Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2003, 14:37
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Zie titel.

Persoonlijk denk ik dat m&o erg lastig gaat worden, vanwege het simpele feit dat ik er nooit iets van begrepen heb en het erg moeilijk schijnt te zijn. Verder zit ik, om de een of andere vage reden, niet in over de talen... zou ik me zorgen moeten maken?
__________________
Amor vincit omnia
Advertentie
Oud 25-03-2003, 14:42
Verwijderd
M&O vanwege de schrikbarende hoeveelheid stof en de kwaliteit van de methode die wij gebruiken op school...

En Wiskunde. Op zich hoef ik het (zeer waarschijnlijk) niet super goed te maken, maar het is onwijs veel, en vrij moeilijk.
Oud 25-03-2003, 15:01
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Toch aardrijkskunde, maar dat komt omdat ik de stof nog niet één keer geleerd heb. En anders kan economie nog wel lastig worden omdat ik het nooit echt 100% heb kunnen snappen
Oud 25-03-2003, 15:03
Verwijderd
Scheikunde!
Das t enige vak waarbij we noet niet door alles stof heen zijn... Nog maar 1 hfdst van sk1 en 1 van sk2!
En ik ben nog steeds niet goed in het maken van structuurformules en daar gaat t juist om!
Oud 25-03-2003, 15:06
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
Biologie!!!

4 boeken die je moet weten!!
En ik haat het vak zo maar het is verplicht

Het zou verboden moeten worden
Oud 25-03-2003, 15:21
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
engels, natuurkunde, scheikunde en biologie... De vakken waar ik vorig jaar op ben gezakt...
__________________
Lief zijn!
Oud 25-03-2003, 15:28
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
engels, natuurkunde, scheikunde en biologie... De vakken waar ik vorig jaar op ben gezakt...
Dan wens ik je bij deze succes

Oh ja, wiskunde... blijft natuurlijk ook altijd een struikelpunt
__________________
Amor vincit omnia
Oud 25-03-2003, 15:34
darkgirl/KORNNN
darkgirl/KORNNN is offline
WISKUNDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vooral het hoofdstuk: goneometrie of zo iets. dat is met de synus cosynus en tangens ik snap er echt geen bal van
Oud 25-03-2003, 15:49
Ellennnn
Avatar van Ellennnn
Ellennnn is offline
haha klinkt zielig maar toch echt wiskunde A1... heb nou eenmaal geen wiskunde knobbel... en natuurlijk latijn want ik vind het onderwerp dus echt vreselijk moeilijk en economie 1 zou ook nog een klein probleem kunnen zijn...
__________________
verdorlie...
Oud 25-03-2003, 15:53
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
haha klinkt zielig maar toch echt wiskunde A1... heb nou eenmaal geen wiskunde knobbel
Ik heb ook wiskunde A1... voor sommige mensen een lachertje inderdaad... maar voor mij...
__________________
Amor vincit omnia
Oud 25-03-2003, 16:04
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Latijn: veel leren en nog veel te doen qua stof, nog lang niet af, niet veel tijd om te leren/herhalen dus
Scheikunde: omdat ik daar nooit veel van snap
Biologie: omdat het heel veel leren is en de antwoorden altijd zo zijn dat je achteraf denkt: oja, dat had ik ook wel kunnen bedenken en ik dit jaar niet zo hard heb gewerkt aan bio
Engels: omdat ik daar totaal niet goed in ben en er laag voor sta
Nederlands: omdat ik niet kan samenvatten

Kortom: je kunt beter vragen: welke examens lijken je noet moeilijk
Oud 25-03-2003, 16:06
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Economie. Omdat ik 't gewoon een kutvak vind.
Oud 25-03-2003, 16:06
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
lareno schreef op 25-03-2003 @ 15:42:
M&O vanwege de schrikbarende hoeveelheid stof en de kwaliteit van de methode die wij gebruiken op school...

En Wiskunde. Op zich hoef ik het (zeer waarschijnlijk) niet super goed te maken, maar het is onwijs veel, en vrij moeilijk.
Welke wiskunde heb je?
Oud 25-03-2003, 16:12
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
WISKUNDE! BIG TIME!

*kuch*
Nouja, lijkt me overduidelijk. Ik doe/heb Wiskunde B1, maar snap er geen donder van, echt helemaaaaaaaaaaal nix. Dus dat lijkt me met stip het allermoeilijkst

En verder..Natuurkunde en Scheikunde zullen niet makkelijk worden, maar wel te doen denk ik
Oud 25-03-2003, 16:35
Verwijderd
Citaat:
lucy48 schreef op 25-03-2003 @ 17:06:
Welke wiskunde heb je?
A2
Oud 25-03-2003, 16:43
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
Citaat:
darkgirl/KORNNN schreef op 25-03-2003 @ 16:34:
WISKUNDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vooral het hoofdstuk: goneometrie of zo iets. dat is met de synus cosynus en tangens ik snap er echt geen bal van
idd, en t nadeel is dat dat zo'n beetje t hele boek weer terug komt
Oud 25-03-2003, 16:49
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ik denk wiskunde A2, ik kan geen wiskunde, met name de laatste drie A hoofdstukken zijn moeilijk, dat gedoe met differentiëren en de afgeleide funsties
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 25-03-2003, 16:53
Ditchie
Ditchie is offline
Wiskunde. Simpelweg omdat het me niet intresseert. Alleen nu zal ik er veel tijd in moeten steken.
Ads door Google
Oud 25-03-2003, 17:42
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
frans; omdat ik het niet kan.

gedeelde tweede plek voor duits en wiskunde... om dezelfde reden
Oud 25-03-2003, 17:57
noukiester
Avatar van noukiester
noukiester is offline
economie!!!!!
heb ik volgens mij nog nooit echt een voldoende voor gehaald en vorige toets had ik een 3,3 heb het herkanst en *jeej* ik had nu een 3,7 dus de hoop op een fatsoenlijk punt op mijn eindlijst heb ik opgegeven....
en aardrijkskunde! daar heb ik dus echt al 2 jaar niks meer aangedaan, we hebben ook al 2 jaar geen toetsen meer van aardrijkskunde gehad....en ja....als het niet MOET dan doe ik het ook niet vooral met de atlas werken zal nog wel tegen gaan vallen! ...misschien toch maar eens mee beginnen....
Oud 25-03-2003, 18:31
Verwijderd
ENGELS!!!!!!!!!
ik kan nooit van die kl*te-teksten met engels
Oud 25-03-2003, 18:46
Verwijderd
WISKUNDE.
afgrijselijk vak.
ook nog nooit een voldoende op een tentamen voor gehaald..
het interesseert me totaal niet.
bah.
Oud 25-03-2003, 20:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wiskunde
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 25-03-2003, 21:15
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
FlorisvdB schreef op 25-03-2003 @ 19:31:
ENGELS!!!!!!!!!
ik kan nooit van die kl*te-teksten met engels
Daar heb ik de moed al voor opgegeven, en hoop alleen nog maar dat ik een 4 gemiddeld heb....
__________________
Lief zijn!
Oud 25-03-2003, 21:23
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
Economie en Wiskunde.. Daar ben ik al niet goed in..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Advertentie
Oud 25-03-2003, 21:59
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
M&O: begrijp ik niet, heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 26-03-2003, 09:43
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
M&O heb ik vandaga laatste SE van, op hoop van zegen dan maar want dat vind ik ook kei moeilijk.

En wiskunde, das zo veel en aangezien wij nooit echt goede uitleg hebben gehad van onze leraar...

Frans, Nederlands en Engels wordt ook wel kut want ik kan echt niet tekstverklaren

Dus dat zijn onderhand alle examens
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 26-03-2003, 10:19
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Kleine conclusie: Wiskunde, M&O en Economie zijn de moeilijkste examenvakken
Oud 26-03-2003, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Multilot schreef op 25-03-2003 @ 22:15:
Daar heb ik de moed al voor opgegeven, en hoop alleen nog maar dat ik een 4 gemiddeld heb....
dat moet je niet doen er staat genoeg oefening in je examenbundel
ik ben nu bezig heel afdeling C te maken
Oud 26-03-2003, 11:33
Verwijderd
Vorige jaar op de havo verwachtte ik dat M&O het moeilijkste zal zijn, achteraf was dat toch geschiedenis voor mij..
Dit jaar (VWO) verwacht ik dat ik geschiedenis het moeilijkst zal vinden..
Oud 26-03-2003, 15:46
corduroy
Avatar van corduroy
corduroy is offline
wiskunde a1. ik scoor gemiddeld op toetsen een 3,7, dus ik schijt hem echt ongelooflijk. de rest moet wel lukken, of aardrijkskunde moet echt heel zwaar worden.
__________________
the waiting drove me mad. you're finally here and i'm a mess. take your entrance back. can't let you roam inside my head.
Oud 26-03-2003, 15:50
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Citaat:
smartie85 schreef op 25-03-2003 @ 16:01:
Toch aardrijkskunde, maar dat komt omdat ik de stof nog niet één keer geleerd heb. En anders kan economie nog wel lastig worden omdat ik het nooit echt 100% heb kunnen snappen

En economie zal ook wel niet zo makkelijk worden
Oud 26-03-2003, 17:05
sunnevot
sunnevot is offline
wiskunde en m&o denk ik

vind het allebei in de les niet echt simpel en doe er te weinig aan, ook is het erg veel
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Oud 26-03-2003, 19:10
Verwijderd
Wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Hoewel ik er niet slecht in ben, weet ik niet of het overschakelen tussen verschillende opdrachten (dus verschillende onderwerpen) makkelijk wordt op examen.
Oud 26-03-2003, 19:31
@Moon
@Moon is offline
Engels, nederlands en wiskunde. Kan geen Engels en Nederlands sta er ook niet zo goed voor.
Wiskunde....iedereen zegt wel dat het zoveel is maar dat valt best mee. Ik snap wiskunde ook wel, sta er toch wel een 7 voor, maar die examenvragen zijn zo ontiegelijk moeilijk, gewoon niet te doen. Ik heb al twee examens daarvan geoefend/gemaakt, maar k snap mssn niet eens de helft En bij sommige vragen heb je al zoiets van 'wat bedoelen ze nou, wat willen ze nou van me weten?' snap de vraag dan niet eens. Echt supervaag. Pffff wordt dan maar oefenen oefenen en nog eens oefenen.
Oud 26-03-2003, 21:17
cici
cici is offline
M&O en Economie 1,2 omdat t super veel is en ik t nie snap... waarom heb ik t toch gekozen!?! en wiskunde!! maarjaa da kan ik gewoon nie!!
Ads door Google
Oud 26-03-2003, 22:40
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Duckje schreef op 26-03-2003 @ 20:10:
Wiskunde, natuurkunde en scheikunde. Hoewel ik er niet slecht in ben, weet ik niet of het overschakelen tussen verschillende opdrachten (dus verschillende onderwerpen) makkelijk wordt op examen.
Dat heb ik ook. Ik ga waarschijnlijk formules die ik voor A moet gebruiken, voor B gebruiken, dingen verwisselen dus. Lijkt me kut, maar kweet ook niet wat je er echt tegen kunt doen
Oud 27-03-2003, 10:48
HereIAm
Avatar van HereIAm
HereIAm is offline
Geschiedenis De hele geschiedenis van Rusland uit mn kop leren.....

Frans, Engels, Duits --> beetje rottig als je geen teksten kan..

Het enige wat me niet moeilijk lijkt is uhh...aardrijkskunde...

Moppie
Oud 27-03-2003, 13:03
m@rie
m@rie is offline
M&o....
Oud 27-03-2003, 20:21
Ichonama
Ichonama is offline
Wiskunde A
Het komt me allemaal wel bekend voor, maar hoe het precies moet.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 27-03-2003, 21:04
Miess
Miess is offline
Citaat:
supermarrie schreef op 25-03-2003 @ 16:03:
Scheikunde!
Das t enige vak waarbij we noet niet door alles stof heen zijn... Nog maar 1 hfdst van sk1 en 1 van sk2!
En ik ben nog steeds niet goed in het maken van structuurformules en daar gaat t juist om!
Idd wat vreselijk was dat zeg!!! Ik heb 2 jaar geleden eindexamen gedaan in scheikunde en had nog net een 7 op m'n eindlijst (oude stijl nog wel). Ik snap sowieso al niet waarom ik dat vak ooit gekozen heb, t was alleen maar omdat ik vond dat het 'hoorde'.
Oud 27-03-2003, 21:07
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Grieks en latijn omdat het veel leren is, geschiedenis omdat ik het allemaal zo vaag vind en wiskunde omdat dat gewoon poep is.
Oud 30-03-2003, 21:08
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
geschiedenis: omdat het zoveel is en omdat ik er ineens niets meer van snap!
eco: omdat ik dat nooooit zal snappen!

verder ben ik ook een beetje bang voor die teksten...
maya loopt wel los, hoop ik!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Oud 31-03-2003, 11:05
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Wiskunde vind ik vreselijk moeilijk en vervelend, maar als ik me daar maar goed op voorbereid moet ik dat wel kunnen halen. Grieks is ook erg veel, maar ook dat moet met de nodige voorbereiding wel lukken. Waar ik vooral tegenop zie zijn Geschiedenis2 (nooit echt goed in geweest, ik zie de grote lijnen en verbanden nooit) en Ma2 (erg veel stof en ook saaie onderwerpen).
__________________
Terug in NL!
Oud 01-04-2003, 02:09
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Wiskunde A 1,2, Economie 1,2 en Geschiedenis 2 (die laatste vooral omdat je maar 1 kans hebt. Dit jaar hebben we namelijk geen PTA's meer van dit vak gehad ).

Ik ben eens benieuwd...
Oud 01-04-2003, 02:41
maar
Avatar van maar
maar is offline
Biologie omdat je zo ontzettend veel moet onthouden
Oud 01-04-2003, 18:24
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
geschiedenis, maar dat is een kwestie van goed leren, maar Aardrijkskunde lijkt me het moeilijkst want ik mis nogal wat vaardigheden.
Oud 01-04-2003, 18:39
Verwijderd
helemaal niemand die stemt voor handvaardigheid? Oftewel kunstgeschiedenis! we moeten daar echt veel voor leren en het intereseert me echt niet....
Oud 01-04-2003, 18:54
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
M&O, omdat ik daar echt niet goed in ben
en Frans, omdat ik wel goed Frans in het algemeen kan, maar het begrijpend lezen vind ik erg moeilijk, en je krijgt er maar 2,5 uur voor, terwijl ik een examen van 2 jaar geleden heb gemaakt waar ik cker wel langer over zou doen..

Vakken waar ik me minder zorgen om maak: Kunstgeschiedenis: heb ik laatst een examen van vorig jaar van gemaakt, en dat zag er best makkelijk uit. Je moet gewoon goed lezen, en dan zijn veel dingen voor de hand liggend.
Ook voor economie1 maak ik me niet zo'n zorgen: zag er ook wel easy uit.
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Oud 02-04-2003, 11:20
Verwijderd
duits of economie
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.