Oud 07-06-2004, 12:25
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Zijn toch nogal wat mensen die hier wel meer van willen weten dus hier een vraag de oren van mijn hoofd topic..

miss ideetje voor een subforum .. dat voorkomt 'n hele hoop apparte topics over losse onderdelen zeg maar ..

en dan heb ik ook nog een vraag aan jullie
ben je liever de baas of onderga je liever .. en waarom

Ik ben graag de baas .. want ik heb normaaal ook al nix te vertellen ( ben veel te lief voor deze wereld )
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:27
HoloDoc
Avatar van HoloDoc
HoloDoc is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 07-06-2004 @ 12:25 :
Zijn toch nogal wat mensen die hier wel meer van willen weten dus hier een vraag de oren van mijn hoofd topic..

miss ideetje voor een subforum .. dat voorkomt 'n hele hoop apparte topics over losse onderdelen zeg maar ..

en dan heb ik ook nog een vraag aan jullie
ben je liever de baas of onderga je liever .. en waarom

Ik ben graag de baas .. want ik heb normaaal ook al nix te vertellen ( ben veel te lief voor deze wereld )

Geen idee whatsoever,
't enige wat ik ervan weet is dat 't wel safe sex is
maar ik knuffel toch liever gewoon
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:28
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hm, mocht ik er ooit toe komen me daar serieus mee bezig te houden ben ik toch wat meer masochistisch ingesteld dan sadistisch. Ik kan me er niet toe zetten anderen te domineren of (bijna) pijn te doen oid zonder schuldgevoelens.

En een vraag: welke attributen gebruik je zoal?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:29
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik weet dat je wil horen dat ik onderdanig ben, maar dat ben ik toch lekker niet!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:40
Verwijderd
Ik denk een beetje een combi van beiden..

Ooit wel met handboeien enzo gedaan.. Was erg tof, maar ik vond het zelf geboeid zijn net zo leuk als wanneer zij geboeid was.
Maar dat is denk nog wel erg onschuldig.. Veel verder lijkt me denk ook niet boeiend.. Tis wel eens leuk om de ander rond te commanderen, maar dan wel maar voor heel ffiez, ena lleen in een spelsituatie.(waarbij na 'n paar minuten de rollen weer worden omgedraaid)


En net wat Kruimel zegt, ik kan ook geen andere mensen (bijna) pijn doen oznder dat ik me er schuldig om zou voelen..

Ik zit nu bij 'gwone' sex al bij ieder 'verkeerd' kreuntje van 'oh shit, gaat het? '.. Dus met SM zou dat helemaal fout gaan
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:42
lso
Avatar van lso
lso is offline
Het lijkt me niet echt opwindend
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:56
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 07-06-2004 @ 12:28 :
Hm, mocht ik er ooit toe komen me daar serieus mee bezig te houden ben ik toch wat meer masochistisch ingesteld dan sadistisch. Ik kan me er niet toe zetten anderen te domineren of (bijna) pijn te doen oid zonder schuldgevoelens.

En een vraag: welke attributen gebruik je zoal?
voor de arme scholier/student :

wasknijpers

touw ( gevlochten verbandgaas)

blinddoek (is niet zo duur en 'n theedoek is echt geen gezicht)

kaars om mee te druppelen ..
( alleen witte paraffine gebruiken !!!)

borstel / kwastje om mee te strelen / kriebelen

duurder spul :

klemmetjes in alle soorten en maten ( ligt aan wat je slavinnetje fijn vind, dus .. neem je speelkameraadje mee als je gaat shoppen .. of als je lui bent .. stuur d'r op pad)

Neurologie wieltje ..
soort raddeer wieltje .. maar dan met echt scherpe puntjes
wordt ook gebruikt om reflexen enzo mee te testen
nadeel .. erg duur

zweepje kan duur of goedkoop
let wel op dat je alleen met de zachte zwiepende delen je partner raakt anders doe je iemand ECHT pijn en da's niet leuk

soorten ..

lang met touwtje aan het eind kost bijna nix zorg wel dat je alleen met het touwtje raakt

middel .. met brede strengen (suede) zie mijn avatar
duur .. maar makkelijk in gebruik en onmogelijk om iemand pijn mee te doen heel veel luchtweerstand

kort .. met dunne draadjes
makelijk in gebruik .. en goedkoop .. meer 'n kriebel ding
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 12:58
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 07-06-2004 @ 12:29 :
Ik weet dat je wil horen dat ik onderdanig ben, maar dat ben ik toch lekker niet!
als je meesteres wil zijn .. mag je wel wat spullen overkopen ..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:11
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je kunt bij de naaigaren winkel ook een patroonradeerwieltje kopen voor een paar euro. Die krengen prikken ook als de ziekte, want ze zijn bedoeld om gaatjes in patroonpapier mee te perforeren. En dat weet ik, want als kleuter heb ik er de eetkamertafel mee behandeld, niet echt tot genoegen van mijn moeder.

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 13:22.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 07-06-2004 @ 13:11 :
Je kunt bij de naaigaren winkel ook een patroonradeerwieltje kopen voor een paar euro. Die krengen prikken ook als de ziekte, want ze zijn bedoeld om gaatjes in patroonpapier mee te perforeren. En dat weet ik, want als kleuter heb ik er de eetkamertafel mee behandeld, niet echt tot genoegen van mijn moeder.


Ik vind domineren en ondergaan allebei leuk.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik vond het zelf nog best wel mooi geworden, eerlijk gezegd.

Maar ontopic: gewone sex is echt veel leuker, en liever, en gezelliger. Ik heb het met mijn vriend wel eens geprobeerd hoor, maar de sfeer was er niet naar, en we vonden het niet leuk.

Ik kan me voorstellen dat sommige SM liefhebbers sex uit liefde, dus met hun partner, gescheiden houden van SM, als spel, met iemand anders. Die doen dus niet aan SM als ze een relatie hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:51
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
ben zelf liever onderdanig... helaas komt daar niks van in bij me vriend... dus tja, word ik boos en kank lekker dominant zijn en hem helemaal openkrassen...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 13:56
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Vroeger was ik vooral onderdanig, nu is het denk ik toch wel minstens 50/50. Het gaat allemaal af en toe nog wel wat klungelig, maar daar en ik snel overheen.

Binnenkort komt er een buttplug die op afstand aan of uit te zetten is, kan nog leuk worden in openbare gelegenheden.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:02
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 07-06-2004 @ 13:56 :
Vroeger was ik vooral onderdanig, nu is het denk ik toch wel minstens 50/50. Het gaat allemaal af en toe nog wel wat klungelig, maar daar en ik snel overheen.

Binnenkort komt er een buttplug die op afstand aan of uit te zetten is, kan nog leuk worden in openbare gelegenheden.
Sexy
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:11
Broken.Angel
Avatar van Broken.Angel
Broken.Angel is offline
Fluffy Cuffs.. alle lieve fluffy spulletjes..
__________________
"Mention this to me, Mention something, mention anything ... and watch the weather change.."
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:20
swaggyman
swaggyman is offline
Maar mensen, SM is al kietellen met een veertje of iemand net geen orgasme geven, het is teasen en geteased worden. Al zijn er idd een hoop mensen in de wereld die daar al niet meer opgewonden van worden en dat zij juiste de dingen die je overal ziet. Begin gewoon klein met bv je vriendin beffen of je vriend pijpen met een utra strong mint snoepje in je mond en dat soort dingen.


succes met experimenteren
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:21
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Ben het allebei wel, maar mijn voorkeur gaat uit naar dominant.
Mijn vriendins voorkeur gaat uit naar onderdanig, dus wat dat betreft passen we zeker goed bij elkaar.
Weleens gedaan dus (without real spanking btw) en beviel ons allebei.

(het kan dus uitstekend binnen een relatie JUNO, we vrijen ook gewoon heel lief met elkaar, bondage of iets dergelijks doen we heel soms, 1x in de maand ofsow...)

Ontopic:
Het meeste dat ik wil weten, daar ben ik wel achter.
Ik probeer alleen een 'stof' te vinden om haar vast te binden zonder dat ze striemen krijgt (gebeurt heel af en toe...en dan bind ik haar heus niet te strak vast, maargoed, door haar bewegingen... ) Ik gebruik nu stof (katoen).
Ik vind leren boeien niks , dus als je iets weet dat niet kan knellen maar wel iemand 'op haar plek houdt' , tell me!
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:28
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
ook leuk ..

je slavinnetje uitnodigen om te komen eten ..
dan allemaal kleine hapjes maken .. ( allemaal verschillende)

dan bind je d'r op een stoel vast .. eventueel met blinddoek .. en dan d'r voeren ..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Oja, en dan krijg je een spruitje in je waffel geduwd zeker, nee dankjefeestelijk. Ik word graag liefdevol gevoerd, maar ik wil wel weten wat ik krijg.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:39
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 07-06-2004 @ 14:21 :
Ontopic:
Het meeste dat ik wil weten, daar ben ik wel achter.
Ik probeer alleen een 'stof' te vinden om haar vast te binden zonder dat ze striemen krijgt (gebeurt heel af en toe...en dan bind ik haar heus niet te strak vast, maargoed, door haar bewegingen... ) Ik gebruik nu stof (katoen).
Ik vind leren boeien niks , dus als je iets weet dat niet kan knellen maar wel iemand 'op haar plek houdt' , tell me!
Met stof is toch niets mis?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:44
juno
Avatar van juno
juno is offline
Bij de legerdump kun je harnasjes kopen, een soort bretels aan een riem, van zwaar canvas, met gepolsterde brede riemen. Bedoeld om zware dingen aan te hangen en te vervoeren, dus er is ergonomisch over nagedacht en het zit heerlijk, en staat ook nog eens stoer.

Je zou de gepolsterde schouderriemen kunnen afknippen en hergebruiken. Vergt enig creatief naaiwerk, maar dan heb je ook wat. Jammer van de dumplucht, maar in de 60 graden was krijg je die er wel uit. Worden meteen de riemen minder stug van.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:54
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
juno schreef op 07-06-2004 @ 14:32 :
Oja, en dan krijg je een spruitje in je waffel geduwd zeker, nee dankjefeestelijk. Ik word graag liefdevol gevoerd, maar ik wil wel weten wat ik krijg.
jakkes neej ..

zalm op schijfje stokbrood

aardbeitje

druifje

krabcoctail op 'n lepel

enz
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:34
Gerard SnEl
Avatar van Gerard SnEl
Gerard SnEl is offline
Citaat:
grl schreef op 07-06-2004 @ 14:39 :
Met stof is toch niets mis?
jawel dus...

het wil nog wel 's knellen als er hard/lang getrokken wordt door deze of gene...

dus iemand een idee?
__________________
You girls want a ladies' night? Go and try having it in the kitchen, cooking for a man!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gerard SnEl schreef op 07-06-2004 @ 18:34 :
jawel dus...

het wil nog wel 's knellen als er hard/lang getrokken wordt door deze of gene...

dus iemand een idee?
Hm.. andere knoop leggen misschien? Of iets elastischers dan katoen?

En verder.. tja, ik weet het ook niet. Alle materialen hebben voor- en nadelen en ik denk dat je bij stof/katoen nog de minste kans op pijnlijke polsen (/enkels) hebt.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:54
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
grl schreef op 07-06-2004 @ 18:41 :
Hm.. andere knoop leggen misschien? Of iets elastischers dan katoen?

En verder.. tja, ik weet het ook niet. Alle materialen hebben voor- en nadelen en ik denk dat je bij stof/katoen nog de minste kans op pijnlijke polsen (/enkels) hebt.
hmm .. 3 rolletjes verbandgaas inelkaar vlechten

werkt heel goed en is lekker zacht
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 18:57
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 07-06-2004 @ 18:41 :
Hm.. andere knoop leggen misschien? Of iets elastischers dan katoen?

En verder.. tja, ik weet het ook niet. Alle materialen hebben voor- en nadelen en ik denk dat je bij stof/katoen nog de minste kans op pijnlijke polsen (/enkels) hebt.
Teveel meerek is ook niet goed, daarom ook nooit elastiek gebruiken want dat kan gaan knellen. Wij gebruiken altijd gewoon een katoenen sjaal en dat gaat prima, maar er wordt bij ons ook niet aan het bed gebonden, alleen de polsen aan elkaar zodat je opzich nog wat bewegingsvrijheid hebt, misschien is dat een idee?

Witte paraffine kaarsen, waar haal je die/hoe zien die eruit?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 10:29
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 07-06-2004 @ 18:57 :
Teveel meerek is ook niet goed, daarom ook nooit elastiek gebruiken want dat kan gaan knellen. Wij gebruiken altijd gewoon een katoenen sjaal en dat gaat prima, maar er wordt bij ons ook niet aan het bed gebonden, alleen de polsen aan elkaar zodat je opzich nog wat bewegingsvrijheid hebt, misschien is dat een idee?

Witte paraffine kaarsen, waar haal je die/hoe zien die eruit?

eeeh wit ??

gewoon bij de hema kijk op de verpakking waarvan ze gemaakt zijn paraffine moet erop staan ..

Stearine kan ook nog maar let op .. is wel wat heter !!!

gebruik DUNNE kaarsen
en begin HOOG op een stuk bil (dat kan wel wat hebben )
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 15:39
Verwijderd
Hum, ik denk dat ik liever zou willen afwisselen. En dan niet per keer, maar tijdens de vrijpartij al. Of is het dan geen SM meer?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 15:46
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Mocht ik ooit nog op het idee komen om me hier serieus mee bezig te houden, dan zou ik denk ik liever onderdanig zijn. Ik kan andere mensen namelijk geen pijn doen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:41
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Sarah schreef op 08-06-2004 @ 15:39 :
Hum, ik denk dat ik liever zou willen afwisselen. En dan niet per keer, maar tijdens de vrijpartij al. Of is het dan geen SM meer?
jawel hoor .. is alleen niet zo heel gebruikelijk..

iemand die graag van rol wisselt heet een switch ..
weten jullie dat ook weer
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 09:45
Pallas
Avatar van Pallas
Pallas is offline
Ik ben liever dominant. Maar op z'n tijd een keer gedomineerd worden is ook niet verkeerd. Ik heb het nu trouwens niet over SM, maar gewoon over rollen tijdens seks in het algemeen.
__________________
I want to hurt you just to hear you screaming my name.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 11:26
the_only_fieke
Avatar van the_only_fieke
the_only_fieke is offline
Ik heb het liefst dat hij domineert !! Vind da gewoon leuker kan niet echt een reden bedenken !!
__________________
Just me ....
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 11:42
Felicita
Avatar van Felicita
Felicita is offline
Ik vind het 't leukst om dominant te zijn. Kan ik eindelijk eens iemand laten doen(of juist niet laten doen..) wat ik wil. Van de andere kant...Af en toe onderdanig zijn kan ook heel leuk zijn.
Blinddoeken zijn trouwens heel leuk, vast gebonden worden ook.
__________________
La vita e bella, ma sono piu bella!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:52
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben te dominant om te accepteren dat ik getopt wordt door iemand. (dan word ik kwaad, ongeduldig) En veel te enthousiast om hem al het werk te laten doen. Maar iemand domineren trekt me ook niet.

Ik word heus bij tijd en wijle graag verwend, dat ik iemand in bed heb die alles voor me doet, maar ik ben zelf te actief om het allemaal maar te laten gebeuren.

Het fijnst is het toch als het min of meer gelijk opgaat, dat je in perfecte harmonie met elkaar bezig bent, dat je elkaar heerlijk aanvoelt, en het allemaal vanzelf gaat.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:58
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Écht bondage en sm vind ik maar ziek.

Maarja, de hema is groot geworden met het verkopen van rookwosten, dus mij verbaast niets meer.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:08
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Opzich leuk, maar het moet niet uit de klauwen lopen vind ik. Sommige mensen meppen / bijten / krassen echt veeel te hard.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 13:13
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Horror Kitty schreef op 09-06-2004 @ 13:08 :
Opzich leuk, maar het moet niet uit de klauwen lopen vind ik. Sommige mensen meppen / bijten / krassen echt veeel te hard.
jah .. nooit verder gaan dan een warm rood velletje
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:26
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik vind t wel geil om onderdanig te zijn, meesteres zijn vind ik minder leuk, ik weet nooit wat ik moet doen.. Op vakantie hebben mijn vriend en ik aan redelijk harde sm gedaan. Hem gekrabd, gebeten en zachtjes gemept, onder de koude douche gezet en buiten op t balkon poedelnaakt om m te straffen (midden in de nacht) maar dat wordt snel saai als je elke keer t zelfde doet..
Laatst Sexcetera ofso gekeken en daarin ging t ook over sm. Lag er een vrouw vastgebonden en geblinddoekt en die werd bewerkt met een veer en kaarsvet, gebeft enzo, daar werd ik wel opgewonden van. Mijn vriend gelukkig ook en binnenkort ben ik het 'slachtoffer'
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:28
kiara'tje
Avatar van kiara'tje
kiara'tje is offline
mijn vriend vindt het ook nog wel es leuk om dominant tegen me te zijn... alleen als we samen zijn want normaal gezien ben ik de dominante persoon... Ik zeg hem wat hij met me moet doen.. en dan doet hij dat..; als dat nt gemakkelijk is...

zweepje, je hebt precies veel ervaring met SM he
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 00:29
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ontzettende sub voor jongens met geschoren haar
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 01:30
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 10-06-2004 @ 00:29 :
Ontzettende sub voor jongens met geschoren haar


+ laat mij maar de switch spelen. Constant dezelfde rol wordt saai op den duur.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 10:45
Verwijderd
zal ik jou ff lekker aftuigen met mn zweep?

Uhmmm nee dankjewel das niks voor de GoezzMeister
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 14:31
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
Goes15 schreef op 10-06-2004 @ 10:45 :
zal ik jou ff lekker aftuigen met mn zweep?

Uhmmm nee dankjewel das niks voor de GoezzMeister
er wordt helemaal niemand afgetuigd .. iemand die dat doet hoort achter slot en grendel !!!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 14:38
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Wat ik weleens zou willen weten: Wat is er zo leuk aan iemand pijn doen? Vind je dat opwindend of ... Ik kan me namelijk niet voorstellen waarom je iemand expres pijn wilt doen met zwepen, klemmetjes, etc.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 14:57
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
sensual schreef op 10-06-2004 @ 14:38 :
Wat ik weleens zou willen weten: Wat is er zo leuk aan iemand pijn doen? Vind je dat opwindend of ... Ik kan me namelijk niet voorstellen waarom je iemand expres pijn wilt doen met zwepen, klemmetjes, etc.
da's nu een goede vraag..
1 ..de spanning die je opbouwt wordt door beide als fijn ervaren .. het is een beetje eng maar je weet dat er niks ergs gebeuren zal .. vergelijk het maar met het spookhuis op de kermis .. of met die andere vreselijke dingen waar je mij met geen 10 paarden in krijgt.. een ander vind het geweldig om in een apparaat te zitten dat met een noodgang door 1000 bochten gaat ..

2. je doet iemand niet echt pijn .. je gaat heel subtiel in een soort golf beweging over de grens tussen pijn en lekker
en 't is gewoon leuk om iemand te zien genieten .. massge geven is om de zelfde reden ook leuk.

3 . iemand geeft alle controle EN VERANTWOORDELIJKHEID !!! aan jou
als meester ben jij volledig verantwoordelijk voor je slavinnetje ..
ze moet je dus voor de volle 100 % kunnen vertrouwen ..
dat geeft haar 'n gevoel van veiligheid ..
en jij bent trots dat ze je vertrouwt


snapt u ?
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:03
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Je hebt toch ook van die wachtwoordjes ? Als je dat dan zegt moet de dominante stoppen oid. Wel leuk voor de sadist, zo'n woord als supercalifragilisticexpialidocious gebruiken.

Trouwens, Zweepje, ik had laatst een gedicht gepost hier dat best een tikkeltje SM in zich heeft, zeker als je mijn verklaring erna leest (scroll wat naar benee). Wat vind je ? Essentieel ?
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:07
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
Citaat:
EggeD schreef op 10-06-2004 @ 15:03 :
Je hebt toch ook van die wachtwoordjes ? Als je dat dan zegt moet de dominante stoppen oid. Wel leuk voor de sadist, zo'n woord als supercalifragilisticexpialidocious gebruiken.

Trouwens, Zweepje, ik had laatst een gedicht gepost hier dat best een tikkeltje SM in zich heeft, zeker als je mijn verklaring erna leest (scroll wat naar benee). Wat vind je ? Essentieel ?

eeh de sub bepaalt wat het stopwoord is ;-)
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:14
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 10-06-2004 @ 14:57 :
snapt u ?
Ja, het klinkt best logisch.. De spanning die wordt opgebouwd. Het weten dat je voor 100% kunt vertrouwen op je dominant, dat hij altijd voor je klaarstaat, je grenzen accepteerd en dat hij je in de gaten houdt. Klinkt best goed eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 15:16
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Zweepje schreef op 10-06-2004 @ 15:07 :
eeh de sub bepaalt wat het stopwoord is ;-)
Ach, heeft die toch ook nog iets dominants.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 16:08
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
EggeD schreef op 10-06-2004 @ 15:16 :
Ach, heeft die toch ook nog iets dominants.
"Au au, hou op, gemene meesteres!"
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Dingen doen voor je partner.
Kindmeisje
51 18-04-2006 00:48
Seksualiteit Wat vinden jullie van bondage en sm ?
wentie
137 27-11-2004 09:51
Seksualiteit sex-spel
Quantes
499 08-03-2004 19:09
Seksualiteit Lichte SM???niet alleen voor extreme mensen hoor!!
MUVI
12 01-04-2003 17:03
Seksualiteit Zoenen = Neuken
biertjehappen
20 03-07-2002 19:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50.