Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2015, 05:36
mmat7
mmat7 is offline
Zo, ik zit nu in een VMBO3 en moet ik vragen, kan je blijven zitten door sport? Van alle andere vakken heb ik 7, en 8. maar van sport heb ik een 3. Van andere opdrachten ik kan maar alles. Maar de enige ding die we op sport doen zijn duuruithoudingsvermogen en ik heb serieuze astma. Na een rondje om het voetbal veld ik kan niet meer ademen. School weet het maar ik kreeg nog steeds zo'n opdrachten.
Dus, kan ik in deze situatie blijven zitten omdat ik geen conditie heeft door astma?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2015, 07:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
1. Elke school bepaalt zijn eigen overgangsregels. Vaak staan deze in de schoolgids en/of op de website, dus kijk daar eens. Wij kunnen deze vraag niet voor je beantwoorden.
2. Bespreek dit probleem (nogmaals) met je docent LO, je mentor, of (als het niet helpt) je afdelingshoofd.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 08:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Weet school (heeft school een doktersverklaring als bewijs) dat jij astma hebt?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-07-2015, 09:18
Risbeer
Risbeer is offline
Ik zou een gesprek aangaan met je mentor en zeggen dat jij je hierom zorgen maakt. Ook dat jij er niets aan kan doen en met inderdaad toch een doktersverklaring komen indien je dit nog niet hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 20:22
IGiveYouAdvice
IGiveYouAdvice is offline
Ik vind dat LO gewoon een leuke manier van beweging moet zijn met als doel dat leerlingen even op een gezonde manier iets leuks kunnen doen. Ik persoonlijk zou het onzin vinden als je daar op zou kunnen blijven zitten en dat er alleen naar inzet moet worden gekeken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2015, 09:16
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Voor gym zou je niet alleen beoordeeld moeten worden op je conditie en uithoudingsvermogen, maar ook op inzet. Dus dat zelfs al kun je niet hard of ver rennen, je wel probeert om jezelf te verbeteren. Als ze daar niet naar kijken, kun je dat zeker aankaarten op school
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 28-07-2015, 01:29
julianaparkje97
julianaparkje97 is offline
Ja, jij gaat dus sowieso blijven zitten. Ik ken zelf een geval dat LO niet serieus nam, hij kwam nooit, gooide ballen in het gezicht van de leraar etc. Door deze ongein is zijn recht tot examen doen afgenomen. Dus let op je ballen en netten, want LO gaat je nekken!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2015, 15:16
Vallone
Vallone is offline
Sport is belangrijk, maar als je gewoon geen sportman bent en al je andere cijfers goed zijn zou het me raar lijken om je vanwege LO te laten zitten...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Guym onvoldoende erg?
1994nl
26 03-11-2011 22:38
Algemene schoolzaken school leraar LO
Stijn DS
3 10-10-2010 10:03
Algemene schoolzaken het grote VAVO-topic
Toet0r
500 20-04-2009 12:16
Algemene schoolzaken Dyscalculie
Rabbi Daniel
67 06-11-2007 22:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 00:04
Algemene schoolzaken Blijven zitten op LO
Eefjepeefje
101 27-07-2006 18:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:04.