Oud 26-07-2006, 22:22
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
5 maanden en 5 dagen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Advertentie
Oud 26-07-2006, 22:32
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
grandmommy schreef op 26-07-2006 @ 22:22 :
5 maanden en 5 dagen
Nog ruim 660 maanden te gaan.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 27-07-2006, 01:45
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Op een valentijnsfeest in 2004.

*Rest volgt!*
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 27-07-2006, 01:53
__
Avatar van __
__ is offline
Citaat:
botulismf schreef op 26-07-2006 @ 22:04 :
(...)
wow ik wist niet dat jullie mekaar pas voor de 2e keer zagen bij de forumgrindf. zo leer je nog eens wat zo tegen de klok van 2:00. jullie waren wel erg klef
Oud 27-07-2006, 06:31
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 26-05-2006 @ 15:27 :
*lulverhaal*
ik heb jullie gewoon beiden gepimpt, klaar!
Oud 27-07-2006, 09:52
__
Avatar van __
__ is offline
ja dat zeg ik toch duistere forumer !
Oud 27-07-2006, 10:59
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:
__ schreef op 27-07-2006 @ 01:53 :
wow ik wist niet dat jullie mekaar pas voor de 2e keer zagen bij de forumgrindf. zo leer je nog eens wat zo tegen de klok van 2:00. jullie waren wel erg klef
ja maar dat hoort he, de tweede keer dat je elkaar ziet
maar het zal ongetwijfeld walgelijk sticky zijn geweest hehe
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 27-07-2006, 11:21
Hagel
Hagel is offline
Ik was aan het msn'en met Carn en toen vroeg ik of hij nog date materiaal bij zijn vrienden had en toen kreeg ik een foto te zien van iemand die ik niks vond, maar de tweede foto was wel leuk en toen adde hij mij op msn (carn had hem ook foto's gestuurd van mij) Het was allemaal niet echt serieus bedoeld maar we bleken elkaar wel te liggen. Keertje afgesproken in Utrecht, ik was wel onder de indruk. Daarna gevraagd of hij mee ging naar een of ander metalconcert hier en dan moest hij uiteraard hier ook blijven slapen.. dat leek hem leuk en het was gezellig, sindsdien is het aan.

edit: het begon dus allemaal niet serieus maar we hebben nu al bijna 2 jaar
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties

Laatst gewijzigd op 27-07-2006 om 11:30.
Oud 27-07-2006, 11:23
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
OMG haha.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 24-08-2006, 19:00
ChrissyBissy
Avatar van ChrissyBissy
ChrissyBissy is offline
Ik heb haar gevonden op een snowboardkamp van mijn school. Eerst vond ik haar gewoon aardig. Pas het snowboardkamp een jaar erna begonnen we elkaar wel leuk te vinden. We gingen vaak naar de bioscoop met vrienden, toen heb ik haar alleen gevraagt, zonder de vrienden erbij. En toen sloeg de vlam pas echt over.

In April gingen we een dagje samen naar Walibi en ik heb haar met een gedicht verkering gevraagt, toen we 45 meter hoog in het reuzenrad zaten.

Ik heb nu al 4 maanden verkering en we worden alsmaar kleffer... als we bij elkaar zijn kunnen we gewoon niet van elkaar afblijven! Verliefd zijn is echt ge-wel-dig!
Oud 24-08-2006, 19:42
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Citaat:
ChrissyBissy schreef op 24-08-2006 @ 19:00 :
Ik heb haar gevonden op een snowboardkamp van mijn school.
Haha, je verteld het als een vrouw die net terug komt van uitverkoop

Mijn vriendin en ik hebben samen op 4 havo gezeten, we vonden elkaar wel leuk, maar we hebben er bewust niets mee gedaan, omdat zij al een vriend had. We zijn toen wel tegen het eind van het jaar bevriend geraakt en dat beviel ons beiden goed.
Gelukkig ( ) ging het toen uit met haar vriend, toen is ze bij mij uit komen huilen en hebben we nog heel veel geMSN't. Toen het verdriet een beetje over was zou ze een maand naar Indonesië gaan, maar ik vroeg of ze daarvoor nog een keer wou afspreken, omdat ik haar graag nog een keer wilde zien. We hebben toen een gezellige middag gehad. Daarna is ze voor een maand op vakantie geweest naar Indonesië, toen ze een tijdje weg was kwamen we er allebei achter dat we elkaar best erg misten.
Toen ze eindelijk terug was hebben we meteen de dag daarna afgesproken en een aantal dagen daarna weer en een dag daarna weer. De 4e keer dat we afspraken hebben we gekust en was het aan

Dat is komende 11 september *insert ominous sound* precies 1 jaar geleden.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 24-08-2006, 21:20
ChrissyBissy
Avatar van ChrissyBissy
ChrissyBissy is offline
Haha je hebt gelijk: Een vrouw die terug komt van de uitverkoop!
Oud 24-08-2006, 21:27
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Haha

No offense to the females though! K moet mezelf natuurlijk ook wel eventjes indekken voordat het vuurpeloton zich opstelt
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Oud 25-08-2006, 16:35
Fannypack
Avatar van Fannypack
Fannypack is offline
Vrienden van ons hebben ons aan elkaar voorgesteld 'Omdat we zo hetzelfde waren' In het begin was ik wat terughoudend, ik zou het allemaal wel zien of al die leuke verhalen over haar wel waar waren.
Maar ze was echt heel aardig en we deden wat leuke dingen samen zoals wat drinken in de stad, naar een filmfestival, winkelen.. gewoon wat vriendinnen zoal doen zeg maar.
Ik had destijds een vriend, met wie het al heel lang niet meer lekker liep en toen onze vriendschap wat hechter werd vertelde ik haar daar ook meer over. Op die manier kwam ik erachter dat zij ongeveer in dezelfde situatie zat.. alleen had zij een vriendin. Ik moest hier in het begin eerlijk gezegd wel aan wennen, ik had het totaal niet verwacht. Ze is namelijk ook heel mooi.. vrouwelijk.. (gewoon niet het stereotype pot..no offence) nouja.
Inmiddels had ik het uitgemaakt met mijn vriend (niet om haar ofzo) en ging het tussen haar en haar vriendin steeds slechter. Ze kwam vaak bij mij uithuilen en ik merkte dat ik haar steeds erger begon te missen als ze weg was. Zodra ze de deur uitliep wilde ik haar eigenlijk het liefst weer terug roepen. Ik had nog nooit iemand ontmoet bij wie ik me zo fijn voelde en tegelijkertijd zo ongemakkelijk. Ik wilde haar eigenlijk altijd zien. Toen ik besefte dat ik misschien wel eens verliefd op haar zou kunnen zijn ben ik het eerst uit de weg gegaan. Ik kon niet lesbisch zijn, dat kon toch gewoon niet. En ze had bovendien een vriendin. En ze dacht dat ik hetero was. Want tja, dat was ik ook.
Dit ging een ongeveer 2 weken zo door, dat ik worstelde met mijn gevoelens voor haar terwijl zij niets doorhad. Na 2 weken maakte haar vriendin het uit, en we gingen het 'vieren' in de stad. We werden dronken, en er is verder niets gebeurd, maar toen we naar huis fietsen zei ik dat als ik ooit lesbisch zou worden ik het met haar zou willen zijn. Daarop moest ze heel hard lachen, ze zocht er verder ook niets achter.
Dit is toen nog heel lang zo doorgegaan, ik hoopte dat mijn gevoelens weg zouden gaan maar ze werden alleen sterker. Ik dacht alleen aan haar. Maar ik was ook bang voor de reacties van mijn omgeving.
Op een gegeven moment kregen we ruzie, omdat zij vond dat ik nooit meer wat van me liet horen. (Dat was ook zo, omdat ik haar probeerde te ontlopen.) Ik zei eerst dat ik druk was, dat ik het niet zo bedoelde blablabla... Om het goed te maken nodigde ik haar de volgende avond uit bij mij thuis. Toen kregen we weer ruzie.. ze is nogal recht door zee. Ik stond op het punt om te zeggen dat ik verliefd op haar was, maar ik kon het niet, en zij ging kwaad naar huis. Ik voelde me toen ontzettend schuldig en had er heel veel spijt van, en toen heb ik haar gesmst en verteld hoe het zat en dat ik niet wist wat ik ermee aan moest omdat ik nog nooit zoiets voor een meisje had gevoeld.
Daarop kreeg ik een smsje terug met: Hoer, had dat dan eerder gezegd.
Een paar avonden later hadden we voor het eerst gezoend en sindsdien hebben we verkering, inmiddels weer drie maanden. Alleen een paar gezamelijke vrienden weten het, maar dat vind ik nog wel prima. En ik ben nog steeds helemaal verliefd, en zij ook op mij.
Het enige minpunt is dat ze binnenkort voor 2 maanden naar Colombia gaat

jezus wat een lang verhaal.
Oud 10-12-2006, 02:09
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
Citaat:
Fannypack schreef op 25-08-2006 @ 16:35 :
Daarop kreeg ik een smsje terug met: Hoer, had dat dan eerder gezegd.
haha
__________________
Drop it!
Oud 10-12-2006, 11:32
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Wat een nutteloze reactie voor zo'n up.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 15:54
Liefde & Relatie vraagje; hoe kwamen jullie uit de relatie-dip?
groovy
25 18-12-2005 19:51
Liefde & Relatie hoe moet ik het aanpakken ??? hulp gevraagd
casual dreamer
12 30-05-2005 22:58
Liefde & Relatie Hoe hebben jullie het je ouders verteld?
Girl With Faith
19 09-04-2005 23:47
Liefde & Relatie inhoud van je relatie...(van begin tot eind)
Charlottetje
56 30-01-2004 03:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.