Oud 21-05-2013, 19:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn genoeg mensen hier op het forum die zelf muziek maken, dus het werd hoog tijd voor een topic om die muziek met anderen te delen!

Post hier je original songs (zelfgeschreven nummers). Covers en remixes horen niet in dit topic, plaats deze hier.

Kritiek is welkom, opbouwende kritiek nog meer (want daar kunnen we tenminste iets van leren).

Video's van goede vrienden of familieleden plaatsen (mits je hun toestemming hebt) mag ook, stemmen werven voor wedstrijden is niet de bedoeling.


Tekst bij je nummer plaatsen is prima, maar zet dit voor het overzicht wel even in een spoiler.


TUTORIAL: Hoe zet ik mijn youtube-video in een post?

Credits voor dit gave idee gaan naar Crocodi1e (:
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 21-05-2013 om 21:38.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2013, 21:02
Verwijderd
Ik zal de spits afbijten met een nummer van toen ik 16 was, lekker suïcidaal en ik kan niet zingen, maar ach. Een vriendin heeft er destijds wat akkoorden voor op papier gezet. Het is volgens mij de enige keer dat ik een melodie heb kunnen verzinnen toen ik ouder was dan 10



Spoiler


En je mag kritiek geven, maar het is niet alsof ik er nog iets mee ga doen ofzo ^^
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 15:11
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
'Kenia Killers' met 'African Death-Metal Waterfest'
Dit is niet serieus, was met 2 vrienden en in een gare bui pakten we de instrumenten op, tekst is ter plekke verzonnen :')
Ik doe de vocals en djembé, vriend 1 backing + regenpijp ding, en vriend 2 de gitaar.
Het was opgenomen als enkel een audiobestand, dus er zit geen filmpje bij.

__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 15:35
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
'Kenia Killers' met 'African Death-Metal Waterfest'
Dit is niet serieus, was met 2 vrienden en in een gare bui pakten we de instrumenten op, tekst is ter plekke verzonnen :')
Ik doe de vocals en djembé, vriend 1 backing + regenpijp ding, en vriend 2 de gitaar.
Het was opgenomen als enkel een audiobestand, dus er zit geen filmpje bij.

[filmpje]
Zo slecht...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 15:55
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Citaat:
Zo slecht...
Ik weet het, maar een lol dat we hadden joh!
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 20:12
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Ik maak experimentele hipstermuziek :

https://soundcloud.com/twllba/a-year-in-ikebukuro
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2013, 20:51
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Klinkt goed.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2013, 16:22
Fruitvlieg
Fruitvlieg is offline
Dit heb ik samen met mijn vriend gemaakt. Binnenkort gaan we nog meer uploaden, dus als je het leuk vindt blijf ons checken!

Laatst gewijzigd op 01-07-2013 om 16:52.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2013, 20:40
equalized
equalized is offline
Beste leden van scholieren.com,

Ik heb zojuist een preview van mijn eerste track op youtube gezet. Ik ben in december 2012 begonnen met produceren van house muziek met behulp van het programma: 'Fl Studio'.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Commentaar is altijd welkom!

Met citaat reageren
Oud 16-08-2013, 13:11
Verwijderd
Qua opzet zit het heel degelijk in elkaar. Heb je goed geregeld met slechts een programmaatje

Het nummer zelf is verder verschrikkelijk standaard en heb ik al in zo'n 500+ variaties gehoord. Probeer eens wat nieuws joh.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2013, 02:19
Ans Jovis
Ans Jovis is offline
http://www.youtube.com/watch?v=tNrkRXDFBNk
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 03:18
mr_awesome
mr_awesome is offline
Citaat:
Beste leden van scholieren.com,

Ik heb zojuist een preview van mijn eerste track op youtube gezet. Ik ben in december 2012 begonnen met produceren van house muziek met behulp van het programma: 'Fl Studio'.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties. Commentaar is altijd welkom!

[filmpje]
Leuk hoor dat je zelf house probeert te maken met fl studio, ben toevallig gister ook begonnen er wat mee aan te kloten. Welke editie heb jij?

Ontopic: hele gave track, tot aan 1:37 Daar heb je zo'n enorme spanning opgebouwd en dan... gaat het verder met een heel lame stukje imo, niet gemeen bedoeld hoor, maar ik vond het zonde van die brute opbouw.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek Post hier je eigen muziek! [Covers & Remixes]
Elin3
3 28-05-2013 19:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:28.