moeten dan ook geweerd worden, simpel zat, en ja dat kost geld ja, maar dat geldt niet alleen voor nederland..
nu scheer je iedereen over 1 kam, en dat is iets waar ik totaal niet tegen kan!!
het moet goed geregeld worden, met een goede minister, en let dan maar op dat t wel degelijk mogelijk is hun beter nederlands te leren en dergelijke!!
die kinderbijslag is idd t maandloon in hun eigen land, MAAR de kosten liggen daar dan ook 10x lager als hier, dus t komt op hetzelfde neer!!! bullshit dus wat je zegt.
mijn vader is in turkije geboren en werkt nu 5 dagen per week als onderwijzer, daarnaast heeft hij een eigen reisbureau waar hij na schooltijd ook werkt, en zaterdags, nu ga jij mij niet vertellen dat alle allochtonen niet werken, er zijn er genoeg die willen werken, bovendien is er nog altijd discriminatie tijdens het zoeken van werk, ik kwam t zelf tegen, bij de AH zelfs!!
je lult gewoon net als Pim, alleen de negatieve kanten!!

Natuurlijk kan de regering wat doen, maar wanneer doen ze nou es wat?!

MAAR de kosten liggen daar dan ook 10x lager als hier, dus t komt op hetzelfde neer!!! bullshit dus wat je zegt.

Het word een ander verhaal als ze dit geld gaan opsturen naar familie. Terwijl ze zelf nog eens profiteren van een uitkerering.

Natuurlijk zijn er allochtonen die dit niet doen. Maar ik haat gewoon het gevoel dat het geld dat je aan de regering moet geven (Belasting etc.) gewoon naar de familie van je buurman word gestuurd, die daar lachend van profiteren.

"je lult gewoon net als Pim"
Pim zegt alleen wat hij denkt, en zo denken alle Nederlanders. Alleen, hij durft het te zeggen!

[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
Oud 20-01-2002, 16:29
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
Dutchy15 schreef:
er zit wel wat in, geef ik je ook gelijk in, maar er zijn ook nog zat bedrijven die alleen naar de afkomst van die gast ofzo kijken, bovendien bidden maar weinig moslims 5x per dag, diegenen boven de 50(1e generatie) die is niet zo goed aangepast, de 2e generatie is heel degelijk aangepast, en daarvan bid zo een ruime 80% niet, een ruime 50% gaat maar 3x ofzo per jaar naar de moskee, de 3e generatie ligt aan t falen van de overheid, maar ook hier zitten perfect aangepaste mensen tussen!
Als dit zo door gaat, raken er steeds minder "allochtonen" in de criminaliteit en is dus discriminatie over een tijdje wel over.

Het enigste dat nodig is om die cijfers die jij net formuleer zo te houden, is om de grens dicht te gooien. Dus geen allochtonen meer aannemen. Als we dit wel doen, blijft er een eerste generatie bestaan.

Dit is misschien een beetje grof, maar we moeten wel! Ten eerste is Nederland gewoon vol. (Dit is een grote feit mensen!) wij kunnen gewoon geen mensen meer aannemen. We moeten NEE durfen te zeggen! Als het niet kan, dan kan het toch gewoon niet!?


Oud 20-01-2002, 16:42
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
kom op nou, die jongeren die rond hangen dingen vernielen e.d. komt echt niet doordat ze lager op de ladder staan (of hoe je zoiets zegt).
Ze doen het gewoon zelf.
Minder inkomens vind ik ook een beetje bull, want telkens als je een mercedes of BMW voorbij ziet rijden zit er wel een allochtoon in, die op de een of andere manier geld ergens vandaan weet te toveren.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 20-01-2002, 16:56
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
kom op nou, die jongeren die rond hangen dingen vernielen e.d. komt echt niet doordat ze lager op de ladder staan (of hoe je zoiets zegt).
Ze doen het gewoon zelf.
Minder inkomens vind ik ook een beetje bull, want telkens als je een mercedes of BMW voorbij ziet rijden zit er wel een allochtoon in, die op de een of andere manier geld ergens vandaan weet te toveren.

kweeni waar jij woont. Maar ik zie dat niet zo vaak een allochtoon in een mercedes of t moet echt zon ouwe bak zijn. Maar er zijn ook genoeg nederlanders die dat doen en meestal zijn dat echt mensen die laag staan aan die ladder. Lijk me logisch. En tis gewoon een feit dat veel allochtonen in de armoedegrens leven
Oud 20-01-2002, 17:02
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
kweeni waar jij woont. Maar ik zie dat niet zo vaak een allochtoon in een mercedes of t moet echt zon ouwe bak zijn. Maar er zijn ook genoeg nederlanders die dat doen en meestal zijn dat echt mensen die laag staan aan die ladder. Lijk me logisch. En tis gewoon een feit dat veel allochtonen in de armoedegrens leven
ik woon in Amsterdam
Maar armoedegrens, waarom merk ik daar niks van, ik zie die jongeren alleen maar in merk kleding lopen, nou dan ben je niet echt armoedig.
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Advertentie
Oud 20-01-2002, 17:06
dutch lion
dutch lion is offline
Citaat:
Raptor schreef:

Pim zegt alleen wat hij denkt, en zo denken alle Nederlanders. Alleen, hij durft het te zeggen!
[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
ja en daar krijgt links Nederland steeds meer last van.
ze hebben in hun eigen vingers gesneden met hun gedachtenpolitie en correctheid en nu zeiken dat ze met hem opgescheept zitten terwijl dit pas het begin is.
en ik durf het ook te zeggen!
er zijn al vaak rechtse mensen weg gegild op een forum want daar is links goed in om eerst de feiten te ontkennen en dan de lieve jongen uithangen en je mening niet respecteren.
wij jagen over het internet en we zullen zeggen wat we denken!

LANG LEVE POLINCO!!!
Oud 20-01-2002, 17:32
Mugshot
Mugshot is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
kom op nou, die jongeren die rond hangen dingen vernielen e.d. komt echt niet doordat ze lager op de ladder staan (of hoe je zoiets zegt).
Ze doen het gewoon zelf.
Minder inkomens vind ik ook een beetje bull, want telkens als je een mercedes of BMW voorbij ziet rijden zit er wel een allochtoon in, die op de een of andere manier geld ergens vandaan weet te toveren.


Grote poep die je daar uitslaat..
Als jij een allochtoon in een dure auto ziet zitten, is dat dus niet iemand die in onze geldgerichte maatschappij laag op de sociale ladder staat..
Je generaliseert en haalt er ook nog eens vooroordelen bij..

Het gaat hiet niet om allochtoon of autochtoon maar de mensen die crimineel zijn staan in het grootste deel van de gevallen laag op de sociale ladder.
Onlangs heeft een zwitsers onderzoek uitgewezen dat mensen die geen goede opleiding krijgen door frustraties en andere psychologische factoren veel sneller de criminaliteit in gaan, dit kan dus als één van de hoofdredenen van de criminaliteit onder allochtoonse jongeren gezien worden.

Vooral jongeren die niet in nederland geboren zijn krijgen geen kansen genoeg om zich hier in te leven en in het onderwijs te integreren, laat dit nou net een probleem zijn wat met een aangepast integratiebeleid deels op te lossen is..
Problemen los je enkel op door naar het objectieve begrip 'oorzaak' te zoeken en dat ook aan te pakken, niet door naar de subjectieve opvatting 'schuld' te zoeken en dat proberen aan te pakken..

Citaat:
Raptor schreef:
"je lult gewoon net als Pim"
Pim zegt alleen wat hij denkt, en zo denken alle Nederlanders. Alleen, hij durft het te zeggen!

Het kortzichtige nederlandse schaapjesvolk mag dan wel zo denken, dat betekent niet dat meteen iedere nederlander zo denkt..

Citaat:
dutch lion schreef:
Lachwekkend en stupide geblaat
Lees eerst mijn reactie op NNP, dit geldt ook voor jou, het enige verschil tussen onze boerenjongen NNP en jou is dat jij nog intellectueel over probeert te komen..
__________________
Mathematic strikes back
Oud 20-01-2002, 17:40
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
beter had ik het niet kunnen verwoorden Mugshot
Oud 20-01-2002, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik bedoel, je mag niks zeggen over bepaalde groepen mensen, want dat is discriminerend etc. De vrijheid van meningsuiting is er tegenwoordig niet meer. Ik heb hier bijvoorbeeld op A & C vaak topics geopend over "criminaliteit van buitenlanders" Er is toen bijvoorbeeld de regel ingesteld, dat er nog maar 1 zo'n topic mocht zijn. Dat is rondom belachelijk, vinden jullie ook niet, politiek incorrect dus? Wat vinden jullie hiervan? Wat dat betreft is het forum op *blaat* veel beter.



Je mag zeggen wat je wil als je hier maar geen mensen mee beledigd of beschadigd! En ja met racisme beledig je echt heel veel mensen, duzzzzz.... Vindt niet dat Nederland politiek incorrect is! Die nieuwe partij van Pim Fortuyn is echt een ramp(das politiek incorrect), want die gozer zegt gewoon wat iedereen wil horen, maar het heeft voor de rest geen enkele inhoud! Zegt ie: We hebben meer mensen in de zorg nodig! Ja daahhh dat weet toch iedereen, net of het kabinet van nu dat niet wil realiseren! Er zijn gewoon te weinig mensen voor te veel banen, op het moment! Net of hij met zijn bijeen geraapte zootje dat nul verstand heeft van politiek dat allemaal wel ff kan oplossen! Die gozer zegt gewoon wat iedereen wil horen en dat vind ik best wel gevaarlijk, Hitler is op dezelfde manier ook aan de macht gekomen (ook zeer intiligente man die precies weet wat ie doet, maar dat op de verkeerde manier gebruikt!). Khoop niet dat dat hier ook gaat gebeuren, want bijv nog niet zo lang geleden is gebeurd in Oostenrijk! Dat zo'n half land opeens tegen buitenlanders is! Wat is er invredes naam mis met buitenlanders! In de ogen van buitenlanders zijn wij toch ook buitenlanders! Is er dan ook wat mis met ons, stinken wij ook, misschien wel in hun ogen! Dus vind echt belachelijk als je iets tegen buitenlanders hebt, hebben ze jou persoonlijk wat aangedaan? Heb echt een grondige hekel aan van die trieste losers die allemaal racistischetopics openen! We leven hier in een tolerante maatschappij, duzzzzz laat onze continent en niet continentgenoten, maar komen!
En voor al die buitelanders die het oprecht waarderen dat ze van de Nederlandse regering asiel hebben gekregen en het hier ook naar hun zin hebben en zich gewaardeerd voelen door de Nederlandse gemeenschap, AT YOUR SERVICE!
Oud 20-01-2002, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Mugshot schreef:
triest figuur..
Je geeft dus feiten?
Welke kranten lees je ook alweer *denkt* hmm uhm hmm : De telegraaf en de spits..

Afgzien daarvan dat de telegraaf en de spits met hun sensatieverhalen alles behalve betrouwbaar zijn, heb jij de gewoonte je berichtjes in te kleuren, de zogenaamde feiten op te noemen en andere feiten te verzwijgen...
Of meld het je bijvoorbeeld ook als een gestoorde nederlander iemand zijn schedel ingeslagen heeft??

Nee je komt alleen met verhalen van allochtonen om zo de indruk te wekken dat niemand meer op straat kan gaan zonder 3 keer verkracht en vermoord te worden en dat de schuld van de allochtonen is..

Bovendien gebruik je steeds dezelfde argumenten waar iedereen doorheen kijkt..
Ook al zijn je domme standaardpopulistische poepargumenten tien keer ontkracht, je blijft ermee komen.

Ga dan maar op polinco zitten, kunnen jij en je boerenpopulistische vriendjes elkaar ophitsen..



Applaus!!!!!
Oud 20-01-2002, 17:51
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
jellerd schreef:

Je mag zeggen wat je wil als je hier maar geen mensen mee beledigd of beschadigd! En ja met racisme beledig je echt heel veel mensen, duzzzzz.... Vindt niet dat Nederland politiek incorrect is! Die nieuwe partij van Pim Fortuyn is echt een ramp(das politiek incorrect), want die gozer zegt gewoon wat iedereen wil horen, maar het heeft voor de rest geen enkele inhoud! Zegt ie: We hebben meer mensen in de zorg nodig! Ja daahhh dat weet toch iedereen, net of het kabinet van nu dat niet wil realiseren! Er zijn gewoon te weinig mensen voor te veel banen, op het moment! Net of hij met zijn bijeen geraapte zootje dat nul verstand heeft van politiek dat allemaal wel ff kan oplossen! Die gozer zegt gewoon wat iedereen wil horen en dat vind ik best wel gevaarlijk, Hitler is op dezelfde manier ook aan de macht gekomen (ook zeer intiligente man die precies weet wat ie doet, maar dat op de verkeerde manier gebruikt!). Khoop niet dat dat hier ook gaat gebeuren, want bijv nog niet zo lang geleden is gebeurd in Oostenrijk! Dat zo'n half land opeens tegen buitenlanders is! Wat is er invredes naam mis met buitenlanders! In de ogen van buitenlanders zijn wij toch ook buitenlanders! Is er dan ook wat mis met ons, stinken wij ook, misschien wel in hun ogen! Dus vind echt belachelijk als je iets tegen buitenlanders hebt, hebben ze jou persoonlijk wat aangedaan? Heb echt een grondige hekel aan van die trieste losers die allemaal racistischetopics openen! We leven hier in een tolerante maatschappij, duzzzzz laat onze continent en niet continentgenoten, maar komen!


Over di fortuyn heje helemaal gelijk. Das nou een echte "relnicht". Die de boel op stelten wil zetten. Hans Kraaij sr At your service niet voor 12 uur beginnen. Krijgen we een clown in de politiek? Volgens mij realiseert di gozer zich ni wat voor taak is lijkt t wel. Maar niet iedereen hoeft hier naar toe te komen en te profiteren van de uitkeringen daar geef ik raptor gelijk in. Verder zijn de meeste buitenlanders ok en is het heel vaak generaliseren. En meten met 2 ongelijke maatstaffen. Dat kunnen dat soort groeperingen heel goed. En om dat de meeste nl-ers simpele zielen zijn en niet langer kijken dan hun neusje lang is gaan ze kiezen voor zon partij zonder dat ze eigenlijk weten waar t over gaat
Oud 20-01-2002, 17:53
MissAjaxMasterdam
MissAjaxMasterdam is offline
Dit topic neemt een hele andere wending.
Ik vind dat NNP wel gelijk heeft aan een kant. Je hebt vrijheids van meningsuiting, maar zodra je daar gebruik van maakt door bepaalde dingen over allochtonen te zeggen ben je meteen rasist terwijl het nog waar is ook.
Je kan dus je mening niet meer vrij uiten omdat je altijd wel voor het een of andere wordt uitgemaakt dan.
Oud 20-01-2002, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
Over di fortuyn heje helemaal gelijk. Das nou een echte "relnicht". Die de boel op stelten wil zetten. Hans Kraaij sr At your service niet voor 12 uur beginnen. Krijgen we een clown in de politiek? Volgens mij realiseert di gozer zich ni wat voor taak is lijkt t wel. Maar niet iedereen hoeft hier naar toe te komen en te profiteren van de uitkeringen daar geef ik raptor gelijk in. Verder zijn de meeste buitenlanders ok en is het heel vaak generaliseren. En meten met 2 ongelijke maatstaffen. Dat kunnen dat soort groeperingen heel goed. En om dat de meeste nl-ers simpele zielen zijn en niet langer kijken dan hun neusje lang is gaan ze kiezen voor zon partij zonder dat ze eigenlijk weten waar t over gaat
Ik had van Hans kraay sr. wel wat meer verwacht! Dacht dat die wel wat hersentjes in zijn hoofd had, maar kennelijk niet! Idd een vieze relnicht waarvan ik het heel erg betreur dat ik in dezelfde gemeente woon waarin die pim is geboren (gem. Velsen), toen ik dat hoorde dacht ik dat ik een hartaanval kreeg! Ach hopelijk waait het over, want met zo'n bijeen geraapt zooitje kan je toch niet lang in de politiek blijven! Alhoewel, hij heeft wel goede uitspraken, druk=druk! NOT! inderdaad het is hier druk dus rot Pimmetje maar op met zijn partijtje! Lijkt wel een verjaardagspartijtje, met allemaal uitgenodigde mensen! Iedereen mag een kaarsje komen aansteken (wat zeggen) en meedoen met ezeltjeprik! (blind wat in de rondte roepen over dingen waar je toch geen verstand van hebt!)
Oud 20-01-2002, 17:59
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
jellerd schreef:

Je mag zeggen wat je wil als je hier maar geen mensen mee beledigd of beschadigd! En ja met racisme beledig je echt heel veel mensen, duzzzzz.... Vindt niet dat Nederland politiek incorrect is! Die nieuwe partij van Pim Fortuyn is echt een ramp(das politiek incorrect), want die gozer zegt gewoon wat iedereen wil horen, maar het heeft voor de rest geen enkele inhoud! Zegt ie: We hebben meer mensen in de zorg nodig! Ja daahhh dat weet toch iedereen, net of het kabinet van nu dat niet wil realiseren! Er zijn gewoon te weinig mensen voor te veel banen, op het moment! Net of hij met zijn bijeen geraapte zootje dat nul verstand heeft van politiek dat allemaal wel ff kan oplossen! Die gozer zegt gewoon wat iedereen wil horen en dat vind ik best wel gevaarlijk, Hitler is op dezelfde manier ook aan de macht gekomen (ook zeer intiligente man die precies weet wat ie doet, maar dat op de verkeerde manier gebruikt!). Khoop niet dat dat hier ook gaat gebeuren, want bijv nog niet zo lang geleden is gebeurd in Oostenrijk! Dat zo'n half land opeens tegen buitenlanders is! Wat is er invredes naam mis met buitenlanders! In de ogen van buitenlanders zijn wij toch ook buitenlanders! Is er dan ook wat mis met ons, stinken wij ook, misschien wel in hun ogen! Dus vind echt belachelijk als je iets tegen buitenlanders hebt, hebben ze jou persoonlijk wat aangedaan? Heb echt een grondige hekel aan van die trieste losers die allemaal racistischetopics openen! We leven hier in een tolerante maatschappij, duzzzzz laat onze continent en niet continentgenoten, maar komen!
Wat Pim zegt, denken heel veel mensen. Maar als je dit gaat vertellen word je een racist genoemd. Daarom houden veel mensen zich maar stil.
Maar Pim heeft gelijk.

Een van de grootste problemen van Nederland is de overbevolking. Waarom zouden we dan nog meer buitenlanders naar binnen halen? Ten eerste ze staan toch maar onder aan de ladder, ze worden crimineel etc. en profiteren alleen maar van de lekkere uitkeringen enz. En ten tweede worden we alleen maar voller en voller.


Wat is het nut van het opvangen van buitenlanders, die in ons te volle land willen gaan wonen?
Wat geeft het nog meer dan alleen problemen?

Iemand die dit voor mijn ff kan uitleggen?
Oud 20-01-2002, 18:01
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
MissAjaxMasterdam schreef:
Dit topic neemt een hele andere wending.
Ik vind dat NNP wel gelijk heeft aan een kant. Je hebt vrijheids van meningsuiting, maar zodra je daar gebruik van maakt door bepaalde dingen over allochtonen te zeggen ben je meteen rasist terwijl het nog waar is ook.
Je kan dus je mening niet meer vrij uiten omdat je altijd wel voor het een of andere wordt uitgemaakt dan.
Ligt eraan als jij opmerkingen maak over allochtonen die nergens op gebasseerd zijn ben je racist. Maar als jij feiten hebt en alles goed formuleerd ben je voor mij geen racist
Oud 20-01-2002, 18:03
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Wat Pim zegt, denken heel veel mensen. Maar als je dit gaat vertellen word je een racist genoemd. Daarom houden veel mensen zich maar stil.
Maar Pim heeft gelijk.

Een van de grootste problemen van Nederland is de overbevolking. Waarom zouden we dan nog meer buitenlanders naar binnen halen? Ten eerste ze staan toch maar onder aan de ladder, ze worden crimineel etc. en profiteren alleen maar van de lekkere uitkeringen enz. En ten tweede worden we alleen maar voller en voller.


Wat is het nut van het opvangen van buitenlanders, die in ons te volle land willen gaan wonen?
Wat geeft het nog meer dan alleen problemen?

Iemand die dit voor mijn ff kan uitleggen?
de vergijzing????????????
Ads door Google
Oud 20-01-2002, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Raptor schreef:
Wat Pim zegt, denken heel veel mensen. Maar als je dit gaat vertellen word je een racist genoemd. Daarom houden veel mensen zich maar stil.
Maar Pim heeft gelijk.

Een van de grootste problemen van Nederland is de overbevolking. Waarom zouden we dan nog meer buitenlanders naar binnen halen? Ten eerste ze staan toch maar onder aan de ladder, ze worden crimineel etc. en profiteren alleen maar van de lekkere uitkeringen enz. En ten tweede worden we alleen maar voller en voller.


Wat is het nut van het opvangen van buitenlanders, die in ons te volle land willen gaan wonen?
Wat geeft het nog meer dan alleen problemen?

Iemand die dit voor mijn ff kan uitleggen?
Heb je wel eens in het boerenland gekeken! Weet je hoeveel mensen daar nog bij kunnen!? Dit land is van iedereen en niet alleen van jou en de rest van de Nederlanders!

Oud 20-01-2002, 18:10
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
jellerd schreef:
Heb je wel eens in het boerenland gekeken! Weet je hoeveel mensen daar nog bij kunnen!? Dit land is van iedereen en niet alleen van jou en de rest van de Nederlanders!

(Ik woon in het "boerenland"".)

Ga jij beweren dat Nederland niet overbevolkt is? Hahahahaha....

Is dit land van iedereen? Mogen wij niemand verbieden hier te komen?
Zullen wij es allemaal naar een Arabies land verhuizen? Kunnen we lachen, daar komen we echt niet in!....
Oud 20-01-2002, 18:15
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Raptor schreef:
(Ik woon in het "boerenland"".)

Ga jij beweren dat Nederland niet overbevolkt is? Hahahahaha....

Is dit land van iedereen? Mogen wij niemand verbieden hier te komen?
Zullen wij es allemaal naar een Arabies land verhuizen? Kunnen we lachen, daar komen we echt niet in!....
Friesland, Drenthe,Groningen. Maar de allochtonen trekken naar elkaar toe dus lijkt het helemaal overbevolkt. Vaak naar de Randstad. Het asielbeleid in Nl is helemaal niet zo soepel hoor valt alles mee. Maar Pimmetje beloofd wel allemaal dingen maar heeft die echt allemaal verteld hoe die t wil gaan aanpakken want ik kan van alles beloven. Weet die al hoe di de zorg gaat aanpakken? de vergrijzing beloven kan iedereen waarmaken is het lastigst
Oud 20-01-2002, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Raptor schreef:
(Ik woon in het "boerenland"".)

Ga jij beweren dat Nederland niet overbevolkt is? Hahahahaha....

Is dit land van iedereen? Mogen wij niemand verbieden hier te komen?
Zullen wij es allemaal naar een Arabies land verhuizen? Kunnen we lachen, daar komen we echt niet in!....

Ik vind dat iedereen die hier zonder kwaaie bedoelingen komt (als ik zoiets zeg bedoel ik natuurlijk niet dat je niemand mag verbieden hier te komen!)ook mag komen! En trouwens als jij in het boerenland woont waarom vind je Nederland dan overbevolkt! Ik woon in de randstad en heb geen enkele last van die overdrukte, vind het wel gezellig al die verschillende culturen! Er wonen 88 verschillende cultueren in onze gemeente en dat maakt het zo lekker kleurrijk! Je kan veel van andere mensen leren dus laat ze maar lekker hier heen komen!
Oud 20-01-2002, 18:31
Narrator
Avatar van Narrator
Narrator is offline
Citaat:
jellerd schreef:

Ik vind dat iedereen die hier zonder kwaaie bedoelingen komt (als ik zoiets zeg bedoel ik natuurlijk niet dat je niemand mag verbieden hier te komen!)ook mag komen! En trouwens als jij in het boerenland woont waarom vind je Nederland dan overbevolkt! Ik woon in de randstad en heb geen enkele last van die overdrukte, vind het wel gezellig al die verschillende culturen! Er wonen 88 verschillende cultueren in onze gemeente en dat maakt het zo lekker kleurrijk! Je kan veel van andere mensen leren dus laat ze maar lekker hier heen komen!
Nee, lekker alles volbouwen in Nederland is een oplossing. Dan word toch alles één en al stad? Dan is Nederland geen land meer, maar de grootste stad van de wereld.
Jullie linksen houden toch zo van al dat groen overal? Dan zullen jullie toch een moeilijke keuze hebben.


Als ik geen kwade bedoelingen heb, waarom kom ik dan niet in een Arabisch land?

Oud 20-01-2002, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Raptor schreef:
Nee, lekker alles volbouwen in Nederland is een oplossing. Dan word toch alles één en al stad? Dan is Nederland geen land meer, maar de grootste stad van de wereld.
Jullie linksen houden toch zo van al dat groen overal? Dan zullen jullie toch een moeilijke keuze hebben.

Wie zegt dat ik links ben! Ben alleen niet tegen buitenlanders!
Als ik geen kwade bedoelingen heb, waarom kom ik dan niet in een Arabisch land?

Oud 20-01-2002, 19:23
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Raptor schreef:
Nee, lekker alles volbouwen in Nederland is een oplossing. Dan word toch alles één en al stad? Dan is Nederland geen land meer, maar de grootste stad van de wereld.
Jullie linksen houden toch zo van al dat groen overal? Dan zullen jullie toch een moeilijke keuze hebben.


Als ik geen kwade bedoelingen heb, waarom kom ik dan niet in een Arabisch land?

Hoe kom je er in godsnaam bij dat je een Arabisch land niet inkomt?

Kijk, en dit zie ik heel vaak gebeuren, jij vindt dat er geen buitenlanders meer Nederland mogen inkomen en als al je argumenten zoals "Vol = vol!" weerlegd zijn ga je dingen verzinnen als "Wij komen ook de Arabische landen niet in!".
En als je dan, door je eigen stommiteit, de grond wordt in geboord gooi je het op dingen als "In het politiek correcte Nederland, heb je geeneens meer vrijheid van meningsuiting!"

Dat toont gewoon weer dat je ongelijk hebt en dat je over dit soort dingen beter je mond dicht kan houden als je niet serieus en met onderbouwde argumenten(op feiten!) kunt debatteren.

Dit is niet alleen gericht aan de gequotte persoon maar aan alle mensen die zich aangesproken voelen.
Wie de schoen past trekke hem aan he?
Oud 20-01-2002, 19:34
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Tweety2k schreef:
kom op nou, die jongeren die rond hangen dingen vernielen e.d. komt echt niet doordat ze lager op de ladder staan (of hoe je zoiets zegt).
Ze doen het gewoon zelf.
Minder inkomens vind ik ook een beetje bull, want telkens als je een mercedes of BMW voorbij ziet rijden zit er wel een allochtoon in, die op de een of andere manier geld ergens vandaan weet te toveren.

(geef toe dat de bovenstaande zin moeilijk te lezen is, door de lengte )

- het zijn na mijn mening wel degelijk vaak allochtonen met een laag inkomen;
- zie ze idem vaak in duurdere auto rijden.

Waar ik me dan ook vaak aan erger is dat ik mensen zie (ook veel Nederlanders) die zeggen dat ze arm zijn, en alles van de overheid gefinancierd krijgen, wel in dure kleding lopen, een mobieltje hebben etc.(

Oud 20-01-2002, 19:36
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Zlatan tha man schreef:
kweeni waar jij woont. Maar ik zie dat niet zo vaak een allochtoon in een mercedes of t moet echt zon ouwe bak zijn. Maar er zijn ook genoeg nederlanders die dat doen en meestal zijn dat echt mensen die laag staan aan die ladder. Lijk me logisch. En tis gewoon een feit dat veel allochtonen in de armoedegrens leven
Ik ben het helemaal met je eens in dit geval. Ik vind het alleen niet logisch, maar onlogisch.

Oud 20-01-2002, 19:37
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
dutch lion schreef:
Citaat:
Raptor schreef:

Pim zegt alleen wat hij denkt, en zo denken alle Nederlanders. Alleen, hij durft het te zeggen!
[Dit bericht is aangepast door Raptor (20-01-2002).]
ja en daar krijgt links Nederland steeds meer last van.
ze hebben in hun eigen vingers gesneden met hun gedachtenpolitie en correctheid en nu zeiken dat ze met hem opgescheept zitten terwijl dit pas het begin is.
en ik durf het ook te zeggen!
er zijn al vaak rechtse mensen weg gegild op een forum want daar is links goed in om eerst de feiten te ontkennen en dan de lieve jongen uithangen en je mening niet respecteren.
wij jagen over het internet en we zullen zeggen wat we denken!

LANG LEVE POLINCO!!!
Oud 20-01-2002, 19:40
Nieuwe Nationale Partij
Avatar van Nieuwe Nationale Partij
Nieuwe Nationale Partij is offline
Citaat:
Mugshot schreef:
Lees eerst mijn reactie op NNP, dit geldt ook voor jou, het enige verschil tussen onze boerenjongen NNP en jou is dat jij nog intellectueel over probeert te komen..

Lang leve de vrijheid van meningsuiting!

Oud 20-01-2002, 19:43
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
Ik ben het helemaal met je eens in dit geval. Ik vind het alleen niet logisch, maar onlogisch.

Vind je het onlogisch dan armere mensen dat doen? Vin je het logischer als de rijken het zouden doen

Oud 20-01-2002, 19:44
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
[...]
Waar ik me dan ook vaak aan erger is dat ik mensen zie (ook veel Nederlanders) die zeggen dat ze arm zijn, en alles van de overheid gefinancierd krijgen, wel in dure kleding lopen, een mobieltje hebben etc.

je kunt je geld maar 1 keer uitgeven, jij besteed bijvoorbeeld aan duur eten zij aan duurdere schoenen. Ik woon praktisch naast een azc en eerst denk je zo die loopt in dure kleding, kijk je iets beter is het fake. Asielzoekers krijgen boven een bepaalde leeftijd 80 GULDEN per week, daarvan moeten ze alles betalen. Eerste week zijn ze al verplicht nederlandse studieboeken
en borg voor een fiets betalen. Dat is samen 3X weekgeld. De asielzoekers waar ik een beetje contact mee heb stellen gewoon andere prioriteiten. Trots is belangrijk voor hen, ze willen niet onderdoen aan de nederlanders, ze willen niet dat mensen zeggen 'oh dat zijn asielzoekers, stakkers, moet je kijken wat ze aan hebben'.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 20-01-2002, 19:47
Zlatan tha man
Zlatan tha man is offline
Citaat:
Nieuwe Nationale Partij schreef:
- het zijn na mijn mening wel degelijk vaak allochtonen met een laag inkomen;
- zie ze idem vaak in duurdere auto rijden.

Waar ik me dan ook vaak aan erger is dat ik mensen zie (ook veel Nederlanders) die zeggen dat ze arm zijn, en alles van de overheid gefinancierd krijgen, wel in dure kleding lopen, een mobieltje hebben etc.(

Ik vraag me af hoe je alles van de overheid kan krijgen. Die zijn toch ook niet gek. en denk meer dat ze in de illegale zaakjes zitten dan. Daar heb je t al wie arm is gaat de criminaliteit in lijkt me. En kom niet me de uitkeringen zijn zo hoog want dat zijn ze helemaal niet. En ik geloof niet dat een turk die hier al jaren woont en op ze luie reet zit vanalles krijgt van de overheid

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.