Oud 04-12-2002, 17:55
schatjekar
Avatar van schatjekar
schatjekar is offline
eej, wie kan mij helpen?
ik heb een probleem.... een jongen die ik best knap vind, heeft met 2 vrienden van hem een weddenschap gedaan. namelijk dat 1 van die vrienden mij moest versieren (arjan) en die ik knap vind (richard) me vriendin....
nu dacht ik dus dat die arjan echt verliefd op me was.... maar t was een weddenschap.
ik heb nu net op msn gezeten, en met die richard gepraat. hij zei dat ie me leuk vond, en het jammer vond dat ie me vriendin moest proberen te versieren. hij had gehoopt dat ie mij kon versieren. en hij heeft gevraagd of we wat kunnen afspreken.
maar wat als het nu weer een stomme weddenschap is? ik weet nie wat ik moet doen, want ik vind hem best leuk.... misschien wil hij ook echt wat afspreken.... maar zo niet, dan sta k wel voor lul, en ben ik er ALWEER ingetrapt.
wie kan mij helpen en zeggen wat ik moet doen??
hartstikke bedankt, dikke X
__________________
Remember, there will always be someone to guide you on the right way
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2002, 18:04
Verwijderd
Okeej, ten eerste, het gaat je er puur om dat ie knap is? Je vind een jongen toch niet alleen daarom leuk? Want, persoonlijk.. zou ik wel echt gigantisch op een jongen afknappen als hij meisjes zou versieren voor een weddenschap en dus hoe dan ook, of het nu voor een weddenschap is of niet dit keer, niets met hem willen of willen afspreken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:08
schatjekar
Avatar van schatjekar
schatjekar is offline
ik kijk wel altijd eerst naar uiterlijk, want ik ken m verder niet zo goed... maar misschien is dat ook wel zo....
tnx he?
__________________
Remember, there will always be someone to guide you on the right way
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:24
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
tja sorry, maar uhmzz.. je vind een jongen toch leuk om hoe hij is, en niet alleen omdat hij knap is..
En het feit dat hij aan zo'n weddenschap meedoet zou mij al genoeg zeggen eerlijk gezegd..
Ze houden jullie gewoon wat voor de gek..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:27
luckyleo
luckyleo is offline
ik zou samen met je vriendin (Arielle?) die 2 jongens gruwelijk hard terugpakken.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 18:34
aguila
Avatar van aguila
aguila is offline
Citaat:
luckyleo schreef:
ik zou samen met je vriendin (Arielle?) die 2 jongens gruwelijk hard terugpakken.
tja ben ik ook mee bezig
dat soort jongens mag ik echt niet
en trouwens ik heb er niks van gemerkt dat hij mij versierde haha
Maar kar moet er idd niet intrappen.
tis gewoon een gozer zonder karakter
__________________
LaLaLaLaLaLaLaLaLaLaLaaaaaaaaaa
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:06
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
aguila schreef:

tis gewoon een gozer zonder karakter
een typetje dus?
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 19:44
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Je vind hem knáp, maar vind je hem ook egt leuk??! Als ik dit zo lees merk ik dat het een eikel is, omdat ie weddeschappen afsluit om meisjes te versieren (terwijl jij en je vriendin ook gevoel hebben). Dus het moet alleen zijn uiterlijk zijn waarop je valt! En dat is niet eens genoeg en als hij zo gemeens doet zou ik hem die kans niet geven en niet eens vrieeeenden met hem willen zijn.
__________________
ik was dus roos de doos.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2002, 22:54
Verwijderd
hey zeg, als ik veertien was geweest en vrijgezel, en een knappe jongen (ook al is ie wat kinderachtig, wat nog al eens kan voorkomen op die leeftijd ) wil met me uit, dan zou ik het ook wel weten hoor! als je die jongen nog maar amper kent qua karakter, maar je vindt 'm wel vreselijk knap, waarom zou je 'm dan niet mogen willen leren kennen? ( wow veel werkwoorden... )
toen wij veertien waren vroegen de jongens in onze klas rond naar de maten van de meiden, om te sjekken wie het dichtste bij 'de ideale maten' zat wil toch niet zeggen dat ze oppervlakkig zijn? ze zijn gewoon jong, willen fun hebben...
als die jongen dat nou leuk vindt, weddenschappen, wie zijn wij dan om te beweren dat het een kortzichtige, gemene gozer zonder karakter is? wij kennen hem toch nog minder goed dan schatjekar??
( ik wist zelfs van m'n eerste vriendje dat hij vreemdging in zijn vorige relatie (hij was toen met m'n beste vriendin!), dat hij extreem jaloers was, dat hij een egoïstische etterbak was, en toch 'nam ik iets met hem'... yeah so? )

ga gewoon met 'm uit, meissie, misschien is ie wel écht verliefd op je, en zoniet: ben jij wel lekker een avondje op zijn kosten naar de film geweest ofzo (als hij een ware gentleman is dan)


xxx

Laatst gewijzigd op 05-12-2002 om 20:04.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Mensen helpen
Verwijderd
19 09-02-2009 02:25
Verhalen & Gedichten [VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende
flyaway
11 22-01-2006 12:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] kansberekening
wanhoopje
2 12-11-2004 13:54
Psychologie Helpen
Nomen Est Omen
4 22-06-2004 12:00
Software & Hardware Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!!
Opiate
6 19-01-2002 18:56
Verhalen & Gedichten You need help
A loved one
7 02-12-2001 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56.