Oud 17-08-2003, 22:25
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 17-08-2003 @ 20:40:
[Mindlezz: Maakt uiterst hippe muziek (ik wil een cd!!) Komt ouder over waardoor je helemaal vergeet dat ze 17 is maar kampt met dingen als ieder ander.
ik ben dan ook 18
__________________
__________________
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2003, 22:41
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 17-08-2003 @ 22:25:
ik ben dan ook 18
Dan klopt de leeftijd onder je naam niet
Maar nog altijd vind ik je ouder overkomen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 00:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Mutant: je moet vragen om iets te zeggen. Maar als je dat wilt vragen, stel je de vrag al zonder toestemming, dus je zit altijd fout.

Ohja dit bericht is ook zonder toestemming

Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 00:56
Verwijderd
Fade: stel je toch niet altijd zo aan maar ik zie je graag komen en antwoorden op mystiek dus trek je maar nix aan van mijn gezeur
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:02
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 17-08-2003 @ 21:41:
F0_ol , hele lieve jongen, luistert naar je problemen, doet alles voor zn vrienden, toch onzeker door een redelijk kut verleden, meestal redelijk serieus maar anders zo gek als een deur.

weeeeh
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 12:15
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
AtHell:

Soms wel een grappig kereltje. Heeft een iets te grote dunk van zichzelf maar door af en toe te relativeren houdt hij dit nog enigzins in toom. Op het forum soms iets te vervelend en bijdehand maar dat nemen we maar voor lief. Iemand die bij vlagen open-minded is en tegelijkertijd enorm veel generaliseert. Een echte doorzetter is het alleen als hij een uitdaging heeft, anders is het echt iemand die er de kantjes er uit gemak maar een beetje vanaf loopt. Weet niet altijd wat hij wil maar als hij eenmaal een keuze heeft gemaakt gaat hij er ook voor. Over het algemeen wel een aardig figuur alleen kan soms iets te bot uit de hoek komen in een poging mensen te helpen. Over een kleine twaalf uur weer een jaartje ouder en dus hopelijk minder kinderachtig.

Ergens is het best leuk jezelf te analyseren. Oja, alvast gefeliciteerd he!
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:40
Faery
Faery is offline
Athell: Wan-kerrrrrrr.
__________________
Genocidealisme.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:48
Verwijderd
Faery

Hij is vrij gay.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:07
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Faery schreef op 18-08-2003 @ 14:40:
Athell: Wan-kerrrrrrr.
Faery:

Schooier.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:11
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
AtHell schreef op 18-08-2003 @ 12:15:
AtHell:

Soms wel een grappig kereltje. Heeft een iets te grote dunk van zichzelf maar door af en toe te relativeren houdt hij dit nog enigzins in toom. Op het forum soms iets te vervelend en bijdehand maar dat nemen we maar voor lief. Iemand die bij vlagen open-minded is en tegelijkertijd enorm veel generaliseert. Een echte doorzetter is het alleen als hij een uitdaging heeft, anders is het echt iemand die er de kantjes er uit gemak maar een beetje vanaf loopt. Weet niet altijd wat hij wil maar als hij eenmaal een keuze heeft gemaakt gaat hij er ook voor. Over het algemeen wel een aardig figuur alleen kan soms iets te bot uit de hoek komen in een poging mensen te helpen. Over een kleine twaalf uur weer een jaartje ouder en dus hopelijk minder kinderachtig.

Ergens is het best leuk jezelf te analyseren. Oja, alvast gefeliciteerd he!
wat is er nou beter dan jezelf goed kennen?

__________________
.even the scars forget the wounds.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 16:19
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
cha0s: laat het uiterlijk je absoluut niet afschrikken. is in het echt schattig, gezellig en is de perfecte persoon om eens een goede discussie mee te voeren. Houdt van KFC.

*MiNDLeZz*: Een ontzettend vrolijke meid als ze daarvoor in de bui is. Maakt snel contact met mensen waarvan ze denkt dat die de moeite waard zijn.

Steve (omdat ik z'n user name altijd verkeerd spel): Heeft een sterke mening over dingen, en is enigzins intelligent. Hij kan het ene moment heel rustig zijn en het andere moment weer springerig. Voert af en toe een sterk gesprek, probeert uitermate van het leven te genieten, en heeft vaak spontane maar memorable acties.

mja. geen zin meer. lol
__________________
.even the scars forget the wounds.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 18-08-2003 @ 16:19:
cha0s: laat het uiterlijk je absoluut niet afschrikken. is in het echt schattig, gezellig en is de perfecte persoon om eens een goede discussie mee te voeren. Houdt van KFC.
Alleen, ik eet geen vlees meer, dus die KFC valt af...
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 17-08-2003 @ 21:54:
Noé:
ik denk dat je heel goed met roos kunt opschieten.

Haha Noé dat is bedoeld als een belediging
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 17:40
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 18-08-2003 @ 17:08:
Alleen, ik eet geen vlees meer, dus die KFC valt af...
geen KFC meer? *snik*

nou zal ik helemaal alleen Steve z'n fratsen aan moeten zien.

*herinnert*

aah. de dagen van glorie
__________________
.even the scars forget the wounds.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:08
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 18-08-2003 @ 17:40:
...

ach ja...
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:31
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Ninnoc schreef op 17-08-2003 @ 21:54:
nog een paar



~(S-|-)2v!lL~
je hebt best een groot aantal vrienden. en je bent ook best populair in eigen kring, je leeft namelijk in een bepaald wereldje. Je legt je ziel niet snel bloot maar vind dat ook niet nodig want je maakt liever lol. al die zware onderwerpen zijn niet echt nodig, dat bespreek je hooguit met je vriendin en een paar hele close vrienden. Ik denk dat ik je irl niet zou mogen. Je bent in bepaalde dingen best kortzichtig. Als iemand eruitziet als een bal bijv. mag je m al meteen niet. En je heb ook iets tegen 'wannabe-alto's' (zeg maar dat volk wat naar skatebaan komt maar niet kan skaten, vooral die meisjes vind je maar nix. )Maar zelf vind je dat je best open-minded bent. Ook kan je heel bot en kortaf zijn zonder dat het de bedoeling is, ook als het wel de bedoeling is overigens. Je bent trouwens ook best ijdel

Klopt grotendeels maar over dat bal gedoe ik ga niets voor niets naar een plek en school met veel ballen ipv boeren
Wannabe's? is niet ieder1 dat?
En ijdel ikkuh
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:33
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 18-08-2003 @ 17:40:
geen KFC meer? *snik*

nou zal ik helemaal alleen Steve z'n fratsen aan moeten zien.

*herinnert*

aah. de dagen van glorie
*eet ook bijna geen vlees meer*
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:02
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-08-2003 @ 19:31:
Klopt grotendeels maar over dat bal gedoe ik ga niets voor niets naar een plek en school met veel ballen ipv boeren
Wannabe's? is niet ieder1 dat?
En ijdel ikkuh
eej, klopte die ik van jou had gemaakt nou nog?

__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:44
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
PHaRMaCoN schreef op 18-08-2003 @ 20:02:
eej, klopte die ik van jou had gemaakt nou nog?

jawel eigenlijk gewoon ja ik hoor het vaker en herken dr wel wat in

ok ik ga het een keer doen.

eXo: Leuke gozer veel into fun, soms een beetje heel erg terug houdend in dingen.
Lief doen is voor hem geen moeite en zal ook niet zo snel kwaad sjaggo oid zijn.
Verder toont hij voor vrijwel alles waar je een mening/verhaal over hebt interresse en probeert ook veel.
Dansen is iets wattie graag doet maar de passen boeien hem maar weinig.

gegennazis: Supergezellie zelfde instelling als mij lol om al het andere maar nooit tegen anderen.
Verder goed op de hoogte van de scenes en waar hij voor staat.
Na wat lui kruk hangen en rondhangen is het tijd voor wat anders en is deze jongen (gelukkig) vrij veel aan beweging toe.

Bieb: Hmm me schatje lief klein en huggable, vrij vaak blij het leven gaat om gestressed rustig aan doen Bieb kan erg sjaggo zijn dan heeft ze liever niet veel om dr heen (wil je als bijstander ook niet bij zijn )
Veeeeeeeeeeeeeel goede ideeen en vrijwel altijd een positieve reactie op ideeen.
Verder is Bieb bestwel onzeker over dr zelf alhoewel ze best weet dat ze popi is en dit ook leuk vind.
Praten is niet dr sterkste kant evenals opletten.
Ze haat het als ze ongelijk heeft, en doet zich ook soms van de domme om dit te verdoezelen.
En ze is het liefste en mooiste mesije dat ik ken en staat me gelukkig in veel bij en heeft ook het beste met mensen als mij voor.(dankje)

chaos: Het plaatje wat bij de uitspraak lang leve lol zou moeten staan.
anders dan zijn uiterlijk je zou doen denken is deze man helemaal niet zo extreem behalve op het feesten na.
Denkt echter wel graag na over het 1 en het ander maar teveel vind ie maar niks.
Heeft zijn eigen richtlijn in het leven maar heeft er geen moeite mee hier zo nu en dan van af te wijken.

Mindlezzz: Springerig.. en op een positieve manier een man/vrouw dit is een van die dames die je altijd om je heen kunt hebben en ook bijna voor alles in is lijkt me, een dikke pull bier wisselt ze makkelijk in voor een etentje.
Nachten doortrekken moet kunnen maar slapen vind ze wel erg fijn.

Pharmacon: hmm beetje vreemd figuur grotendeels vrolijk maar houd er niet van om dingen er te dik op te leggen verder is hij over het algemeen vrij nuchter over het leven alles gaat z'n gangetje en waar hij denkt in te moeten grijpen doet hij dat zeker.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:45
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-08-2003 @ 19:33:
*eet ook bijna geen vlees meer*
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:24
nps
Avatar van nps
nps is offline
analyse me! ik zou ook wel 'ns geanalyseerd willen worden door "vreemden"

en ik had daarnet een mooi verhaaltje getypt over idereen maar mijn browser wiste 'm
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 18-08-2003 @ 22:24:
analyse me! ik zou ook wel 'ns geanalyseerd willen worden door "vreemden"

en ik had daarnet een mooi verhaaltje getypt over idereen maar mijn browser wiste 'm
http://ftp.mozilla.org/pub/firebird/....6.1-win32.zip
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:29
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
eXo schreef op 18-08-2003 @ 22:26:
http://ftp.mozilla.org/pub/firebird/....6.1-win32.zip
wazda? waar blijft jou analyse?
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:40
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 18-08-2003 @ 22:29:wazda? waar blijft jou analyse?
Da's Mozilla Firebird, beter dan die eville Interslet Explore-Her


Oh en de analyse komt...





























nu:

Mindlezz
Fouten in de breezernaam voorbehouden. Tamaar is 'n toffe chick, (d'uh, want je zal mij niks lulligs horen zeggen over iemand die ik analyseer, maar dan nog). 't is me opgevallen dat we een beetje hetzelfde gevoel voor humor hebben want vaak dan betrapte ik me erop dat wij aan het schaterlachen (wat? scha-ter-lachen) waren terwijl er niemand anders lachte. Verder is het iemand waar ik persoonlijk denk ik nooit problemen mee zal hebben maar wel erg venijnig kan doen tegen sommigen (en terecht?)

En sja, ze is verder niet zoveel anders dan een willekeurig meisje, daarmee bedoel ik niet dat ze niet alto is maar dat ze geen rare issues heeft ofzo en ze ook gewone dingen doet, paardrijden muziekluisteren blowen casettebandjes opnemen met onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 22:45
nps
Avatar van nps
nps is offline
jaahaa eXo wij hebben nog steeds jou geniale lachkick op tape staan. Mwuhahaha!
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:01
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 18-08-2003 @ 22:45:
jaahaa eXo wij hebben nog steeds jou geniale lachkick op tape staan. Mwuhahaha!
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:05
XzeoN
Avatar van XzeoN
XzeoN is offline
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 18-08-2003 @ 22:29:
wazda? waar blijft jou analyse?
en waar blijft jouw analyse over mij? (het is ik...Tarona)
__________________
.even the scars forget the wounds.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:14
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 18-08-2003 @ 20:44:
chaos: Het plaatje wat bij de uitspraak lang leve lol zou moeten staan.
anders dan zijn uiterlijk je zou doen denken is deze man helemaal niet zo extreem behalve op het feesten na.
Denkt echter wel graag na over het 1 en het ander maar teveel vind ie maar niks.
Heeft zijn eigen richtlijn in het leven maar heeft er geen moeite mee hier zo nu en dan van af te wijken.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 18-08-2003 @ 22:45:
jaahaa eXo wij hebben nog steeds jou geniale lachkick op tape staan. Mwuhahaha!
Jaa jaa
Maar wanneer komt je analyse nou?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:44
Verwijderd
ADHD Iemand die heel sociaal is en heel snel vrienden maakt. Hij is altijd op zoek naar avontuur in zijn leven, studeren vindt hij maar niets, daar is hij snel op uitgekeken. Hij wil dingen doen en ontdekken. Hij is nergens bang voor en hij staat stevig in zijn schoenen. Oók ADHD is hard op weg om mijn beste vriendinnetje te worden!

Hermione: Echt een schat van een meid! Heel gezellig, druk en vindt het heerlijk om te kletsen. Ook iemand waar je hele serieuze gesprekken mee kunt voeren! Goede, aparte en een stijlvolle smaak wat betreft kleding

Noé: Druk, grappig, stijlvol! Iemand die veel lol in haar leven heeft! En soms heel lekker verwaand! Ze houdt enorm veel van uitgaan! En ze is een prima faghag!

Rodina: Een heel intelligent meisje! Maar soms een enorm verwaand tutje! Ze wil erg volwassen overkomen en dat doet ze ook. Maar je kunt ook volwassen zonder die tuttige kleding van de tinteretto

Lebitch: Ik ken hem nog niet zo heel erg lang, maar we hebben wel een aantal leuke msn-gesprekken gehad. Lebitch maakt zijn naam wel waar, maar stiekem is lebitch een heel schattig kereltje

de rest komt later
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:46
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
ik ben hier echt niet goed in maar oke;

howshesings: iemand waar ik goed mee om kan gaan, veel dezelfde interesses en over veel dingen dezelfde mening. ik ken je nu al een jaar of 2 en in die 2 jaar waren we goede vriendinnen geworden.
verder een heel mooi meisje om te zien en kan ook onwijs eigenwijs en op zich zelf zijn ook leuk gevoel voor humor en hier zullen veel mensen het mee eens zijn

chaos: onze msn gesprekken gaan meestal wel nergens over maar moet af en toe toch wel hard op lachen achter mn computer zet ook leuke muziekjes in elkaar waar hij echt wel wat mee kan doen. gezellig persoon om mee te blowen ook

exo: jij bent echt snel. grappig persoon en ook bij hem moet ik wel eens hard op lachen achter mn pc verder koel omdat hij mijn gezeur over rpg niet zat wordt hoop ik dan
puike gozer

terror koe: verlegen, of ze mag me gewoon niet ook een meisje met humor kan volgens mij wel recht voor zn raap zijn als ze dat nodig vindt

edit:
nebuchadnezzar: ook wel aardige gozer. heeft mooi haar.

ik kan dit echt niet
*gaat weg voordat ik dalijk schade aan richt*

/edit
---

en ik weet het verder niet meer.

Laatst gewijzigd op 19-08-2003 om 17:55.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
ok ok

eXo: Vriendlijk, wil het mensen naar de zin maken. Beetje verlegen tot hij mensen beter kent. Gezellig om mee te blowen . Over bepaalde dingen gesloten denk ik.

Xzeon: Is erg creatief en wil graag erkenning voor wat ze maakt. Is redelijk gevoelig en trekt het zich aan wat anderen over haar zeggen/denken (of over vrienden/vriendinnen) Ook een beetje onzeker denk ik. Houdt van aandacht. Is leuk en sociaal, meestal vrolijk, gewoon leuk meisje.

zoooo
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:05
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
nog 1 poging dan

mindlezz: vrolijk meisje, kan leuk uit de hoek komen.
ik herinner me nog een gesprek over vliegvissen
verder nog niet zo veel met je gepraat eigenlijk :/
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:43
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
"Beltaine" : Punk achtige (ja je foto gezien) denk wel geintreseert in elfjes en dingen. heeft denk ik ook wel wat op met de elf fantasy shop.

terror koe : lief en verlegen en probeert stoer te doen op internet (lukt wel hoor)
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 19:02
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 19-08-2003 @ 18:43:
"Beltaine" : Punk achtige (ja je foto gezien)
nietes

Citaat:
denk wel geintreseert in elfjes en dingen. heeft denk ik ook wel wat op met de elf fantasy shop.
manneljke elfjes met lang haar en leggings wel ja
elf fantasy shop stimmt

en van jou weet ik niet zoveel ja je hebt dezelfde broek als dat model van thedarkangel.com
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 22:41
Verwijderd
Ninnoc : Zie ik eigenlijk niet zo vaak op lifestyle, maar ze opent goede topics en is volgens mij veel met politiek bezig. (Weet ook niet waarom ik dat denk).

*MiNDLeZz*: is volgens mij een heel stoer meisje. Tenminste, zo ziet ze eruit op foto's. Volgens mij is ze ook heel cynisch en grappig. Ze straalt iets zelfbewusts uit, wat niet veel mensen op deze leeftijd hebben. Ik denk dat ze schijt heeft aan wat mensen van d'r vinden. En volgens mij is ze intelligent.

AtHell: vind ik vaak ontzettend grappig. Hij lijkt op Danny de Munk, maar dat hadden anderen al opgemerkt. Hij heeft het volgens mij erg leuk in zijn leventje, met een aantal goede vrienden, en ook op dit forum heeft hij het onwijs naar zijn zin.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 23:31
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
doe eindeloos mn best om oppervlakkig te zijn en dan nog neemt niemand de moeite om t zinnetje.. ''Marshall: te oppervlakkig'' neer te zetten

ben ook nog s desperate genoeg om vervolgens mezelf te analyseren dus
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 23:37
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef op 19-08-2003 @ 23:31:
doe eindeloos mn best om oppervlakkig te zijn en dan nog neemt niemand de moeite om t zinnetje.. ''Marshall: te oppervlakkig'' neer te zetten

ben ook nog s desperate genoeg om vervolgens mezelf te analyseren dus
Nou...van Noé hoor ik anders dat je graag 'diep op de zaken ingaat'.....



Of diep het zaakje ingaat?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 23:41
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
ADHD schreef op 19-08-2003 @ 23:37:
Nou...van Noé hoor ik anders dat je graag 'diep op de zaken ingaat'.....



Of diep het zaakje ingaat?
... toon gewoon graag passie & toewijding als ik ergens aan begin ,, doe jij waarschijnlijk ook
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:43
Verwijderd
Pfff
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 14:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 17-08-2003 @ 20:40:
Cha0s: Stiekem veel schattiger dan ie dr uitziet
ehr, is dat nou positief of negatief
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 15:10
squat
squat is offline
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 18:50
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Hermione schreef op 19-08-2003 @ 22:41:
Ninnoc : [...]en is volgens mij veel met politiek bezig. (Weet ook niet waarom ik dat denk).
omdat ik weleens heb laten vallen dat ik politicologie studeer misschien
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:10
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
Citaat:
"Beltaine" schreef op 19-08-2003 @ 19:02:
nietes


manneljke elfjes met lang haar en leggings wel ja
elf fantasy shop stimmt

en van jou weet ik niet zoveel ja je hebt dezelfde broek als dat model van thedarkangel.com
ow hihi lang haar oke! maar leggings
ja die broek heb ik + rokken van SDL en Sacrifice.


je hebt wel heel opvallend haar
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:52
S
Avatar van S
S is offline
Marshall_Mathers
Te oppervlakkig.

Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:02
Li
Avatar van Li
Li is offline
S: mooi gekleed, beetje shy naar de dames toe, maar met vrienden grote bek. En jaa hij is slim
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:07
S
Avatar van S
S is offline
Damn, je doet 't steeds weer.

Lianne.

Open meisje, niet verlegen. Veel vriendinnen, goed gekleed. Intelligent.


Paar steekwoorden, steek ik ze raak?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:09
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
S schreef op 20-08-2003 @ 20:07:
Damn, je doet 't steeds weer.

Lianne.

Open meisje, niet verlegen. Veel vriendinnen, goed gekleed. Intelligent.


Paar steekwoorden, steek ik ze raak?
Je steekt ze recht in het hart. Klopt helemaal
(vooral intelligent )
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef op 20-08-2003 @ 18:50:
omdat ik weleens heb laten vallen dat ik politicologie studeer misschien
Dat wist ik niet.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 20:13
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Li schreef op 20-08-2003 @ 20:09:
Je steekt ze recht in het hart. Klopt helemaal
(vooral intelligent )
Haha, kon bijna niet missen .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.