Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2006, 09:41
Verwijderd
http://www.zeichentrickserien.de/alfred3.jpg
Advertentie
Oud 22-01-2006, 11:05
TommY_
TommY_ is offline
Oud 22-01-2006, 12:50
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Diezelfde Shannon moest in de avond ook aantreden bij de MJ2 in Huizen en daar zette zij haar vorm voort door weer 22 punten te scoren waarvan 4x een driepunter
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 22-01-2006, 13:45
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 22-01-2006, 13:56
TommY_
TommY_ is offline
http://www.goddesscruise.com/Sunset%20at%20sea.jpg
Oud 22-01-2006, 13:57
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
B36. Ga nauwkeurig na wat in dit hoofdstuk de consequenties zijn van het gebruik van het toverkruidje. Wat is het belang voor de vortgang van het verhaal? Wat is het belang voor de karaktertekening van Karel en Elegast? Doe verslag in een opstel van maximaal 150 woorden.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-01-2006, 14:01
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 22-01-2006, 14:02
L'rijn
L'rijn is offline
Je hebt 0 nieuwe berichten sinds je laatste bezoek, Zo 22 Jan 2006, 14:10
Oud 22-01-2006, 14:05
Verwijderd
"Waarom allerlei kennis van buiten leren die we makkelijk in naslagwerken kunnen opzoeken."
Oud 22-01-2006, 14:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Media Silent on Clark's 9/11 Comments; Gen. says White House pushed Saddam link without evidence
CLARK: "There was a concerted effort during the fall of 2001, starting immediately after 9/11, to pin 9/11 and the terrorism problem on Saddam Hussein."
RUSSERT: "By who? Who did that?"
CLARK: "Well, it came from the White House, it came from people around the White House. It came from all over. I got a call on 9/11. I was on CNN, and I got a call at my home saying, 'You got to say this is connected. This is state-sponsored terrorism. This has to be connected to Saddam Hussein.' I said, 'But--I'm willing to say it, but what's your evidence?' And I never got any evidence."

http://www.truthout.org/docs_03/062103A.shtml
Oud 22-01-2006, 14:55
Verwijderd
Gedachten en klachten
Ideeën en opvattingen spelen een belangrijke rol bij allerlei klachten. Bij bijvoorbeeld een depressie kan een kleine teleurstelling leiden tot allerlei negatieve gedachten. Deze negatieve gedachten zijn een soort van automatisme geworden. Één tegenvaller is voldoende om een keten van negatieve gedachten op te roepen zoals: zie je wel ik kan ook niets of, ik ben een mislukkeling of, niemand vindt mij aardig. Dergelijke gedachten zijn weer de oorzaak van negatieve gevoelens en depressieve klachten.
Oud 22-01-2006, 14:56
TommY_
TommY_ is offline
Psychedelica
Oud 22-01-2006, 15:02
Verwijderd
http://digma.co.il/shop/images/SANDiskMP3.jpg
Oud 22-01-2006, 19:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
By the way: belachelijk dat jij en MTPower zo krampachtig proberen te voorkomen dat andere culturen ons land en onze cultuur beïnvloeden, terwijl dat juist al eeuwen aan de gang is. Vreemde culturen hebben die van ons al eeuwenlang beïnvloedt en verandert. Cultuur is bewegend en veranderlijk.
Oud 22-01-2006, 20:11
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Lejsim schreef op 22-01-2006:
eej gast, ghehe dankjewel hijs keivet ja
Oud 22-01-2006, 20:14
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
GHo GS1
307 JVb WB123
107 KBk ANW
003 CDy FI
313 CDy FI4
313 TVs LV
309 PWa LETT
215

M'n rooster voor morgen, alleen anw ga ik niet heen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 22-01-2006, 20:17
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
http://www.download.com/3120-20_4-0....&search=+Go%21
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 22-01-2006, 20:17
Wawl
Wawl is offline
Een studiepunt staat dan voor 25 à 30 uur studie-inspanning.
__________________
Wauwel.
Oud 22-01-2006, 21:18
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
2. BC Utrecht 2 (0 punten)
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 22-01-2006, 21:19
TommY_
TommY_ is offline
Seeing you...makes me feel how I never felt before...Word weer laat...
Oud 22-01-2006, 21:19
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ester zegt:
heb jij geen geweldige suggesties?
Oud 22-01-2006, 22:08
Verwijderd
niks.
Oud 22-01-2006, 23:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Bonfrère laatdunkend over Advocaat

Jo Bonfrère heeft zich zeer negatief uitgelaten over Dick Advocaat.
Bonfrère is de voorganger van Advocaat als bondscoach van Zuid-Korea. Na afloop van het door Zuid-Korea verloren duel tegen de Verenigde Arabische Emiraten gaf Bonfrère Advocaat ervan langs in de pers. 'Hoe kun je verliezen van de Verenigde Arabische Emiraten? De Nederlandse journalistiek heeft geen hoge pet op van Advocaat en nu hebben jullie gezien waarom', zo zei Bonfrère. Jo Bonfrère werd vorig jaar ontslagen als bondscoach van Zuid-Korea na enkele tegenvallende resultaten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 22-01-2006, 23:23
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Bi: zie word document: 2de deel
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 22-01-2006, 23:26
Rodion
Rodion is offline
Dukko schreef op22-01-2006 @ 23:08: niks.
Oud 23-01-2006, 00:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Da's niet leuk ja.

On-topic:
Citaat:
Cait schreef op 22-01-2006 @ 22:24 :
Hiermee kunnen we meteen overgaan naar de zwarten en Vietnamoorlog. Ik betwijfel in hoeverre de Amerikanen vandaag de dag weten over de Vietnamoorlog. Het is een uit de hand gelopen zaak en ik begrijp niet waarom dat af zou doen aan de Amerika van vandaag. Het is decennia en andere oorlogen geleden.
Waarom denk je dat wij hier in Nederland ons zo druk maken over het sturen van militairen naar Uruzgan? Omdat we een vreselijke ervaring hebben opgedaan in Srebrenica. Dat wordt er ook door verschillende politici ook steeds weer bijgehaald. Wij leren van ons verleden en dat zou iedereen moeten doen. In de VS gebeurt dat vaak echter niet. Je moest eens weten hoeveel fabels en onwaarheden ik van Amerikanen heb moeten slikken over Vietnam.

Citaat:
(Over oorlog gesproken, jonge mensen die naar een oorlogsgebied worden gestuurd, hebben er zelf voor gekozen in dienst te gaan. Er is geen dienstplicht. En een jong mens die hier in dienst gaat, loopt ook het risico op pad gestuurd te worden. En ja, dan kun je doodgaan.)
Ook dit is niet eerlijk gesteld. Weet je wie de oorlog ingaan? De armste jongeren. Er wordt hen een galnsrijke toekomst beloofd, hun studie zal betaald worden etc. Maar over de nadelen en negatieve effecten wordt nooit verteld. Maar die jongeren hebben geen keuze. Ze worden door hun keuze gedwongen in het leger te gaan. En als je als soldaat voortijdig doodgeschoten wordt, houdt het leger het loon voor de nabestaanden in voor alle dagen dat hij niet gewerkt heeft (omdat hij dood is).

Citaat:
De relatie tussen zwarten en blanken in de VS is net zo verdeeld als de relatie tussen gekleurde allochtonen en autochtonen hier. Alleen worden in Nederland al die miljoenenbaby gezinnen vaten met kinderbijslag en huursubsidie gestuurd. Ook in Nederland bestaan achterstandswijken en ook in Nederland wordt (heel hard!) gediscrimineerd.
Nou, die situaties zijn dus echt helemaal niet vergelijkbaar. De ongelijke verdeling in de VS zijn echt tig keer erger dan in Nederland. Wat betreft je populistische uitlatingen over 'tonnen bijslag en subsidie' (schromelijk overdreven): wij zorgen voor onze mensen. De VS laat die mensen liever creperen. In Nederland heb je achterstandswijken. In de VS heb je ghetto's. En bij verkiezingen worden grote groepen zwarten gewoon van de kieslijst geschrapt (2000).

Citaat:
Als je naar de gevangenissen kijkt: ja, er zijn veel zwarten in gevangenissen. Want er zijn veel zwarten die arm zijn in achterstandswijken, die daarom naar de criminaliteit grijpen. Je kunt wel zeggen dat dat de schuld is van de Amerikaanse regering, maar de mentaliteit in de VS is zo dat je voor jezelf op moet komen, dat je voor je geld moet werken en dat je het aan jezelf te danken hebt als je niet al te ver komt. Daar mogen ze hier wel iets van leren, al kan het in de VS natuurlijk wat gematigder.
Zoals ik reeds gezegd heb, en zoals je zelf al aangeeft, hebben veel van die mensen geen keuze. Ook met hard werk kun je niet alles bereiken. Als jij wordt grootgebracht in een ghetto, zonder scholing, zonder 'startkapitaal' etc. dan kom je niet ver. In plaats van een 'war on drugs', voor die sloebers de enige bron van inkomsten, kunnen ze beter een 'war on poverty' voeren.

Citaat:
En veel veroordelingen... tsja. Zorg dan dat je je gedraagt, nietwaar?
Makkelijk te zeggen. Kennelijk ken jij de Amerikaanse verhoormethoden niet en nee, die heb ik niet alleen uit B-films uit Hollywood. Het rechterlijk systeem is corrupt en verrot en racistisch ook nog. Voor een jury worden de eerste de besten van de straat geplukt en vaak hebben zwarten geen geld voor een advocaat, dus krijgen ze er één toegewezen van de staat, die echt z'n best niet gaat doen. Ik moet altijd denken aan 'Hurricane' van Bob Dylan.

Citaat:
Je haalt bij het geloof allemaal dingen door elkaar. Het land heeft een grondwet dat gevormd is vanuit een christelijk standpunt. De fundamenten van het Amerika zijn dan ook christelijk. Een groot deel van de bevolking is christelijk en gedraagt zich wel degelijk naar die normen en waarden. Nooit in de Bible belt geweest, zeker?
Och, de Founding Fathers hadden de VS nou juist bedoeld als een land waar ieder vrij zijn Godsdienst kon belijden en waar kerk en staat niet gemengd worden. Het tegenovergestelde zie je nu.

Citaat:
Onverdraagzaamheid komt niet bij hen vandaan (tenzij je het over abortus hebt)
Hou op, schei uit. De Amerikanen die ik gesproken heb die vinden dat atheïsten minderwaardig zijn en geen kinderen zouden mogen hebben, zijn niet te tellen.

Citaat:
maar bij de niet christelijken, die vinden dat het onterecht is om God op geld, de grondwet, de feestdagen en de schoolbanken toe te laten.
Dat is ook terecht. Dat is niet onterecht. Er is scheiding van kerk en staat. Althans, op papier. Maar Bush zelf vertelt trots dat hij denkt dat God wil dat hij president is, Jezus is voor hem de grootste filosoof allertijden en hij vindt de Bijbel belangrijker dan de Grondwet.

Citaat:
Voordeel daarvan is dat er met iedere geloof rekening wordt gehouden, nadeel is dat een aantal goeie, vertrouwde zaken verdwijnen.
In de VS is de laatste jaren al een strijd gaande over de zin 'Merry Christmas' omdat het niet-gelovigen zou tegenstaan. Sommige winkels staan hun personeel niet meer toe dat te zeggen.
Oud 23-01-2006, 00:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
(Waarom is er überhaupt zo'n topic? Waarom is het interessant wat ik onder m'n control + v heb?)
Oud 23-01-2006, 01:32
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Underworld Evolution XViD TS-maVen
Bambi II 2006 DVDRip XviD-SAPHiRE
The New World XViD SCR-maVen
Dumber Than Dirt 2005 DVDRip XviD-FiCO
Just Friends TELESYNC SVCD-ORC
Tristan And Isolde TS XViD-maVen

Hier weer de nieuwste torrentjes voor je. xoxox
morgen weer nieuw lading
Oud 23-01-2006, 03:43
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
542583
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Oud 23-01-2006, 04:15
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
volgens mij is het meer ter aanvulling op het 'mongolen heerschen over holland' beleid
Oud 23-01-2006, 13:41
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
hebbe hebbe
Oud 23-01-2006, 14:35
TommY_
TommY_ is offline
-Ars est celare artem-
Oud 23-01-2006, 14:49
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
The importance of being Matthias
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 23-01-2006, 14:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
ik wil dat niemand zegt dat ik nog leef
zelfs niet in de gedachten hemel hel hier
want dat troost toch geen mens
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-01-2006, 15:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Welke drieklanken in de majeur en mineurladders voorkomen.
Oud 23-01-2006, 15:03
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...=&pagenumber=2
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 23-01-2006, 15:16
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
3. REASONING The electromagnetic wave will be picked up by the radio when the resonant frequency f0 of the circuit in Figure 24.5 is equal to the frequency of the broadcast wave, or f0 = 1400 kHz. This frequency, in turn, is related to the capacitance C and inductance L of the circuit through Equation 23.10, . Since C is known, we can use this relation to find the inductance.

SOLUTION Solving the relation for the inductance L, we find that
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 23-01-2006, 15:17
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
[IMG]http://i5.photobucket.com/albums/y198/hasselt/Afbeelding137.jpg
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 23-01-2006, 15:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ad Hoc
Oud 23-01-2006, 15:40
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
Carolyn
__________________
________________
Oud 23-01-2006, 15:41
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Dit zijn altijd goeie topics.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 23-01-2006, 16:21
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ayreon After Forever
Oud 23-01-2006, 16:26
Wawl
Wawl is offline
accepteren?
__________________
Wauwel.
Oud 23-01-2006, 16:28
Subject
Avatar van Subject
Subject is offline
http://www.aidsfonds.nl/folders/seksonderje25efs.pdf
__________________
Elu on ilus.
Oud 23-01-2006, 16:28
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
­
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 23-01-2006, 16:51
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
medicijnen
Oud 23-01-2006, 16:53
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.