Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2006, 18:20
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
toen begon ik met voetballen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2006, 18:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Edit: Toen zat ik in de brugklas MAVO-HAVO, haalde ik uiteindelijk HAVO, mja en verder... niet echt boeiend. Ik zat op tennis en computerde veel.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 18:59
PV
PV is offline
In 1996 ging ook ik van de basisschool naar de middelbare. Op de basisschool hadden we de cito-toets, en de laatste lesdagen enzo, leuke tijden Ik ging toen als enige van mijn groep-8-klas naar mijn middelbare school, allemaal nieuwe onbekende mensen dus. Ook voor het eerst alleen met de bus naar school Ik weet nog dat ik op mijn eerste lesdag bijna de laatste bus terug naar huis miste, omdat we het 7e uur gym hadden en we stopten pas toen de zoemer ging Ik zat toen nog braaf elke avond huiswerk te maken in de huiskamer en zo
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:03
Verwijderd
Toen won Micheal Johnsen op magistrale wijze, dat heeft mijn leven totaal veranderd
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:13
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik werd toen 6
ik ging voor de eerste keer naar disneyland.. verder weet ik niet meer
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:16
Verwijderd
Verhuisde ik van Middelburg (of oké, niet liegen, Biggekerke, een klein dorpje naast Middelburg) naar Zwolle. Werd ik zes jaar oud. Eh,, voor de rest zou ik het niet weten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:18
__
Avatar van __
__ is offline
in 1996 ging ik op vakantie naar het land van m'n ROOTS, indonesië
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:20
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Tar Anárion schreef op 31-01-2006 @ 18:18 :
Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee. Zou dat komen omdat ik toen nog niet bestond?
je was toen 6?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:24
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
misschien voor zijn gevoel bestond hij nog niet..
__________________
Abc.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:27
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Mala schreef op 31-01-2006 @ 20:16 :
Verhuisde ik van Middelburg (of oké, niet liegen, Biggekerke, een klein dorpje naast Middelburg) naar Zwolle. Werd ik zes jaar oud. Eh,, voor de rest zou ik het niet weten
Een hele verbetering.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:42
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Ik was 7 jaar, werd er 8 in juli.
Ik denk dat ik toen mijn 1e communie deed.
Ik zat bij juffrouw Godelieve in de klas en ik leerde vermenigvuldigen
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 19:44
mar87
mar87 is offline
ik zat in groep 5 en werd 9 jaar...maar verder weet ik er eigenlijk weinig meer van.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2006, 22:57
Verwijderd
Citaat:
naatje287 schreef op 31-01-2006 @ 16:47 :
Toen was er het nk wielrennen voor de jeugd van mij. Ik kwam nadat ik vijfde was geworden thuis met een heel mooi shirt.
Twee uur later stond ik samen met mijn moeder en mijn mooie shirt in een windhoos buiten de partytent vast te houden!! Maar hij staat er nog, die van de buren was overgewaaid.

Er was dus een enorme windhoos.
Dat herinner ik me nog, de dranghekken vlogen door de lucht.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 08:58
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Tar Anárion schreef op 31-01-2006 @ 18:18 :
Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee. Zou dat komen omdat ik toen nog niet bestond?
Nee, denk het niet.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 09:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik werd negen jaar oud en zat dus in groep vijf.

Hm, dat was geloof ik nogal een saai jaar, kan me er totaal niets meer van herinneren. Van groep vier en zes weer wel.. Ow wacht, er zat natuurlijk een zomervakantie tussen, dus ik zat ook nog in groep zes. En we gingen op circuszomerkamp en ik was koortdanseres, dat was wel leuk.

In groep zes begon alles mis te lopen in onze klas, maar we deden wel veel zingen en dat vond ik leuk. En ik ging elke zaterdag naar de bieb, haalde daar vier boeken en dan had ik ze die zondag uit.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 09:43
Wawl
Wawl is offline
Toen ging ik naar het voorgezet onderwijs.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 09:48
Mariekje*
Mariekje* is offline
1996 heh? Toen was ik 6 of 7 jaar oud en zat ik in groep 3 van de basisschool bij juffrouw Ans, was altijd gek op haar.

Dat jaar heb ik soms uren op het klimrek gezeten en alleen maar voor me uit zitten staren; Ik speelde niet meer, zei haast niets meer, NIETS! 1996 heb ik heel bewust meegekregen , ons hele gezin lag namelijk overhoop.

Mijn ouders hadden continue ruzie . Herhaaldelijk stond ik tussen mijn ouders in omdat mijn vader mijn moeder aanvloog waarop ik geregeld schijn te hebben geroepen "Niet doen papa, klootzak!". Ik weet ook nog goed dat mijn moeder huilend aan m'n bed kwam zitten en vertelde dat ze sterk voor ons (de kinderen) zou blijven, waarop ik heb gezegd: "Mama ik vind het niet erg als we bij papa weggaan hoor", kort daarna nam ze haar besluit en vroeg alle benodigde papieren voor de echtscheiding aan.

Mijn vader wilde het goed maken, en daarom mocht mijn moeder een golden retriever pup uit een 1 of ander kampioensnest uitzoeken: Lindsey (die is inmiddels bijna 10).

Toen mijn vader merkte dat het niets uithaalde - die hond - stookte hij mijn broers tegen m'n moeder op met onjuiste verhalen, met het gevolg dat ze alleen mij nog had. Mijn broers heeft ze toen 2 jaar lang niet meer gezien , gesproken nog wel want ze belde ze 3x in de week. Ze zeiden alleen nooit wat terug.

1996 was ook het moment dat voor mij heel dubbel is geweest; mijn vader had een miljoenen bedrijf, maar woonde tijdelijk in een huurhuis. Mijn moeder had ons oude huis (nee geen rijtjeshuis...) en had geen cent te makken. Ik weet nog dat we op een zeker moment nog maar 6 gulden over hadden om een hele week van te eten , gevolg was dat we leefde op water en van die zogenoemde 'broodkruimel-zakken voor een gulden' van de bakker.

Op jonge leeftijd snel volwassen worden, dat gebeurde voor mij toch allemaal wel zo'n beetje in 1996/1997...
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 09:50.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 10:22
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ehm ik werd 8 in juli. Dus ik zat in groep 4/5. Weet er verder nog weinig van, behalve dat iedereen zeurde dat ik zo dun was, mijn juffrouw hield stug vol dat ik ondergewicht had, terwijl dat helemaal niet zo was. En groep 4 was ook ongeveer de tijd dat ik een hekel aan school begon te krijgen omdat ik me constant verveelde.
Verder heb ik in groep 5 mijn tafeldiploma (alle tafels opratelen) gehaald, ik was de snelste van de klas
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 10:27
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 01-02-2006 @ 10:48 :
1996 heh? Toen was ik 6 of 7 jaar oud en zat ik in groep 3 van de basisschool bij juffrouw Ans, was altijd gek op haar.

Dat jaar heb ik soms uren op het klimrek gezeten en alleen maar voor me uit zitten staren; Ik speelde niet meer, zei haast niets meer, NIETS! 1996 heb ik heel bewust meegekregen , ons hele gezin lag namelijk overhoop.

Mijn ouders hadden continue ruzie . Herhaaldelijk stond ik tussen mijn ouders in omdat mijn vader mijn moeder aanvloog waarop ik geregeld schijn te hebben geroepen "Niet doen papa, klootzak!". Ik weet ook nog goed dat mijn moeder huilend aan m'n bed kwam zitten en vertelde dat ze sterk voor ons (de kinderen) zou blijven, waarop ik heb gezegd: "Mama ik vind het niet erg als we bij papa weggaan hoor", kort daarna nam ze haar besluit en vroeg alle benodigde papieren voor de echtscheiding aan.

Mijn vader wilde het goed maken, en daarom mocht mijn moeder een golden retriever pup uit een 1 of ander kampioensnest uitzoeken: Lindsey (die is inmiddels bijna 10).

Toen mijn vader merkte dat het niets uithaalde - die hond - stookte hij mijn broers tegen m'n moeder op met onjuiste verhalen, met het gevolg dat ze alleen mij nog had. Mijn broers heeft ze toen 2 jaar lang niet meer gezien , gesproken nog wel want ze belde ze 3x in de week. Ze zeiden alleen nooit wat terug.

1996 was ook het moment dat voor mij heel dubbel is geweest; mijn vader had een miljoenen bedrijf, maar woonde tijdelijk in een huurhuis. Mijn moeder had ons oude huis (nee geen rijtjeshuis...) en had geen cent te makken. Ik weet nog dat we op een zeker moment nog maar 6 gulden over hadden om een hele week van te eten , gevolg was dat we leefde op water en van die zogenoemde 'broodkruimel-zakken voor een gulden' van de bakker.

Op jonge leeftijd snel volwassen worden, dat gebeurde voor mij toch allemaal wel zo'n beetje in 1996/1997...
Jeetje, wat een verhaal
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 10:29
Shereentjuh
Avatar van Shereentjuh
Shereentjuh is offline
ik keek nog tekenfilms op de tv en speelde nog met barbies
__________________
*wat heb je aan een goed gebit als er niets te lachen valt*
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 10:37
Verwijderd
Citaat:
kwibus schreef op 31-01-2006 @ 20:27 :
Een hele verbetering.
Wat weet jij van Biggekerke dan?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 12:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In 1996 werd ik 11, raakte ik geobsedeerd door monty python, moest ik meedoen aan de schoolmusical en ging ik bijna dood van schaamte. Ik was namelijk toen al een behoorlijke vetlel, droeg jongens kleren, had veels te lang haar en liep altijd gebogen. Ik was dus niet erg populair.
Ook leerde ik toen voor het eerst de vriend van m'n zus kennen. Inmiddels zijn ze dus alweer 10 jaar samen. Gaat hard.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 14:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
In 1996 zat ik in groep zes en hield ik mijn eerst spreekbeurt over blindegeleidehonden. Er overleed een meisje op school aan leukemie
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 14:59
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik ging van groep 6 naar groep 7, m'n ouders gingen scheiden, m'n moeder leerde haar nieuwe vriend (nu man) kennen. We gingen met m'n moeder op vakantie naar Frankrijk en met m'n pa ergens in NL.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 15:01
Verwijderd
Toen zat ik in groep 6!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 17:45
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
In 1996 was ik grotendeels 11, ging ik naar de brugklas, werd ik verliefd op mijn gymleraar en hield ik van lezen en theezakjes vouwen Oh, en ik spaarde koeiendingen. Jezus.
__________________
what a lovely day to shape your dreams

Laatst gewijzigd op 01-02-2006 om 18:33.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 18:12
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
In 1996 was ik 7/8. Ik woonde nog in het westen van het land . Alles lezen wat los en vast zat, feitjes spuien die ik net had gelezen, heel veel buiten spelen, hutten bouwen, NIET met barbies spelen, alles wat roze en tuttig was verafschuwen, piano spelen, pierrot zijn in het kerstspel, knutselen en vooral heel blij zijn. Jah, tot ik een jaar of 8 / 9 was, was ik een volkomen blij en vrolijk meisje. Kinderlijke onschuld . Daarna werd ik ook wel een piekeraar en een beetje onzeker, maar ben voor het grootste deel wel blij gebleven.
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 19:38
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
ik was in 1996 ook 6/7 zat in groep 2 en 3 Had m'n eerste 'vriendje' en voor de rest kan ik me niks meer herinneren

Laatst gewijzigd op 02-02-2006 om 13:25.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 22:46
NilsHolgersson
Avatar van NilsHolgersson
NilsHolgersson is offline
Euhm.. toen kreeg ik een cd bon en kocht ik daarvan mn eerste horrorfilm Sometimes They Come Back 10 jaar later al een redelijke collectie aangelegd! Mn ma zei die kom je niet te zien voordat je 18 bent! Toen had ik 'm bij een vriendje gekeken.. hij was nieteens eng, maar ik kocht 'm omdat het van dezelfde schrijver was als Pet Sematary en die vond ik wel eng..
Kan trouwens ook een jaar eerder of later geweest zijn, ik ga toch niet de jaren onthouden van al mn escapades!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2006, 23:12
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
1996, goh...
Dat jaar werd ik elf,dus in 1996 was ik 10 en 11,
ik zat in groep 6 en groep 7

Dat doet mij denken aan een zekere meester Jan.

Het Ek voetbal in Engeland, de kwartfinale tegen Frankrijk waarin Seedorf een van zn eerste penaltys mistte.

De Olympische spelen van Atlanta, met de bomaanslag en de gouden plak voor de heren Volleyballers.

En verder, tja niet echt boeiende dingen, alles was nog rustig en ging zn gangetje, op wat ruzietjes met mn broertje na.

Goh, is 10jaar terug,zo voelt het niet.

of ook weer wel...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 07:07
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Volgens mij zat ik toen op het hoogtepunt van m'n flippo cariere. Voorderest kan ik me er eigenlijk niet zoveel van herineren.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 07:56
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik was 7, en in oktober werd ik 8. Ik zat in groep 4 naast een groep 5. 1 lokaal en we kregen de verdeelde aandacht van juf Christina oid. Ik mocht haar niet, vond haar streng en stom.
Ik had het heel leuk in die klas!
Alleen ergens rond de krokusvakantie ging ik (en de 9 anderen) weer terug naar de rest van groep 4. (de school was te klein dus werden we eerst daar gezet). Ik weet nog dat ik dat echt vreemd vond. Nou goed. Vakantie.
Met het hele gezin naar Duitsland/Belgie oid. We waren heel bang dat het mis zou gaan met mijn oma terwijl wij weg waren dus bleven we in de buurt met de hele tijd de telefoon bij ons.
Mijn oma had op dat moment al heel lang een hersentumor en was in de laatste fase aangekomen. We kwamen terug en enkele weken later was ze dood.

Ik had 1 beste vriendin (die dat nu nog steeds is ) en verder nog veel andere vrienden.

Na de zomervakantie ging ik naar groep 5. Ik verveelde me op school en kreeg vaak extra opgaven.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 11:13
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik zou het helemaal niet weten. Ik ging nog naar school, maar verder kom ik echt niet.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 12:43
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
toen ging ik met m'n ouders op vakantie naar de Katjeskelder in Oosterhout
Verder ging ik van 2e brugklas naar 3VWO.
Ik luisterde elke zondag de Mega Top 50.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 19:42
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
In 1996 zat ik in groep zes. Bij meester 't Jong en juffrouw Sietses. En ik haatte juffrouw Sietses, wat een stom mens was dat. Ik had er geen gegronde reden voor verder, ze was gewoon stom. Ik kon wel heel mooi schrijven en mocht daarom vaak kaarten uitzoeken Ook moesten we altijd psalmen zingen in een groepje van 4 achter de kast.
Mijn spreekbeurt ging over gym

Ook ging ik dat jaar voor het eerst op vakantie naar Italie en dat was heel gaaf
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
toen ging ik met m'n ouders op vakantie naar de Katjeskelder in Oosterhout
Wat moet je daar nu weer doen? (ik woon daar, heel toevallig)
in 1996 zat in denk ik in groep drie, had ik les van juf marjan, maar meer kan ik mij echt niet herinneren...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 08:28
Verwijderd
In 1996 moet ik even denken, was ik 8 dus ik ging van groep 4 naar groep 5. Ik ging van een ontzettend leuke klas 4 naar een gecombineerde klas voor de iets makkelijker lerende kinderen. Zat ook met een grote groep 6 erbij. Was nietecht geweldig.
Verders het jaar dat mijn ouders voor mijn gevoel echt definitief niets meer met elkaar te maken wilden hebben. (wat gaat de tijd toch snel).
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 14:19
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik weet ook nog dat ik bij het afscheid van de kleuterbouw(dat zat bij ons in een ander gebouw) we hele grote boterhammen gingen eten en dat vond ik vies en we werden door onze juffen het raam uit 'gegooid' en door m'n moeder opgevangen en dat vond ik echt helemaal geweldig
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 14:25
confused
Avatar van confused
confused is offline
van mij fiets gestuiterd en met mn gezicht op een grindpad gekomen, mn halve lip lag eraf en het ziekenhuis kon er niks aan doen. 3 jaar later een face lift gehad
__________________
Just because I rock, it doesn't mean I'm made of stone!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 15:04
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Tiño schreef op 02-02-2006 @ 00:12 :
1996, goh...


Het Ek voetbal in Engeland, de kwartfinale tegen Frankrijk waarin Seedorf een van zn eerste penaltys mistte.


ARGH!
volgens mij is dat het enige wat ik me nog kan herinneren van dat jaar.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2006, 23:21
Krynn
Krynn is offline
Toen was ik 14...en ging ik voor het eerst naar een concert.

Bon Jovi, in het Goffertpark, met vijf meiden een middag en een halve avond in de zon staan en maar één pak te drinken hebben omdat de security al onze flessen en blikjes had weggegooid. Wisten wij veel. Maar we stonden vooraan he, en wilden dus niet weg, hadden sowieso geen geld om wat te kopen. Wederom, wisten wij veel. Toen Bon Jovi eindelijk opkwam na vier voorprogramma's helemaal uit ons dak gegaan.

En na afloop begon het grote zoeken naar de moeder die ons op zou halen. Er bleek geen kiss n ride plek te zijn, of misschien wel, maar we konden hem niet vinden. Mobieltjes hadden we niet. Wisten wij veel

We zijn uiteindelijk thuisgekomen...en de volgende dag meteen op schoolexcursie van een week naar Schiermonnikoog gegaan. Dat was ook een vrij memorabele week

Maar verder...verder was 1996 maar zo zo
Met citaat reageren
Oud 04-02-2006, 11:15
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
How2Pk schreef op 02-02-2006 @ 08:07 :
Volgens mij zat ik toen op het hoogtepunt van m'n flippo cariere. Voorderest kan ik me er eigenlijk niet zoveel van herineren.
Inderdaad, ik had de meeste van de school
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 10:52
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
In 1996 werd ik 13. De eerste helft van 1996 zat ik in de 1e klas en de tweede helft in de tweede.
In de zomervakantie ging ik met een vriendin en haar ouders mee op vakantie naar Polen, voor 3,5 week. Had vreselijke heimwee.
Ook werd ik voor het eerst verliefd (geen verkering gekregen, ook niet gevraagd).
Mijn ouders waren dat jaar 25 jaar getrouwd, volgens mij.
Ik brak m'n enkel en liep op krukken op hun huwelijksfeest
Ik knipte m'n haar en iedereen vond t stom.
M'n neef kreeg z'n eerste kindje (een zoontje, waar ik bij 'textiele werkvormen' nog een badjasje voor gemaakt heb).

Nou, meer weet ik niet, hoor!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 11:08
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 04-02-2006 @ 12:15 :
Inderdaad, ik had de meeste van de school
Maar jij zat niet bij het knikker-clubje! Wij hadden meer knikkers dan de rest van de school bij elkaar!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2006, 23:01
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
toen ging ik van de basisschool naar de middelbare
toen werd ik voor het eerst ongesteld
toen had ik mijn eerste 'vriendje' en mijn eerste 'kus'
toen hield ik een fuif
toen moest ik mn cito afleggen
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 02-02-2006 @ 00:12 :


Het Ek voetbal in Engeland, de kwartfinale tegen Frankrijk waarin Seedorf een van zn eerste penaltys mistte.

Ik weet nog steeds hoe die Franse keeper heette: Lama.
Wat had ik een zin om die gast op zn hoofd te spugen.

En Seedorf erbij op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 18:17
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Toen werd ik negen en woonde ik net in een nieuw huis en ging ik naar een andere school.
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-02-2006, 19:53
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
ik kan op google niets vinden
maar volgens mij hadden we in 1996 voor het eerst een computer met kleurenscherm
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 07-02-2006, 07:52
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Toen was ik zes of zeven, ik zat vast in groep 3 en dat was tof want toen leerde ik schrijven en lezen enzo
Dat kon ik al wel een beetje maar toen kreeg ik het echt onder de knie
Hoewel ik wel kklelijk schreef, nu nog steeds overigens
En mijn opa ging dood en die was altijd heel lief
En ik begon heel braaf te worden met een saaie pony en heel steil haar
zz
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 10-02-2006, 14:18
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Citaat:
Tar Anárion schreef op 31-01-2006 @ 18:18 :
Ik heb eerlijk gezegt geen flauw idee. Zou dat komen omdat ik toen nog niet bestond?
Omg, ik kom er net pas achter dat ik toen wel bestond Ik dacht dat het over 1986 ging

Maja, ik was 6 en weet er eigenlijk heeel weinig van
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Eindtijd
leonkorn
266 01-05-2008 17:54
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
De Kantine Zinloos geweld of een zinloze held
anonieme_teddybeer
16 03-09-2003 17:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Massavernietigingswapens niet de reden voor oorlog'
Blitzkrieg Bop
106 23-06-2003 20:20
Psychologie Steun aan Literatuur
kleinedraak
21 10-05-2003 18:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41.