Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2009, 16:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb het te druk, echt niet normaal. Ik barst uit elkaar, maar ik moet nog 2 weken door en het blijft even druk.
Advertentie
Oud 26-02-2009, 16:23
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
kill me, kill me now.

*trekt Mushu weg uit kogelregen*

waarom?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 26-02-2009, 16:35
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1-0: Fijn dat het zo'n geslaagde dag was
@ Nienna*: meis, het klinkt helemaal niet fijn waar jij allemaal mee rondloopt. Heb je geen mogelijkheid om idd dat tentamen een andere keer te doen? Heb je al eens met je begeleider/studieadviseur gepraat oid?
@ rare kwast: gecondoleerd meis .. en sterkte *knuf*
@ Neko*: *knuff*, m'n pmbox staat open voor je..
@ Dith: Gefeliciteerd!!! Ik vond het zooo moeilijk, ben ook echt lang blijven zitten, maar ik heb het gehaald!!! Waarschijnlijk een 6,4 voor mij

OT: Tja. Tentamen dus. Typerend, het maakt echt geen zak uit of ik iets leer/oefen of wat dan ook, als het ook maar lichtelijk aan wiskunde is gerelateerd kan ik het gewoon niet. Ik heb in maanden niet meer zo hard geleerd als nu en ik klap gewoon dicht. Ik had er echt vertrouwen in, ik wist dat ik het kon maar zodra ik die sommen zie, lukt het me gewoon niet meer. Het valt me dus 100% mee dat ik waarschijnlijk een 6,4 heb gehaald, maar jezus met de moeite die ik erin heb gestoken zou ik voor een ander vak echt een 9 kunnen halen. Blegh.
Klaar met zeuren. Daarna met S. en P. naar de film geweest, Valkyrie..tja vermakelijk maar niet echt goed of zo. Zeer veramerikaanst en gehyped, maar ach het was wel gezellig met die meiden Oh en de menigte heeft vandaag mijn bril gezien en ze vonden hem allemaal leuk staan dus ik voel me er nu ook weer wat zekerder over!
En nu ben ik moe en heb ik hoofdpijn. Even op bed liggen ofzo en dan morgen er weer keihard tegenaan want er ligt een berg leeswerk en een stapel opdrachten op me te wachten waar je niet vrolijk van wordt.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-02-2009, 16:43
Verwijderd
Als het zo doorgaat stop ik echt. En ik heb alle redenen ertoe.
Oud 26-02-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
*trekt Mushu weg uit kogelregen*

waarom?
Gewoon een béláchelijke opdracht die ik moet maken.

Citaat:
Als het zo doorgaat stop ik echt. En ik heb alle redenen ertoe.
Nee. Wat ga je dan doen?
Oud 26-02-2009, 17:02
Verwijderd
Ik heb een heel mooi gedicht gevonden, die wil ik graag even met jullie allemaal delen.

Kleine beweging


Zo vaak als nodig is, zeg ik nee.
Zeg ik nee.
Nee.
Het besluit is gevallen,
het valt, het blijft vallen,
en gelijk het valt, zo val ik.

Wij vallen diep, mijn besluit en ik,
maar wij vallen samen.

Wij zoeken het ravijn,
en van klimmen
is voorlopig geen sprake.

Op de bodem van het ravijn
groeien wonderlijke
bloedbloemen.
Oud 26-02-2009, 18:23
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben zo moe...

Tentamen niet gehaald
Oud 26-02-2009, 19:54
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en ik moet er nog steeds aan denken.
dat toen we gisteren huiskamer bespreking hadden.
iedereen op een moment begon te schreeuwen naar elkaar.
en daarna kregen er 2 ruzie en toen sprongen er 2 van de verpleging.
op een meisje af want die wou een vrouw aanvliegen.
en toen schopte ze de verpleging.
nou heb ik dus ook is haar andere kant gezien in de 4 weken dat ze hier is.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-02-2009, 20:13
Verwijderd
Hoe moeilijk is het als je niet kan uitleggen wat er in je hoofd omgaat en dat ze dan maar zeggen dat ze je niet snappen en dus boos op je worden? Hoezo? Ik heb chaos in mijn hoofd. C - H - A - O - S. En ik snap best wat ik doen moet. Maar....ik snap het dus niet. Jezus ik weet zelf niet eens wat ik ermee moet. Ik weet wat ik doen moet, ik weet hoe ik het doen maar, maar ik snap het dus niet. Ja, en dan worden ze dus boos en gaan ze voetbal kijken of niet meer tegen je praten. Terwijl ik heel hysterisch padje af ben. En daar gewoon echt niks aan kan doen en alleen maar wil dat ze me helpen of me begrijpen of wat dan ook. En niet zeggen dat het allemaal op papier staat en dat ik dus gewoon de stappen moet volgen. Want dat snap ik wel. Maar ze snappen gewoon niet dat ik het niet snap.
Oud 26-02-2009, 21:04
Verwijderd
@ Mushu: mooi! Vooral de eerste strofe <3
Oud 26-02-2009, 21:16
kroot
kroot is offline
Net met een vriendinnetje de uitzendin op uitzending gemist terug gekeken. Blijft raar om te zien. En mijn opa was helemaal trots.
Voor de rest waar is mijn discipline??
Oud 27-02-2009, 10:23
Verwijderd
@Sidhe: Wat goed! Echt heel leuk voor je Wel spannend, maar waarschijnlijk wordt jouw situatie er alleen maar beter op. Succes ermee en houd ons op de hoogte

@Neko*: Wat is er de laatste tijd toch met jou aan de hand meisje? Ik lees bijna alleen maar negatieve posts, maak me zorgen... *Knuff* Je kunt bij me terecht, dat weetje toch? Kom op, laat het je niet klein krijgen, je bent veel sterker dan je zelf in de gaten hebt!
Oud 27-02-2009, 11:00
Verwijderd
Waarom voel ik me altijd meteen zo slecht als iemand iets kan/heeft wat ik niet kan/heb? En dat bedoel ik dan niet materialistisch gezien. Ik voel me er slecht bij dat zij zoveel "beter" is dan ik. Maar zo mag ik niet denken. Ik probeer het nu gewoon zelf ook en ik zal zien dat ik net zo goed ben. Ook probeer ik weer wat meer van mijn leven te maken.

Maar stiekem voel ik mezelf dom en best nutteloos.

Laatst gewijzigd op 27-02-2009 om 11:07.
Oud 27-02-2009, 11:14
Verwijderd
Vrijheid is me lief, maar liefde is me liever.
Oud 27-02-2009, 11:20
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wáárom wordt er áltijd gevraagd als je een mailtje verstuurd of je zeker weet dat je het zonder tekst wilt versturen, maar nooit of je het zonder bijlage wilt versturen. Dat is verdomme toch veel relevanter, welke oen vergeet er nu tekst in zijn e-mail te zetten, niemand toch. Terwijl je zo'n bijlage hartstikke makkelijk vergeet en daardoor nog dommer over kan komen dan in eerste instantie. *baalt van zichzelf*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-02-2009, 14:50
Verwijderd
Daar zit ik dan... Weerop een gelsoten afdeling. Dokters zijn echt niet te vertrouwen, dat weet ik wel. Ik moet een nieuw plan bedenken om hier uit te komen en te zorgen dat niet nog meer mensen ziek worden. Hier proppen ze me vol met pillen. Ik kon net een beetje helderder nadenken omdat de medicatie verlaagd was. Mijn depressie werd minder maar dat is me blijkbaar niet gegund want nu wordt de medicatie weer opgehoogd tot op het oude niveau. Niet dat ik die slik, gister is het me al gelukt om ze niet te nemen en volgens mij letten ze hier niet zo goed op. haha. Mijn vader is al twee keer langs geweest, dat is wel fijn. Kan ik tenminste even met iemand op mijn niveau praten en spelletjes doen.
Oud 27-02-2009, 15:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Woensdag is er ingebroken in mijn flat, en mijn notebook is gejat Al mijn essays, opdrachten, muziek, foto's ALLES ben ik kwijt.. Aangezien ze zelfs mijn back-up cd-roms hebben gejat Ik snap dat het interessant is om office 2008, legale antivirus etc te mee te nemen, maar gebrande cd-roms waar duidelijk back up op staat. Buiten het feit dat mijn verzekering alleen dagwaarde uitkeert, voel ik me ook zo onveilig thuis. Ik ben amper thuis geweest, bij anderen geslapen, extra lang op de faculteit hangen e.d. Gadverdamme Misschien vind ik dat onveilige gevoel wel het ergst.. Iemand die in je spullen heeft zitten graaien.. Ik kan er niet van slapen, om het halve uur word ik badend in het zweet wakker Ik mag wel gebruik maken van slachtofferhulp, maar ik kijk het eerst nog even aan.. Bah, onrust en paniek in mijn hoofd.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-02-2009, 17:28
Verwijderd
Lentekriebel, doe je voorzichtig? En coopergirl, wat klote zeg Waarom zou je nou cdroms jatten, damn. :/ Sterkte ermee..

Whiieieie zometeen vriendje Lekker naar de verjaardag van een vriendinnetje, morgen meubels kijken, hihi
Oud 27-02-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Wáárom wordt er áltijd gevraagd als je een mailtje verstuurd of je zeker weet dat je het zonder tekst wilt versturen, maar nooit of je het zonder bijlage wilt versturen. Dat is verdomme toch veel relevanter, welke oen vergeet er nu tekst in zijn e-mail te zetten, niemand toch. Terwijl je zo'n bijlage hartstikke makkelijk vergeet en daardoor nog dommer over kan komen dan in eerste instantie. *baalt van zichzelf*
En waarom zegt word niet even, voordat je afsluit, Oja! Bestanden je die gedownload hebt en dan klikt op ´bestand openen´ worden NERGENS! opgeslagen, op je hele pc niet, hoevaak je ook op save klikt.
Maar inderdaad! Maar een mailtje erachteraan kan toch wel? Of was het naar een zeer belangrijke docent?

Ik ben vandaag dus op de bovenstaande manier een heleboel tekst kwijtgeraakt, toen ik het -hoe ironisch- wilde backuppen op mijn email...
Sterkte @ coopergirl ook, wat vervelend!

En nu ga ik dat verslag dus overnieuw maken!
one transmission on the television said I can't do my job!
Well I just kept dancing / Don't hate me 'cause I'm handsome / And the beat will never stop


Oud 27-02-2009, 21:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Daar zit ik dan... Weerop een gelsoten afdeling. Dokters zijn echt niet te vertrouwen, dat weet ik wel. Ik moet een nieuw plan bedenken om hier uit te komen en te zorgen dat niet nog meer mensen ziek worden. Hier proppen ze me vol met pillen. Ik kon net een beetje helderder nadenken omdat de medicatie verlaagd was. Mijn depressie werd minder maar dat is me blijkbaar niet gegund want nu wordt de medicatie weer opgehoogd tot op het oude niveau. Niet dat ik die slik, gister is het me al gelukt om ze niet te nemen en volgens mij letten ze hier niet zo goed op. haha. Mijn vader is al twee keer langs geweest, dat is wel fijn. Kan ik tenminste even met iemand op mijn niveau praten en spelletjes doen.
dat is klote ja en hoe bedoel je meer mensen die er ziek worden?.
en verder een *knuffel*.

Citaat:
Woensdag is er ingebroken in mijn flat, en mijn notebook is gejat Al mijn essays, opdrachten, muziek, foto's ALLES ben ik kwijt.. Aangezien ze zelfs mijn back-up cd-roms hebben gejat Ik snap dat het interessant is om office 2008, legale antivirus etc te mee te nemen, maar gebrande cd-roms waar duidelijk back up op staat. Buiten het feit dat mijn verzekering alleen dagwaarde uitkeert, voel ik me ook zo onveilig thuis. Ik ben amper thuis geweest, bij anderen geslapen, extra lang op de faculteit hangen e.d. Gadverdamme Misschien vind ik dat onveilige gevoel wel het ergst.. Iemand die in je spullen heeft zitten graaien.. Ik kan er niet van slapen, om het halve uur word ik badend in het zweet wakker Ik mag wel gebruik maken van slachtofferhulp, maar ik kijk het eerst nog even aan.. Bah, onrust en paniek in mijn hoofd.

dat is erg ja.
en wat doet de politie eraan?.

ot.
geen idee.
heel erg afwezig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-02-2009, 21:14
Verwijderd
knuf voor coopergirl en voor lentekriebel.
Oud 27-02-2009, 23:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me moeder en me tante waren straks in het dorp.
en toen was een snoep / tabaks winkeltje.
helemaal met linten afgesloten.
blijkt dat de winkel is overvallen rond 18:00.
en dat de man is neergestoken.
dat was wel even schrikken want die man en die vrouw hadden die winkel al.
toen me moeder nog jong was.
dus al meer dan 20 jaar gelukkig leeft die man nog.
en die man en vrouw zijn kei aardig.
en nou begon me zusje er om te lachen en nou blijkt het dat ze die dader kent.
een jongen van 17 jaar ofzo.
hier kan ik nou zo kwaad om worden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-02-2009, 07:02
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pfff laatste rare/ zware dag van deze week
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-02-2009, 08:43
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Bedankt voor de interesse/ succeswensing/knuffel e.d. De verzekering keert voor mijn notebook weinig uit omdat deze net drie jaar oud is. Sommige verzekeringen hanteren de grens van drie jaar, anderen zes jaar alvorens ze je notebook/ pc helemaal afschrijven.. Ik krijg de dagwaarde, en dat is sowieso weinig. De rest was minder duur, maar ik probeer zoveel mogelijk bonnetjes te vergaren.. Het voelt allemaal nog niet echt lekker
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 28-02-2009, 08:53
Verwijderd
@ coopergirl: wat ik me dan afvraag waarom ze belang hebben bij die back-ups.
Als je goed verzekerd bent krijg je de laptop wel vergoed, maar dat maakt denk ik weinig uit
als je dat onveilige gevoel blijft houden. Zolang je terug kunt vallen op vrienden? =)
Sterkte!

@ lentekriebel: heb jij helemaal geen inbreng? Kunnen zij beslissen over jou medicatie?
Hou je goed daar!

--

Ik ben kwetsbaar. Altijd fijn als het op papier staat. Ik wil helemaal niet kwetsbaar zijn
Uitslag van psychologische onderzoek. Maandag ga ik naar Londen
en ze wouden niet meer vertellen dan alleen de hoofdlijn, omdat ik een week weg ben.
Volgende week maandag als ik er weer ben heb ik het advies gesprek.
Het is iig zeker dat ze aan mijn medicijnen gaan rommelen, en misschien is dat ook wel nodig,
maar ik vind het eng. Heb ik mezelf dan nog wel onder controle? Dan zou een opname voor medicatie wijziging
ook kunnen zeiden ze me. Dat dacht ik even niet, want dat gaat dan echt een hel worden. Maargoed. Hoofd leeg maken, en hopelijk geniet ik van londen.
Oud 28-02-2009, 10:09
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*knuffel* voor Lentekriebel

@Ifeellikerain: Het was niet naar een docent, maar naar iets anders en ik had daarvoor ook al een heel knullig mailtje verstuurd, dus een derde knullige vond ik niet nodig. Ik geloof dat het nu wel min of meer goed is gekomen, maar hmpf, blijf het stom vinden Maar dat van jou is ook irritant ja!


OT: omg omg. Weet je, eigenlijk gaat het best goed, ik heb niet ineens heel veel meer maagpijn of zo. Maar ik voel me wel wat onrustig, want jeetje, als we echt zouden gaan samenwonen en al heel snel, dan zou dat best... Nou ja, dat zou dus een heleboel zijn: gigantisch leuk, gigantisch spannend, van alles gewoon.
Eerst volgende week maar eens naar Berlijn
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-02-2009, 12:21
Verwijderd
didn't see thát coming up, maar ik vind het wel gaaf.
Oud 28-02-2009, 16:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Is er een samenwoonhype gaande ofzo Vogelvrij misschien, Sidhe, ik..

@ Coopergirl: jee wat vervelend zeg! Snap dat je je niet veilig meer voelt thuis. Hebben ze verder nog veel meegenomen behalve je laptop?

OT: ik heb echt zoveel meer energie als m'n vriend thuis is. Vanmorgen redelijk op tijd opgestaan, hij zou mij uit bed slepen, maar uiteindelijk was ik eerder op dan hij. Toen even naar de stad geweest, boodschappen enzo en vanmiddag heb ik hem min of meer meegesleept naar een concert van zijn zusje (mijn schoonzusje dus) Duurde best lang al met al, de hele tijd tussen de oudjes gezeten want het was in een verzorgingstehuis.

En ik heb hier misschien een koor gevonden waar ik bij ga. Had informatie gevraagd en een hele lange mail teruggekregen en denk dat ik ga terugmailen dat ik deze week wil komen kijken. Hopelijk heb ik vanaf maandag ook werk en daarnaast wil ik nog een cursus gaan doen en misschien vrijwilligerswerk. Dus m'n leventje hier lijkt nog wat te gaan worden. Zoek eigenlijk alleen nog een baantje voor een paar uur 's ochtends, anders hou ik dit ellendige ritme en dat wil ik niet. Maar verder gaat het dus allemaal best goed.
Oud 28-02-2009, 16:18
Verwijderd
ik zit het hele weekend al ongegeneerd wijn te drinken, te eten en het gezellig te hebben. En dat is best bizar als je bedenkt dat zijn vrouw/mijn vriendin op het kerkhof ligt. Maar ohoh wat hebben we hetn aar onze zin!
Oud 28-02-2009, 17:23
Verwijderd
thnks voor de knufs. @ queasy: ik heb niet veel in te brengen nee. Ik slik die verhoging van medicatie nu niet, maar de kans is groot dat ik dwangbehandeling aan mijn broek krijg... De schoften. Ze spelen allemaal onder een hoedje, hoe moet je daar tegen vechten?

Vandaag is een vriendin langs geweest, dat was wel heel fijn. Breekt de dag tenminste een beetje. Verder weet ik het allemaal niet mee rhooor.
Oud 28-02-2009, 17:37
Kemical
Kemical is offline
Aaah! *goes crazy*

Lerelerelerennn...
Oud 28-02-2009, 20:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik ben echt zoooo moe, ik wil al vanaf 4 uur richting bed maar nu rol ik toch echt om.. slapen en lang!
morgen voorbereiden voor stage en huiswerk enzo..
maar zo moe
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-02-2009, 20:29
Verwijderd
Citaat:
En waarom zegt word niet even, voordat je afsluit, Oja! Bestanden je die gedownload hebt en dan klikt op ´bestand openen´ worden NERGENS! opgeslagen, op je hele pc niet, hoevaak je ook op save klikt.
Die bestanden worden wel (tijdelijk) opgeslagen, in je temporary files. Ergens in C:\Documents and Settings\[hierdenaamvanjeaccountopjepc]\Local Settings\Temp.
Als je ze wil opslaan in je documenten moet je niet op 'save' maar op 'save as' klikken en daarna in dat schermpje naar je gewoonlijke map voor dergelijke zaken gaan. Anders blijf je ze alsmaar opslaan in die tempmap.

Als ik goed begrijp wat je bedoelt, dan.
Oud 28-02-2009, 20:31
router
router is offline
Ik zit afschuwelijk in de stress.

* Ben m'n baan kwijt (m'n hele afdeling van 70 man wordt over 2 weken eruit gegooid).
* Er is niemand op MSN om mee te praten. Verveel me kapot.
* Kan me niet concentreren op leren (wat ik wilde doen).

Wat moet ik nu gaan doen? Zit voor me uit te staren en nutteloos te forummen.
Oud 28-02-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Waarom voel ik me altijd meteen zo slecht als iemand iets kan/heeft wat ik niet kan/heb? En dat bedoel ik dan niet materialistisch gezien. Ik voel me er slecht bij dat zij zoveel "beter" is dan ik. Maar zo mag ik niet denken.
Oeh, dat komt me wel heel bekend voor.

@Ifeellikerain: Dankje. Idd, zo denk ik altijd. Ik hoop echt dat het bij mij ook zo zal gaan.
@Indigo: Ik voel me er idd vaak klote door, maar ik weet ook niet wat ik daaraan kan doen. Ik heb eigenlijk niet het idee dat ik ergens goed in ben. Leren was het enige wat ik kon, zei ik altijd.

OT: En toen was de vakantie wel weer voorbij. Ik heb ook wel weer zin om naar school te gaan. Wel gezellig om iedereen weer te zien. Donderdag ging ik winkelen met een stel vriendinnen in Utrecht, maar we hebben meer winkels van buiten gezien dan van binnen. We waren de hele tijd aan het kletsen en hebben denk ik ook wel een aantal keer al discussiërend de weg verspert. Vanmiddag ging ik nog op het laatste nippertje een cadeautje kopen voor m'n moeder, maar gelukkig vond ze het erg leuk. W. is van plan om me te gaan koppelen aan D. Op msn zei ze dat ze er nog eens over na had gedacht en tot de conclusie was gekomen dat D. en ik toch wel goed bij elkaar passen. Dus ik vroeg waarom, en toen zei van dat ie humor heeft, niet al te druk is en gewoon een hele leuke gast is. Toen vroeg ik waarom hij dan precies bij mij paste en toen zei ze dat ze mij ook zo zou omschrijven. Ik vond het wel leuk dat ze dat zei. En D. is natuurlijk stiekem toch wel érg leuk. Maar toch heb ik de laatste weer veel vaker van die momenten dat het helemaal mis is. Ik weet niet wat ik er mee moet, met die negatieve gevoelens.
Oud 28-02-2009, 21:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het winkeltje dat gisteren is overvallen dat is weer open gelukkig.
de vrouw staat nou in het winkeltje.
ik heb naar de afdeling gebeld dat ik toch morgen terug kom.
en dat had ik blijkbaar toch maar niet moeten doen.
en me zusje liep vandaag veel te schelden van mongool enzo.
ik hoopte dat dat eindelijk wel weer is voor bij zou zijn/
blijkbaar dus niet en ik ben met me moeder en me vader en me neefje.
naar me oma toe geweest en daar was ik allang niet geweest.
en donderdag is het mis gegaan.
en net verdomme alweer.
en ik baal ervan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-02-2009, 23:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb het me moeder verteld.
en ze heeft het gezien en wou gelijk dat een aantal dingen me kamer uitgaan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-02-2009, 23:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb het me moeder verteld.
en ze heeft het gezien.
en wou gelijk dat een aantal dingen me kamer uitgaan.
en begon over een pilletje erbij wat haar goed leek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-02-2009, 23:23
Verwijderd
darkfairy knuffel


Ontopic: Tjoh. Wat een aparte dagen. En wat heb ik veel gegeten. En wat hadden we het gezellig. En wat ligt ze mooi tussen de bomen en de bloemen. En wat is het al normaal dat ze er niet meer is. En wat is het kut dat ze er niet meer is. En wat is het kut om hem zo intens alleen te zien. Maar ook weer fijn dat ie bevestigt dat ie het fijn vond dat ik er was. Dus dat gaan we vaker doen.
Oud 01-03-2009, 09:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik was vanochtend om acht uur al in mijn Franse boek aan het lezen, ik ben goed bezig
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-03-2009, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Die bestanden worden wel (tijdelijk) opgeslagen, in je temporary files. Ergens in C:\Documents and Settings\[hierdenaamvanjeaccountopjepc]\Local Settings\Temp.
Als je ze wil opslaan in je documenten moet je niet op 'save' maar op 'save as' klikken en daarna in dat schermpje naar je gewoonlijke map voor dergelijke zaken gaan. Anders blijf je ze alsmaar opslaan in die tempmap.

Als ik goed begrijp wat je bedoelt, dan.
Jep dat bedoelde ik
Ja, ik weet dat ze ergens tijdelijk worden opgeslagen enzo (want ik heb deze fout al eens eerder gemaakt..) maar ik zat op een computer in het studielandschap en daar kon ik die map niet vinden? Maar goed, ik ga voortaan altijd save as doen
Oud 01-03-2009, 10:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nattigheid dankje.
ot nogal verwarrend alles.
en ik raakte gisteren nog meer in paniek toen me moeder.
me spullen uit me kamer weghaalde.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-03-2009, 11:22
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: knap dat je het toch aan je moeder verteld hebt.
En verder sterkte weer deze week.

OT: ik ga deze week kijken bij een koor hier in de buurt. Heb net gemaild dat het me een leuk koor lijkt en al meteen een mailtje terug. Tis een popkoor, diep in m'n hart zou ik het liefst klassiek zingen, maar bij koren die dat zingen is de leeftijd meestal ook wat hoger of het is echt een kamerkoor en moet je zelf heel goed kunnen zingen... Dus ik ga hier maar eens kijken, een klassiek koor kan altijd nog.

En zon
Oud 01-03-2009, 11:44
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
T weekend was gezellig als ik nou vanmiddag nog ga hardlopen dan ist helemaal perfect.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 01-03-2009, 11:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond kwam m'n vriend, hebben we patat gehaald en tv gekeken en nog wat gedronken. Toen we gingen slapen was er nog niets aan de hand. Vanmorgen was ik om acht uur wakker en toen zei hij 'ik ben buikpijn' en was ie misselijk. Vanaf dat moment is ie echt alleen maar aan het overgeven Mijn vriend is echt zo iemand die nooit ziek is en als ie ziek is gelijk denkt dat ie er aan dood gaat dus dat maakt het niet heel makkelijk. Hij is even op geweest om te gaan douchen en ligt nu weer in bed met een kopje thee. Hij drinkt wel dus zolang dat goed blijft gaan kan ik er weinig anders aan doen, toch? Heb het raam open gezet voor wat frisse lucht en zal hem straks wel weer een nieuw flesje water brengen. Als ie wat wil eten zal ik wel een beschuitje maken of een cup a soupje ofzo.

En dat net terwijl ik gisteren brownies gebakken heb voor ons samen en drie keer naar de supermarkt geweest ben om alles te halen wat hij lekker vindt

Krijg ik ook nog een mailtje van mijn beste vriendinnetje die in Australië afgestudeerd is en net zes weken terug geweest is maar nu weer in Nederland is dat ze daar een baan aangeboden heeft gekregen en morgen moet beslissen wat ze doet. Ik had alleen maar een mailtje gestuurd om af te spreken en bij te kletsen. Zul je zien dat zij straks naar de andere kant van de wereld verdwijnt

Wat een gekke dag is dit. Ik ga m'n vriend maar vertroetelen en strijken en schoonmaken. Ik vind het alleen zo moeilijk om te bepalen hoe vaak ik moet gaan kijken. Als ik heel vaak ga ben ik bang dat ik hem wakker maak maar anders denk ik dat ie iets wil hebben en dat ie het niet kan vragen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-03-2009, 11:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*knuffeltje voor Danntje*

ik weet even niet meer wat ik wil, even al wat langer eigenlijk maar argh.
waarom zegt iedereen dat ze een juffie in mij zien.. waarom kunnen ze niet gewoon zeggen dat het niets voor mij is, dat maakt t een stuk makkelijker (ja dan zou ik zeuren dat iedereen ongelijk heeft)
Uitslag mini beroepskeuzetest:

Je bent te typeren als een leraar.

ook wel stug overigs.. oke tis een test van niets maar toch..
tis inmiddels al een uur, heb nog niets ondernomen, doe helemaal niets terwijl ik t super druk heb/ hoor te hebben... argh *geeft zichzelf schop onder dr kont*
DOE IETS
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2009, 12:21
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
*knuffeltje voor Danntje*

ik weet even niet meer wat ik wil, even al wat langer eigenlijk maar argh.
waarom zegt iedereen dat ze een juffie in mij zien.. waarom kunnen ze niet gewoon zeggen dat het niets voor mij is, dat maakt t een stuk makkelijker (ja dan zou ik zeuren dat iedereen ongelijk heeft)
Uitslag mini beroepskeuzetest:

Je bent te typeren als een leraar.

ook wel stug overigs.. oke tis een test van niets maar toch..
tis inmiddels al een uur, heb nog niets ondernomen, doe helemaal niets terwijl ik t super druk heb/ hoor te hebben... argh *geeft zichzelf schop onder dr kont*
DOE IETS
Bij die test kom ik er ook uit als een leraar. Hm.
Oud 01-03-2009, 13:27
Verwijderd
Shit, ik maakte me terecht zorgen dus. Fuckerdefuck. Wat een narigheid op deze wereld toch
Oud 01-03-2009, 14:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ Darkfairy: knap dat je het toch aan je moeder verteld hebt.
En verder sterkte weer deze week.

OT: ik ga deze week kijken bij een koor hier in de buurt. Heb net gemaild dat het me een leuk koor lijkt en al meteen een mailtje terug. Tis een popkoor, diep in m'n hart zou ik het liefst klassiek zingen, maar bij koren die dat zingen is de leeftijd meestal ook wat hoger of het is echt een kamerkoor en moet je zelf heel goed kunnen zingen... Dus ik ga hier maar eens kijken, een klassiek koor kan altijd nog.

En zon
dankje en verder zie ik het wel.
ot.
al de hele dag misselijk.
en nogal paniekerig.
en angstig en ik heb me moeder al verteld dat ik volgend weekend in boekel blijf.
en ik kom net met me moeder terug van de stad.
en er is hier weer grote spanning in huis.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-03-2009, 15:39
Verwijderd
Citaat:
thnks voor de knufs. @ queasy: ik heb niet veel in te brengen nee. Ik slik die verhoging van medicatie nu niet, maar de kans is groot dat ik dwangbehandeling aan mijn broek krijg... De schoften. Ze spelen allemaal onder een hoedje, hoe moet je daar tegen vechten?

Vandaag is een vriendin langs geweest, dat was wel heel fijn. Breekt de dag tenminste een beetje. Verder weet ik het allemaal niet mee rhooor.
hmm ze hebben het waarschijnlijk goed met je voor
Sorry wel een erg standaard zinnetje, maar daar moet je wel vanuit gaan,
want als je dat vertrouwen niet hebt dan ja...
Maar raar dat je echt weinig in te brengen hebt, want hier kun je altijd
overleggen met medicatie, en als je het echt niet wilt slikken dan is dat je eigen besluit,
en kunnen psychiaters daar weinig aan veranderen behalve door je te motiveren.
een IBS of RM? Hmm als je goede wil toont, en ervoor vecht dan kun je waarschijnlijk ook vrijwillig blijven.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:14.