Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2006, 07:38
Lautitia
Lautitia is offline
Hij voelde zich weer zielig en alleen. Hij vroeg op Contact Gezocht om MSN-contact met (vrijgezelle, 16+) meisjes. Hij maakte vervolgens een fotoboek aan. Ik bekeek zijn profiel en foto's. Het leek me een leuke jongen, en aangezien ik wel toe was aan vers bloed in mijn MSN-lijst - de goeie MSN-contacten die ik had bloedden na verloop van tijd jammer genoeg dood - voegde ik hem toe. Ik vertrouwde het zoals altijd eerst niet. Toch heb ik hem niet voortijdig uit mijn lijst verwijderd, omdat hij anders reageerde dan ik gewend was, en dat was leuk . We 'kletsten' volgens mij heel wat af. Ik nam me voor om nu niet wéér te lang te wachten met de vraag elkaar eens te ontmoeten. Ik kwam met het idee om hem mee te sleuren naar het galabal van mijn middelbare school, maar dat kwam er helaas niet van.

Na enige tijd waren we resoluut: de beide lesroosters werden naast elkaar gelegd en er kwam een afspraak, op een donderdagmiddag. Ik vond dat hij maar naar mij toe moest komen, want hij was immers de jongen in het verhaaltje. Mijn papa bracht me naar het station. Ik ging op zoek naar hem, in eerste instantie zonder resultaat. Toen ik weer buiten kwam, zag ik hem. Helaas wel al met peuk. Mijn papa reed weg toen hij gezien had dat het goed was .

We hadden afgesproken om naar de Ierse pub te gaan, echter stond daar de vloer nog in het sop en werden we weggestuurd. Toen gingen we lopen en we babbelden gezellig wat. Maar we bleven lopen en lopen. Ik vluchtte een winkel in en ik startte een grote discussie over welke servetten ik voor Kerst zou kopen, om uiteindelijk met lege handen de winkel weer te verlaten . We wilden allebei dolgraag dat het anders ging; ik merkte dat hij probeerde mijn hand te pakken , maar dat mislukte. Ik durfde echt helemaal niks. We gingen terug naar de pub. We gingen tegenover elkaar aan een tafeltje zitten en vervolgens zaten we te blozen en durfden we elkaar maar niet aan te kijken. Hij toonde mij zijn hartvormig (!) litteken op zijn wijsvinger. Rond etenstijd werden we weer opgepikt door mijn vader . Thuis aten we erwtensoep en pannekoeken.

Na dit feestmaaltje bracht mijn vader ons weer naar het station en namen we afscheid. Hij was net terug uit Londen en hij had me een souvenir beloofd. Nu dwong hij zichzelf om zijn verlegenheid te overwinnen en mij zijn cadeautjes te geven. Ik was zijn belofte totaal vergeten en ik was door het dolle heen. Ik kreeg een knuffelig beertje met lieve oogjes, en chocolaatjes die volgens hem niet meer zo lekker zouden zijn na de lange bustrip. Maar dat kon me helemaal niet schelen. Ik drukte een kus op zijn wang. Ik voelde me zelf ontzettend klungelachtig en ik kuste hem vervolgens ook maar op zijn mond, maar een goeie kus kwam er niet van. Ik was teleurgesteld. Ik had al die tijd gehoopt en ook wel een beetje gedacht dat hij mij ook leuk vond. Niet dus, daar stond ik dan met mijn beer . De trein vertrok.

Later die avond kreeg ik een SMS'je: "Hé schoonheid, ik vond het echt leuk, en jou ook XXX" Ik vroeg aan een vriend van me om dit jongensgebrabbel te vertalen naar mensentaal .. Het betekende dat hij me zeker weten zag zitten . Een paar SMS'jes over en weer maakten het helemaal duidelijk.

Toen ik de zondagavond die hierop volgde bij Ronald Giphart zat, kreeg ik een SMS'je waarin hij me vroeg of hij me nou zijn vriendinnetje mocht noemen. Uiteraard mocht dat. Het mag nog steeds, al voor bijna anderhalf jaar ..
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Advertentie
Oud 07-06-2006, 08:05
Lautitia
Lautitia is offline
Citaat:
Lautitia schreef op 07-06-2006 @ 08:38 :
*knip*
Oh jee, wat een lulverhaal eigenlijk .
Maar hij kan er geen genoeg van krijgen, hij leest het steeds opnieuw .
__________________
- "Zulke dingen gebeuren niet in het echt." "Nee, nee, nee. Het is andersom: zulke dingen verzin je niet!" -
Oud 07-06-2006, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Lautitia schreef op 07-06-2006 @ 08:38 :


Later die avond kreeg ik een SMS'je: "Hé schoonheid, ik vond het echt leuk, en jou ook XXX" Ik vroeg aan een vriend van me om dit jongensgebrabbel te vertalen naar mensentaal .. Het betekende dat hij me zeker weten zag zitten
Hahaha, daar heb je toch geen vertaalmachine voor nodig? Die lijkt me buitengewoon duidelijk
Oud 07-06-2006, 14:47
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
via het fotoboek van scholieren.com
hij zag mij dus kennelijk wel zitten, ik vond zijn foto's ook wel leuk (ik dacht eerst dat hij heel gemeen was) dus we spraken af om samen naar een goa-achtig feestje te gaan in Zwolle (daar woon ik). Het feestje was niet echt geweldig, aangezien er ongeveer 10 mensen waren, maar wij hebben ons wel vermaakt. Omdat mn vader het niet goed zou vinden dat ik zomaar met een "vreemde" naar huis zou komen zei ik dat ik bij een vriend ging slapen maar ondertussen sliepen we dus onder mijn garage, in de herfst. Ja, wat je als puber al niet spannend vind..De volgende dag heb ik hem om 6 uur 's ochtends terug gebracht naar het station en toen we gingen hadden we wat. Dat is nu alweer bijna 2 jaar terug. Ik vind het wel grappig dat we elkaar via internet hebben leren kennen, want we hebben het daar nooit meer over..alsof we elkaar gewoon zomaar tegen kwamen.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Oud 07-06-2006, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 07-06-2006 @ 10:03 :
Hahaha, daar heb je toch geen vertaalmachine voor nodig? Die lijkt me buitengewoon duidelijk
Wanneer je mij ontmoet heb wel ze was natuurlijk helemaal van de kaart door mij en ikke trouwens van haar
Oud 08-06-2006, 17:49
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik leerde hem kennen op mijn werk. En ja, ik vond hem er wel leuk uitzien enzo. Op het werk zeiden we gewoon 'hoi' tegen elkaar als we elkaar zagen en soms een klein praatje gemaakt als we tegelijk pauze hadden.

Toen kwam ik hem een keer tegen tijdens het uitgaan en vroeg hij mijn msn. De volgende dag hebben we 5 uur (!) zitten kletsen en het klikte meteen goed. Ik vond hem steeds leuker worden. Twee weken lang veel met elkaar gechat. En toen tijdens het uitgaan wilden we elkaar beiden zoenen. Maar ik heb dat niet gedaan, omdat ik niet wist of hij mij écht leuk vond. De volgende dag heb ik toegegeven dat ik hem super leuk vond. En hij mij (gelukkig) ook. Die dinsdag kwam hij naar mij toe en kreeg ik mijn eerste kusje van 'm. Vanaf toen hadden we iets. En nu zijn we inmiddels 3,5 maand verder en voel me nog steeds superverliefd.
Oud 10-06-2006, 21:57
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Er was eens een meisje in een 'charmant' werkuniform, bestaande uit een stel foute schoenen, oversizede ruitjesbroek, fout shirt, hygienisch petje en chagrijnige kop.

Ik snap het nog steeds niet.
Oud 13-06-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2006 @ 15:12 :
Ik zei dat ik 19 was (hij was 24) en zo ging dat nog wel even door. Uiteindelijk bleek dat ik hem erg leuk vond, en hij mij ook... toen moest ik dus vertellen dat ik geen 19 was, maar net 15 Gelukkig besloot hij dat hij het niet zo erg vond
beetje late reactie maar dus toen jullie elkaar leuk vonden, was jij 15 en hij 24??
Oud 13-06-2006, 23:35
Verwijderd
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 14-06-2006 @ 00:08 :
beetje late reactie maar dus toen jullie elkaar leuk vonden, was jij 15 en hij 24??
Jup. En drie maanden later werd hij 25.
Stoer ben ik he?
Oud 15-06-2006, 15:36
Verwijderd
Whahaha heel stoer. Maar wel raar.. kwist niet dat iemand die 24/25 is nog op zo'n jong iemand kon vallen. Zag je er al zo oud uit dan o_o. Mja, dacht dat ik aan de limiet zat met mn 15 en 21
Oud 15-06-2006, 17:06
Verwijderd
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 15-06-2006 @ 16:36 :
Whahaha heel stoer. Maar wel raar.. kwist niet dat iemand die 24/25 is nog op zo'n jong iemand kon vallen. Zag je er al zo oud uit dan o_o. Mja, dacht dat ik aan de limiet zat met mn 15 en 21
Ik zag er helemaal niet oud uit, nog steeds niet. Maar toch is hij voor me gevallen, en ik voor hem
Oud 15-06-2006, 17:16
Verwijderd
Zo leuk En je ouders en vrienden vonden het ok? En de zijne ook?
Oud 15-06-2006, 17:33
Verwijderd
Citaat:
THEOBSESSIVE schreef op 15-06-2006 @ 18:16 :
Zo leuk En je ouders en vrienden vonden het ok? En de zijne ook?
Jup, mijn ouders vonden hem meteen al super leuk, en zijn ouders mij ook En vrienden vonden het ook allemaal leuk, hoewel er wel mensen bij zaten die dachten dat 't nooit lang zou duren Een vriend van hem reageerde nogal lomp (iets over dat ik hem geen hand had gegeven toen ik hem op straat tegen was gekomen, dat vond hij echt een teken van onvolwassenheid.. niet dat hij zelf aanstalten maakte om een hand te geven, maar goed ), maar ze waren het sowieso al weinig met elkaar eens, dus dat is toen meteen beëindigd Ik heb die jongen pas nog eens gezien, en hij doet er nu heel sarcastisch over, super flauw en vooral puberaal, zeker voor een man van rond de 30.

Maar goed, 't zat dus vrijwel direct prima
Oud 16-06-2006, 15:50
LoneLover
LoneLover is offline
Interesant leesvoer om de dag door te komen zo'n topic.

MAar het valt me toch tegen hoeveel mensen moeten toegeven puur op uiterlijk te zijn afgegaan. En ik vraag me ook af hoe fel sommige hun herinneringe zijn gekleurd door de roze bril. Velen van jullie lijken wel in stationromannetjes te leven.

Ik pen hier dus wijslijk niets neer want het absoluut niet romantisch hoe ik en m'n vriendin verwikkeld zijn geraakt.
__________________
Life is a bitch and then you die
Oud 17-06-2006, 18:51
Verwijderd
Tja, kvind het wel apart maar wel heel leuk voor je

En @ Lonelover..
Je komt wel een beetje verbitterd over. De eerste ontmoeting or whatever kan best echt romantisch zijn hoor.
Oud 19-06-2006, 10:15
moon
Avatar van moon
moon is offline
In het GGZ op de opname afdeling
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 19-06-2006, 10:49
Jazzy-me
Avatar van Jazzy-me
Jazzy-me is offline
Ik ken hem al 5 jaar, nooit echt aandacht voor hem gehad. Via vrienden van ons hebben we elkaar oppervlakkig leren kennen, ik wist hoe hij heette en waar hij woonde. Ow ja en ik had zijn msn. Hij was/is de invaldrummer in ons bandje, als onze drummer niet kon belde ik hem of hij even op kon draven om te drummen, en natuurlijk deed hij dat. (want zo is hij) Tot hij na lange tijd 26 januari op mijn verjaardag weer in kwam vallen bij een belangrijk optreden in Donkey Shot, ik d8 bij mezelf wauw wat een lekkerr ding! Sinds toen praaten we over van alles en hadden we zomaar plannen om te gaan toeren in Frankrijk als ik me rijbewijs had gehaald. Die Zaterdag kwam hij naar mijn Feestje, omdat ik natuurlijk jarig was geweest. Hij stond voor de deur en ik d8 nog steeds pff... jammie Maar goed na een avondje te hebben gepraat, bleek ie al een meisj te hebben teleurgesteld liet ik het bij wat het was, na een aantal keer samen fijne avonden muziek te hebben gemaakt. Kwam hij op een avond om film te kijken bij mij, hij was veeel te laat en d8 mwah die komt niet meer, bleek ie net naar z'n vriendin te zijn gereden om het uit te maken. Jippie ja jeeh blij dat ik was! Maar goed dat leek ik niet echt merken. Voelde me meer ongemakkleijk, sindsdien heb ik meer laten blijken hoe leuk en aantrekkelijk ik hem vond, en kwam die eerste zoen dezelfde avond zoende hij mij. Nu bijna 4 maanden geleden! Ben ik nog steeds verkikkerd op hem!
__________________
¤...It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...¤

Laatst gewijzigd op 19-06-2006 om 21:59.
Oud 21-06-2006, 08:03
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Kwam r tegen bij het uitgaan.
hing m'n jas op in het ledenhok. Kwam naar buiten sprak een vriend van me aan (waar zij naast stond) en toen riep ze: "he! Ik ken jou! Jij zat bij Jelle in de band!" Dat is ook alweer 6 jaar geleden ofzo.
Maar goed zo leerden we elkaar kennen.
Via die wederzijdse vriend regelden we elkaars telefoonnummers, we zijn aan het sms-en geslagen om elkaar beter te leren kennen.
Op vrijdag wezen stappen. Op zaterdag naar de bioscoop gegaan en na die paar keren afgesproken dat ik woensdagmiddag naar haar toe zou gaan (ik was toen nog werkloos) Die woensdag bij haar meegegeten en een vriend van me gebeld dat ik 's avonds niet naar school zou gaan.
Na het eten samen een stuk gelopen en toen halverwege maar eens goed gepraat over wat we nou precies voelden.
Toen bleek dat ze wel interresse had.
Na ongeveer een maand leerden zij m'n ex en wat vrienden kennen op een niet zo geslaagde avond.
Ze werd totaal genegeerd en dat schoot bij mij verkeerd dat mijn "vrienden" haar niet accepteerden...
Omdat ik dat ook duidelijk tegen die personen gezegd heb werd zij alleen maar verliefder op mij en toen bleek dat ik nu echt niks meer met m'n ex te maken wil hebben toen vond ze me helemaal geweldig
Eigenlijk zaten we al een maand een beetje een relatie te hebben toen het eigenlijk pas echt begon...
En nu zijn we GELUKKIG!!!!
En we gaan samenwonen...
We hebben alles, Glazen, bekers, handdoeken, pannen, bestek de hele rambam alleen nog een huis, een wasmachine en een oven/magnetron.

Damn wat een lang verhaal
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 21-06-2006, 14:27
Verwijderd
Zoals wel meerdere mensen hier; het is allemaal hier op het forum begonnen
Volgensmij heb ik dit verhaal al honderd keer in verschillende topics verteld, maar ik vind het gewoon leuk om nog een keer te vertellen.
Marten (netram hier op het forum) reageerde vaak op mijn posts toen ik nog lekker noobje was op onzin. Later vertelde hij dat hij dat daarom deed; omdat 'ie me anders zo zielig vond. Gemeen mens! Maar goed, op een gegeven haalde hij me naar het misschien wel bekende haaienbuiktopic en daar werd ik na een tijdje wel geaccepteerd, haha. Volgensmij hebben we daar ongeveer een maandje ofzo vaak gekletst. En daarna, na aansporing van nrlaan, voegde hij mij toe op msn. Maar goed, dat schoot niet veel op ofzo, want ik vond hem overkomen als een enge, slimme patser dus ik durfde hem nooit aan te spreken en hij sprak mij ook nooit aan. Ik dacht ook altijd dat hij über-intelligent was, omdat hij altijd van die stomme, dure woorden gebruikte (daar moest hij later ook hard om lachen). We praatten eigenlijk alleen maar via het forum. Op een gegeven moment werd het haaienbuiktopic 'opgeheven' en kwam het mijnenveegtopic daarvoor in de plaats. In die tijd werden er nogal veel mijnen geveegd.
Marten heeft toen een tijdje met een ander meisje van het forum gedate, maar dat is uiteindelijk niks geworden. Inmiddels had ik ook zijn telefoonnummer en ik weet nog dat hij me iets smste als: "wat ben ik toch een lul, al mijn relaties zijn gedoemd te mislukken en nu doe ik weer iemand pijn"
Toen heb ik iets terug gesmst in de trant van: "eens komt er wel iemand bij wie het wel lukt" Hoe cliché
Ondertussen ging het kletsen in mijnenveeg gewoon door en op msn spraken we nu ook wel af en toe met elkaar. Hij stelde, ik dacht voor de grap, voor om met koninginnenacht naar Utrecht te komen. Ik dacht, hij doet het toch niet, dus ik zei gewoon 'ja hoor, kom maar.' De dag voor koninginnenacht hadden we wat gsmst en toen was toch wel duidelijk dat hij echt van plan was te komen.

Hmm, het wordt wel een lang verhaal zo. Even wat korter maken. Hij kwam dus met koninginnenacht. Ik had nog geluk dat hij niet al weg was, want ik kwam 3 kwartier te laat Daar pest hij me nu nog mee. Die avond was heel gezellig. Gezellig gekletst en vooral zijn lengte viel me op (bijna 2 meter). Om een uur 4 ging hij maar weer met de trein naar Amsterdam. Verder niks gebeurd.
Op 5 mei kwam hij weer naar Utrecht en toen zijn we samen naar het bevrijdingsfestival. Hij kwam ook meteen bij mij thuis eten (ja dat kon wel, dacht ik, want ik had toen nog niet echt het idee dat hij mijn échte vriend zou worden) en het was weer heel gezellig. Weer niks gebeurd en 4 dagen daarna ging ik naar Amsterdam toe. We gingen naar Artis en daar had ik (zogenaamd) koude handen, dus hij ging ze opwarmen en heeft ze de rest van de dag niet meer losgelaten

Na een mislukte zoen op het station (ik had haast en durfde niet en blabla) was ik er toch wel achter dat ik hem heeeel leuk vond. Dat had ik al eerder tegen hem gezegd, dus hij wist het ook al. De volgende dag via smsjes (ja, stom he?) hebben we toch maar bedacht dat we 'wat' hadden.
Die woensdag daarna hebben we die eerste zoen maar even goed over gedaan

En inmiddels zijn we bijna 14 maanden verder en het is nog steeds heel erg leuk!!!
Oud 21-06-2006, 22:49
Verwijderd
Een vriend van mij heeft een best leuk zusje, dus daar ben ik mee uit eten geweest. Nu hebben wel al bijna 15 maanden.
Oud 22-06-2006, 07:59
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Dat was pas kort en krachtig...
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 22-06-2006, 11:45
Verwijderd
Best leuk?
Oud 24-06-2006, 21:45
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
Ik en mijn vriend hebben elkaar bijna een jaar geleden leren kennen in een kroeg. Ik was die dag daarvoor jarig geweest en hij kwam mij feliciteren. Het klikte meteen en we voelden ons ook tot elkaar aangetrokken. Alleen was ik op dat moment hotel de botel verliefd op een andere jongen. In die week die daarop volgde hebben we heel veel contact gehad, er is ook wat intiem contact geweest maar door die andere jongen is het niks geworden. Ik kreeg wel een relatie met die andere jongen, wat bijna vijf maanden heeft geduurd. Toen dat uit was, waren J. en ik binnen no time samen.. En nu wonen we samen
Oud 25-06-2006, 12:39
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Eigenlijk had ik eerst met zijn neef te doen .. maar we kwamen er allebei achter dat we elkaar gewoon liever als vrienden hadden. Ik zag mijn lief al eerder zitten maar ik vond dat het niet kon, dus vechtte ik tegen mijn gevoelens voor hem. Toen ik hem terugzag, zei hij dat hij ook gevoelens had voor mij maar dat hij niet wist wat hij er mee moest doen en toen hebben we maar toegegeven en we hebben nu nog altijd een relatie! En zijn neef heeft ons stiekem toen geholpen
Oud 26-06-2006, 12:49
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
RebEls schreef op 21-06-2006 @ 15:27 :
*knip*
en daar had ik (zogenaamd) koude handen, dus hij ging ze opwarmen en heeft ze de rest van de dag niet meer losgelaten
Dat ken ik.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 26-06-2006, 18:50
jipjuh
jipjuh is offline
ik was eerst bevriend met de tweelingbroer (E) van mijn huidige vriend (T) . mijn vriendin (M) dacht dat E mij leuk vond en ging tijdens het uitgaan naar E toe om te vragen wat hij van mij vond. aangezien ze nogal op elkaar lijken kwam ze er pas later achter dat het T was geweest aan wie ze dat had gevraagd. mijn vriendin het verhaal natuurlijk 10x uitgebreid aan mij moeten vertellen maar toch stuurde ik T een sms om te vragen wat M precies had gevraagd en gezegd. via E aan het 06 nummer van T gekomen. hierdoor een beetje gaan smsen en op 5 mei wezen zwemmen met vrienden van T en M en ik. we spraken af voor 's avonds en eerst probeerde ik een smoes te verzinnen omdat k best verlegen was maar toch hebben we elkaar die avond ontmoet en werd het meteen officieel. waarschijnlijk vind iedereen dit veels te snel maar dat hoor k wel vaker alles gaat nog steeds helemaal geweldig, natuurlijk wel s meningsverschilletje maar dat hoort er natuurlijk bij. we hebben nu bijna 2 jaar en 2 maanden.
Oud 26-06-2006, 19:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Roosje schreef op 26-06-2006 @ 13:49 :
Dat ken ik.
Hee, die van jou wáren ook echt koud
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-06-2006, 19:20
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 26-06-2006 @ 20:31 :
Hee, die van jou wáren ook echt koud
Oh ja, dat is waar. Maar het was ook echt koud!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 28-06-2006, 18:52
lieve
lieve is offline
We kenden elkaar al jaren omdat we op dezelfde school hebben gezeten in lagere en middelbare school. Hij is een jaar ouder dan mij, en zat dus ook de klas hoger dan mij. En omdat ik goede vrienden ben met zijn nichtjes.
En we zijn pas contact beginnen hebben, nadat hij een paar herexamens had in zijn laatste jaar middelbaar.
En er dus een kans bestond dat we toch samen in de klas zouden zitten. Maar wat niet gebeurd is.
We zagen elkaar regelmatig op lokale fuiven... en daar is van het één het ander gekomen hé.

Groetjes Lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Oud 05-07-2006, 13:53
LovexMusic
LovexMusic is offline
Ik leerde hem kennen via een forumsite, heel grappig. We hadden dezelde muzieksmaak, hij vond mij wel leukq ua uiterlijk en zo leerden we elkaar kennen.. het verwaterde een beetje en hij kreeg een vriendin en ik een vriend. Later rond kerst trokken we meer met elkaar op(mijn ouders zijn gescheiden en hij woonde in de buurt van mijn vader waar ik elke maand kom) we vierden samen oud en nieuw en waren inmiddels hele goede vrienden en het begon met steeds meer geflirt. Op den duur merkte ik dat ik gevoelens voor hem kreeg en uiteindelijk zette hij de eerste stap en bekende zijn gevoelens. Later spraken we af in een discotheek met vrienden en daar hebben we voor het eerst gezoend. Ik merkte pas dat we iets hadden, doordat hij zijn status had gewijzigd in zijn profiel op die site haha en nu hebben we 5 en half maand een relatie
Oud 06-07-2006, 15:17
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
LovexMusic schreef op 05-07-2006 @ 14:53 :
Ik leerde hem kennen via een forumsite, heel grappig. We hadden dezelde muzieksmaak, hij vond mij wel leukq ua uiterlijk en zo leerden we elkaar kennen.. het verwaterde een beetje en hij kreeg een vriendin en ik een vriend. Later rond kerst trokken we meer met elkaar op(mijn ouders zijn gescheiden en hij woonde in de buurt van mijn vader waar ik elke maand kom) we vierden samen oud en nieuw en waren inmiddels hele goede vrienden en het begon met steeds meer geflirt. Op den duur merkte ik dat ik gevoelens voor hem kreeg en uiteindelijk zette hij de eerste stap en bekende zijn gevoelens. Later spraken we af in een discotheek met vrienden en daar hebben we voor het eerst gezoend. Ik merkte pas dat we iets hadden, doordat hij zijn status had gewijzigd in zijn profiel op die site haha en nu hebben we 5 en half maand een relatie
Lekkere communicatie als de een denkt dat het iets is en de ander niet
Oud 06-07-2006, 23:33
A geezer
Avatar van A geezer
A geezer is offline
Samenvatting:
Nou, we kwamen elkaar tegen in een discotheek en toen hebben we wat gepraat en gezoend want tsja.. zoenen is cool. Daarna paar keer wat afgesproken en toen was ze mijn vriendin

THE ENND!!
Oud 07-07-2006, 12:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
A geezer schreef op 07-07-2006 @ 00:33 :
Samenvatting:
Nou, we kwamen elkaar tegen in een discotheek en toen hebben we wat gepraat en gezoend want tsja.. zoenen is cool. Daarna paar keer wat afgesproken en toen was ze mijn vriendin

THE ENND!!
same here, alleen paar keer is bij mij eerder 2 maandjes.
Oud 07-07-2006, 15:00
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 29-05-2006 @ 15:38 :
al leverde dat wel wat problemen op, met mijn ex en haar ex (die vriend van mij dus) toen we daar over gepraat hebben en toen alles in princiepe uit was gepraat kregen we weer iets, en dat is nu bijna 2 maanden terug.
DUS.
jonge! ik vind jullie 2 dushi's, ik heb er nooit mee gezeten.

ach mijn verhaal.
2 jaar terug reageerde er iemand op mijn fotoboek die me compleet omver blies. we hadden afgesproken en vanaf dat moment waren er al wederzijdse gevoelens. we zouden nog een keer afspreken, maar toen hett moment daar kwam was er een ander meisje in beeld gekomen. dus toen we afspraken zat ik met verschillende gevoelens in mijn maag en een gigantische kater. het was het uiteindelijk toch dat andere meisje geworden. het werd een goede vriendin, maar afspreken was vreemd omdat we allebei duidelijk gevoelens voor elkaar hadden. er kwamen ook ruzie's omdat ze niet meer wou afspreken omdat het gewoon te moeilijk was en blablabla. 9 maanden later gaat dat uit en krijg ik direct met backdo's huidige vriendin waardoor het gesjans met mijn huidige vriendin nooit verder zou komen dat gesjans. toen dat uitging en ik weer single was bleek zij iemand gevonden te hebben.
ik baalde als een stekker, maar gelukkig was het een vlaamse randdebiel en spraken we af bij een optreden van mijn band.
en vanaf dat moment bleek dat er in die 2 jaar niks veranderd was en we een einde konden maken aan het altijd maar om elkaar heen draaien.
en nu hebben we 4 maanden, hopzakee .
__________________
hello dave.
Oud 07-07-2006, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 07-07-2006 @ 16:00 :
jonge! ik vind jullie 2 dushi's, ik heb er nooit mee gezeten.

ach mijn verhaal.
2 jaar terug reageerde er iemand op mijn fotoboek die me compleet omver blies. we hadden afgesproken en vanaf dat moment waren er al wederzijdse gevoelens. we zouden nog een keer afspreken, maar toen hett moment daar kwam was er een ander meisje in beeld gekomen. dus toen we afspraken zat ik met verschillende gevoelens in mijn maag en een gigantische kater. het was het uiteindelijk toch dat andere meisje geworden. het werd een goede vriendin, maar afspreken was vreemd omdat we allebei duidelijk gevoelens voor elkaar hadden. er kwamen ook ruzie's omdat ze niet meer wou afspreken omdat het gewoon te moeilijk was en blablabla. 9 maanden later gaat dat uit en krijg ik direct met backdo's huidige vriendin waardoor het gesjans met mijn huidige vriendin nooit verder zou komen dat gesjans. toen dat uitging en ik weer single was bleek zij iemand gevonden te hebben.
ik baalde als een stekker, maar gelukkig was het een vlaamse randdebiel en spraken we af bij een optreden van mijn band.
en vanaf dat moment bleek dat er in die 2 jaar niks veranderd was en we een einde konden maken aan het altijd maar om elkaar heen draaien.
en nu hebben we 4 maanden, hopzakee .
Zie zo geen bijzonder omverblazende reacties in je fotoboek staan, maar 't zullen de foto's wel geweest zijn
Oud 07-07-2006, 23:25
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik was aan het ICQ-en met mijn toenmalige chatvriend toen hij me aansprak.
Hij had ICQ net geinstalleerd en probeerde wat fucties, ik negeerde hem want ik had al een gesprek.
De avond erna probeerde hij het weer maar wederom was ik al druk.
Toen de chatvriend off ging verveelde ik me en sprak ik hem aan, we gingen een paar uur later (inmiddels diep in de nacht) off.
Sinds die dag spraken we elkaar meerdere uren per dag online.
Na een half jaar hebben we elkaar ontmoet, ik al maanden smoorverliefd, hij werd het die dag.
4 maanden later kregen we verkering en een maand erna woonde we samen, nu ruim 4 jaar.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 08-07-2006, 12:34
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-07-2006 @ 23:40 :
Zie zo geen bijzonder omverblazende reacties in je fotoboek staan, maar 't zullen de foto's wel geweest zijn
heb je alle pagina's van mijn fotoboek na gelezen?
freak.

plus ze is al eeuwen gebanned dus al haar posts zijn van het forum/fotoboek verdwenen.
__________________
hello dave.
Oud 08-07-2006, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 08-07-2006 @ 13:34 :
heb je alle pagina's van mijn fotoboek na gelezen?
freak.

plus ze is al eeuwen gebanned dus al haar posts zijn van het forum/fotoboek verdwenen.
waarschijnlijk alleen die van 2 jaar terug he

en sinds wanneer is dat 2e zo? zelfs van het fotoboek? wat lame.
Oud 08-07-2006, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 08-07-2006 @ 13:34 :
heb je alle pagina's van mijn fotoboek na gelezen?
freak.

plus ze is al eeuwen gebanned dus al haar posts zijn van het forum/fotoboek verdwenen.
Pagina voor pagina, woord voor woord, want ik heb geen hobbies en geen sociaal leven
Oud 09-07-2006, 13:52
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-07-2006 @ 17:39 :
Pagina voor pagina, woord voor woord, want ik heb geen hobbies en geen sociaal leven
dan moet ik je teleurstellen. alles is kwijt.
__________________
hello dave.
Oud 09-07-2006, 13:53
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-07-2006 @ 14:41 :
waarschijnlijk alleen die van 2 jaar terug he

en sinds wanneer is dat 2e zo? zelfs van het fotoboek? wat lame.
ja, als je een ip ban krijgt en nooit meer terug mag komen gebeurt dat.
__________________
hello dave.
Oud 10-07-2006, 13:17
Verwijderd
Ergens in december 2004 ofzo was er een D&A meeting, waar hij was en ik ook. Maar.. hij zat achter een andere forumster aan, en ik achter een andere forumer. Toen kwamen we er na een tijdje achter dat het niet zou werken met die anderen, maar misschien wel tussen ons. Een paar dates later, wist hij t zeker; ik zal haar zoenen. We liepen door Amsterdam, bijna bij de Dam, waar we worden gestoord door een stomme verkoper. Hij balen; want toen wilde hij me kussen.

Door omstandigheden die ik echt niet meer weet verloren we toen contact, het is toen nooit wat geworden. Ergens in januari 2006 (een jaartje zijn we weer contact gaan zoeken, maar hij had nog een vriendinnetje. Af en toe liep t niet zo goed, en ik steunde hem en zo kregen we steeds beter en meer contact en spraken we half half af dat we nog eens zouden daten. Toen ging t echt niet goed met zn vriendinnetje en ging t zelfs uit. Toen kwam die date een stuk dichterbij en 1 mei dit jaar hebben we 1.5 jaar na onze eerste ontmoeting eindelijk TOCH gezoend. De vlinders sprongen uit mn buik.

Die zoen was toch nog maar 3 weken nadat het uit was met zn ex, maar toch, verliefd dat ik was. De volgende dag besloten we eigenlijk spontaan om naar het Vondelpark te gaan (alweer naar Amsterdam dus ja ). Een heerlijke dag gehad, in het park gelegen, en een beetje gepraat over wat het nou precies was. Hij wilde niks vasts, omdat de wonde van zn ex nog te vers was. Daarna hebben we nog meer gedate, gezoend en geknuffeld.

Op 10 mei kwam hij weer hierheen en hebben we gehangen in een parkje bij mij in de buurt. Na wat geplaag vroeg ik aan m waar hij aan dacht, en hij zei dattie eigenlijk een goed moment zocht om me te vragen of ik zn vriendinnetje wilde worden. En toen zei ik dat hij daar maar op moest wachten. Twee minuten was het stil. En toen vroeg hij t toch maar. Ik zei iets lulligs van 'Nou.. dat weet ik nu nog niet hoor'. En hij keek me zo zielig aan, dat ik m maar zoende en 'Ja natuurlijk gekkerd' zei.

EN DAT IS VANDAAG PRECIES TWEE MAANDEN GELEDEN .
En ik ga m zo weer ophalen .
Oud 13-07-2006, 14:02
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Hij zat in de middelbare klas van een vriendin van me. Zij bracht hem op een middag eens mee naar het studentenrestaurant. Beetje over en weer gekijk, gepraat. 'k Vond hem vanaf het eerste ogenblik erg sympathiek. Hij studeert fysica, en ik had in wijsbegeerte een literaire cursus over snaartheorie, quantummechanica en dergelijke gehad. Toen ik dat vertelde wou hij die cursus eens lenen. Via mijn vriendin kreeg ik dus zijn e-mailadres en mailde ik de cursus door. (staat meestal online bij ons) Hij mailde heel uitgebreid terug en vroeg me mee naar een lezing over spontane symmetriebreking. Natuurlijk ging ik in op zijn voorstel, ook al zou ik er niets van begrijpen. Die lezing was om 21u30 gedaan, maar we zijn nog iets gaan drinken tot 4u... Supergezellige avond, waarop we echt honderuit vertelden over vanalles en nog wat.

De examens kwamen eraan, dus ik dacht niet dat ik hem nog zou zien. Toch spraken we enkele dagen later alweer af, samen filmpje bekijken. Zo ging het enkele weken door, ook tijdens de examens: filmpjes bekijken, samen koken, 's middags een ijsje brengen als dessert, ... Ik zag hem bijna elke dag, dus 't was wel duidelijk dat er van beide kanten gevoelens waren.

De avond na zijn laatste examen (ik was al gedaan), hebben we samen gebarbecued in mijn tuintje op kot, en is hij blijven slapen. Ergens rond 4u 's nachts hebben we dan (eindelijk!) gekust. Dit alles is pas twee weken geleden, en ik ben nog steeds aan het nagenieten!
Oud 13-07-2006, 14:54
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Wow... mooi verhaal...
Echt stelletje romantici!
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 14-07-2006, 10:05
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Bij mij was het op het galabal van het school van de laatstejaars. ik voelde mij daar niks op mijn gemak want er liepen er daar 2 rond waar ik nogal vrij hard achterzat (nog altijd eigenlijk, maar hebben een vriend ). het was de bedoeling dat je daar met een date af kwam, het was er een van mijn klas. ik moet zeggen ik kon er wel goed mee overeenkomen (de rest ook hoor) maar dat ik daar iets mee zou beginnen verre van, mijn type niet. maar ze bleef maar rond mij draaien en aangezien de 2 toch een vriend hebben (die ik wel niet heb gezien) kwam van het een het ander. het heeft wel niet lang geduurd maarja we zagen allebei in dat het toch niet lang zou duren, met wat geluk 4 maanden en dat vond ik dus niet de moeite.
Oud 14-07-2006, 10:07
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Anaïs schreef op 13-07-2006 @ 15:02 :
Hij zat in de middelbare klas van een vriendin van me. Zij bracht hem op een middag eens mee naar het studentenrestaurant. Beetje over en weer gekijk, gepraat. 'k Vond hem vanaf het eerste ogenblik erg sympathiek. Hij studeert fysica, en ik had in wijsbegeerte een literaire cursus over snaartheorie, quantummechanica en dergelijke gehad. Toen ik dat vertelde wou hij die cursus eens lenen. Via mijn vriendin kreeg ik dus zijn e-mailadres en mailde ik de cursus door. (staat meestal online bij ons) Hij mailde heel uitgebreid terug en vroeg me mee naar een lezing over spontane symmetriebreking. Natuurlijk ging ik in op zijn voorstel, ook al zou ik er niets van begrijpen. Die lezing was om 21u30 gedaan, maar we zijn nog iets gaan drinken tot 4u... Supergezellige avond, waarop we echt honderuit vertelden over vanalles en nog wat.

De examens kwamen eraan, dus ik dacht niet dat ik hem nog zou zien. Toch spraken we enkele dagen later alweer af, samen filmpje bekijken. Zo ging het enkele weken door, ook tijdens de examens: filmpjes bekijken, samen koken, 's middags een ijsje brengen als dessert, ... Ik zag hem bijna elke dag, dus 't was wel duidelijk dat er van beide kanten gevoelens waren.

De avond na zijn laatste examen (ik was al gedaan), hebben we samen gebarbecued in mijn tuintje op kot, en is hij blijven slapen. Ergens rond 4u 's nachts hebben we dan (eindelijk!) gekust. Dit alles is pas twee weken geleden, en ik ben nog steeds aan het nagenieten!
de liefde kan toch mooi zijn he
Oud 14-07-2006, 15:14
Jisdul
Jisdul is offline
Mijn relatie begon zoals velen, via internet.
Ik was al een tijdje vrijgezel en was zoekende.
Maar hier in de buurt waar ik woon is weinig aanbod,
of tenminste veel aanbod, maar niet de juiste voor mij..

Ik kreeg toen een mailtje van een oud vriendin van mij om me aan te melden op een of andere profiel site, en dat deed ik.
Niet zo veel dagen later kreeg ik een berichtje van iemand uit Susteren. Wist ik veel waar susteren lag.. ik als noord-hollandse meid uit Schagen. Dus ik stuurde een reply en vroeg meteen waar Susteren lag..

In Limburg.. andere kant vd wereld dus, voor mijn gevoel
Maar goed, ik bekeek ze profiel en hij zag er goed uit. We hadden elkaar toegevoegd op msn en het klikte super. Al gauw zaten we plannen te maken om elkaar echt te ontmoeten. Maar het was dan wel zo'n 3,5 uur reizen! Dat had hij er voor over.

Enkele dagen later (toen we elkaar zo'n 5 dagen konden) kwam hij naar Schagen en we hadden een geweldige leuke dag samen. Die avond toen hij terug ging naar huis wisten wij beiden dat die dag het begin was van een nieuw leven. Een leven samen.

Al gauw werd bekend dat hij mij zag zitten en ik hem ook. Hij kwam weer een keer naar mij toe, dit keer gingen we naar de bios en bleef hij slapen. Toen sloeg de vonk over en sinds dien zijn we al bijna 5 maanden samen

En ik maar denken dat afstandsrelaties niets voor mij waren!!
__________________
I'm The Lucky One, Cause I Got You :D
Oud 14-07-2006, 16:59
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik leerde hem kennen via een vakantiespel, hij was toen de vriend van iemand anders. Gaf niet, ik had ook een relatie en we konden meteen goed praten, zeg maar elkaar alles vertellen.
Een half jaar later ging zijn relatie uit (vrij plotseling voor hem). Ik heb toen veel met hem gepraat en geprobeerd hem op te vrolijken. Hij is toen ook nog eens een weekend langs geweest (uit Friesland) en we hebben het weer gezellig gehad, nog steeds zonder verdere gevoelens. Een tijdje later wilde mijn relatie ook niet meer zo lekker lopen, daarover heb ik bij hem mijn hart uitgestort in erg open gesprekken. Hij ving het allemaal erg goed op. Ik heb nog minstens twee maanden aangemodderd met die relatie, in de hoop dat het vuur er weer in zou komen. Ongeveer een week of twee weken voor die relatie echt ten einde was vroeg hij me wat verstandig zou zijn om te doen als hij mij leuker zou vinden dan gewoon als vriendin: vertellen of niet vertellen (geheel toevallig natuurlijk ). Daar heb ik eens over nagedacht, en hoewel het nog niet echt mocht begon ik me af te vragen of ik ook gevoelens voor hem had.
Op een maandagavond laat was mijn relatie ten einde, hij was de eerste die het wist, samen met nog een vriendin, tevens zijn ex. Ik heb die nacht wat slecht geslapen en de volgende dag moest ik weer werken en naar de verjaardag van mijn nichtje. Toen ik daar was heeft hij mij gebeld en begon ik me een heel stuk beter te voelen.
Een week daarna zijn we samen een buitenrit gaan maken bij een ranch bij hem in de buurt. Die avond hebben we tegen elkaar aan film liggen kijken. Weer nog niets meer, ik wilde mezelf niet te snel weer in een relatie storten en was bang dat ik hem zou kwetsen door te snel te gaan, ook was ik niet zeker van zijn gevoelens, of de mijne.
En daarna weer een week gingen we weer op spelweek. Ik liep hem de hele week achterna (steeds nieuwsgierig waar hij mee bezig was en me afvragen wat hij deed en dacht) en ik begon me steeds meer bewust te worden van mijn gevoelens voor hem, iets wat de overige leiding ook begon te merken. Iets dat ze anders ook hadden kunnen denken trouwens, maar wat toevallig ook nog eens echt zo was. De woensdagavond van die week ging de rest naar de kroeg. Het jaar ervoor hadden wij op een bankje gezeten en enorm goed gepraat, dat besloten we te herhalen. Ik heb me de hele avond af zitten vragen of hij me nu eindelijk eens ging zoenen (ik durfde niet).
Die avond toen we gingen slapen hebben we voor het eerst gezoend. Eerst een kus op de mond om goedenacht te wensen, maar daarna een echte kus. En ik was blij.
Drie dagen later waren we voor het eerst echt alleen, bij hem thuis, en hebben we eens serieus gepraat. Toen hebben we besloten dat we met elkaar verder wilden. Dat is 6 augustus een jaar geleden.
Het moment dat we echt wisten dat het iets werd was trouwens toen zijn moeder en zusje ons giechelenc vroegen of we wat hadden. Toen hebben we gezegd van wel.

Edit: ik dacht dat ik het goede voorbeeld zou geven met een kort verhaaltje.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 26-07-2006, 20:17
mandarijntje22
mandarijntje22 is offline
Het begon allemaal bijna een jaar geleden..
We kwamen allebei veel in die bibliotheek en hadden elkaar dus vaker gezien, maar nooit aangesproken.
Het gebouw van de bieb ging verbouwen en de bieb verhuisde voor een lange tijd naar een ander gebouw..
Het was een vies, muf hok.
Ik zocht naar de informatieve boeken(geen romans dus), maar ik kon ze niet vinden.
Dus ik liep daar een beetje rond, het benauwd hebbend. En toen was HIJ daar..
Hij vroeg: zoek je iets? Ik meteen rood worden..(zonder reden, toen)
En ik zei dus dat ik die boeken zocht. Toen vertelde hij dat ze opgeslagen waren. (Hij had het net gevraagd, want hij was er ook naar op zoek).
We raakten aan de praat en het bleek dat we de boeken over de zelfde onderwerpen zochten en dezelfde interessen hadden..

We zijn toen naar buiten gelopen(toen ging dat alarm nog af, omdat ik vergeten was mijn boeken af te stempelen)
We waren het roerend met elkaar eens dat dit een muf stinkend hok was.
En ik zei dat ik er niet meer zou komen. En toen zei hij: Maar dan zie ik je voorlopig niet!
En ik zei iets van: eh, nee, ik weet niet eh..
Toen zijn we weg gefietst, maar een week later kwamen we elkaar tegen in de rij bij de super markt en we hadden exact de zelfde magnentronmaaltijd in ons hand, omdat we allebei moesten oppassen...
Toen raakten we weer aan de praat en besloten we dat we elkaar maar vaker moesten zien.
Een week later hebben we elkaar weer, maar nu bewust ontmoet en hebben we gezoend.
En nu hebben we al bijna een jaar wat
Oud 26-07-2006, 21:04
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
We leerden elkaar kennen op één of ander geel forum, ik stuurde haar een 'hete' PM en kreeg haar MSN. We chatten zowat iedere avond gedurende een paar maanden en ik vond haar altijd al leuk en al gauw bleek dat zij mij ook wel zag zitten, en we zouden elkaar ontmoeten op een forummeeting. Maar twee weken daarvoor, op een zaterdag stelde ik voor om elkaar al eerder te ontmoeten, zonder al die andere mensen erbij. We spraken af op de maandag erna, en toen ik haar zag staan in de ontvangsthal van Breda was ik al compleet onder de indruk. Dat werd die dag alleen maar sterker. We gingen naar de film, we dronken hete koffie want het was STERVENSKOUD, we aten pizza en ze durfde mij niet aan te kijken want dan werd ze verlegen, aww.
Ik wilde geen overhaaste beslissingen nemen en er is die dag verder niets 'gebeurd', behalve tegen elkaar aan zitten & omarmen in de bioscoop en een eenvoudige kus op de mond bij het afscheid. Maar zodra ik in de trein terug zat, wist ik eigenlijk al zeker dat ik bij haar wilde zijn, en de volgende dag liet ik haar dat weten en liet zij me weten dat het wederszijds was.
Toen zagen we elkaar anderhalve week niet omdat ik in Londen zat, en toen ik terugkwam was die forummeeting en vanaf toen begon het écht.

We hebben nu 5 maanden wat.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip?
groovy
25 18-12-2005 18:51
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 21:58
Liefde & Relatie Hoe hebben jullie het je ouders verteld?
Girl With Faith
19 09-04-2005 22:47
Liefde & Relatie inhoud van je relatie...(van begin tot eind)
Charlottetje
56 30-01-2004 02:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.