Oud 25-06-2003, 23:51
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Ik weet niet of ik hem ook hier mag plaatsen anders moet iemand hem maar ff verwijderen of verplaatsen.

Het zit zo: Ik heb met 2 vriendinnen D en P een vakantie naar Loret geboekt, omdat we eigenlijk met meerdere personen zouden gaan maar die later afvielen zitten we dus met z'n 3en op een 6persoons kamer.
Nou wilde een andere vriendin van P en D, S ook graag met ons mee, ik kende haar niet bepaald goed maar heb daar toch mee ingestemd.
Zij wilde met ons mee zonder te betalen omdat we toch een 6 persoons kamer hebben (zij betaald dan alleen de busreis en wij dus vet veel omdat wij dus offficieel maar met z'n 3en op die kamer zitten).
Maar daarvoor terug zou zij dat heeft ze eerder gezegd ALLE boodschappen voor de eerste week betalen.
Nu zegt ze dus een paar dagen geleden dat ze ieder 20 euro geeft en daar moeten wij dus alle boodschappen van gaan betalen
Daar zijn D en ik het dus niet mee eens dat is dus probleem 1 .
Nu hebben P en D ook nog eens ruzie gekregen om iets heel vaags wat een hele poos geleden afspeelde probleem 2 .
Nou hebben wij (D en ik) dus uitgerekend dat als S ons alledrie een bepaald bedrag geeft zij evenveel kwijt is als ons en dan hebben we ook niet dat gezeik van die boodschappen enzo (en dat is toch niet zo gek dat wij dat van haar vragen? )
Dus ik belde haar vanmiddag op om dat te zeggen dat ze dat gewoon moet betalen dat dat eerlijk is en dus zegt S: Krijg de tering met je vakantie ik annuleer die reis wel!
En het klinkt misschien lullig maar ik was echt blij dat ze dat zei want ik mag haar totaal niet (ja hoe dom kun je zijn om met iemand op vakantie te gaan die je niet mag maarja ik heb haar de afgelopen tijd een beetje beter leren kennen en ik heb echt spijt van dat ik het goed heb gevonden dat zij mee ging)

Vervolgens is P dus super boos geworden omdat zij wil dat S gewoon mee gaat maar ik wil dat gewoon echt niet .
Ondertussen heeft P dus ook nog ruzie met D en is ze ook vet boos op mij en heeft ze gezegd: Als S niet mee gaat ga ik ook niet!
Vervolgens zijn nu al die leuke vriendinnetjes van P boos op mij omdat ik dus haar vakantie heb verpest (Tsja.. zij wil niet zonder en ik niet met S, terwijl we eigenlijk gewoon met z'n 3en zouden gaan enz. dus dat vind ik echt nergens op slaan !)
Ik ben echt in staat dat als die S toch komt haar gewoon het appartement uit te laten zetten want ze heeft toch niet betaald.
Nu is S dus vanavond met haar vriend lans D geweest om haar te bedreigen

Hmmz.. ik hoop dat jullie iets van het verhaal begrijpen maar ik weet dus ECHT niet wat ik moet doen...?
We zijn nog niet eens weg en de vakantie is al verpest, kan dit nog ooit goed gaan?
Het is toch ons goed recht om geld te vragen aan S? (moeten wij haar vakantie betalen )
Ik hoop dat er iemand met handige tips komt en ga niet zeggen dat we met elkaar om de tafel moeten, want met S valt dus totaal niet te praten dat is bijv. al een van de redenen dat ik niet met haar weg wil....

Nouja.. sorry voor het super lange verhaal maar ik hoop dat iemand raad weet
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 00:11
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Sommige hotels controleren er best wel streng op of er niet meer mensen op de kamer zitten dan voor betaald is. Zeg gewoon dat je bang bent dat je zelf ook in de problemen komt in Spanje en dat als ze mee wilt, ze alles maar officieel moet doen (en zelf moet betalen).
Is iedereen blij toch
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:19
Atje85
Atje85 is offline
anders krijg ik ff een lap text voor me neus
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:26
Atje85
Atje85 is offline
Damn, je hebt jezelf wel weer in een moeilijke positie gebracht cin

Maar ik heb t gelezen (en begrepen) en tsja ik vind wel dat je gelijk hebt dat S gewoon moet betalen. Lijkt net alsof zij mee wil profiteren omdat jullie toch maaarmet zn 3en een 6pk kamer hebben...en als ze dan ook nog es met dr vriend naar D gaat om haar te bedreigen, dan vind ik dat ze dood mag vallen

En niet lullig bedoeld, maar ik twijfel sterk of t een leuke vakantie gaat worden...kan je neit je kamer veranderen ofzo???(probeer es, kan soms wel)


Zo genoeg ? en anders volgt de rest morgen
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:27
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
rockyj schreef op 26-06-2003 @ 01:11:
Sommige hotels controleren er best wel streng op of er niet meer mensen op de kamer zitten dan voor betaald is. Zeg gewoon dat je bang bent dat je zelf ook in de problemen komt in Spanje en dat als ze mee wilt, ze alles maar officieel moet doen (en zelf moet betalen).
Is iedereen blij toch
Sukkel, je betaalt niet per hoevele mensen in je kamer zitten
Je betaalt gewoon de prijs van die 6pk kamer, ngeacht of er nou 2 of 6 mensen inzitten. Prijs vd kamer blijft t zelfde, maar als je dus met zn 4en bent en er bealen er maar 3, dan wordt t per persoon wel duurder dan wanneer jemet zn 6en bent(duh)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:31
poesiefox
poesiefox is offline
Ja doei.
De enige eerlijke manier om zonder scheve gezichten dit soort dingen te regelen is eerlijk alles te delen.

Die S. betaalt dus netjes haar deel mee aan de kamer, en alle boodschappen delen jullie ook samen. Geen budget van te voren, jullie delen iedere supermarktrekening iedere dag door vieren.

En als zij niet meer mee wil, wil ik wel, voor die 60 euro en verder mogen jullie niet zeuren anders stuur ik mijn vriend op jullie dak!

Wauw, da's lekker goedkoop vakantievieren!
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:33
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 26-06-2003 @ 01:31:
Ja doei.
De enige eerlijke manier om zonder scheve gezichten dit soort dingen te regelen is eerlijk alles te delen.

Die S. betaalt dus netjes haar deel mee aan de kamer, en alle boodschappen delen jullie ook samen. Geen budget van te voren, jullie delen iedere supermarktrekening iedere dag door vieren.
Ja duh, maar dat is die S zo te zien dus niet van plan, in tegendeel zelfs(bedreigen)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:33
Verwijderd
You mean you've actually read the whole thing?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:34
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-06-2003 @ 01:33:
You mean you've actually read the whole thing?
En aandachtig
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 00:36
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
lol ja dat soort mensen als S moet je op schijten

meer niet
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 07:13
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 26-06-2003 @ 01:31:
Die S. betaalt dus netjes haar deel mee aan de kamer, en alle boodschappen delen jullie ook samen. Geen budget van te voren, jullie delen iedere supermarktrekening iedere dag door vieren.
Precies.

En voor dat bedreigen: doe aangifte, dan houdt ze daar snel mee op. Met zo'n triest persoon wil je toch idd niet op vakantie, 'k zou idd nog eerder annuleren. Hebben die andere drie die eerst mee zouden gaan niet ook een bepaalde verplichting ivm het boeken...? Anders hadden jullie nooit een 6-persoonskamer geboekt, lijkt me. Maar goed, als die S alleen maar een goedkope vakantie wil, tenkoste van jullie, dan zou ze van mij in d'r sop gaar kunnen koken (<- stomme uitdrukking, maar nu blijft het netjes ).
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 07:17
Verwijderd
Wat een idioot die S.
Inderdaad, zij betaalt gewoon haar deel, maar je geeft al aan dat je liever niet met haar op vakantie wilt.
Kun je de kamer niet annuleren en alleen met D een kamer nemen? Of wil je graag dat P ook meegaat?

Poeh, wat een situatie zeg. Ik weet het ook niet echt...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:10
zwoesj
zwoesj is offline
S moet gewoon d'r eigen deel betalen en de boodschappen ieder een kwart. En als ze je gaat bedreigen kan je gewoon aangifte doen bij de politie volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:24
Tandpasta
Avatar van Tandpasta
Tandpasta is offline
Leonoor heeft gelijk.

Ik had geen zin om die tekst door te lezen.
__________________
Leef gezond met een schone mond!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:25
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-06-2003 @ 01:33:
Ja duh, maar dat is die S zo te zien dus niet van plan, in tegendeel zelfs(bedreigen)
Ja precies, zij staat er dus ECHT op dat ze mee gaat terwijl D en ik dat dus echt niet willen
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:26
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Charmed Prue schreef op 26-06-2003 @ 08:17:
Wat een idioot die S.
Inderdaad, zij betaalt gewoon haar deel, maar je geeft al aan dat je liever niet met haar op vakantie wilt.
Kun je de kamer niet annuleren en alleen met D een kamer nemen? Of wil je graag dat P ook meegaat?

Poeh, wat een situatie zeg. Ik weet het ook niet echt...
Ja precies, maar we willen dus ook graag met P weg en vinden dat we het ook niet kunnen maken om ineens samen weg te gaan..
Maar die S
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 08:29
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 08:13:
Hebben die andere drie die eerst mee zouden gaan niet ook een bepaalde verplichting ivm het boeken...? Anders hadden jullie nooit een 6-persoonskamer geboekt, lijkt me.
Ja die hadden een annuleringsverzekering afgesloten en kregen dus gewoon hun geld terug, waardoor voor ons de vakantie weer duurder werd maar ze hebben geen verplichtingen of iets.
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 09:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
cin-D schreef op 26-06-2003 @ 09:26:
Ja precies, maar we willen dus ook graag met P weg en vinden dat we het ook niet kunnen maken om ineens samen weg te gaan..
Maar die S
Gewoon tegen P zeggen dat jij en D niet willen dat S meegaat, en als P daar niet mee akkoord gaat, heeft ze pech, dan ga je met D samen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2003, 09:47
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
cin-D schreef op 26-06-2003 @ 09:29:
Ja die hadden een annuleringsverzekering afgesloten en kregen dus gewoon hun geld terug, waardoor voor ons de vakantie weer duurder werd maar ze hebben geen verplichtingen of iets.
Heb jij geen ann.verz. ?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:19
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Wie van jullie is er hoofdboeker? Diegene die hoofdboeker is, moet namelijk voor de kosten opdraaien. Mochten jij en je vriendin (waar je geen ruzie mee hebt) dat niet zijn, dan kun je misschien nog je reis annuleren en een lastminute boeken met z'n tweeën.

Bovendien moet die S toch ingeschreven worden, als ze tenminste verzekerd op vakantie wil gaan. Ze zal dus ook toeristenbelasting en dergelijke moeten betalen....
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:22
the tourist
the tourist is offline
Pfft, gezellig.

Triest figuur, die S.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:24
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
alles eerlijk delen, geen gezeik, en anders gan ze maar niet mee
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:29
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
wat een kutwijf.... 'o, jullie hebben plek over in de kamer en betalen de kamer toch al, dan kan ik net zo goed mee... zonder te betalen'

is zij wel helemaal 100%??

ik zou t er met je andere vrendinnen over hebben dat t toch belachelijk is dat jullie voor haar moeten betalen en dat als zij dat willen dat zij maar betalen.
en 60 euro voor boodschappen voor 4 personen voor een week??
dat kind is niet wijs.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Atje85 schreef op 26-06-2003 @ 10:47:
Heb jij geen ann.verz. ?
idd...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 26-06-2003 @ 11:29:
en 60 euro voor boodschappen voor 4 personen voor een week?? dat kind is niet wijs.
Woont zeer waarschijnlijk nog thuis, dan lijkt 60 euro megaveel geld. Terwijl het in werkelijk idd niet zo veel is. Maar ook zonder dat, ze moet gewoon betalen, heel simpel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2003, 10:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je kan ook beter niet met zn drieen op vakantie gaan omdat dat heel vaak misgaat als er twee samen optrekken en er een buiten de boot valt. Het beste is vier of twee maar ach als je perse met zn drieen wilt dan moet je het zelf weten maar bij mij liep dat altijd slecht af.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 10:55
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
vrouwen..


WB cindy
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:14
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
italianboy schreef op 26-06-2003 @ 11:55:
WB cindy
voor de 3e keer?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Je had al aan het begin kunnen denken dat je hier wel eens problemen mee kon krijgen, want jullie hadden al betaald en als laatste voegde die S zich nog aan jullie toe. Het beste was geweest dat jullie aan het begin al tegen S hadden gezegd dat zij al wat geld aan jullie moesten geven voor de kamer. Bijvoorbeeld (ik zeg maar wat): het appartement kost bij elkaar € 300. Dat delen door 3 is € 100 per persoon en delen door 4 is € 75 per persoon. Dus dan betaalt ieder van jullie drieën € 25 minder, dan had je dus al aan het begin moeten vragen aan S dat ze ieder € 25 moest geven voor het appatement. Dan hadden jullie dat al verdeeld en hadden jullie ook zo makkelijk de boodschappen en de busreis onder jullie vieren verdeeld. Dat was beter geweest dan gezegd te hebben: "OK jij betaalt dit en jij dat" want dan krijg je ook alleen maar verschillen in geld en als dat een probleem is kan er ruzie ontstaan. Dus ik ben het wel met je eens dat jullie geld van S vragen, maar dat had je dus al meteen aan het begin moeten dan. Als ze dat toen al een probleem had gevonden, hadden jullie haar toen al uit de groep kunnen gooien, als iedereen dat tenminste goed vond. Dat had misschien ook ruzie opgeleverd maar dan had er genoeg tijd tussen gezeten om dat weer goed te maken.
Dan had al meteen probleem 1 al verworpen kunnen zijn. Probleem 2 staat (met die gedachte lees ik het tenminste) helemaal los van jullie vakantie en dat is iets tussen P en D, dus daar moet je je denk ik niet mee bemoeien.
Dat ze zo uitflipt aan de telefoon vind ik ongepast. Je mag je eigen mening zeker zeggen maar dan niet op zo'n botte manier (maar ik wil het ook nog wel eens doen bij vrienden van me hehe ). Maar ook al heeft zij dan een eigen mening, ik vind toch dat jij en die andere twee gelijk dan hebt, want ja, tis nou eenmaal reëel en eerlijk om dat geld te geven.
Tis wel frappant dat jij instemde dat ze met jullie op reis ging maar dat je haar toch niet moet, maar goed jij hebt haar in de tussentijd beter leren kennen. Maar als ik zie dat P ruzie heeft met D en ook nog met jou en al haar vriendinnen ook nog met jou en dat S gister ook nog D heeft bedreigd, dan lijkt er niet meer veel van te komen.
Ik denk dat het goed is, dat jullie met zijn vieren nog een keer rond de tafel gaan zitten en alle vier eerlijk zeggen waar je mee zit, waar of tegen wie je tegen op ziet en wat anderen daar van vinden. En niet elkaar uitschelden of bot tegen elkaar doen, maar op een fatsoenlijke rustige manier. En er moet dan zeker ten sprake komen waarom S dat bedrag niet wil geven.

Dus tot zover mijn filosofische analyse
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-06-2003 @ 11:52:
Je kan ook beter niet met zn drieen op vakantie gaan omdat dat heel vaak misgaat als er twee samen optrekken en er een buiten de boot valt. Het beste is vier of twee maar ach als je perse met zn drieen wilt dan moet je het zelf weten maar bij mij liep dat altijd slecht af.
Oei, dat doen 2 vrienden en ik dus wel... zie echt geen problemen, want het zijn mijn 2 beste vrienden. Maar deze twee jongens zijn van elkaar ook automatisch beste vrienden, want die kennen elkaar al van de basisschool. Mijn ouders zeggen dat ook maar... ik zie echt geen probleem, omdat we denk ik toch niet echt veel dingen gaan ondernemen (is ook niet veel tijd voor want we gaan maar 5 dagen). Waarom zou je niet met 3 man kunnen optrekken vraag ik me af...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:49
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-06-2003 @ 10:47:
Heb jij geen ann.verz. ?
Jaa maar ik wil nog wel heel graag op vakantie alleen zonder S
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:51
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
italianboy schreef op 26-06-2003 @ 11:55:
vrouwen..


WB cindy
WB?
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 26-06-2003 @ 01:27:
Sukkel, je betaalt niet per hoevele mensen in je kamer zitten
Je betaalt gewoon de prijs van die 6pk kamer, ngeacht of er nou 2 of 6 mensen inzitten. Prijs vd kamer blijft t zelfde, maar als je dus met zn 4en bent en er bealen er maar 3, dan wordt t per persoon wel duurder dan wanneer jemet zn 6en bent(duh)
nee hoor. als jij in je eentje in een 2pers. kamer gaat zitten neem jij dus eigenlijk een plek in beslag die ook door 2 mensen had kunnen worden bezet. Daarom betaal je wel een extra hoge prijs, maar niet dezelfde prijs als de prijs die 2 mensen samen voor die kamer hadden moeten betalen.
Zo zit het althans bij bijna elke hotelkamer.
bij bungalows enz. zit het anders. dan betaal je idd één vast bedrag en moet je zelf zien hoe je die betaalt. de prijs per persoon wordt dan dus hoger op de manier die jij beschreef, wanneer je met weinig mensen bent.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 11:56
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-06-2003 @ 12:46:
Ik denk dat het goed is, dat jullie met zijn vieren nog een keer rond de tafel gaan zitten en alle vier eerlijk zeggen waar je mee zit, waar of tegen wie je tegen op ziet en wat anderen daar van vinden. En niet elkaar uitschelden of bot tegen elkaar doen, maar op een fatsoenlijke rustige manier. En er moet dan zeker ten sprake komen waarom S dat bedrag niet wil geven.

Dus tot zover mijn filosofische analyse
Ja maar dat is dus het probleem, S wil gewoon niet betalen (alleen die 20 euro) en staat er op dat ze mee gaat en P ook en anders gaat ze niet mee zegt ze.
Er valt gewoon niet te praten dat eindigt bij hun na 2 sec. : Ja houd je bek maar dicht jullie zijn egoistische trutten en daarmee is dan alles gezegd
Die S is gewoon een raar aso wijf en ik wil dus echt niet 2 weken met haar opgescheept zitten.
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
cin-D schreef op 26-06-2003 @ 12:56:
Ja maar dat is dus het probleem, S wil gewoon niet betalen (alleen die 20 euro) en staat er op dat ze mee gaat en P ook en anders gaat ze niet mee zegt ze.
Er valt gewoon niet te praten dat eindigt bij hun na 2 sec. : Ja houd je bek maar dicht jullie zijn egoistische trutten en daarmee is dan alles gezegd
Die S is gewoon een raar aso wijf en ik wil dus echt niet 2 weken met haar opgescheept zitten.
Dan annuleer je de reis? En boek je met die andere vriendin iets anders? Dan zoeken S en P het maar uit? S is gewoon een arrogant egoistisch *mormel* (ik blijf netjes vandaag ), lekker in d'r sop gaar laten koken, je geld niet aan besteden en je vakantie niet door laten verzieken.

Waarom zijn jij en die andere vriendin egoistische trutten...? ('k snap het wel, maar das gel*l)
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 12:08
Aaaaaart..
Avatar van Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
cin-D schreef op 26-06-2003 @ 12:51:
WB?
welcome back
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-06-2003, 14:58
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
cin-D schreef op 26-06-2003 @ 12:56:
Ja maar dat is dus het probleem, S wil gewoon niet betalen (alleen die 20 euro) en staat er op dat ze mee gaat en P ook en anders gaat ze niet mee zegt ze.
Er valt gewoon niet te praten dat eindigt bij hun na 2 sec. : Ja houd je bek maar dicht jullie zijn egoistische trutten en daarmee is dan alles gezegd
Die S is gewoon een raar aso wijf en ik wil dus echt niet 2 weken met haar opgescheept zitten.
Als S echt niet wil betalen zou ik haar echt niet meenemen. Als als D haar ook niet mee wil (dat kan ik me wel voorstellen na die bedreiging) en P niet mee gaat omdat jullie willen dat S niet mee gaat (begrijpen je de zin nog ) dan gaan D en jij toch alleen met zijn tweëen? Misschien iets minder leuk, maar toch misschien de beste oplossing. Alleen hoop ik dan dat D en jij geen ruzie meer hebben/krijgen met P (en haar vriendinnen). Maja tis P's eigen keuze dat ze dan niet meer mee wil.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:52
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 26-06-2003 @ 13:08:
welcome back
beetje laat
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:54
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
cin-D schreef op 26-06-2003 @ 12:49:
Jaa maar ik wil nog wel heel graag op vakantie alleen zonder S
Je gaat informeren of je een 2pk kamer kan krijgen en anders annuleer je en boek je met D samen een amdere vakantietje.

(dit doe je natuurlijk nadat je aan P hebt uitgelegd dat je gewoonweg niet met S op vakaantie wilt en als P dan ook niet meegaat dat ze dan maar pech heeft, dan gaat P maar lekker samen met S )
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 15:58
Verwijderd
ik zou niet op vakantie gaan.
Gwoon annuleren en met je ouders mee, als je zonder dat je 24 uur op elkaars lip zit al ruzie krijgt gaat t nooit goed.
Take it as a live lesson and have a nice summer
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:01
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 26-06-2003 @ 12:55:
nee hoor. als jij in je eentje in een 2pers. kamer gaat zitten neem jij dus eigenlijk een plek in beslag die ook door 2 mensen had kunnen worden bezet. Daarom betaal je wel een extra hoge prijs, maar niet dezelfde prijs als de prijs die 2 mensen samen voor die kamer hadden moeten betalen.
Zo zit het althans bij bijna elke hotelkamer.
bij bungalows enz. zit het anders. dan betaal je idd één vast bedrag en moet je zelf zien hoe je die betaalt. de prijs per persoon wordt dan dus hoger op de manier die jij beschreef, wanneer je met weinig mensen bent.
Ik weet dat t bij 2pk anders ligt, omdat je dan idd als 1 persoon ruimte voor 2 personen inneemt.

maar goed ja, dat bedoelde ik en jij hebt ook gelijk

ik ga nu op vakanite
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 16:33
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
gewoon idd. de hele reis annuleren en met die andere vriendin samen een last minute boeken, ben je nog goedkoper uit ook neem ik aan.

wat wil die S trouwens doen, dat ze zo persé mee wil? gewoon in het vliegtuig stappen ofzo? ik snap dat niet, er is toch geen lol aan om op vakantie te gaan met mensen waarvan er2 je toch al niet mogen?

En mocht ze wel meegaan, gewoon betalen, asociaal gedrag beetje jullie laten betalen en zelf lekker parasiteren ...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2003, 19:56
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Keyboard spelen denk ik
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 09:35
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-06-2003 @ 13:00:
Dan annuleer je de reis? En boek je met die andere vriendin iets anders? Dan zoeken S en P het maar uit? S is gewoon een arrogant egoistisch *mormel* (ik blijf netjes vandaag ), lekker in d'r sop gaar laten koken, je geld niet aan besteden en je vakantie niet door laten verzieken.

Waarom zijn jij en die andere vriendin egoistische trutten...? ('k snap het wel, maar das gel*l)
Ja das eigenlijk wel het beste he? Gewoon lekker met D op vakantie gaan, maar je krijgt maar een bepaald deel van je geld terug en alleen als je een heel goede reden hebt
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 09:36
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
Aaaaaart.. schreef op 26-06-2003 @ 13:08:
welcome back
Ooow Aaaight
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 09:38
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 26-06-2003 @ 17:33:
gewoon idd. de hele reis annuleren en met die andere vriendin samen een last minute boeken, ben je nog goedkoper uit ook neem ik aan.

wat wil die S trouwens doen, dat ze zo persé mee wil? gewoon in het vliegtuig stappen ofzo? ik snap dat niet, er is toch geen lol aan om op vakantie te gaan met mensen waarvan er2 je toch al niet mogen?

En mocht ze wel meegaan, gewoon betalen, asociaal gedrag beetje jullie laten betalen en zelf lekker parasiteren ...
Ja S heeft al een busreis geboekt, en nu zegt ze dat als zij niet mee gaat ik die busreis (160 euro) van haar terug moet betalen ze is echt gek
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2003, 10:31
Verwijderd
Citaat:
cin-D schreef op 27-06-2003 @ 10:38:
Ja S heeft al een busreis geboekt, en nu zegt ze dat als zij niet mee gaat ik die busreis (160 euro) van haar terug moet betalen ze is echt gek
Dus? Ze heeft geen poot om op te staan.
Laat dat wicht lekker in d'r sop gaar koken.

Wat is het probleem nou nog?
1. Je wilt niet met haar op vakantie.
2. Ze wil niet betalen en van jullie profiteren.
3. Ze bedreigt jullie steeds.
4. Enz.

Mij lijkt het simpel, zeg haar dat ze de pot op kan.

(En ja, ik blijf weer netjes vandaag. )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Situatie..wat zouden jullie doen?
J'Landa
10 18-10-2005 11:20
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie jullie mening gevraagd, wat zouden jullie doen?
poezewoefke
2 07-05-2004 14:28
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen??
Carintjuh
18 22-12-2003 14:45
Liefde & Relatie Heren wat zouden jullie doen als je vriendin onverwacht zwanger blijkt te zijn???
Imke_BF
100 22-06-2003 22:42
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen als...
Missy1234567890
6 24-09-2002 17:43
Liefde & Relatie Wat zouden jullie doen?
Examen-boy
3 12-07-2002 09:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.