Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2008, 22:09
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
zozozozozozozozozozoooooo ubermegasuper verliefd
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 18-10-2008, 22:24
Verwijderd
Hmm ik weet niet. Het was heel gezellig gister. Het leek alleen wel of we een wedstrijd jaloersmaken aan het doen waren. Hij was in ieder geval duidelijk van z'n stuk gebracht toen ik heel casual vertelde met wie ik donderdag een 'date' heb. Maar "over" is blijkbaar nog steeds niet over, want ik kreeg zo de indruk dat hij nog steeds bezig is met de heks-ex. Dus ik heb hem vandaag met een vriendinnetje tot no-go area voor de komende maanden benoemd, want dit wordt weer veel te ingewikkeld op dit moment.

Dus ik ben me nu maar druk aan het maken om die 'date', want wat ik er nou van moet verwachten? Ik wil gewoon een gezellig dag met hem hebben, maar ik weet niet wat zijn plannen zijn. Volgens mij is ie nog bezet, dus dat zou het makkelijk moeten maken, maar helaas zegt dat bij hem niet alles.

Ik lijk wel alleenrecht te hebben op de collectie ingewikkelde mannen
Oud 19-10-2008, 12:19
Verwijderd
Heb een tof weekend gehad En het is nog niet eens over..
Gisteren heerlijk gelunched met een oude schoolvriendin en we hebben elkaar steeds zoveel te vertellen, haha Jammer dat ik weer een beetje betijds naar huis moest.
's Avonds met een vriend wat gaan drinken in de kroeg en we verzamelden steeds meer mensen om ons heen, leuke mensen ook nog eens
Vannacht een goede vriend van me weer gezien en dat was gewoon weer ouderwets gezellig. Ben erg blij dat ik hem ken en dat we steeds beter bevriend raken. Kan niet wachten om hem weer te zien

Vanavond naar m'n vriend toe, die heb ik vanaf vrijdagmorgen vroeg niet meer gezien. Heb hem niet echt gemist *drukdruk* Maar ben blij dat ik hem weer zie. Zometeen eerst borrelen met oud-collega's en dat is ook tof

Wat een kutleven heb ik toch
Oud 19-10-2008, 13:27
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik lijk wel alleenrecht te hebben op de collectie ingewikkelde mannen
Och je bent blijkbaar ook een liefhebber
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 19-10-2008, 19:13
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Och je bent blijkbaar ook een liefhebber
Hier nog 1 !
Het weekend begon heel leuk, maar door een moeilijk gesprek (niet tussen ons, maar met hem en nog iemand anders) werd hij heel stil en zei hij nauwelijks iets tegen mij. Terwijl ik juist wilde dat hij dit deelde met mij, want ik kon goed begrijpen dat hij zich rottig voelde daarover. Uiteindelijk wel nog goed over gepraat, maar ik was er wel verdrietig van dat hij zich zo kan afsluiten van mij..hij begreep me gelukkig wel en zei dat hij me daarom niet wilde kwijt raken. Hij doet dan zo lief en geeft zoveel kusjes en kijkt zo berouwvol dat ik gewoon niet meer boos/verdrietig kan zijn .
Oud 19-10-2008, 19:30
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Bah, ik ben echt niet gemaakt om single te zijn
Ik praat nog met hem, en dat is maar goed ook, het is echt leuk enzo. Maar ik mis hem wel, ik heb iemand nodig om liefde aan te geven, lieve dingetjes voor te doen. Liefst van al bij hem maar dat gaat nu niet. Pfff.. Ik haat dit
Ik mis hem.. Misschien moet ik wel op zoek naar een rebound-dude..
Oud 19-10-2008, 21:30
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm ik mis 'm toch wel steeds meer..
Oud 19-10-2008, 21:50
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
Gisteren drama en uiteindelijk heel veel leuks
__________________
Addicts of communication..
Oud 19-10-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Och je bent blijkbaar ook een liefhebber
Haha, je zou het bijna denken

OT: Het doet me nog steeds goed om te horen dat meneer de foute ex en z'n niet-meer-ex dikke ruzie hebben. Slecht
Oud 20-10-2008, 09:13
Verwijderd
Citaat:
Gisteren heel veel leuks en uiteindelijk drama
Ik wil het er wel nog een keer over hebben, maar tis wel weer goed.
Oud 20-10-2008, 09:34
Verwijderd
Goed! Steeds beter, zelfs. Jammer dat ouders het weer verpesten, bah.
Oud 20-10-2008, 09:57
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Heel fijn weekend gehad
__________________
Altijd nuchter
Oud 20-10-2008, 10:34
Verwijderd
stront verliefd en dat maakt me onzeker.
nu allebei drukke periode met tentamens maar ik hoop hem stiekem vanavond of morgen te zien.
ik vind dit aan de ene kant heel leuk, maar aan de andere kantw il ik gewoon vastigheid/duidelijkheid zodat ik niet meer hoef te twijfelen.
Oud 20-10-2008, 10:43
wup
wup is offline
Zaterdag uit met vriendinnetje was een groot succes! Erg gezellig
Vandaag naar vriendje en daar blijf ik een paar dagen. We zien elkaar alleen maar een paar uur per week, dus we gaan eens kijken hoe dit bevalt. Hmm, ik heb wel toetsen voor te bereiden, maar dat zal wel loslopen.
Oud 20-10-2008, 13:16
Verwijderd
Ik hoop niet dat hij verliefd op me wordt want dan wordt het zo ingewikkeld en zo of ik op hem, dat is ook niet de bedoeling
Oud 20-10-2008, 16:23
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik ben blij met mijn vriendje.
En hij is volgende week jarig en ik heb een vet cadeau voor hem
En volgende week zaterdag gaan we duisent leuke dingen doen.
Het is goed zo!
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 20-10-2008, 16:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
hij heeft zó veel geduld met mij, ookal ben ik af en toe een mopperige dramaqueen. Held, echt waar<3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-10-2008, 16:25
Verwijderd
Ik heb er een vriendje bij. En dat voelt fijn .
Verder met mijn vriendje en mij gaat het goed, veel ruzie gemaakt dit weekend maar ook weer goedgemaakt.
Oud 20-10-2008, 18:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Hmmm, samen in een heel groot bed geslapen, wat eigenlijk wel raar was omdat hij errug ver weg lag, maar ja, je hebt wel lekker de ruimte, ook voor tweepersoons activiteiten
Ik kan het goed vinden met z'n zusje Ook leuk.

En 't blijft lastig om tijd te maken voor m'n vriendinnen, maar het gaat tot zover best goed, geloof ik.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 20-10-2008, 21:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bellen is ook leuk maar na een week wil ik hem toch ook wel weer gewoon een keer zien Woensdag weer en dat komt steeds dichterbij en dan zie ik hem ook wel weer regelmatig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 20-10-2008, 21:35
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik dacht dat het missen minder zou worden, maar eigenlijk wordt het alleen maar erger. Schrale troost: hij mist me ook erg. Heb hem net een mail gestuurd, heel eerlijk over wat ik allemaal voel. Ben benieuwd hoe hij erop gaat reageren.
Oud 21-10-2008, 10:36
Verwijderd
Ik heb het meest hilarische gesprek van de eeuw.
Oud 21-10-2008, 11:18
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
tis echt, het stond in alle kranten en was op het nieuws..ik kan er niet bij
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 21-10-2008, 11:45
Verwijderd
Sterkte @ Woezel.

Lang niet meer gepost! Weinig gebeurd ook op relationeel gebied, toch nog een keer gezoend met de zomerjongen die daarna definitief duidelijk maakte dat het echt niets ging worden enzo. Niet heel leuk om te horen, ook al wou ik het zelf ook niet echt, maar wel heel duidelijk nu eindelijk. En nu, tja, niets eigenlijk. Ben jaloers op vriendinnen en andere mensen om me heen die gelukkig zijn met lieve vriendjes/vriendinnetjes, maarja, het overkomt mij vast ook weer.
Oud 21-10-2008, 12:27
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
vandaag zijn we alweer 4 jaar (!) samen dus neem ik hem vanavond mee uit eten
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 21-10-2008, 15:05
wup
wup is offline
Citaat:
Zaterdag uit met vriendinnetje was een groot succes! Erg gezellig
Vandaag naar vriendje en daar blijf ik een paar dagen. We zien elkaar alleen maar een paar uur per week, dus we gaan eens kijken hoe dit bevalt. Hmm, ik heb wel toetsen voor te bereiden, maar dat zal wel loslopen.

En ik ben alweer thuis Na wel een hele overnachting.
Oud 21-10-2008, 16:59
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
@wup:hmm watskeburt?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 21-10-2008, 17:18
Verwijderd
@woezel, wat erg voor je. heel veel sterkte.
Oud 21-10-2008, 18:20
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij belde net en het was eigenlijk niet zo gezellig. Ik heb hem nu al hartstikke lang niet gezien en zou hem nu weer vaker zien. Morgen komt ie iig. Alleen zou ie vrijdag meegaan borrelen en eventueel eten met m'n collega's en nu wil ie weer gaan werken. Volgende week donderdag is m'n laatste stagedag en dat wilde ik vieren met hem en nu is ie dan weer liever thuis Ik baal er een beetje van dat ie van alles belooft als ie zich schuldig voelt omdat ie me zolang niet ziet en als het dan dichterbij komt, plant ie er weer van alles tussen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 21-10-2008, 18:36
Verwijderd
Hij is zo lief en supportive en zo aaah, ik begin steeds meer te zwijmelen.
Oud 21-10-2008, 18:55
Verwijderd
Uit, na bijna 3 jaar,.
Oud 21-10-2008, 19:15
hellebel
Avatar van hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Uit, na bijna 3 jaar,.
sterkte.
ot: leuk.
__________________
HEY DIKKE TIETEN
Oud 21-10-2008, 21:53
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Woei, morgenavond weer naar hem toe En we hebben echt zo'n toffe dingen gepland staan, 5 maart gaan we weer samen naar Metallica
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 21-10-2008, 21:54
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Hm net sprak de sex-jongen me aan op msn, en snap echt NIET dat die jongen nog zo'n invloed op me kan hebben. Hoe kan dit? Ik vind iemand anders heel erg leuk, en had hem al zo lang niet gesproken, en ik ben gelijk van slag als ik hem dan weer spreek. En dan zendt hij ook weer van die tegenstrijdige signalen uit, me expres jaloers maken/het over dingen hebben die we samen kunnen doen als ik terug ben. Argh. Waarom heeft hij altijd, vanaf de eerste keer dat ik hem zag, zo'n invloed op mij? Hij is echt mijn Mr. Big volgens mij. (ow miss komt ie me dan ook heel romantisch terughalen hier in berlijn )
Oud 22-10-2008, 07:45
Verwijderd
@Woezel: sterkte meid!

ot: Bwugh. Relationeel gezien gaat het heel goed maar ik heb het echt téringdruk met school en JN en Bosnië en dus gaat mijn sociaal leven daar een beetje aan onderdoor. Maar ach. Mijn klasgenootjes zijn stom en mijn papa en mama zijn held, maar ik maak me evengoed een beetje zorgen. Na twee weken thuis verandert hij echt een zo'n slap verlept bloemetje. Bah.
Oud 22-10-2008, 09:55
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Anders spreken we toch gewoon toch niet af . Zó frustrerend, eerst geeft hij toe dat hij me te weinig aandacht geeft en dat zijn smsjes niet echt leuk zijn om te krijgen (meer informatief dan spontaan of lief), vraagt hij niet om af te spreken voor vandaag. Terwijl we dat normaal altijd doen. Dus ik stuurde dat ik er van uit ging dat we dan dus niet zouden afspreken. Zegt ie ja waarom vraag jij het dan niet? Ok, ik hád het ook kunnen vragen, maar juist nadat ik aangeef dat ik zijn aandacht mis (als we elkaar niet zien) en hij me daarin gelijk geeft, had ik het fijn gevonden als hij had aangegeven me graag te willen zien vandaag.

Maarja..nu is het radiostilte. Leuk, de hele dag wachten of meneer nog iets van zich zal laten horen . Heb wel besloten om de vrijdag erna dat we zullen afspreken, te verplaatsen. Ik heb het teringdruk met mijn studie, en om nu alles te verzetten voor hem, terwijl hij toch moet overwerken en ik dan weer zit te wachten en ik daardoor een goede vriend maar even kan zien, dat zie ik voor nu even niet meer zitten.

Laatst gewijzigd op 22-10-2008 om 16:42. Reden: spelfout ;)
Oud 22-10-2008, 10:11
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
aandachtoverload! and I love it!
gister een heeele leuke jongen ontmoet. punt is alleen dat een van mijn beste vriendinnetjes hem ook wel mag geloof ik. eerst maar eens met haar praten voordat ik de jacht voortzet, lijkt me wel zo netjes. (zeker omdat ze niet het typje is dat gauw voor zichzelf opkomt en ik wil natuurlijk niet over vriendinnetjes heenwalsen) maar buiten dat om: ik wil hem! en we hebben een sportdate (de datum moet alleen nog verzonnen worden)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 22-10-2008, 11:10
Verwijderd
Ik verveel me echt dood ;@
Oud 22-10-2008, 11:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Hm. Mijn mams heeft een hernia/heel veel pijn in haar rug en moet nu 2 weken plat liggen in haar bed. Ze mag er alleen uit om naar de wc te gaan, en te douchen. Dus nu hangt het hele huishouden af van mijn broer en ik.. En we hebben allebei SE-week na de vakantie. Wat een fijne timing..
Gelukkig is vriendje erg lief. Hij komt heel veel hier om mij te helpen met allerlei dingen. Het is wel heel druk ineens. Maar het komt goed.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 22-10-2008, 13:52
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Hij belde net en het was eigenlijk niet zo gezellig. Ik heb hem nu al hartstikke lang niet gezien en zou hem nu weer vaker zien. Morgen komt ie iig. Alleen zou ie vrijdag meegaan borrelen en eventueel eten met m'n collega's en nu wil ie weer gaan werken. Volgende week donderdag is m'n laatste stagedag en dat wilde ik vieren met hem en nu is ie dan weer liever thuis Ik baal er een beetje van dat ie van alles belooft als ie zich schuldig voelt omdat ie me zolang niet ziet en als het dan dichterbij komt, plant ie er weer van alles tussen.
Als hij met je afspreekt vanuit een schuldgevoel ipv dat hij dat zelf wil zit er ergens iets mis. Blijkbaar heeft hij minder de behoefte om jou te zien dan andersom (hoeft verder niks te betekenen, maar 't is wel fijn als jullie daar duidelijk zicht op hebben)
__________________
To eu zčn
Oud 22-10-2008, 14:15
Verwijderd
Geen idee, maar ik gok dat klote het het beste omschrijft
Oud 22-10-2008, 14:42
wup
wup is offline
Citaat:
@wup:hmm watskeburt?

Ik vind het gewoon niet gezellig bij hun. En ik moet deze week leren en dat lukte daar niet. Dus ik gaf aan dat ik misschien wel naar huis wilde. Zijn reactie daarop vond ik zo stom dat ik maar meteen ben gegaan

Ik heb zo het idee dat ik mijn laatste nacht daar wel heb geslapen. Het is uiteraard weer aan mij om contact op te nemen, maar kan even geen drama gebruiken dus ik wacht nog even
Oud 22-10-2008, 15:10
Verwijderd
t is toch ongelofelijk. een vriendinnetje belt me op, met dat ze niet weet wat ze met r 'vlinders in dr buik' aan moet, ik geef dr ontzéttend veel tips, t kind helemaal blij. Ik stuur er een smsje achter aan dat ze échtéchtécht gewoon moet gaan genieten, en alles is prompt helemaal leuk tussen die twee.

Maar dan mijn eigen liefdesleven.....het is toch wat?
Oud 22-10-2008, 15:57
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gisteravond was gezellig met 'n vriendinnetje. Ze gaat het nog best zwaar krijgen... Poor girl! Nou, I'll be there.

Zo pizza eten met een ander vriendinnetje, Jeej!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 22-10-2008, 16:36
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Anders spreken we toch gewoon toch niet af . Zó frustrerend, eerst geeft hij toe dat hij me te weinig aandacht geeft en dat zijn smsjes niet echt leuk zijn om te krijgen (meer informatief dan spontaan of lief), vraagt hij niet om af te spreken voor vandaag. Terwijl we dat normaal altijd doen. Dus ik stuurde dat ik er van uit ging dat we dan dus niet zouden afspreken. Zegt ie ja waarom vraag jij het dan niet? Ok, ik hád het ook kunnen vragen, maar juist nadat ik aangeef dat ik zijn aandacht mis (als we elkaar niet zien) en hij me daarin gelijk geeft, had ik het fijn gevonden als hij had aangegeven me graag te willen zien vandaag.

Maarja..nu is het radiostilte. Leuk, de hele dag wachten of meneer nog iets van zich zal laten horen . Heb wel besloten om de vrijdag erna dat we zullen afspreken, te verplaatsen. Ik heb het teringdruk met mijn studie, en om nu alles te verzetten voor hem, terwijl hij toch moet overwerken en ik dan weer zit te wachten en ik daardoor een goede vriend maar even kan zien, dat zie ik voor nu even niet meer zitten.

Hmm, ik was alweer te snel. 2 minuten na het plaatsen van dit berichtje, smste hij me of ik hem misschien morgen wil zien. Als ik genoeg opschiet met mijn werkstuk, zien we elkaar dan misschien. Maar ik ga me nu niet extra haasten daarmee . Zucht..stiekem kan ik niet meer boos zijn en wil ik knuffelen, maar feit blijft wel dat hij me best wat liever mag behandelen op momenten dat we niet samen zijn.
Oud 22-10-2008, 16:39
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
Citaat:
Als hij met je afspreekt vanuit een schuldgevoel ipv dat hij dat zelf wil zit er ergens iets mis. Blijkbaar heeft hij minder de behoefte om jou te zien dan andersom (hoeft verder niks te betekenen, maar 't is wel fijn als jullie daar duidelijk zicht op hebben)
@ Daantje:

Dat denk ik ook, verder vind ik het een beetje respectloos om eerst met jou afspraken te maken en vervolgens tussendoor andere afspraken te maken. Als ik met mijn vriend mee zou gaan om met zijn collega's te borrelen of hij met mijn collega's, zouden we het echt niet in ons hoofd halen om even aan de telefoon door te geven dat hij of ik misschien gewoon gaat werken. Afspraak is afspraak. En dat hij vervolgens jou met een rotgevoel opzadelt, moet ie niet doen. Hij maakt er nu jouw probleem van dat hij ineens allerlei andere afspraken maakt. Wel voor jezelf opkomen meisje! Als hij eenmaal met jou heeft afgesproken, moet hij dat ook het belangrijkste vinden en niet ineens andere dingen gaan plannen. Dan kun je wellicht eens vragen hoe belangrijk je eigenlijk voor hem bent, vooral omdat jullie elkaar al een paar weken weinig gezien hebben..hij moet geen beloftes maken die hij niet na kan komen in ieder geval. En dat jij zo'n belangrijk moment als de afsluiting van je stage met hem wil vieren, is alleen maar leuk. Dat hij dan gaat zeuren over dat ie liever thuis is, vind ik een beetje kinderachtig. Het is jouw moment, jouw feestje, wat je graag met hem wil vieren. Maar goed, ik ben misschien niet goed genoeg op de hoogte van de situatie om dit oordeel te mogen hebben..
Oud 22-10-2008, 17:07
wup
wup is offline
... en daar kom ineens angst opzetten om alleen te zijn en voel ik me zo verdrietig. Ik wil mensen bellen, maar ook niet lastig vallen.. dus zet ik het maar hier, want ik moet het kwijt. Voel me supersneu, en superverdrietig.
Oud 22-10-2008, 17:16
Verwijderd
Whoei, hij is weer onderweg hier heen
Oud 22-10-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
... en daar kom ineens angst opzetten om alleen te zijn en voel ik me zo verdrietig. Ik wil mensen bellen, maar ook niet lastig vallen.. dus zet ik het maar hier, want ik moet het kwijt. Voel me supersneu, en superverdrietig.
*knuf*
Vind het ook stiekum best kinderachtig van je vriend om zo stom op je te reageren als jij aangeeft dat je het niet prettig vindt om te blijven.

Ik denk er ook wel eens over, over hoe alles zou zijn als ik mijn vriend niet meer zou zien, als hij mijn vriend niet meer zou zijn. Zeker als het rot gaat tussen ons.. En dan ben ik ook bang voor de leegte, het alleen zijn.
En waarom zou je mensen er niet mee "lastig mogen vallen"? Ik neem aan dat je vriendinnen / vrienden bedoelt? Die noem je niet voor nix zo hee!
Geen reden om je sneu te voelen, verdrietig mag, maar als hij zo tegen je doet is hij het niet waard, imo
Oud 22-10-2008, 17:23
Verwijderd
alleen zijn moet je opnieuw leren na een lange relatie, maar angst om alleen te zijn kan nooit een reden zijn om een relatie te hebben
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33.