Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2004, 07:49
Verwijderd
Ze hebben me gewoon gebeten gister... Eentje dan, niet met z'n allen natuurlijk. Maar belachelijk blijft het.
Advertentie
Oud 21-11-2004, 08:45
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
de manier waarop hij praat de manier waarop hij lacht de manier waarop hij met mn familie omgaat, bah... zum kotsen...
ze zouden eens moeten weten..

aarghh.. werken, werken op zondag! hoe verzinnen ze het.
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 21-11-2004, 12:19
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 20-11-2004 @ 21:13 :
ik kan het niet aan... school wordt me nou al weer te veel... wat moet ik toch? waar gaat het heen?

Misschien te snel meteen met school begonnen?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 21-11-2004, 14:19
Verwijderd
Gisteren afscheid gehad op scouting, nou, jippie, dat was me wat... Werd na 4 jaar weggestuurd met een bosje bloem (was 1 megabloem) en een cadeaubon van 12.50 euro voor de DA Drogist. Als er 1 winkel nix voor mij is, is het wel de DA...
Leuk, heel de avond spelletjes doen, zoals scrabble, rummicub.. Ja, leuk als je 50 bent...

Nou, zal me nog eens ergens 4 jaar voor inzetten...

Jeetje, alles gaat fout en verkeerd vandaag
Oud 21-11-2004, 14:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
waarom kan het nou nooit eens leuk zijn, dat ik me echt zo vrolijk voel enz? de laatste tijd voel ik me alleen maar rot. er is maar een ding wat ik wil en ik betwijfel of dat ooit gaat gebeuren moet ik daar nu mn hoop op vestigen??
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Oud 21-11-2004, 14:35
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
was super gezellig, écht gezellig
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 21-11-2004, 14:44
Verwijderd
Citaat:
CSN schreef op 20-11-2004 @ 23:22 :
Ik wil zo graag naar Niangijala.
Dat is uit de gebroeders Leeuwenhart toch?
Oud 21-11-2004, 14:56
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
waarom kan er in dit klote huis niemand normaal met elkaar om gaan, iedereen denkt alleen aan zichzelf, heeft 0,0 inlevings vermogen en ach stik met z'n allen

School is echt een ramp, er is geen 1 vak wat lekker loopt en mijn profielvakken zijn echt kansloos k vind het zo lastig en volgende week proefwerkweek. K ben echt bang dat ik het ga verknallen, er zijn zo veel mensen waarvoor ik me moet bewijzen maar dat gaat zo echt niet lukken
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 21-11-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 21-11-2004 @ 13:19 :
Misschien te snel meteen met school begonnen?
mja, anders heb ik helemaal geen daginvulling...

ontopic: heb vandaag wat huiswerk samen met mijn pa gedaan. dat ging gelukkig wel. en voor de rest voel ik me k*t eignelijk.... mja.
Oud 21-11-2004, 15:13
morango
Avatar van morango
morango is offline
pfff... druk druk druk.
maar wel leuk druk
__________________
tralala
Oud 21-11-2004, 15:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heb ik eindelijk eens rust, moet ik weer voor iedereen in de bres springen.. Moet ik weer van alles ordenen en opruimen, moet ik weer van alles maken en leren, wanneer krijg ik nou eens écht rust?

En stiekem weet ik dat het goed is dat ik geen rust heb, en dat ik het leuk vind om van alles te ondernemen, want als ik echt niets hoefde te doen zou ik me dood vervelen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-11-2004, 16:11
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nee ik denk niet dat ik het droog hou vandaag...
Oud 21-11-2004, 16:11
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
vriendschap is een illusie..het lijkt allemaal steeds meer die kant op te lopen.
alles gaat mis, alles blijft maar malen de vraag is hoe lang nog...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-11-2004, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Stefanie schreef op 21-11-2004 @ 17:11 :
Nee ik denk niet dat ik het droog hou vandaag...
<3 Acda en de Munnik..

maar 'o zo de waarheid'
Oud 21-11-2004, 19:08
Verwijderd
Gedoe met mn gedichtje..
zit nu nog op 1 zin te hikken.. zucht..
Oud 21-11-2004, 19:16
*ABC*
Avatar van *ABC*
*ABC* is offline
Kan je zo verliefd zijn dat je er letterlijk om moet huilen? Ik hoop van wel, anders is er iets mis met mij
Oud 21-11-2004, 20:45
Verwijderd
kan hoor
Oud 21-11-2004, 20:47
Verwijderd
Morgen mijn verhaal... Brrr eng.
Oud 21-11-2004, 20:57
Verwijderd
Citaat:
morango schreef op 21-11-2004 @ 16:13 :
pfff... druk druk druk.
maar wel leuk druk
Oud 21-11-2004, 21:05
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
sonho schreef op 21-11-2004 @ 21:47 :
Morgen mijn verhaal... Brrr eng.
Dat lukt je wel
Oud 21-11-2004, 21:14
Verwijderd
pompiedom
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1020202
Oud 21-11-2004, 21:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik krijg ineens heel veel zin in bedrijvendag Tenminste, áls ik daar mag 'stagelopen' om het zo maar even te noemen.. Maar dat zal wel toch? Wauw lijkt me echt heel erg stoer, zal ik het eindelijk eens vanuit een ander perspectief bekijken.. Whoei, maar wat moet ik nou invullen bij mijn profielkeuze? En is dit echt wat ik wil? Want dat ik nú de motivatie heb om te werken wil natuurlijk niet zeggen dat ik die volgend jaar nog heb, om nog maar te zwijgen over de jaren erna.. Misschien toch wel handig om even bij stil te staan.. Oh mijn god, waar vermoei ik mezelf mee op deze late avond

Weet iemand trouwens of je per se N&G moet kiezen, als je een opleiding psychologie wilt doen? Of kan dat ook met andere profielen? Want d'r moet toch ook wiskunde A2 bij zitten?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-11-2004, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 21-11-2004 @ 22:22 :
Weet iemand trouwens of je per se N&G moet kiezen, als je een opleiding psychologie wilt doen? Of kan dat ook met andere profielen? Want d'r moet toch ook wiskunde A2 bij zitten?
heb je t over uni?
Oud 21-11-2004, 21:25
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Gezellig weekend

Maar waarom heb ik dan altijd weer van die lompe acties?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 21-11-2004, 21:26
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Heb vandaag weinig nuttigs gedaan. Energie was zo ontzettend op. Het is duidelijk te merken dat mijn ouders op vakantie zijn en ik dus veel meer zelf moet doen. Gelukkig komen ze over een paar dagen weer thuis. Het is me weer heel erg hard duidelijk gemaakt dat ik in deze omstandigheden niet op mezelf kan wonen.. Niet leuk
Oud 21-11-2004, 21:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-11-2004 @ 22:25 :
heb je t over uni?
hbo, misschien uni als ik hard door werk maar hou het maar even op hbo
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-11-2004, 21:32
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 21-11-2004 @ 22:28 :
Weet iemand trouwens of je per se N&G moet kiezen, als je een opleiding psychologie wilt doen? Of kan dat ook met andere profielen? Want d'r moet toch ook wiskunde A2 bij zitten?

Als je alleen wiskunde a2 moet hebben, kun je ook e&m kiezen.
Oud 21-11-2004, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 21-11-2004 @ 22:28 :
hbo, misschien uni als ik hard door werk maar hou het maar even op hbo
ik doe met mn C&M gewoon hbo hoor
Oud 21-11-2004, 21:35
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 21-11-2004 @ 22:33 :
ik doe met mn C&M gewoon hbo hoor
't Wordt steeds leuker
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-11-2004, 21:36
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
!!!

Ik ben gevraagd om mee te werken aan een workshop van
iemand van het conservatorium..

Bladmuziek uitzoeken en analyseren, een aantal stukken met
anderen instuderen, technieken verder uitdiepen enz, enz; en
dat voor 8 maanden lang.

En wat me nog wel het meest verbaasde; ik mag misschien
meedoen voor twee instrumenten; sowieso dwarsfluit, maar
omdat dat niet overal bij voor zal komen, ook een tweede
stem piano.

Wow. Mijn dag kan niet meer stuk.
__________________
Drie.
Oud 21-11-2004, 21:38
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Quiana schreef op 21-11-2004 @ 22:36 :
*knipt*
Wauw wat goed!! Zullen we samen gaan feesten?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-11-2004, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 21-11-2004 @ 22:35 :
't Wordt steeds leuker
ben dit jaar begonnen in deventer.. je mag me pmen
Oud 21-11-2004, 22:13
Verwijderd
mijn leven is raar... de gevoelens erbij zijn raar... ik ben raar...
gister mijn aller grootste geheim verteld aan mn beste vriendin, die ik al bijna 13 jaar ken... heb het haar nooit eerder kunnen vertellen. zij heeft mij haar grootste geheim verteld. godsamme wat ben ik kwaad (niet op haar, maar op iemand die haar iets heeft aangedaan). als ik diegene nog een keer zie, ben ik bang dat ik diegene naar de keel vlieg!!!! we hebben allebei zitten huilen...
ik heb het moment dat ik elk moment kan instorten. ik probeer me op leuke dingen te storten of op mn school, maar ik weet niet of het te ontwijken is. mijn leven is klote, en dat besef ik maar al te goed. mijn leven is klote terwijl ik er nix aan kan doen. mijn leven is nog nooit niet klote geweest. waarom kan ik het verleden niet achter me laten? waarom blijft het me achtervolgen?
de enige houwvast die ik heb zijn mijn toekomstdromen. ik ben ervan overtuigd dat later alles goed zal komen.
ik kan het steeds minder hebben als mensen mijn toekomstdromen de grond in proberen te boren. ze zijn van mij, blijf ervan af!!!! denk ik dan...
ik word gek van iedereen, tenminste van veel mensen. ik kan niet veel meer hebben. wat nou als ik instort? wat dan? word ik dan ook zo? waarom is mijn leven zo klote? kan ik niet gewone ouders hebben en een normaal leven?
aan de ene kant wil ik alles weten, aan de andere kant ben ik als de dood... er spookt zoveel door mijn hoofd, mijn gevoelens en gedachten lopen als miljoenen draadjes door elkaar. ik hou he tniet meer bij! ik wil hier weg... ik wil op mezelf!!!
nog ongeveer 20 maanden... dan kan ik weg... hoop ik...
ik wil niet meer dit leven. dit is mijn leven!!! ik ben hier de baas!!!
Oud 21-11-2004, 22:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Hmm, ik denk dat ik dinsdag naar mijn vriendje moet. Nee, echt MOET! Bij hem voel ik me zo veel beter... Zo te zien alleen donderdag universiteit... Zal wel vroeg zijn. Nou ja, maakt niet uit. Desnoods kan ik woensdagavond weer naar huis.

En nu moet ik even verder met mijn paper. MOET ja, want ik heb de hele dag zitten luieren. Nee, das niet waar. Ik heb een vragenlijst opgesteld en drie mensen hebben hem nog ingevuld ook! Dat is echt goed, ik had niet verwacht dat iemand erover zou willen praten. Oh ja en ik heb 2½ pagina getikt. Dus ik ben op de helft. En ik heb een heleboel zooi opgeruimd en gewassen en de droger leeggehaald voor mijn moeder... Eten opgewarmd voor iedereen (goed niet zo veel werk, maar wel het initiatief), spullen opgevouwen... Nog het één en ander opgeruimd wat er al lag, meeting gepland, gedouched...

Hm, ik voel me zo nutteloos, maar zo opgesomd... Eigenlijk is het niet zo nodig. Want het is wel zondag.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-11-2004, 10:58
pink_kitten
Avatar van pink_kitten
pink_kitten is offline
Gister echt een godganse klotedag.

eerst bij m'n oom gekeken in het crematorium. die word dinsdag gecremeerd. toen m'n tante vermist, politie had de fucking bossen afgekamt om haar te zoeken. na en aantal uur was ze terecht, ze was boos weggelopen en naar huis gan lopen van heeze naar deurne. gek. iedereen een grijze haar erbij..dankjewel tante eef..
en er was een granaatbom gevallen op de plaats waar m'n neef zit in Irak, maar gelukkig kregen we te horen dat er nix aan de hand was.
verders weer mot met m'n broer. en das alles weer..
Oud 22-11-2004, 11:31
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Weer een dag fijn geen school...
Oud 22-11-2004, 11:37
Verwijderd
zometeen weer rijles, als ik dan eenmaal mijn rijbewijs heb, ga ik die nieuwe auto onder mijn vader zijn kont vandaan jatten. Daar heb ik recht op vind ik.
Oud 22-11-2004, 13:49
Verwijderd
*PLOF* we zijn weer een half jaartje terug in de tijd. Huilen als ik alleen ben, chagerijnig tegen alles en iedereen, nergens zin in...

Lang leve de depressies!
Oud 22-11-2004, 14:27
Verwijderd
bah, weereens bij de dokter geweest, ik haat mijn slechte gezondheid
Oud 22-11-2004, 14:39
Verwijderd
ziekjes... dat kan er ook nog wel bij.
Oud 22-11-2004, 14:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Paper af, kusje voor mij. Uploaden, bad vol laten lopen, bad nemen. Ja? En dan moet ik blij zijn (ben nu eigenlijk al blij dat het af is).

Morgen 2 traktaties (ben benieuwd of ze het echt doen ).
Morgen naar Petor.
Overmogen eten op rsg (chili?) borrel bij K.

En nu alles weer terug naar normaal? Moet kunnen toch? Hm, realiseer me dat ik mijn stemming wel erg af ga laten hangen van EOP... Ik hoop zo dat ik mee mag doen!!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-11-2004, 17:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff.. dit gaat mij niet gebeuren he, ik ga toch niet ziek worden!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-11-2004, 17:41
pink_kitten
Avatar van pink_kitten
pink_kitten is offline
kap alsjeblieft hiermee, je maakt me kapot.

of is dat de bedoeling..
Oud 22-11-2004, 17:48
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
27 december met de boot naar York samen met vriend
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 22-11-2004, 17:55
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Quiana schreef op 21-11-2004 @ 22:36 :
*Kim's extra oefening tot rattenvangster van hamelen*
!
Oud 22-11-2004, 18:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Vandaag gebeld, afspraak gemaakt met die trut van het riagg om mn dossier te kunnen lezen en een afspraak gemaakt met iemand van begeleid wonen. Ik ga er zaterdag alvast heen voor een kennismakings gesprek en om het huis eens te bekijken
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 22-11-2004, 18:14
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
bijna niks gegeten net, en nu enorme honger... iedereen weet dat k geen sate lust, we eten het nooit (eigenlijk is papa de enige die het lust) en nu flikt die idioot het al 2keer vlak achter elkaar om daar een gerecht mee te maken. En dan sodemitert ie maar gelijk alle groente en vlees er in naja alleen droge aardappels gehad
K haat mijn zusje, alles wat ik doe of zeg is fout in haar ogen. Vooral niks aannemen van je oudere zus, of het nou over een wiskunde som gaat of om een doodnormale uitspraak gvd...
Een ik ben zo bang voor de komende proefwerkweek k snap zo weinig
en nou zit ik WEER op het forum dat mag gvd ook niet van mezelf...
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-11-2004, 18:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 22-11-2004 @ 18:48 :
27 december met de boot naar York samen met vriend
hoelang duurt dat wel niet dan ?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 22-11-2004, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 22-11-2004 @ 15:27 :
bah, weereens bij de dokter geweest, ik haat mijn slechte gezondheid
Oud 22-11-2004, 18:40
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Gothic schreef op 22-11-2004 @ 19:27 :
hoelang duurt dat wel niet dan ?
Pssst York is niet New York

Best een lekkere dag gehad....ik was zelfs goed wakker vanmorgen
Nu nog even morgen voorbereiden en wat studeren...en t dan vanaaf niet te laat maken...
Nouja niet te zenuwachtig maken voor tentamen vrijdag....dan gaat t vast wel goedkomen....hoop ik....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #16
marrel
500 15-12-2004 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.