Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 13:56
Verwijderd
Ik vind het gedeelte aan het einde erg jammer...
Spoiler
vinden jullie dat niet?


Verder vind ik het overigens een TE GAVE film!
Hoewel er meer dingen niet kloppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2003, 14:20
Verwijderd
Er meer dingen niet kloppen?
Spoiler


Ik vond het een goede film
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:23
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Ik vond het ok zeker goede film,heb m nog ergens op me hd staan als het goed is.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 14:24
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
www.donniedarko.com
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 15:24
Verwijderd
super film
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 15:33
ganralph
ganralph is offline
waarom vind je dat moment jammer?
ik vind het juist heel interessant

en wat klopt er niet aan volgens jou?
dit soort dingen is juist bedoeld om zelf eens na te denken over zulke onderwerpen

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:07
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Hm, ik vind het einde juist heel goed..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:24
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
idd, dat klopt gewoon als een bus hoor , ze kennen elkaar dan ook niet, maar groet dan wel. gewoon, niet omdat ze haar kent ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:28
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 23-07-2003 @ 18:24:
idd, dat klopt gewoon als een bus hoor , ze kennen elkaar dan ook niet, maar groet dan wel. gewoon, niet omdat ze haar kent ofzo
het is niet na te gaan of ze dat wel of iet zou hebben gedaan gezien de omstandigheden anders zijn dan aan het begin, die gedachte maakt het mij leuk.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:38
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 23-07-2003 @ 18:28:
het is niet na te gaan of ze dat wel of iet zou hebben gedaan gezien de omstandigheden anders zijn dan aan het begin, die gedachte maakt het mij leuk.

Waarschijnlijk niet, de straat was toen afgezet, wat bij de 2e keer niet zo was, wat ik eigenlijk wel vreemd vind.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:42
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
ik vind het een rot film...maar da's meer omdat ik dr niks van snapte en het erg gewoon niet leuk uit vond zien enzo...gewoon niet mijn smaak
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:50
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 23-07-2003 @ 18:38:
Waarschijnlijk niet, de straat was toen afgezet, wat bij de 2e keer niet zo was, wat ik eigenlijk wel vreemd vind.
daar doelde ik op slimmerik in het begin heeft ze de kans dr niet toe.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:51
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 23-07-2003 @ 18:42:
ik vind het een rot film...maar da's meer omdat ik dr niks van snapte en het erg gewoon niet leuk uit vond zien enzo...gewoon niet mijn smaak
dit soort films is altijd beter nuchter of vaker te kijken.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:55
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 23-07-2003 @ 18:51:
dit soort films is altijd beter nuchter of vaker te kijken.
ja...dat denk ik ook wel...maar aangezien ik het niks vond neem ik die moeite niet om hem vaker te zien
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 17:55
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 23-07-2003 @ 18:55:
ja...dat denk ik ook wel...maar aangezien ik het niks vond neem ik die moeite niet om hem vaker te zien
dan doe je jezelf tekort
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 22:55
S
Avatar van S
S is offline
Ik vond het een gave film, beetje wazig, maar wel tof.

Creepy sfeertje hing er in de film.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2003, 23:58
Verwijderd
Geweldige film. Heb em op video, alleen geen videorecorder. Tja
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 11:59
Verwijderd
hele hele hele toffe film. inmiddels 4 keer gezien. blijft goed.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 12:13
Verwijderd
Over dat einde: het is zo'n "verstandhoudings-groet" als je begrijpt wat ik bedoel. Net of ze het ergens over eens zijn. Maar nu de tijd is terug gedraait Kennen ze elkaar helemaal niet en zal er ook niet een verstandhuoding tussen gretchen en darko's ma zijn.
Verder vond ik het een hoogstandje!
heb m inmiddels 3 keer gezien en hij blijft idd goed. Maar ik had het dus mooier gevonden als het verhaal ophield als de tijd terug was gezet.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Hmpf schreef op 24-07-2003 @ 13:13:
Over dat einde: het is zo'n "verstandhoudings-groet" als je begrijpt wat ik bedoel. Net of ze het ergens over eens zijn. Maar nu de tijd is terug gedraait Kennen ze elkaar helemaal niet en zal er ook niet een verstandhuoding tussen gretchen en darko's ma zijn.
Verder vond ik het een hoogstandje!
heb m inmiddels 3 keer gezien en hij blijft idd goed. Maar ik had het dus mooier gevonden als het verhaal ophield als de tijd terug was gezet.
Verstandshouding-groet? Dat vond ik dus helemaal niet... ze wuift gewoon naar haar buurvrouw;'Haaai, buurvrouw!!'... doe ik ook wel eens...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 12:45
Rioto
wel aardig .. maar had veel beter gekunt naar mij mening ...


die creepy gast in dat konijnen pak had die donnie veel ergere dingen kunnen laten doen ...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 13:32
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Hmpf schreef op 24-07-2003 @ 13:13:
Over dat einde: het is zo'n "verstandhoudings-groet" als je begrijpt wat ik bedoel. Net of ze het ergens over eens zijn. Maar nu de tijd is terug gedraait Kennen ze elkaar helemaal niet en zal er ook niet een verstandhuoding tussen gretchen en darko's ma zijn.
Verder vond ik het een hoogstandje!
heb m inmiddels 3 keer gezien en hij blijft idd goed. Maar ik had het dus mooier gevonden als het verhaal ophield als de tijd terug was gezet.
ik snap wat je bedoelt; maar ik zie het anders
(ff graven, want ik heb em n tijdje geleden voor t laatst gezien)

gedurende de hele film zou het normaal zijn dat ze elkaar een verstanhoudingsgroet geven; omdat ze elkaar hebben leren kennen ; alleen aan het einde wordt de tijd teruggedraaid en zouden ze elkaar dus nooit gekend hebben. toch groeten ze elkaar
het komt op mij over als dat de feiten zijn terug gedraaid, maar dat de herinnering (onderbewust) gebleven is
maw: de nieuwe gebeurtenissen vervangen de oude niet; ze vallen alleen samen op hetzelfde moment (snap u?)

er wordt gespeeld met verschillende tijdlagen en dat is altijd een lastig onderwerp; en hoewel het onmogelijk lijkt, is het wel een interessant onderwerp om over na te denken.

net zoals dat je weleens kunt zweren dat je iemand ergens van kent, maar hem/haar gewoon nooit eerder gezien kunt hebben; voor dat gevoel wordt hier een mogelijke verklaring gegeven...



en dat is nou eenmaal het verschil tussen Donnie Darko en (pak em beet) Costa!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:01
Verwijderd
Ze groet gewoon even zo van: aw die vrouw staat er zo zielig bij, mn buurvrouw, ik ken haar wel niet maar ja, ik groet maar even.

En daarna vraagt die jongen dan: ken je haar? "nee"
om nog even duidelijk te maken dat alles overnieuw is begonnen en dat met gretchen en donnie nooit gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Danique schreef op 24-07-2003 @ 17:01:
Ze groet gewoon even zo van: aw die vrouw staat er zo zielig bij, mn buurvrouw, ik ken haar wel niet maar ja, ik groet maar even.

En daarna vraagt die jongen dan: ken je haar? "nee"
om nog even duidelijk te maken dat alles overnieuw is begonnen en dat met gretchen en donnie nooit gebeurd is.
Precies
Ik ken mijn buurvrouw ook niet, maar groet haar ook alsof ik haar wel ken... en zo was er ook een keer een man (die overigens heel erg op Jezus leek) die me ook altijd wanneer hij me op straat tegen kwam (wanneer hij zijn kinderen van school ging halen) heel uitbundig en aardig groette... Je hoeft elkaar niet te kennen om te groeten
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:36
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Spannende, inventieve film. Weer eens wat anders.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 22:13
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
ik vond het een erg leuke film, maar dat stuk over dat groeten herinner ik me niet
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:45
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 24-07-2003 @ 17:17:
Precies
Ik ken mijn buurvrouw ook niet, maar groet haar ook alsof ik haar wel ken... en zo was er ook een keer een man (die overigens heel erg op Jezus leek) die me ook altijd wanneer hij me op straat tegen kwam (wanneer hij zijn kinderen van school ging halen) heel uitbundig en aardig groette... Je hoeft elkaar niet te kennen om te groeten
sommige mensen weten dat jammer genoeg niet (soms worden mensen echt bang van me geloof ik als ik ze gedag zeg )

heerlijke film btw
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Zie mn sig. Donnie Darko is leuk. Maar ik heb m pas 1 keer gezien. Daar moet nog minstens 3 keer bijkomen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 24-07-2003 @ 17:17:
en zo was er ook een keer een man (die overigens heel erg op Jezus leek)
Hoe weet jij nou dattie op Jezus lijkt, heb je Jezus welleens gezien?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Acey schreef op 25-07-2003 @ 17:38:
Hoe weet jij nou dattie op Jezus lijkt, heb je Jezus welleens gezien?
Mja, ik wist niet hoe ik het anders moest gaan uitleggen... op de Jezus die mensen altijd schilderen, of waarvan je beeldjes ziet.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:36
Verwijderd
Hele gave film

Heeft Mash dit topic al gezien? Want volgens mij vond ze de film-in-kwestie ook wel leuk..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:56
neobamboom
Avatar van neobamboom
neobamboom is offline
oeh! die film is
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 00:06
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Black Rainbow schreef op 23-07-2003 @ 18:38:
Waarschijnlijk niet, de straat was toen afgezet, wat bij de 2e keer niet zo was, wat ik eigenlijk wel vreemd vind.
tuurlijk is dat niet vreemd, de tweede keer was er iemand bij dood gegaan...


fantastische film. one of my favourites
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 10:11
the tourist
the tourist is offline
Mooie film, en de soundtrack ook.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 18:38
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 26-07-2003 @ 11:11:
Mooie film, en de soundtrack ook.
indeed
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 19:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
First of all, Papa Smurf didn't create Smurfette. Gargamel did. She was sent in as Gargamel's evil spy with the intention of destroying the Smurf village, but the overwhelming goodness of the Smurf way of life transformed her. And as for the whole gang-bang scenario, it just couldn't happen. Smurfs are asexual. They don't even have reproductive organs under those little white pants. That's what's so illogical, you know, about being a Smurf. What's the point of living if you don't have a dick?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-07-2003, 23:35
qghp
qghp is offline
ik heb hem net gezien, ik vindt het een hele mooie film, de sfeer in de film spreekt me erg aan,
door de reacties van veel mensen had ik verwcht dat ik de film eerst een paar keer moest zien om hem te snappen, maar dat is gelukkig niet waar,


Hele mooie film, ik kijk hem morgen (vandaag?) denk ik nog wel een keer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 05:59
Verwijderd
Citaat:
Inge13 schreef op 25-07-2003 @ 20:36:
Hele gave film

Heeft Mash dit topic al gezien? Want volgens mij vond ze de film-in-kwestie ook wel leuk..
Hey, ik word genoemd Woh, stoer. :]
Nog niet gezien dus, het topic. De film wel, en die is briljant. Mm, niemand weet dat ik hem op video heb en echt al té vaak gekeken heb, hoor.

En wat die groet van Gretchen betreft, ik vind het helemaal geen zomaar-even-zwaaien-naar-de-buurvrouw-groet. Als tijdreizen en hallucinaties danwel boodschappen uit de toekomst mogelijk zijn, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ook zij daar iets van meekrijgen. Al is het enkel een vlaag van herkenning en de drang om de ander te steunen - zelfs al is het alleen door het opsteken van je hand.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:03
qghp
qghp is offline
volgens mij is het gewoon een groet is naar een onbekende zonder dat er iets van een herriniering inzit, dat jongetje op de fiest groet toch ook?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:25
Verwijderd
Ik vind hem helemaal geweldig, moest hem wel een tweede keer zien zien tot ik hem snapte, maar daarna heb ik hem nog 3 keer gezien en ik blijf het een geweldige film vinden.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
mat-ice schreef op 28-07-2003 @ 10:03:
volgens mij is het gewoon een groet is naar een onbekende zonder dat er iets van een herriniering inzit, dat jongetje op de fiest groet toch ook?
Jamaar, Gretchen kijkt ook een beetje alsof ze haar vaag ergens van herkent, al weet ze niet waarvan. Ze voelt een bepaalde drang om haar te groeten.
En dat dat jochie daarna ook zwaait komt alleen omdat hij terugzwaait als de moeder haar hand opsteekt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 16:11
dustcrawler
Avatar van dustcrawler
dustcrawler is offline
Ik vond Donnie Darko ook een super goeie film, heb hem minimaal 5x gekeken. Volgens mij staat Gretchen ook zo een beetje te kijken alsof ze er nog iets van "herrinerd" toen ze zwaaide naar de moeder, alsof ze een connectie heeft op 1 of andere manier. Laatste nummer dat ze draaien is ook goed "Mad World". Origineel nummer komt uit de jaren 80 maar deze versie is veel beter vind ik.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:59
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
"I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in wich I'm dying are the best I've ever had..."

prachtzin
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 01:04
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
dat meisje (Jena Malone) is ook echt geweldig. suuupermooi meisje, suuupergoeie actrice, ik vond haar echt heel goed. Ook Jake Gyllenhaal was fantastisch, ik vond het op de een of andere manier allemaal heel herkenbaar, fantastisch gedaan.
Beetje raar overigens dat iedereen het ook over Drew Barymore heeft, terwijl ze maar een vrij kleine rol heeft, misschien omdat ze de film heeft geproduceerd. Of omdat zij de uit de hele cast is die bekendheid heeft.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 01:19
Verwijderd
Trouwens, in de film wordt dat short story van Graham Greene genoemd: The Destroyers...Best interessant om es te lezen. Daardoor begrijp je ook wat meer scenes uit de film.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 01:36
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
ik denk dat weinig mensen hier de film daadwerkelijk snappen

maar iedereen 'vindt em geweldig'
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 02:02
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 30-07-2003 @ 02:36:
ik denk dat weinig mensen hier de film daadwerkelijk snappen

maar iedereen 'vindt em geweldig'
what's your point?
Ben jij dan slim ofzo?
DD raakte mij gewoon op verschillende vlakken, zeker niet alleen het verhaal. Het gaat mij bij deze film niet alleen om het verhaal, dat soort films vind ik juist geweldig, Fight Club is ook zo'n film, het verhaal doet er niet echt toe, maar het idee erachter.
- de hele sfeer, goed neergezet
- Donnie Darko en Gretchen zijn allebei zeer herkenbaar voor mij, ik denk niet alleen voor mij
- het geeft een schop na aan de maatschappij (de hele Jim Cunningham affaire, erg sterk)
- het konijn vind ik een prachtige vondst
- het verhaal
- de personages

dat alles bij elkaar, ik weet niet zeker of je je post zo bedoelde, no offense, maar het verhaal is gewoon niet DE kracht van Donnie Darko, eerder 'een van de...'
En ik weet niet of jij kunt zeggen of iedereen het verhaal snapt, want het einde van de film maakt het verhaal vatbaar voor eigen interpretatie...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:58
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
Citaat:
Daangerous schreef op 30-07-2003 @ 03:02:
what's your point?
Ben jij dan slim ofzo?
DD raakte mij gewoon
ik heb geen punt.
Citaat:
op verschillende vlakken, zeker niet alleen het verhaal. Het gaat mij bij deze film niet alleen om het verhaal, dat soort films vind ik juist geweldig, Fight Club is ook zo'n film, het verhaal doet er niet echt toe, maar het idee erachter.
zonder verhaal is er geen 'idee erachter' dus je bent een beetje aan het blaten.
Citaat:

- de hele sfeer, goed neergezet
wat ontzettend duidelijk en welomschreven van je, ik zou solliciteren bij een krant als filmrescensent.
Citaat:

- Donnie Darko en Gretchen zijn allebei zeer herkenbaar voor mij, ik denk niet alleen voor mij
hoera
Citaat:

- het geeft een schop na aan de maatschappij (de hele Jim Cunningham affaire, erg sterk)
- het konijn vind ik een prachtige vondst
- het verhaal
- de personages
schop na? leg uit. nergens op gebaseerd.

waarom is het konijn een prachtige vondst? het was het halloween kostuum van frank, er is niks bijzonders of prachtigs aan.

verder is alles wat je net hebt gezegd onderdeel van het verhaal, dus je hele theorie valt in duigen.
Citaat:

dat alles bij elkaar, ik weet niet zeker of je je post zo bedoelde, no offense, maar het verhaal is gewoon niet DE kracht van Donnie Darko, eerder 'een van de...'
En ik weet niet of jij kunt zeggen of iedereen het verhaal snapt, want het einde van de film maakt het verhaal vatbaar voor eigen interpretatie...
als je de website had gekeken (of de extras van de dvd?), die bij de film hoort en achtergronden verschaft, zul je er achter komen dat er weinig aan eigen interpretatie over wordt gelaten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 12:19
Daangerous
Avatar van Daangerous
Daangerous is offline
Citaat:
Crystal Method schreef op 31-07-2003 @ 12:58:
ik heb geen punt.
heb meer zoiets van yuck fou, als je er allemaal geen tak om geeft, reageer dan niet.

Citaat:
zonder verhaal is er geen 'idee erachter' dus je bent een beetje aan het blaten.
Ik zeg niet dat er geen verhaal is pipo, ik zeg dat dat niet het belangrijkste is, er is wel degelijk een verhaal, en dat is vind ik heel sterk, maar er zijn meer goede dingen aan de film als alleen het verhaal

Citaat:
wat ontzettend duidelijk en welomschreven van je, ik zou solliciteren bij een krant als filmrescensent.
de sfeer is niet makkelijk te omschrijven, het is voor mij gewoon het gevoel wat ik erbij krijg, misschien slecht verwoord. schijt

Citaat:
schop na? leg uit. nergens op gebaseerd.
Die hele Jim Cunningham affaire had er niet ingehoeven, maar is vind ik wel een versterking van het verhaal. die hatelijke "control your fears" had niet in de film gehoeven, maar is wel een trap na naar het schoolsysteem dat in Amerika wordt gebruikt. Het hoeft niet persé op iets concreets gebaseerd te zijn, tis denk ik iets algemener

Citaat:
waarom is het konijn een prachtige vondst? het was het halloween kostuum van frank, er is niks bijzonders of prachtigs aan.
Er is ook niets überprachtigs aan, maar in het begin, als je dus nog niets afweet van dat hele Halloween, vind ik dat pak wel een mooi effect geven

Citaat:
verder is alles wat je net hebt gezegd onderdeel van het verhaal, dus je hele theorie valt in duigen.
Ik heb niet gezegd dat het verhaal kut is, en natuurlijk hangt het verhaal samen met de personages, maar los van elkaar zijn de personages individueel erg sterk, vind ik. En er is geen theorie vriend, waarschijnlijk heb je mn post verkeerd begrepen

Citaat:
als je de website had gekeken (of de extras van de dvd?), die bij de film hoort en achtergronden verschaft, zul je er achter komen dat er weinig aan eigen interpretatie over wordt gelaten.
Ik heb de site "uitgespeeld", hehe, om het zo maar even te noemen, en daar wordt inderdaad nog veel extra informatie gegeven. Neemt niet weg dat je niet weet waarom Donnie op het einde van de film in bed blijft liggen, of waarom Gretchen naar Donnie's ma zwaait, dat is niet erg, vind ik juist goed.
Maar goed waarschijnlijk zul je wel weer met NOG krachtigere argumenten komen om het alsnog een kutfilm te noemen

Laatst gewijzigd op 31-07-2003 om 12:22.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2003, 18:44
Screaming Slave
Screaming Slave is offline
waar haal je uit dat ik het een kut film vind?

ik vond het een van de beste films die ik in lange tijd heb gezien

verder heb ik weinig van je verhaaltje gelezen, iemand die 'yuck fou' en 'pipo' zegt, komt imo niet echt bijzonder boeiend over
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Donnie Darko - Director's Cut (nieuw)
Verwijderd
31 19-11-2004 16:01
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Donnie darko opdracht
otkhus
4 16-04-2004 20:40
Psychologie Donnie Darko => schizofrenie
mylentje
69 03-08-2003 18:39
Muziek Donnie Darko?
Mindfields
32 31-07-2003 20:23
Films, TV & Radio Donnie Darko
mylentje
16 23-02-2003 03:41
Films, TV & Radio Donnie Darko
Menahem
83 22-02-2003 10:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:50.