Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2003, 21:09
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
euh misschien een btje een vreemde vraag, maar is het mogelijk om bestanden die je weggegooid hebt (dus ook uit de prullenbak) terug te halen? Ik heb WinXPpro en ik d8 dat je iets van systeemherstel kon doen, komt dan misschien dat soort bestanden ook terug? (het zijn word bestanden en plaatjes etc...)
geen systeembestanden dus!
ik hoop dat jullie me kunnen helpen! want ik moet die bestanden wel hebben eigenlijk...

TNX!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2003, 21:14
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 30-10-2003 @ 22:09:
euh misschien een btje een vreemde vraag, maar is het mogelijk om bestanden die je weggegooid hebt (dus ook uit de prullenbak) terug te halen? Ik heb WinXPpro en ik d8 dat je iets van systeemherstel kon doen, komt dan misschien dat soort bestanden ook terug? (het zijn word bestanden en plaatjes etc...)
geen systeembestanden dus!
ik hoop dat jullie me kunnen helpen! want ik moet die bestanden wel hebben eigenlijk...

TNX!
Ja dat kan. Je kan zelfs data herstellen van harddisks die snelgeformatteerd zijn.

Ga niet kloten met systeemherstel, onmiddelijk uitschakelen die hap het vertraagt je systeem alleen maar!!

Download PC-inspector, rest wijs zich van zelf, het is een erg eenvoudig programma

*hierzo klikken voor het programma*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:45
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
mmm dit programma geeft deze fout:

'Acces violation at adress 004BD159 in module 'filerecovery.exe'. Read address 002CFDB.'

maar ik heb wel 1 x kunnen kijken naar verschillende bestanden die ik al had weggegooid, maar de goede zat er niet tussen (het is alweer een week of 2 geleden !
Is er nog hoop (lees: een andere manier)???
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:46
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 30-10-2003 @ 22:45:
mmm dit programma geeft deze fout:

'Acces violation at adress 004BD159 in module 'filerecovery.exe'. Read address 002CFDB.'

maar ik heb wel 1 x kunnen kijken naar verschillende bestanden die ik al had weggegooid, maar de goede zat er niet tussen (het is alweer een week of 2 geleden !
Is er nog hoop (lees: een andere manier)???
Doe je iets niet goed jongeman, want ik heb het bij mij ook geinstalleerd en gedownload vanaf die FTP-site die ik gepost heb.

En ga vooral geen instabiele Windows 98 draaien, dan geef ik je geen support meer, dan zeg ik, formatteren die hap
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 21:50
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
damn is er geen andere manier? (of ander soortgelijk proggie?)
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 30-10-2003, 22:22
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik krijg exact de zelfde fout (op het 'pcifilerecovery.exe' gedeelte na) als ik Deamon Tools afsluit, dus het zal wel nie aan het proggie liggen en kweet nie of die fout een bekende is ?!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 21:54
Verwijderd
Kent iemand een programma welke wel NTFS ondersteund?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 22:32
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
Ik schreef op 21-12-2003 @ 22:54:
Kent iemand een programma welke wel NTFS ondersteund?
PC Inspector werkt prima, al mn PC's hier hebben NTFS. Gaat goed, ook bestanden vissen uit de leeggemaakte prullenbak van mn ouders
Met citaat reageren
Oud 21-12-2003, 22:53
Verwijderd
waarom neit bij mij?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 07:01
LB06
LB06 is offline
Ga naar www.download.com en zoek op file recovery.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2003, 08:34
Verwijderd
Dat zijn programma's welke geen NTFS ondersteunen, of je moet er voor betalen. Daar onderuit komen bleek niet mogelijk... Tenzij jij een oplossing weet? Ik vind het niet.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2003, 15:06
Blowie
Blowie is offline
Citaat:
Alfred J. Kwak! schreef op 30-10-2003 @ 22:45:
mmm dit programma geeft deze fout:


maar ik heb wel 1 x kunnen kijken naar verschillende bestanden die ik al had weggegooid, maar de goede zat er niet tussen (het is alweer een week of 2 geleden !
Is er nog hoop (lees: een andere manier)???
Als je schijf/schijven niet al te vol zijn is er nog hoop.. Alle data blijft in principe altijd bestaan. Alleen als je je schijf volmaakt ofsteeds voller maakt overschijft ie die data..

Ik heb zelf Norton Antivirus.. En die heeft een leuke programma'tje dat verwijderde bestanden terug kan halen (ook NTFS).. Maar ik weet niet of die los te verkrijgen is (dat programma'tje). Maar als Norton het kan, waarom zullen andere programma's het dan ook niet kunnen..?

http://www.file-recovery.net/
http://www.ontrack.com/easyrecovery/
http://www.r-tt.com/
http://www.bitmart.net/

Dat zijn er al een paar..
__________________
nr. 3 of The Eleven Rules of the Earth - When in another’s lair, show him respect or else do not go there. -
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Blowie schreef op 23-12-2003 @ 16:06:
Ik heb zelf Norton Antivirus.. En die heeft een leuke programma'tje dat verwijderde bestanden terug kan halen (ook NTFS).. Maar ik weet niet of die los te verkrijgen is (dat programma'tje).
Norton kan het ook wel... het enige nadeel, wat echt een gigantische nadeel is, is dat je alle bestanden handmatig moet selecteren. Je kan niet gelijk een map terugzetten.

Afijn, het is me nu gelukt met Undelete R-Studio NTFS 2.0
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.