Oud 23-05-2003, 10:24
kandidaat '03
kandidaat '03 is offline
goedemorgen mede-exame-verneukers ; ik wou deze forum ff plaatsen omdat ik zo'n gevoel heb dat het aankomende wiskunde examen best wel ns lastig uit kan gaan pakken. over zo'n 3 uurtjes begint dit examen (Wiskunde HAVO A1,2) maar iedereen die al de behoeften voelt om zijn gekwelde ziel hierop los te laten, mag dit natuurlijk alvast doen. Ik verwacht redelijk wat kritiek op het wiskunde exame, dus als je je genijgd voelt ff een berichtje te posten: ga je gang.

ps. dit berichtje is nog netjes geschreven (mede omdat t nog vroeg is en ik nog niet helemaal wakker ben ) maar ik verwacht dat dit wel gaat veranderen (over zo'n 5/6 uurtjes word er waarschijnlijk heel wat meer gescholden en geklaagd) dus laat je niet tegen houden en GOOI ALLES ERUIT ! ! !

iederen verder veel succes met ju examens!
Advertentie
Oud 23-05-2003, 10:27
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Als helemaal gebeuld VWO-WB1-slachtoffer wens ik jullie heel veel succes en hoop ik dat het STUKKEN makkelijker was dan ons Wiskunde examen van gister. (Ik heb -soepel gerekend- rond de 24 punten, wat me zo rond de 3,5 opleverd..ben ik goed, or what? )
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 23-05-2003, 10:29
hummie
Avatar van hummie
hummie is offline
ok.... mijn maag begint zich nu ook om te draaien... ik voel me nu al zwaar kut.. wiskunde mijn slechtse vak en ik mag 'm niet verknallen aangezien ik ak en gs al verknald heb.... nee.... ik heb er echt GEEN zin in.... zucht....
__________________
~...When u walk away... U don't hear me say.. please.. Oh baby, don't go...~
Oud 23-05-2003, 10:30
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
GRMBL @#$%^&* IK GA ZWAAR ZAKKEN OP WISKUNDE!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 23-05-2003, 10:32
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Dit kan gewoon in het algemene wiskunde a-topic..
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12.