Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2007, 13:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 15-07-2007 @ 13:40 :
yup.. ik ga jullie morgen voor 5 daagjes verlaten..
Heel veel succes en heel veel plezier

Hier heeft het vanmorgen ook onwijs geregend en geonweert maar nu schijnt de zon
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 15-07-2007, 13:45
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Morgen een avondje naar m'n oude therapiegroep. Het voelt raar, alsof ik met hangende pootjes terugkom Eigenlijk is het ook wel een beetje zo. Alleen kan ik het niet..maar het voelt alsof ik het helemaal niet kan, ook niet met therapie. Waarom moet je soms kiezen voor twee slechten, het voelt allebei even
__________________
Durf te vliegen.
Oud 15-07-2007, 14:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
verveling
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-07-2007, 15:35
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 15-07-2007 @ 14:34 :
Heel veel succes en heel veel plezier

Hier heeft het vanmorgen ook onwijs geregend en geonweert maar nu schijnt de zon
tx ben benieuwd hoe t gaat

ik moet zo veel niet vergeten mee te nemen dat ik t gegarandeerd ga vergeten..
zelfs met een meeneemlijst presteer ik het te vergeten
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-07-2007, 15:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hmm, ik ben lekker bezig M'n kamer opgeruimd, twee sollicitatiebrieven geschreven waar ik er een vanavond van ga mailen en de andere morgen uit ga printen, meeneemlijstje voor de vakantie gemaakt Werkt lekker zo'n to do lijstje
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-07-2007, 15:49
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Waarom moet ik zo ontzettend gevoelig zijn? Het zijn die kleine dingetjes, kleine spanninkjes waar ik niet mee om kan gaan. Als ik voel dat mijn vriend net iets minder enthousiast doet dan normaal. Als hij me niet serieus neemt in iets wat ik vertel. Dan slaat mijn stemming om en voel ik me emotioneel/huilerig zonder dat er écht iets is gebeurd.

Hij maakt het me ook niet echt makkelijk trouwens om wat meer te zeggen wat ik denk. Ik probeerde vandaag om niet te gaan "projecteren", d.w.z. zelf gaan invullen wat hij van me denkt, maar om hem te vragen of er een speciale reden was dat hij me niet mee gevraagd had. Het kostte me wat moeite om het ook echt te doen, maar toen ik het eenmaal gevraagd had vond ik dat best goed van mezelf . Vervolgens reageerde hij een beetje laconiek, om me daarna weer te laten voelen dat hij me totaal niet serieus neemt in mijn gevoel. Ok, ik weet dat ik te snel denk dat iets persoonlijk tegen mij gericht is..daarom checkte ik dat ook door hem gewoon te vragen naar zijn reden. Maar het gevoel dat ik daarna had was nog kutter. Wat is wijsheid?

En verder word ik serieus een beetje suicidaal.. Ik voel me redelijk uitzichtloos en ik betrap mezelf op gedachtes die ik eng vind van mezelf. Zou dit balkon hoog genoeg zijn om vanaf te springen en dood te gaan? En ik weet wel dat ik het niet ga doen, maar die uitzichtloosheid maakt me nog downer dan ik me toch al voel. Ik voel me in een soort van sociaal isolement zitten en eigenlijk wil ik me alleen maar verder terugtrekken. Bweh. Life sucks. (En tegelijkertijd weet ik dat alleen ik het veranderen kan. Dat maakt dat het nog harder suckt )
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-07-2007, 16:01
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Rare kwast, succes met de vierdaagse, misschien zie ik je nog, ik ga dinsdag en woensdag met mijn vriendin feesten daar in Nijmegen.

Papa is vandaag weer buiten geweest, gelukkig, morgen moet hij weer terug naar het ziekenhuis. Ik wil eigenlijk de dokter bellen dat het helemaal niet zo goed met me gaat maar Ik moet morgen werken en dinsdag en woensdag ben ik weg, donderdag en vrijdag moet ik ook weer werken... Dat word dus niets. Ik heb eerst gezegd dat ik het wilde aankijken maar ik kijk het nu al 2 maanden aan. Ik red het gewoon niet... Am is weer begonnen en dat is niet goed.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 15-07-2007, 16:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Oja, ik wilde Kroot ook als nog feliciteren en kwast veel plezier/succes wensen
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 15-07-2007, 16:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
in nijmegen ben ik niet te missen (er lopen maar een paar mensen)
heb iig een tshirt aan met een vage tekst er op.. baby schoentje aan mn heuptas, een debiele pet op en uh ik loop moeilijk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-07-2007, 16:15
Mariekje*
Mariekje* is offline
Mijn gevoelens en gedachten nemen me vandaag mee in vogelvlucht. Vroeger als klein meisje had ik dat vrijwel dagelijks, maar nu herken ik het gevoel nauwelijks en maakt het me zelfs bang. IK = IK niet meer, en anderen merken dat ook. Net vroeg zelfs de buurvrouw wat me in hemelsnaam mankeerde; 'Je bent zo stil kel, er zit je van alles dwars he?' Nee hosanna, bevestig mijn gevoel nog eens, vraag nog even door, great!

Nee, goed. Ze heeft gelijk, het wekt ook allemaal mijn interesse niet (meer). Voor mijn gevoel dobber ik in mijn rubber bootje op zee, en passeert me zo nu en dan 1 grote boot of vis die een obstakel vormt. Ik volg de golfjes, wek geen wind, maar heb schijnbaar wel de kracht om storm te oogsten en bij mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen. Begrijpen doe ik het niet... Momenteel sta ik met mijn rug tegen de muur, en als je me wilt pakken, doe het dan nu. Schop me onderuit! Stomp nog even na; Ik ben stil, en ik zal niets meer zeggen. Niet nu, en dat breekt me! Verdomme wanneer leer ik nu eindelijk eens de persoon kennen die mij wel weet te volgen, die wel weet waar het mij nu werkelijk om gaat. Ongeloofwaardig.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 15-07-2007, 16:21
Verwijderd
ik heb mijn haar voor de 4e keer deze week geknipt, en nog ben ik niet kaal
en ik heb talent zegt mijn gitaarlesleraar! misschien post hier wel een tweede jimmy hendrix! *kapsones opbouw*
Oud 15-07-2007, 16:25
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
dat opruimen gaat niet lukken hoor
iemand intresse?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-07-2007, 16:30
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 15-07-2007 @ 17:25 :
dat opruimen gaat niet lukken hoor
iemand intresse?
*granaat voor de troep geef*
Oud 15-07-2007, 18:54
Verwijderd
Even snel een berichtje uit Egypte

Het is hier wel heel tof, alleen moet ik toch steeds aan mn ex denken, klootzak. Ik kan er nog steeds niet over uit.. maar ja. Overmorgen al weer naar huis, ergens ben ik daar wel blij om: ben mn moeder zat, en ik wil mn hondjes weer zien!

Oh, en Yana: knuf.
Oud 15-07-2007, 19:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor de liefhebber: Girl Interrupted is straks om 20.30 uur op Net 5
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-07-2007, 19:41
Little_lady
Little_lady is offline
@ Kwast: succes! Misschien kom je m'n broer wel tegen, die loopt 'm ook

OT. Wel alle... Katten kunnen echt scherpe tanden hebben, al zijn ze nog zo oud. Onze beestenboel moest aan de antiwormenpillen en ik dacht wel even de oudste kat te voorzien. Zonder handschoenen ofzo, want wat heeft dat 17 jaar oude beestje nou nog voor kracht? Nou, kracht heeft ie inderdaad niet echt meer maar met z'n tanden is duidelijk nog niks mis! Ik voelde iets kraken en kreeg me toch een zere vinger.. Bleek: hij heeft met z'n snijtand een scheur in m'n nagel gebeten met daaronder uiteraard een bijbehorend wondje. Dat is vanmiddag om half 3 gebeurd en het doet nu nog net zo zeer, ondanks dat ik een half uur onder de koude kraan gehangen heb met m'n vinger. Nog een fijne bijkomstigheid: op m'n 5e ofzo kreeg ik m'n laatste tetanus-vaccinatie. Ach, ik moet morgen toch al naar de huisarts, ik vraag wel even hoe ze erover denkt

Ik was vandaag ook nog aan het wandelen met hondje-lief maar ze had het duidelijk erg warm dus ben ik even in het parkje gaan zitten, komt zij ook langs. Weer haar gezien en zij hondje-lief dus, terwijl dat vandaag niet zou gebeuren. En het was weer gezellig Ze vroeg zich alleen af wat ik nu toch weer op m'n kin had, tsja da's een muggenbult.. En dat in 1 keer geloven? Ho maar.. Ik vind het echt zó lief zoals ze voor me zorgt op haar manier <3

En ik ben zenuwachtig voor morgen...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 15-07-2007, 19:45
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
- vanavond naar de film
- verkleedkleren zoeken verkleedkleren in elkaar knutselen
- lied afmaken
- nieuwe tv zoeken/ kopen (die moest het zonodig gister begeven
)tv aansluiten

- 't shirt kopen om op te kliederen
- tekst printen
- koffer inpakken voor nijmegen
- nagels knippen (handen en voeten)
- voeten verzorgen

ow ook nog
- kamer opruimen
- tshirt bestrijken
- sokken zoeken (kwijt)

mn sokken zijn nog steeds zoek dus moet morgen maar ff een nieuwe kopen bij de hema in nijmegen
het lied is ook nog niet af.. nah hopen dat ik tijdens het lopen inspi krijg..
vertrek om 8 voor half 11 vanaf thuis naar nijmegen..
zucht

KLAAAAAAAAAAAR!!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 21:01.
Oud 15-07-2007, 19:58
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Jaaaaaaaa, girl interrupted!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-07-2007, 20:14
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-07-2007 @ 20:58 :
Jaaaaaaaa, girl interrupted!
mocht je weer ff naar huis ? Of daar ff computeren?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 15-07-2007, 20:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik blijf echt al 3 dagen in de jankstand staat. Ik voel me echt klote.
(Werd ik tijdens het autorijden aangehouden voor alcoholcontrole... Stond ik daar met m'n jankhoofd "alles prima mevrouw en euh een prettig avond".). Hopelijk gaat deze fase snel over want het lijkt net alsof ik terug bij af ben Verstandelijk weet ik dat het niet het geval is.. Maar goed, blijft vervelend
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 15-07-2007, 20:56
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Eend schreef op 15-07-2007 @ 20:58 :
Jaaaaaaaa, girl interrupted!
Oud 15-07-2007, 21:07
Verwijderd
oef.
ik ga meer leuke dingetjes kopen, en intussen geld sparen.
na jaren wil ik er weer een beetje uitzien. maar dan wel zoals ik dat wil.
Oud 15-07-2007, 21:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
weltruste mensen.. ik ben vanaf morgen ochtend alleen nog per mobiel te bereiken..
alles is klaar (zelfs mijn vreselijke verpleegkundige outfit voor een toneel stukje)
de zenuwen groeien nu wel een beetje..
ook omdat ik deze week gebeld ga worden door de psych van uit dienst..
er is iets mis gegaan hier met de aanmelding waardoor ik nooit een telefoontje heb gekregen en ze vroeg laatst of ik nog steeds 'zin' had of het nut er van inzag..
deze week moet ik laten weten of ik weeeeer in therapie wil..
en dat weet ik niet, zucht
ergens wil/ moet ik ergens kan ik t gewoon niet
nah nu eerst slapen

*knuffels strooit voor komende 5 dagen*
*extra knuffel voor sonho klaar legt* you know were to find me..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 15-07-2007, 21:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
whoei morgen naar roze maandag ben benieuwd
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-07-2007, 21:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen ondekte mijn moeder mijn wonden
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 15-07-2007, 21:58
Verwijderd
*mopper*

Ook al zou ik een week niets eten val ik nog niet af. Ik baal echt.


Hmmm, zal ik het proberen? Gewoon een keertje? Zou het me dan lukken?


They tried to make me go to rehab
I said no, no, no.
Yes I been black, but when I come back
You wont know, know, know.

Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 22:05.
Oud 15-07-2007, 22:20
Verwijderd
*voelt Mushu's frustratie even sterk*

Zucht. en ik doe echt ook mijn best en ook ik ben gewoon fucking zwaar en dik en lelijk. als het nu niet lukt, misschien in cusco maar even wat op straat eten ofzo en 3 weken diarree nemen
Het werk vandaag was saai, wel relaxed en vanaf morgen mijn laatste week. En daarna naar Amsterdam toe. voor tijdelijk woon en werk.
En ik denk dat het misschien nog wel voor gaat komen voordat ik weg ben dat ik hem nog even flink uit ga dagen
Net ook op verjaardag geweest. Ik hou ook gewoon nog steeds van mijn ex-schoonouders. Godzijdank dat ze om de hoek wonen.
Oud 16-07-2007, 07:27
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een weekend. Wat een tegenstelling, de zaterdag en de zondag.
Vriendjelief die ontbijt op bed voor me maakt <3.

Vandaag wordt mijn eerste fulltime dag bij de thuiszorg... Moet 8 uur werken (en daarbij nog reistijd). Ik hoop dat het een beetje leuke mensjes zijn, want daar kom ik de komende 3 weken een aantal keer.
Oud 16-07-2007, 07:49
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-07-2007 @ 22:58 :
*mopper*

Ook al zou ik een week niets eten val ik nog niet af. Ik baal echt.


Hmmm, zal ik het proberen? Gewoon een keertje? Zou het me dan lukken?


They tried to make me go to rehab
I said no, no, no.
Yes I been black, but when I come back
You wont know, know, know.
ja hier nog een
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-07-2007, 07:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pff heb t nu al heet.. nog een uurtje dan gaan we vertrekken..
doet iedereen wel even duimen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 16-07-2007, 08:05
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Mushu schreef op 15-07-2007 @ 22:58 :
*mopper*

Ook al zou ik een week niets eten val ik nog niet af. Ik baal echt.
*joint ook the club*

Ook al heb ik geen therapie meer, ik pak denk ik toch maar de lijst er weer bij, om m'n eetpatroon enigszins te structuren, en misschien wat af te vallen.

Ik moet over 10 minuten naar de fysio, maar er is voor twee weken een vervanger en nu durf ik niet, maar ik durf ook niet af te bellen. Nu ga ik dus gewoon niet, totaal niets voor mij en zelfs dat vind ik eng. Stel dat 'ie belt ofzo..
__________________
Durf te vliegen.
Oud 16-07-2007, 08:40
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik vind het zo spannend dat ik waarschijnlijk weer naar school ga. Ik heb bijna 2jaar lang thuis gezeten.
Maar eens een mailtje sturen naar het contactpersoon van de nieuwe opleiding... Spannend
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 16-07-2007, 08:51
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 16-07-2007 @ 09:05 :

Ik moet over 10 minuten naar de fysio, maar er is voor twee weken een vervanger en nu durf ik niet, maar ik durf ook niet af te bellen. Nu ga ik dus gewoon niet, totaal niets voor mij en zelfs dat vind ik eng. Stel dat 'ie belt ofzo..
Oei, hij heeft nu net gebeld. Ik heb tegen mijn vader gezegd dat hij moest zeggen dat ik er niet was. Tegen hem uitgelgd dat ik was vergeten te bellen. Nu moet ik terugbellen. Aargh, paniek aan alle kanten. Dit is dus echt niets voor mij..
__________________
Durf te vliegen.
Oud 16-07-2007, 09:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
[zeikmodus] Grmbl. Kuteten, ik voel me een vette zeekoe. Ik hoef niet steeds geconfronteerd te worden met die dikke buik en die enorme benen en al dat vreselijke vet. Ik WEET dat ik dik ben jezus, maar dit is echt erg. Ik wil niet zo'n dik varken zijn, ik wil niet dik zijn. Jezus en het maakt ook niet uit wat ik doe, ik val niet meer af lijkt het wel. Iig, niet genoeg. [/zeikmodus]

Zo. Voor de rest gaat het dus wel redelijk. Gisteren met vreselijk veel moeite mijn kledingkast uit gemest. Heb een reiskoffer vol met kleren die ik weg doe. Eerst maar even bij buurkindjes informeren en de rest gaat naar de derde wereld. Hmpf, moeilijk, alles is te klein of draag ik simpelweg niet meer, toch wil ik er geen afscheid van nemen. Materialistische trut, het zijn maar kleren. Verder zou ik vandaag naar D. gaan om de vakantie te plannen, maar het ziet er niet naar uit dat dat nog doorgaat. Die ligt natuurlijk nog in d'r bed te stinken en ik moet vanavond oppassen, dus veel tijd hebben we niet. Maar oké, ik moet mijn über-zeikbui even negeren en gewoon maar afwachten wat er gaat gebeuren.

Verder is het kut dat ik nu geen therapie heb, komende 3 weken, pff toch wel zwaarder dan ik had gedacht. En het is ZEER kut dat M. nog steeds niet heeft teruggemailt, waarschijnlijk vind ze me strontirritant, en mailt ze daarom niet terug.
En hmpf, waarom ben ik in zo'n kutbui?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 16-07-2007, 09:56
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb de vakantie voor dit jaar er weer op zitten.
Oostenrijk was heel mooi en veel gezien en gedaan. Gelukkig was het er toen wij er zaten nog geen 35 graden. Vrijdag in één ruk terug naar huis gereden en lekker 130km/u op de Duitse Autobahn gecrosst. Dat was weer een overwinning, want ik had heel lang geen auto meer gereden en dan ben ik altijd bang dat ik het niet meer kan. Maar het ging dus heel goed, zaterdag ook nog 2,5 gereden van mijn huis naar vriendje, dus ik heb weer helemaal vertrouwen in mijn rijkunsten.

Nu in Goes, bij vriendje. Ik had echt geen zin om alleen thuis te gaan zitten dus ik ben maar meegegaan. Hij is vanaf vandaag weer aan het werk. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik nou nog een weekje vakantie ga houden of me weer druk ga maken over m'n studie. Of dat ik hier vakantiewerk ga zoeken. Het is balen dat m'n ov niet geldig is deze maand en dat elk ritje naar huis me ongeveer €18 kost. Het is een beetje een dilemma, daar heb ik werk maar verder niks en ik kan niet tegen lange tijd alleen zijn. Maar hier heb ik vriendje en verder niks. En ik heb in m'n achterhoofd dat ik moet nadenken over m'n scriptie en dat ik een stage moet zoeken en dat ik geld nodig heb. Want ik mocht hier wel wonen, maar hij gaat niet alles voor me betalen. En dus heb ik de afgelopen 3 dagen al veel meer geld uitgegeven dan ik normaal thuis zou doen. Ik weet het dus nog allemaal niet. Voor hetzelfde geld ben ik volgende week weer thuis.
Oud 16-07-2007, 10:21
kroot
kroot is offline
gisterenavond toch nog met z'n allen in de tuin gezeten, was erg benauwd. Net terug van pb-er. Ik krijg iig individueel pmt, ik wil het liefst ook creatief erbij en dat gaan ze overleggen.
Oud 16-07-2007, 11:48
Verwijderd
Vanacht een maand weg naar z-frankrijk en een week Berlijn <3
Alleen zonde dat ik veel verjaardagen/feesten/bbq's/vrienden ga missen.
Oud 16-07-2007, 12:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*positiviteit in topic gooit*

Ik heb echt een tof weekeinde gehad
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-07-2007, 14:32
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nog twee weken en dan gaan we weg! Ik heb het vandaag zo warm, hoe moet dat als we op vakantie zijn?

Vanavond bij mn schoonouders eten en vrijdag lekker salsadansen op het plein, heb er zin in
Oud 16-07-2007, 15:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat is het warm. En dan regent het ook nog
Net eventjes de stad in geweest, leuk boek gekocht van mijn boekenbonnen en een mega softijs gegeten.

Zit een beetje te surfen voor vakantiewerk hier. Zag net wel iets dat me wel wat leek, maar tis fulltime en dat zoek ik eigenlijk niet. Plus dat ik maximaal 3 weken wil werken en dat zal wel te kort zijn. Misschien durf ik morgen wel het uitzendbureau in om het te vragen Schijterd die ik ben.
Oud 16-07-2007, 15:45
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 16-07-2007 @ 16:17 :
Wat is het warm. En dan regent het ook nog
Net eventjes de stad in geweest, leuk boek gekocht van mijn boekenbonnen en een mega softijs gegeten.

Zit een beetje te surfen voor vakantiewerk hier. Zag net wel iets dat me wel wat leek, maar tis fulltime en dat zoek ik eigenlijk niet. Plus dat ik maximaal 3 weken wil werken en dat zal wel te kort zijn. Misschien durf ik morgen wel het uitzendbureau in om het te vragen Schijterd die ik ben.
Ik heb hier geen regen gezien Was vast een heeeeel lokale bui.

Succes met werkzoekerij...!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 16-07-2007, 15:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Nog een weekje en dan op vakantie En daarna.. Niet aan denken maar, ofzo.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 16-07-2007, 15:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vanmorgen regende en onweerde het keihard, nu is het droog, plakkerig en benauwd. Net spetterde het even. Eigenlijk hoop ik dat het straks weer keihard gaat regenen, als het daarna maar niet meer zo vies plakkerig warm meer is. En ergens vind ik het warme weer ook wel ff lekker

Vanmorgen naar school geweest om 'even iets uit te printen' dat werd alleen niet even. Op mijn locatie zijn ze overal aan het verbouwen en op de hele vestiging waren maar twee computers beschikbaar dan maar naar een andere locatie, daar lukte het wel, al was het wel zoeken. Op de terugweg een nieuwe printer gekocht bij de Mediamarkt, na wat gepruts werkt ie en ik ben er nu al blij mee

M'n ex-vriend was hier net om spullen uit te wisselen die we nog van elkaar hadden, was raar omdat hij me nog steeds heel erg mist en me steeds wil knuffelen enzo. Tis ook raar want wat doe je als je elkaar begroet of weggaat. Was een beetje onwennig. Gelukkig wel even goed kunnen babbelen, ging wel relaxed.

Nu ff wat dingetjes doen van m'n lijstje, heb m'n adres vast gewijzigd bij de postbank en de IB-Groep, heb ik dat maar vast weer gedaan. Morgen zie ik hem weer en ik heb er nu al weer zin in, nog maar een nachtje slapen!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-07-2007, 16:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, forummen en betaald krijgen, maf hoor. Ach ja, als ik toestemming krijg om deze uren, die ik niet gewerkt heb, wel op te schrijven, omdat het de 'fout' van de cliënt was, dan doe ik dat. Ik ben ook niet zo filantropisch ingesteld dat ik dan zeg dat dat half uurtje dat ik bezig ben geweest met reizen en bellen/regelen niet uitmaakt, maar dat is mijn goed recht, toch?
Vandaag was wel lekker, fijn gewerkt, al heb ik voor mijn gevoel niks anders gedaan dan 6 uur gestreken. Blij dat ik thuis van het weekend alle strijk al gedaan had .
Oud 16-07-2007, 17:23
Little_lady
Little_lady is offline
Wat is dit nu ineens weer voor plotselinge omschakeling?

En hoop doet leven, meer wil ik er even niet over kwijt voor ik té blij word..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 16-07-2007, 18:37
Verwijderd
Het is hier ineens pikdonker. De lantaarnpalen zijn natuurlijk nog niet aan en het ziet er nu wel een beetje erg eng uit.
Vannochtend ook keiharde regen, maar ik moest en zou natuurlijk naar het asiel gaan. Was wel een beetje eng met onweer door de polder fietsen, dus m'n paraplu maar dicht gedaan en drijfnat geworden. De kleine kittens waren wel erg lief, maar ook wel heel erg bang.
Dit lieve kleine poesje paste precies op m'n hand.

En deze wilde niet uit z'n kooi, uiteindelijk lukte dat, het beest werd helemaal wild, rende door die kamer heen, over alle plankjes en uiteindelijk naast de kooien. Daar kregen we h'm weer niet vandaan, maar uiteindelijk rende hij weer histerisch door de kamer heen en ging via het keukenkastje op de muur onder het dak zitten.
Oud 16-07-2007, 18:46
Verwijderd
ik heb raar gedroomd vannacht en het gaat maar niet uit mijn hoofd.

Verder lijkt het hier wel herfst

Wat zou je doen als ik met mijn mond dichtbij de jouwe kwam?

Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 19:15.
Oud 16-07-2007, 18:51
Verwijderd
Best veel gebeurd eigenlijk de afgelopen dagen.
En best veel 'in m'n hoofd', maar ook wel erbuiten.
En nu weet ik niet wat ik erover zal schrijven .

In ieder geval:
HP vond ik , ik kijk echt uit naar het nieuwe boek, en ga deze week nr. 6 nog even herlezen, want ik ben echt superveel vergeten.
Morgen ga ik naar de kapper om de 'schade' van vorige week te laten herstellen....
Ik overweeg om m'n oude therapeut een brief te schrijven, omdat ik me nogal rot voel over hoe het contact destijds 'afgerond' is.
Ik heb m'n vakantie geboekt!

To do:
-Studenten administratie bellen.
-Woningbouw bellen.
-Fax versturen.
-Brieven aan het UWV schrijven. (Moet dat eigenlijk ook voor een vakantie < 2 weken?)
Oud 16-07-2007, 19:42
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Wat is dat toch? Als ik iets leuks heb gedaan en weer thuis kom ben ik zó chagrijnig... Toen ik van vakantie terugkwam, en nú ik een geweldige dag met hem heb gehad. Ik wou dat ik gewoon niet chagrijnig was, en gewoon heel blij kon zijn dat ik zo'n leuke tijd/dag heb gehad. Maar als ik weer thuis ben heb ik niks te doen, verveel ik me. Daar word ik echt chagrijnig van en dan lijkt het voor mij net alsof iedereen leuke dingen gaat doen behalve ik. En dan word ik weer boos op mezelf dat ik zo stom doe. En dat drukmaken, dat piekeren, ik word er gek van.. Ik ben gewoon raar en ik zou wat dat betreft graag anders willen zijn, ik zou dit echt willen veranderen. Maar hoe?

Hoe verander je jezelf als je zovaak piekert en je je drukmaakt om niks?
Oud 16-07-2007, 20:15
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik heb net mijn baas gebeld en híj had zich vergist, niet ik. Hah, dus ik hoef morgen niet te werken , dat vind ik eigenlijk helemáál niet erg, lekker relaxed.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.