Oud 02-06-2008, 23:55
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Dit is dus het officiële Weerwolfspel-topic.
Het is de bedoeling dat je een post plaatst waarin staat dat je meedoet, we gaan niet weer zitten klooien met het kopiëren van de lijst met spelers.
Aanmeldingen vóór 00.00 uur tellen niet mee (miss. moet een fb hem eerst nog even sluiten)

De spelregels van het befaamde weerwolfspel

Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd.
Leden die mee willen spelen kunnen zich voor het spel begint (en nadat een nieuw spel is aangekondigd) inschrijven en zij krijgen (random) een rol toegewezen.
In totaal spelen er 22 spelers mee. Hier onder bevinden zich dan vier weerwolven, een Tovenaar, een Heks, een Ziener, een Leerling, een wolfsbane, een verrader, een jager, de cupido en de 2 geliefden en een aantal simpele dorpelingen (over al deze functies later meer). Niet iedereen werkt tegen de wolven, maar ook dit wordt verderop uitgelegd.
Iedereen weet van zichzelf welke rol/functie hij vervult, maar de weerwolven komen ’s nachts bij elkaar om te moorden en naar de maan te huilen en weten zo ook elkaars identiteit.

Het doel van het spel is simpel: de dorpelingen (en de andere “good guys”) proberen alle weerwolven te doden, terwijl de weerwolven juist zo snel mogelijk iedereen op willen eten (met uitzondering van hun mede-weerwolven natuurlijk).

Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ’s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners. Er moet iets aan gedaan worden. Er moet iets veranderen! De dorpelingen nemen het heft in eigen hand.
Elke deelnemer stuurt een persoonlijk bericht aan de Spelleider met daarop de naam van degene die volgens hem moet worden opgehangen. Stemmen gebeurt dus niet in het weerwolfspel-topic, maar via een pm naar de Spelleider.
De speler met de meeste stemmen wordt gelyncht, sterft, en ligt dan helaas uit het spel. De Spelleider maakt bekend wie welk lot is toegevallen door middel van een verslag van de gebeurtenis en vertelt ook welke rol de overledene vervulde.

’s Nachts is de tijd van de weerwolven. In het licht van de maan veranderen zij van gedaante en sluipen zij door het dorp, waar zij samen een slachtoffer maken. In overleg kiezen de weerwolven hun menselijke maaltijd en dit melden zij in een gezamenlijk bericht aan de Spelleider. Deze maakt vervolgens weer bekend wat voor tragedie er ’s nachts heeft plaatsgevonden…

Als de avond valt komen de dorpelingen weer bij elkaar met een kroes bier in de herberg, om de verschrikkelijke voorvallen van voorgaande nacht te bespreken. Natuurlijk is er dan weer een stemronde, een nacht waarin de weerwolven toeslaan, et cetera.

Alle functies naast de gewone wolven en dorpelingen op een rijtje:

Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt mee met de dorpelingen in de hangronde, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.

Heks
Functie tijdens hangrondes: De heks stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de identiteit van de wolven niet kent.
Functie tijdens eetrondes: De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want deze zijn immuun tegen de heks’ krachten.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing). De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.
Positie: wolven
Kennis: alleen de eigen functie.

Leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de Tovenaar, Ziener of Heks wordt gedood zal de speciale functie van de Leerling in werking treden. De Leerling wordt gepromoveerd naar Tovenaarsleerling, Leerling-ziener of Leerling-heks (afhankelijk van wie er als eerste sterft). De leerling krijgt dan dezelfde gave en functie.
Er is maar één leerling, dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat hij bijvoorbeeld voor de wolven werken.
Positie: dorpelingen (aanvankelijk, dit kan veranderen mocht de Leerling Leerling-heks worden)
Kennis: alleen de eigen functie

Tovenaar
Overdag stemt de Tovenaar met de dorpelingen mee, maar in de nacht mag hij zijn speciale kracht gebruiken. Hij beschermt namelijk elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider.
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging). Verder is hij een gewone dorpeling (en stemt dus ook tijdens de hangrondes).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Ziener
Overdag stemt de Ziener gewoon mee met de dorpelingen. De Ziener kan in de nacht van de eetrondes een bericht sturen naar de Spelleider om te vragen wat een bepaald persoons functie/rol is en deze kennis gebruiken om te stemmen.

Let op: de ziener mag NOOIT tegenover andere spelers duidelijk maken welke personen welke functies hebben, of duidelijk maken wie er slecht is. De ziener mag wél proberen de mensen waarvan hij de functies weet verdacht te maken. Dit is een beetje een grijs gebied, maar om het spel voor iedereen leuk te houden vragen we iedereen zich aan deze regel te houden.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de gevraagde persoon/personen.

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
Deze koppelaar moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en dit worden dan de geliefden. Dit gebeurt het liefste vóór de eerste hangronde. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval, aangezien de cupido dus niet de functies van andere spelers weet. Verder speelt Cupido als gewone dorpeling (en stemt dus mee tijdens de hangrondes)

Let op: Cupido moet zijn keuze zo snel mogelijk duidelijk maken aan de spelleiders. De cupido mag NIET duidelijk maken tegenover anderen wie de geliefdes zijn, maar mag ze wel proberen verdacht te maken.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden

De jager
De jager is vooral een doorn in het oog van de wolven. Hij mag iemand afschieten zodra hij dood gaat, of dat nou in de eet of hangronde is. Zolang de jager erin zit loop je het risico om te worden neer geschoten als je iemand te verdacht maakt of jezelf verdacht maakt. Hij weet alleen zijn eigen functie. Hij kan dus per ongeluk in het voordeel van de wolven schieten. Verder stemt de jager gewoon mee tijdens de hangrondes.
Positie: Dorpelingen
Kennis: Alleen de eigen functie


Een paar regels om goed spelverloop te bevorderen

Onderling overleg is niet toegestaan! (behalve natuurlijk tussen de weerwolven en geliefdes)

De wolven winnen het spel als op een bepaald moment zij in de meerderheid zijn. Een meerderheid van wolven resulteert namelijk in het feit dat er na een stemronde altijd een niet-weerwolf wordt opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.
Echter: Indien de geliefden nog in het spel zijn, wanneer één van de partijen is overwonnen, dan zijn de geliefden de echte winnaars van het spel!

Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 1 ronde niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 2 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.

De Ziener en Cupido houden xtra kennis voor zichzelf, maar mogen zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen. (d.w.z. mensen wel verdacht maken, maar niet de functie van die mensen vertellen)

Per ronde mag de Ziener slechts van één user de functie opvragen.

De Spelleider mag niks loslaten over het verloop van het stemmen (wie en wie wat heeft gestemd moet maar achteraf blijken).

De Tovenaar mag per nacht één user beschermen tegen de weerwolven en nooit zichzelf.

De weerwolven moeten elke nacht in overleg met elkaar proberen een dorpeling op te eten.

Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst.

Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.

Het spel heeft elke keer twee stemrondes. Eén van de dorpsbewoners en één van de weerwolven. Per ronde is er een deadline waarvoor gestemd moet worden welke duidelijk door de Spelleider genoemd wordt, dit is meestal 24 uur. Als je niet vóór de deadline hebt gestemd is je stem ongeldig en vervalt deze. Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen ook tussen wie het gelijkspel is.

Als je dood bent ben je ook echt dood. Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op. Doe je dit toch heb je kans dat de spelleiders je een ‘rode kaart’ geven voor het volgende spel en je dat spel dus niet mee mag spelen.

Veel plezier!

p.s. Spelleiders gezocht!!
als je spelleider wilt zijn, pm dan ff naar DP, Pippeloen of Fantome voor het oude wachtwoord.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Advertentie
Oud 02-06-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat dat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd.
Oud 03-06-2008, 00:00
Verwijderd
En ik doe mee.
Oud 03-06-2008, 00:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Ik doe ook mee
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 03-06-2008, 00:01
Verwijderd
Ik doe mee.
Oud 03-06-2008, 00:02
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Count me maar in, voor verlopig.

Note; ik ben veel avonden weg, dus ik kan dan niet reageren enzo. Sorry daarvoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2008, 00:03
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik weet nog niet of ik mee wil doen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 03-06-2008, 00:05
Verwijderd
Ik doe ook mee.
Oud 03-06-2008, 00:11
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik doe mee.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-06-2008, 00:13
Verwijderd
Kgg, ik heb helemaal geen tijd voor het weerwolfspel, maar er doen allemaal leuke spelers mee dus dan ga ik weer twijfelen. Hmm.
Oud 03-06-2008, 00:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik speel liever niet mee, maar ik wil eventueel wel helpen spelleiden, onder voorwaarde dat er nog een paar anderen zijn om me te helpen.

Edit: en als aspiring spelleider wil ik graag vragen om geen onnuttige posts te maken. Danku.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2008, 00:15
Verwijderd
Ik doe mee
Oud 03-06-2008, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Kgg, ik heb helemaal geen tijd voor het weerwolfspel, maar er doen allemaal leuke spelers mee dus dan ga ik weer twijfelen. Hmm.
Gewoon doen!
Oud 03-06-2008, 00:25
Verwijderd
ik doe in ieder geval mee, tenzij iemand met een kick-ass thema komt, dan wil ik eventueel wel weer een keertje spelleiden. en als de andere spelleider leuk is natuurlijk. en als... bla. i'm in.
Oud 03-06-2008, 07:44
Verwijderd
Ik doe mee. En ik ga dit spel heel braaf spelen
Oud 03-06-2008, 07:44
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Ik doe mee!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-06-2008, 07:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Eigenlijk lijkt het me wel een keer leuk om spelleider te zijn, maar dan wel met een ervaren spelleider als het even kan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 03-06-2008, 09:16
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik kijk deze ronde mee, miss doe ik de volgende mee

Ik mag nu geen theoriën posten of wel?
__________________
Wat een briljante deductie!
Ads door Google
Oud 03-06-2008, 09:24
light fighter
light fighter is offline
ik doe mee
Oud 03-06-2008, 09:29
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik doe mee
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 03-06-2008, 10:17
Lethe
Lethe is offline
Ik doe mee.
__________________
Nice
Oud 03-06-2008, 10:44
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Ik doe mee
__________________
Wark!
Oud 03-06-2008, 10:51
Verwijderd
Ja ik doe toch maar weer mee
Oud 03-06-2008, 11:24
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Eigenlijk lijkt het me wel een keer leuk om spelleider te zijn, maar dan wel met een ervaren spelleider als het even kan.
Mehhh. Ik kan vrij lastig spelleiden, ik kan op woensdag t/m vrijdag niet schrijven... als dat te doen is voor jou en je überhaupt met mij wilt sl'en?

Citaat:
Ik kijk deze ronde mee, miss doe ik de volgende mee

Ik mag nu geen theoriën posten of wel?
Niet als je niet meedoet, nee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2008, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk deze ronde mee, miss doe ik de volgende mee

Ik mag nu geen theoriën posten of wel?
je doet mee of je doet niet mee. je kan niet 1 ronde kijken, en theorieen posten als het spel nog niet eens begonnen is lijkt me ook vreemd he.

ik doe denk ik niet mee, maar ik denk nog.
Advertentie
Oud 03-06-2008, 11:29
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Mehhh. Ik kan vrij lastig spelleiden, ik kan op woensdag t/m vrijdag niet schrijven... als dat te doen is voor jou en je überhaupt met mij wilt sl'en?
Woensdag t/m vrijdag schrijven is geen probleem!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 03-06-2008, 11:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
je doet mee of je doet niet mee. je kan niet 1 ronde kijken, en theorieen posten als het spel nog niet eens begonnen is lijkt me ook vreemd he.

ik doe denk ik niet mee, maar ik denk nog.
Ik bedoelde dit potje, niet alleen ronde
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 03-06-2008, 13:19
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik doe mee, hopelijk ben ik nog op tijd...
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Oud 03-06-2008, 14:26
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik kijk deze ronde mee, miss doe ik de volgende mee

Ik mag nu geen theoriën posten of wel?
Nee.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2008, 14:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
DP, Neko* en ik dan spelleiden?
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2008, 14:33
Lethe
Lethe is offline
Ohja, ik wilde eigenlijk ook wel een keer spelleiden, maar dat doe ik het volgende spel dan wel. Ik ben nu toch druk met tentamens.
__________________
Nice
Oud 03-06-2008, 14:41
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
DP, Neko* en ik dan spelleiden?
En sterrenmeisje dan?
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-06-2008, 14:42
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Die wou alleen als er een kickass thema was en dat is er niet.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 03-06-2008, 14:46
Verwijderd
14 spelers tot nu toe trouwens (als DP idd gaat spelleiden)
Oud 03-06-2008, 14:47
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Sorry ik had verkeerd gelezen. Dacht dat ze juist een kick ass thema had
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-06-2008, 14:47
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik kijk deze ronde mee, miss doe ik de volgende mee

Ik mag nu geen theoriën posten of wel?
Nee, maar meekijken en het echt volgen is wel een goede manier om het te leren
__________________
Hoi! - Soija.nl
Ads door Google
Oud 03-06-2008, 14:49
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Nee, maar meekijken en het echt volgen is wel een goede manier om het te leren
Doe je ook mee?
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-06-2008, 14:53
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Doe je ook mee?
Nuh, volgende keer weer ;x
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 03-06-2008, 14:56
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
14 spelers tot nu toe trouwens (als DP idd gaat spelleiden)
Anneke, wil jij spelleiden met Neko en mij?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2008, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hallo?
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2008, 15:00
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hallo?
Anneke was, voor zover ik weet, de eerste die opmerkte wel spelleider te willen zijn, misschien. Het lijkt me dus wel zo eerlijk om haar eerst te vragen voor jij het wordt.

No offense naar jou, gewoon first come principe.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2008, 15:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zegt, als we over wie het eerst komt gaan praten... Ik was de tweede die na Anneke aangaf dat ik wou spelleiden. Ik had haar even over het hoofd gezien, excuses, maar als je die regel wilt toepassen moet je ook consequent zijn.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2008, 15:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Mij persoonlijk maakt het weinig uit met wie we schrijven, ik probeerde alleen eerlijk te zijn. Sorry dan.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2008, 15:05
Verwijderd
ik speel wel lekker mee
Oud 03-06-2008, 15:18
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Dat de inschrijving maar eens opschiet!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-06-2008, 15:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Nou kom aan, ik doe ook wel weer eens mee. Ik heb het vorige week nog irl gespeeld en dat was wel weer eventjes leuk.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 03-06-2008, 15:39
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
ik speel wel lekker mee
Ik heb er absoluut geen probleem mee dat je meespelleidt, maar ik vond het gewoon vreemd dat Stephan mij uit het lijstje had gehaald.
__________________
you're not my demographic
Oud 03-06-2008, 15:46
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Vanavond is er nog geen stemronde neem ik aan? Mochten er voor half 9 genoeg inschrijvingen hebben en iedereen zijn rol al weten.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 03-06-2008, 15:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb er absoluut geen probleem mee dat je meespelleidt, maar ik vond het gewoon vreemd dat Stephan mij uit het lijstje had gehaald.
Ik heb je niet uit het lijstje gehaald.

Enniewee, jij dus Martin? Als je nog wilt?

Citaat:
Vanavond is er nog geen stemronde neem ik aan? Mochten er voor half 9 genoeg inschrijvingen hebben en iedereen zijn rol al weten.
Nee, vanavond sowieso nog niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-06-2008, 16:31
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik doe dit keer niet mee, want ik ga de 13e naar Ierland.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #48 deel 2
Lethe
395 24-06-2008 21:34
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 16:50
De Kantine Weerwolfspel #13
Spoonie
500 07-10-2005 17:19
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 23:58
De Kantine Weerwolfspel #7
dutch gamer
402 11-10-2004 15:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.