Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2009, 15:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Morgen begint het tweede semester. En dat betekent dat ik over de helft van mijn verblijf hier ben. En dat wil ik helemaal niet, ik wil dat dit jaar nooit ophoudt. Het is veel te mooi en leuk allemaal, met alle nieuwe mensen, nieuwe ervaringen, gelegenheid tot veel reizen, vrijheid, internationaalheid (als dat al een woord is) en alles wat daarbij komt kijken.

En gisteravond was ik bij een concert van mijn favoriete band en dat blijft gewoon zo gaaf! Als zelfs de drummer al vraagt "Word je er niet een beetje moe van, ons steeds weer te zien optreden?" dan zou je denken dat er wat mis is, maar dat is er niet. Het is gewoon te geweldig. En niemand hoeft dat verder te begrijpen.

En ik ga nog steeds met hem zwemmen en vind dat veel te gezellig...
__________________
没有什么不能够面对!
Advertentie
Oud 01-03-2009, 16:09
Verwijderd
note to myself: ik moet echt die 3 kiloos die er weer aanzitten eraf krijgen, want ik voel het aan mn broeken. en dat is stom. En ik heb t niet voor niks gedaan, dat afvallen. Ik moet die drive weer hebben, argh.
Oud 01-03-2009, 16:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
blegh die neigingen zijn er nog steeds.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-03-2009, 16:56
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ iedereen: knuffels!

OT: Het is zo raar om een analyse van je eigen gedrag te lezen.. Het klopt allemaal zo goed en er volgen nog vier delen, heel maf dit. Voel me naar vandaag, moet een hoop doen maar het schiet niet op. Vooral omdat ik net van de trap ben gevallen en nu vreselijke pijn heb in mijn schouders/nek en heup.. Wil nu heel graag op bed liggen en lezen in mijn geweldige nieuwe boeken, in plaats van stomme analyses maken en statistiek proberen te begrijpen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-03-2009, 17:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nijn ook een knuffel voor jou en hoe komt het dat je van de trap viel?.
ot.
dadelijk terug naar boekel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-03-2009, 18:03
Verwijderd
Ik heb me zojuist toch een smak geld uitgegeven
Oud 01-03-2009, 18:05
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: nog gefelicteerd met je diploma!

Indigo: achterlopen is inderdaad niet zo erg, maar ik word er zo gestresst van. Knuffel terug!

Ik loop nog steeds niet helemaal bij, ik heb het gevoel alsof ik te weinig doe. En ik kan er niet tegen dat andere mensen dan wel bijlopen terwijl ze het naast de studie drukker hebben Ik vind het vak ook heel moeilijk en dan begint morgen ook nog een ander vak en we moeten practica voorbereiden. Dat helpt allemaal niet echt mee Ik begrijp niet waarom we volgende week een tussentoets van vak 2 hebben en dan de week erop tentamen van vak 1.

Ik voel me nog steeds niet helemaal goed. De hele week is het wel goed gegaan, maar sinds vrijdag ben ik weer bij vlagen misselijk. Vanmorgen was het echt erg, ik was misselijk en moe en had echt geen zin om naar trainen te gaan. Maar ik ben blij dat ik ben gegaan en ik heb de hele training mee gedaan Terwijl ik van de fysio eigenlijk nog niet mee mag doen. De fysio gaat me nog een keer masseren, daarna moet ik daar in een oefenzaal oefeningen doen om mijn spieren te versterken. Ik heb daar echt geen zin in, oefeningen doen daar

Ik heb echt het gevoel dat mijn schoolwerk niet opschiet. En ik ben steeds zo moe 's avonds, dus dan doe ik ook niet zoveel. En dan schiet ik in de stress als ik denk wat ik nog moet doen en daardoor ga ik me ook niet beter voelen, het is een vicieuze cirkel Nu ben ik ook echt heel moe en niet helemaal lekker.
Gelukkig wel het vorige tentamen gehaald met eindelijk weer eens een goed cijfer.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-03-2009, 19:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh, ze hebben het hier over nare dingen.. ik wil het niet weten
ik wil dat allemaal niet horen, wat er na je overlijden gebeurt enz. ik weet ook wel dat het er bij hoort enzo... maar ik wil het niet horen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-03-2009, 19:30
Sens.
Sens. is offline
Vandaag is de laatste dag van mijn zallig weekje vakantie. Oorspronkelijk was ik van plan om ervoor te zorgen dat ik eindelijk al het schoolwerk gedaan krijg. Maar uiteindelijk is dat niet helemaal gelukt. Ach, ik vind het zo ook goed. Vanavond op tijd naar bed en morgen begin ik gewoon helemaal opnieuw. Ik heb die vakantie gewoon verdient en ik mag trots zijn dat ik nog iets gedaan heb.

S., een oudere studente, vraagt de laatste tijd heel veel van mij. Het is nu echt niet grappig meer: ze mailt en belt me veel te vaak. Kijk, ik ben bereid om te helpen, maar het is nu gewoon echt teveel. Ik ben zo blij dat ze een weekje op vakantie is gegaan, zodat ze me tenminste niet meer lastigvalt. Jammergenoeg is ze sinds vanavond terug en ik heb al direct een hele lange mail. En het zou ook al helpen, moest ik niet alles 3 keer moeten zeggen. Of moest ze tenminste zelf noteren tijdens de les. (Maar dat deed ze niet, aangezien ik heb gezegd dat ze mijn samenvatting wel mocht helbben. Maar het was nu wel niet de bedoeling dat ze 2u in haar agenda ging prutsen!)
Dus ik moet gewoon met haar praten (nu alleen nog alles gezegd krijgen )
Oud 01-03-2009, 21:15
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
@ Iedereen: bedankt voor de reacties op mijn ik-zit-er-doorheen-stukje. Ik heb het tentamen wel gemaakt, maar wel met het doel dat ik het gewoon met de herkansing "goed" doe. Maar ik was te laat met afmelden en dan heb je dus toch een kans verspild (of je nu gaat of niet), dus ik dacht: dan kan ik net zo goed gaan en kijken hoe ik het maak.
Maar bedankt voor de steun in ieder geval! Fijn om te lezen altijd!

OT: Ik zit er nog steeds doorheen, maar wel iets minder. Een relatief rustig weekend gehad (lees: zonder school); maar qua thuissituatie is het nog steeds k.u.t. met peren. Ik word er echt gek van en probeer me glad te maken, maar dat is verrekte moeilijk als het over je eigen ouders gaat of over jezelf. Dus ik vind het lastig.

Even positief: vandaag met een vriendin naar vakanties gekeken en we gaan waarschijnlijk naar Turkije. Ik heb er zoveel zin in om met haar op vakantie te gaan! Eindelijk wat positiefs!

(al is het feit dat ik alle punten tot nu toe heb gehaald ook wel positief te noemen)
Oud 01-03-2009, 22:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Whaah ik ben zon verschrikkelijk fan van lijstjes. <3 Ik kwam terug van mijn werk een paar uur geleden en ik was vét in de war want ik weet niet wat ik moet met mijn leven.

Maar toen ging ik mezelf Allerlei Belangrijke Vragen stellen en dingen opzoeken en documenteren en overschrijven en uitzoeken hoe het allemaal zit en nu heb ik allemaal gave plannen in mijn hoofd al zijn ze niet helder of vastomlijnd, ik heb iig lijstjes en financiële dingen en een Heel Klein Beetje Duidelijkheid en het is zo fijn.

En ik wil dat mijn vriendje belt want dan issie klaar en kan ik naar m toe. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-03-2009, 22:07
fractuur
fractuur is offline
Ik heb het dit weekend enorm op een stappen, dansen en zuipen gezet, had ik door een overvolle agenda maandenlang geen tijd meer voor. Al die tijd moest ik feestjes afzeggen en kon ik niet écht met vriendinnen mee de stad in: het is grotendeels ingehaald. Heerlijk.

Zometeen mijn bed in, ben echt doodop. Morgen practica en vooral mijn vriend eindelijk weer zien. <3
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 02-03-2009, 08:24
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oooh ik ga vanmiddag een nieuwe piercing laten zetten en ik ben echt dramaaaaatisch zenuwachtig.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-03-2009, 08:29
Verwijderd
@ dith: waar, wat voor piercing?

OT: heftig weekend en helemaal geen zin om te studeren deze week.
Oud 02-03-2009, 08:46
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Innerconch . Er wordt gezegd dat het een van de pijnlijkste piercings is maar ik heb al een rook en daar heb ik werkelijk níks van gevoeld en ook geen problemen met genezing dus ik hoop dat het nu net zo gaat haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-03-2009, 09:31
Verwijderd
nice
Oud 02-03-2009, 09:33
Verwijderd
@Dith: Wat is dat? Als bij google zoek, dan krijg ik allerlei verschillende plaatjes te zien.
Oud 02-03-2009, 09:55
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Zoals ik 'm wil.
En over tien minuten moet ik vertrekken en ik word steeds banger hahaha, ik ben echt een mietje.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-03-2009, 10:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@darkfairy: Het stond ook in de krant, over die winkel die overvallen was (snoepwinkel toch?). Het is toch best eng allemaal, er worden echt abnormaal veel overvallen gepleegd de laatste tijd

OT: Het is een beetje chaotisch in mijn hoofd. Maar ik heb het idee dat ik het aankan en dat is een fijn idee.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 02-03-2009, 10:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Na wat heen en weer bellen met het uizendbureau weet ik nu eindelijk dat ik vanmiddag moet werken. Waarschijnlijk deze hele week, maar dat zou ik nog horen. Aan de ene kant fijn, want ik heb 's middags wat te doen en ik verdien een beetje, aan de andere kant zijn het echt rottijden en 20u verspreid over 5 dagen, dus ik moet echt elke dag. En ik heb geen zekerheid dat het voor langere tijd is. Ik ben echt wel blij dat ik nu wat heb, ook al is het tijdelijk, maar ik heb liever wat (financiële) zekerheid. Nouja, vanmiddag maar eens aanhoren wat het perspectief is. (Ben echt enorm zenuwachtig, maar ik ga vanmiddag gewoon lekker bellen, "gewoon" die knop weer om)

Zo nog eens zoeken of ik nog een baantje voor 's ochtends kan vinden, zou echt ideaal zijn en ook leuk voor de afwisseling.
Oud 02-03-2009, 10:58
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@lentekriebel: *knuffel*. Misschien toch eens kijken of dat goed gaat, medicatieverhoging? Artsen hebben alleen maar als doel om je beter te maken.
@coopergirl: tjeez, wat klote . Je zou misschien naar slachtofferhulp kunnen gaan, daar hoef je heus geen megatrauma voor te hebben en het kan best fijn zijn erover te praten?
@Daantje: Wat een stom moment om ziek te worden zeg... . Gaat 't al iets beter met 'm?


OT: Hier gaat het wel okee. Ik moet even een plan maken voor deze week, want anders zit ik weer alleen en alles, dat is niet de bedoeling. Vriendje was hier en hij komt vanavond weer, dat vind ik grappig want dat had ik niet verwacht en ik heb een beetje een verliefdheidsaanval dus dat is goed. Het weekend was wel lekker, alleen nog niet echt veel geleerd terwijl ik dat echt wel van plan was. Dus, vandaag geen uni maar wel goed veel en snel leren! En ik wil ook meedoen met een samenwoonhype
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 02-03-2009, 11:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Nijn* en Secret Agent; jullie zijn lief, dank je wel. Maar ik krijg het al niet helder in mijn hoofd, laat staan op papier.

ot;
Het is allemaal verwarrend en ik krijg het niet op een rijtje. Waarom moet dit nou nu?

Is it ever gonna stop,
will they ever let you go?
You're in a rush, they don't care enough
cause there lives are very slow.
Oud 02-03-2009, 13:32
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
En ik wil ook meedoen met een samenwoonhype
Laat ik eens lekker dwars zijn: ik wil niet meedoen aan de samenwoonhype. Ik ben bang dat mensen van me zullen verwachten dat ik samen ga wonen als ik straks terug in NL ben, maar eerlijk gezegd ben ik dat niet zo van plan. Ik denk/weet/hoop niet dat vriendjelief er erg op rekent dat ik bij hem intrek. Als dat al zo is dan zal ik hem teleur moeten stellen.

Ik wil niet nu al vastleggen waar ik de rest van mijn leven ga wonen, ik wil niet intrekken in een appartement dat al lang geleden door iemand anders ingericht is en daarom nooit helemaal mijn eigen plekje zal worden. Ik wil niet in een saaie volksbuurt wonen in een stad waar niets noemenswaardigs te doen is. Ik wil de vrijheid hebben te gaan en staan waar ik wil, dat ik ieder moment kan besluiten weer naar China (of waar dan ook) te vertrekken zonder dat allerlei verplichtingen dat onmogelijk maken.

Misschien vraag ik wel teveel van het leven, want er is ook nog zoiets als huurkosten (duurder als je alleen woont) en werk (waar je niet zomaar vrij van kunt krijgen om weer even naar de andere kant van de wereld te verhuizen). Maar als ik er nu over nadenk, en ik zie hoe de levens van vrienden en kennisen die samenwonen zijn, dan wordt hun leven niet veel enerverender dan filmavondjes met vrienden in het weekend of een gezellig familie-etentje. En dat benauwt me heel erg.

Ik wil met m'n zusje samenwonen in de Randstad. Ik weet zeker dat zij dat ook wil, alleen moet er nog even goede werkgelegenheid zijn, een overbrugbare afstand naar haar universiteit (waar ze ook mag gaan studeren) en een oplossing voor het hele kosten-gebeuren... Ik wil graag zeggen: dat zie ik allemaal wel als ik terugkom. Maar als ik nu niet al begin met goed nadenken over wat ik wil en hoe, en nu niet al ga solliciteren, dan komt het waarschijnlijk niet op tijd goed.

Ik wil helemaal niet dat het zogeheten 'echte' leven gaat beginnen.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 02-03-2009, 17:08
Verwijderd
Godver de godver de godver. Sorry voor het vloeken, maar ik ben echt woest.

En dan bel ik, en dan zegt ie: "ja, ja, ja, nouja, ik kan er nu ook niets aan veranderen."


Nou, hier is het laatste woord nog niet over gezegd.
Oud 02-03-2009, 17:27
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ga ik door die stomme onzekerheid nu weer (voor de 3e keer) mijn jaarstage verkloten?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 02-03-2009, 17:28
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Irritant. Vrienden die kritiek op je hebben. Als het nou nog nuttig was had ik er geen enkel probleem mee, maar opeens vinden ze het waanzinnig grappig dat ik blijkbaar 'altijd' een shirt aanheb, terwijl dat helemaal niet zo is. Oh en mijn shirt en trui mismatchten met elkaar vandaag, en dat was ook heel grappig. Echt, wtf. Doe moeilijk.
Algemene frustratie vandaag verder!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 02-03-2009, 17:59
Verwijderd
Ik ben zo moe dat mn ogen ervan heen en weer dansen
Oud 02-03-2009, 18:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Het gaat gelukkig weer beter met m'n vriend.

Gisteren was echt een rampdag. Hij begon 's ochtends met overgeven wat leek te stoppen toen zijn maag leeg was. Toen heeft ie tot vier uur geslapen omdat ie echt onwijs moe was. Ik heb gevraagd of ie toen even uit bed wou komen omdat hij anders 's avond niet zou slapen (en omdat ik het eigenlijk heel ongezellig vond dat hij de hele dag sliep in een andere kamer en we een weekendje samen waren ). Toen geprobeerd een beschuitje te eten en nog wat thee te drinken maar na drie happen beschuit en een half kopje thee kwam alles er weer uit. Tanden poetsen ging ook niet. Het leek alsof water het enige was wat ging en zelfs dat wisten we niet zeker. Toen uit wanhoop m'n moeder maar gebeld (moeders weten qua dat soort dingen altijd alles ) maar die noemde allemaal dingen die ik niet in huis had en ik was net terug van de supermarkt en die was ook net dicht. Toen maar een appeltje geschild en in hele kleine stukjes gesneden en elk kwartier een heel klein beetje laten eten. Dat ging goed, verder wel lauw water laten drinken en dat ging ook goed. Uiteindelijk heel tegenstrijdig toch maar voor mezelf gaan koken (want uiteindelijk word je zelf ook misselijk omdat ik niet tegen overgevende mensen kwam en ik zelf ook amper wat gegeten had). Toen nog samen tv gekeken en heb om negen uur in bed gestopt. Een uur later wilde ik ook gaan slapen. In dat uur is hij heel veel z'n bed uitgekomen omdat hij nou niet meer hoefde overgeven maar heel erg diarree kreeg. Toen zagen we het niet zitten om samen in een bed te slapen dus ben ik op een luchtbedje in m'n slaapzak naast m'n eigen bed op de grond gaan slapen. Werd wel elk uur wakker omdat ik pijn in m'n rug had en moest omdraaien maar verder heb ik wel okee geslapen. Volgens mij voelt hij zich wel schuldig nu dat hij me uit m'n eigen bed verjaagd heeft terwijl ik moest werken vandaag.

Vanmorgen voelde hij zich weer wat beter en had hij ook honger. Hij wilde heel graag naar college in Amsterdam maar dat mocht van mij alleen als hij een uur in de spits in de trein kon zitten zonder heel nodig naar de wc te moeten en als hij wat gegeten had. Hij had ook trek dus een droog beschuitje, half plakje ontbijtkoek en een kopje thee gingen goed. Toen zelf maar gaan werken en vanavond alle puinzooi opgeruimd. Een slaapkamer van 5m2 is dan toch wel krap Nu kan je er tenminste weer lopen.

En het voelt raar. Ik mis echt de intimiteit, het knuffelen, het gezellig samenzijn. Dat hebben we eigenlijk helemaal niet gehad en dat mis ik echt. Had ik niet verwacht. Vind het absoluut geen probleem dat hij ziek is en doe het graag om zo goed mogelijk voor hem te zorgen en vond het echt alleen maar onwijs vervelend en rot voor hem en snapte ook wel dat hij zich rot schaamde en zich niet fijn voelde maar vond het stiekem wel heel fijn dat hij het dan allemaal wel aan mij overlaat en niet liever naar huis gaat
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-03-2009, 19:54
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Met die kerels valt gewoon niet te praten. Ik ga het niet eens proberen. Stomme doos die ik ben.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 02-03-2009, 20:24
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Dit is wat vermijding met me doet.. een vervangende opdracht die veel meer werk is dan de opdracht die ik vermeden heb. Ik wil niet. Ik wil helemaal niks op dit moment. Ik kan dit niet, ik wil dit niet
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 02-03-2009, 20:50
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Volgens mij zorgen mijn zenuwen voor een enorme endorfine(toch?)aanmaak waardoor ik echt amper pijn heb gevoeld tot nu toe van mijn oor haha. De prik zelf viel ook echt réuze mee, had alleen het idee dat het echt 5seconden duurde maar dat is natuurlijk niet zo hehe.
En nu ben ik blij terwijl ik een oor heb wat drie keer zo groot is als het hoort te zijn.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 02-03-2009, 20:53
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Pffff ik krijg dat gestresste gevoel in mijn rug niet weg en soms denk ik dat ik gek word van de pijn. Iemand tips?
Ik ga nu maar even (weer) douchen om te kijken of de pijn deze keer wél weg gaat van een warme douche, dan mijn oefeningen doen en lekker op bed filmpje kijken of zo. Ooooomg. Ik leid een te gestresst leven denk ik?
Oud 02-03-2009, 20:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@darkfairy: Het stond ook in de krant, over die winkel die overvallen was (snoepwinkel toch?). Het is toch best eng allemaal, er worden echt abnormaal veel overvallen gepleegd de laatste tijd

OT: Het is een beetje chaotisch in mijn hoofd. Maar ik heb het idee dat ik het aankan en dat is een fijn idee.
ja het is inderdaag eng en vooral als het dicht bij is.
ja het is een snoep/tabaks winkeltje kan er niet met meer dan 10 mensen in staan.

ot.
de dag begon dus weer lekker.
vanochtend in tranen uitgebarst bij yoga.
door wat me moeder eerder zei.
want voordat ik hier kwam zei ze dat ik als ik hier weg ben eerst thuis mag blijven.
en daarna naar een paar jaar begeleid kon gaan wonen.
en nou lijkt het haar het beste dat ik vanuit hier gelijk begeleid ga wonen.
omdat ze denkt dat ik anders nooit meer het huis uit ga.
en verder weet ik niet waardoor.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 02-03-2009 om 21:03.
Oud 02-03-2009, 21:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Godverkutkutkut. Wat een algehele verklote rotdag vandaag zeg, niet te zuinig. Ik heb er geen goed woord voor over. Rottherapie, ketting van mn fiets, hele dag door bussen gemist, ik loop giga achter met schoolwerk, ik ga kapot van de pijn in mijn nek + ongesteldheidspijn, ik heb nu al geldproblemen en het is pas de 2e, krijg de hele dag lang verwijten naar mijn hoofd:
'jij loopt ook veel achter'
'weet je nou nog niet wat je wilt? beetje opschieten he'
'goh, jij bent ook vaak druk' (kutwijf, dat komt omdat je altijd 1 dag van te voren belt en verwacht dat ik alles uit m'n handen laat vallen voor je).
'nog niets gepland? je bent wel laat zeg'

AAHRG MENSEN, ik ben niet goed in plannen, niet in wiskunde, niet in aardig doen als ik chagerijnig ben, niet in mensen steunen als ik eigenlijk vind dat ze zeiken, niet in mijn eetlijst volgen, niet in eerlijk zijn als ik iets moeilijk vind, niet in mezelf uiten als ik daar geen zin in heb. Ik zeg het maar vast, kan ik daar in ieder geval geen verwijten meer over krijgen. Fuck it, de wereld is een bitch en iedereen erin ook.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 02-03-2009, 21:54
kroot
kroot is offline
Ahh mijn agenda is te vol, school te druk.
En nu ben ik ook nog misselijk, hoofdpijn, ziek achtig. Neeeeeeee ik moet nog zo veel doen. Maar tadatada: ik heb wel morgen een gesprek bij begeleid zelfstandig wonen, ik wil hier zo snel mogelijk weg!!
Oud 03-03-2009, 08:28
Verwijderd
Gelukkig nog geen dwangebehandeling, we gaan eerst een ander middel proberen. Hopelijk is het wat, hoewel ik me gister echt niet fijn voelde erdoor. Verder gaat he niet goed. 2 nachten achter eklaar op separeer geslapen.... Noujha, ik hoop dat ik andaag nog een gesprek met de arts heb enb da tik sne lkan worden overgeplaatst. Sorry voor nuhn rare getyp naar uik bebn een beetje wazig van de pillen,
Oud 03-03-2009, 10:24
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Volgens mij heeft iedereen op dit forum lente (zomer) nodig, als ik dat zo lees (de uitzonderingen daar gelaten, wat ik mij herinner van voorgaande jaren kon niet iedereen het warme weer goed verdragen).
Iedereen is gestresst en druk en wordt gek! Rustpunten inbouwen helpt! (dit is ook een notitie aan mezelf)

OT: Ooooomg. Ik heb vanmorgen college gemist omdat ik de hele nacht niet heb kunnen slapen van de hoofd- en nek- en schouder(rug)pijn. Tegen half vijf kon ik eindelijk opstaan om een medicijn te pakken en tegen half zeven sliep ik in. Ongelofelijk, echt waar. Ik heb geprobeerd niet te huilen (doet toch alleen maar meer pijn), en op zo'n momenten baal ik ervan dat ik op kamers woon en zo ver weg. Ik was bijna in staat mijn moeder midden in de nacht op te bellen, maar dat heb ik niet gedaan want dan maakt ze zich toch alleen maar zorgen.
Oud 03-03-2009, 10:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Knuffel voor Nienna, hoop dat de pijnstiller helpt!

OT: hier ook slecht geslapen, ik was zo onrustig, zat nog met m'n werk in m'n hoofd (het was erg intensief gisteren) en alles wat ik nog moet regelen nu ik verhuisd ben en rekeningen die ik moet betalen enzo. Net alsof je daar 's nachts wat mee kunt..ik wilde gewoon slapen. En dat $%$&-uitzendbureau.. Ik kwam er gister op werk achter dat een meisje dat net als ik destijds niet voor die callcentertest geslaagd was op het gebied van de persoonlijkheidstest (evenveel negatieve punten en veel dezelfde antwoorden als ik) wel aangenomen was voor die betreffende functie en ik dus niet. Ik vind het echt zo gemeen... Zeggen ze daar 'we gebruiken die test al jaren en hij heeft z'n betrouwbaarheid wel bewezen.' En bij het aantal fout dat wij hadden, word je normaal gesproken nooit toegelaten, maar ze zouden het nog gaan overleggen met de werkgever en dan wordt zij dus wel toegelaten en ik niet (en nee, er was geen beperkt aantal plaatsen). Dat is toch ook niet eerlijk? Ben er echt kwaad om en ga ze dat misschien ook nog wel laten weten. Niet dat er nu nog iets mee gedaan kan worden, maar dan heb ik het maar gezegd.

Straks dus weer werken, 4u lang bellen en dat is echt energievretend. Gister tot kwart voor 7 bezig geweest, iedereen was al weg, de teammanagers en de beveiliging van het gebouw stonden echt te wachten tot ik klaar was. Slecht Nederlandssprekende klant, moest echt alles 3x herhalen en ik verstond hem enorm slecht. Nouja, wel weer ruim 4 uur gewerkt en geld verdiend dus.
Oud 03-03-2009, 12:10
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vanaf vandaag ga ik voor beter worden. Het hoeft niet goed te voelen, het hoeft alleen maar goed te zijn. Eten dus, zelfs als het als proppen voelt. Zelfs als het als veel voelt. Geen gebraak, geen gelijn, geen extremen. Ik wil geen medicatie en ik hoef geen medicatie. Ik kan het. Ik kan het.

En dat vak kan oprotten met zn stomme vervangende opdracht. Ik doe het niet. Ik ben bij de studieadviseur geweest en ik ga nog naar hoorcolleges als "dagbesteding", maar ik maak geen interviews, presentaties, aanvullende opdrachten. Geen takehometentamens. Geen gestress. Nu maar hopen dat het niet te laat is om het andere vak nog te halen... ik heb vrijdag tentamen en amper een letter gelezen. Maar ik kan het wel. Echt. Geloof gewoon een beetje in me.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 03-03-2009, 12:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Yana, ik geloof in jou. En het lijkt me een goede instelling, probeer eerst maar eens gewoon te eten, die gedachtes komen later wel. Veel succes met dat tentamen nog, verder gewoon alleen naar college gaan, lijkt me wel slim. Het is wel handig als je nog een beetje wat te doen hebt

OT: Ik heb vanochtend wel goed gestudeerd en alles gaat geloof ik op zich wel goed. Nu zou ik nog Derrida kunnen beginnen lezen, maar daar heb ik niet zo'n zin in
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-03-2009, 12:56
Verwijderd
@ Yana: gelover meldt zich! Goed dat je naar de studie adviseur bent gegaan, klinkt alsof het verstandig is wat je hebt afgesproken


OT:
wel laten vallen, niet laten vallen, wel laten vallen, niet laten vallen. Bleh.
En verder was mijn avond gezellig en ik ben reuzeblij met mijn vriendje <3 Maar slaaptekort is niet echt helpend als ik toch al moe was..
Oud 03-03-2009, 13:05
Verwijderd
*zich ook bij het ik-geloof-in-Yana clubje aansluit*

Een beetje in elkaar geloven kan immers geen kwaad!

OT: uni, hbo, uni, hbo. Ik kan toch niet weer falen in het beginnen van een studie? Eerst mn tentamen maar verpesten vanmiddag en dan zien we wel verder. En volgens mij ben ik ziek aan het worden, ik voel het. En de chaos in mijn hoofd is er nog steeds. Maar nu dit keer ga ik mijn dieet weer volhouden ongeacht wat anderen vinden, én ik moet echt een nieuwe broek kopen, want ik ben alweer uit mn broek gescheurd die zo mooi gefixt was door mn tweede moedertje.

Oh en ik kan soms zo'n haat hebben van binnen
'Cause the joke that you laid on the bed that was me, and I'm not gonna fade as soon as you close your eyes. And you know it.
Oud 03-03-2009, 14:31
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Hahah, ik had niet verwacht dat ik ineens een clubje van supporters zou verzamelen maar dankje voor jullie steun

@VV: Derrida, die gast ken ik! Nou ja. Niet persoonlijk dan, maar toch. Wat voor vak volg je?

@Ave: Volgens mij weet je wel wat het beste zou zijn, of niet? Wat voor wereldramp zou er gebeuren als je een vak minder zou volgen?

@Nattigheid: Jouw posts maken me soms enorm nieuwsgierig naar wat er allemaal achter zit... Het klinkt alsof je het niet makkelijk heb tenminste. Succes met je dieet, je tentamen (hoe ging het?) en het omgaan met je haat. Lijkt me naar.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 03-03-2009, 14:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Cultural Imaginations- The invention of the Maghreb
Maar Derrida komt in zo ongeveer elk vak bij Literatuurwetenschap terug Leve het poststructuralisme en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 03-03-2009, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Hahah, ik had niet verwacht dat ik ineens een clubje van supporters zou verzamelen maar dankje voor jullie steun

@Ave: Volgens mij weet je wel wat het beste zou zijn, of niet? Wat voor wereldramp zou er gebeuren als je een vak minder zou volgen?

Het laten vallen, terwijl ik het wél had gekund, zou niet per se verstandig zijn. Maar ja, dat weet je pas achteraf.. En momenteel lijkt het er op dat het onhaalbaar is, of iig niet haalbaar zonder paniek/huilen/onrust/stom gedrag. Anyway, ik heb m'n tutor gemaild of het klopt dat ik vakken van psychologie mag inzetten voor m'n general education program. Ik hoop het, want dan kan ik nu mijn stomme vak laten vallen ipv mijn leuke-maar-de-helft-van-de-studiepunten-vak. En hoe ik het volgend blok ga doen, weet ik nog niet Want ik had daar een vol extra vak gekozen om goed te maken dat ik vorig blok maar de helft had gedaan, maar ik hoor nu van veel mensen dat 1 vak sowieso echt heel pittig gaat worden. Maar goed, als ik vakken van psych mee mag nemen, dan hoef ik het 1e jaar 2 vakken minder te volgen en als ik nu en volgend blok 1 vak laat vallen, dan heb ik in totaal 1.5 vak te weinig gevolgd en is er geen ramp.

Blablabla. Anders is er ook geen ramp, voor mezelf zorgen etc. is belangrijker. Maar ik had zo graag eens vol mee kunnen draaien, op alle gebieden ipv falen/teleurstellen
Oud 03-03-2009, 15:41
Verwijderd
Citaat:

@Nattigheid: Jouw posts maken me soms enorm nieuwsgierig naar wat er allemaal achter zit... Het klinkt alsof je het niet makkelijk heb tenminste. Succes met je dieet, je tentamen (hoe ging het?) en het omgaan met je haat. Lijkt me naar.
t is niet zo dat ik een hoopje mens ben op t randje van de afgrond hoor Maar ik heb soms gewoon van die momenten/dagen dat de chaos die ik af en toe ervaar in mn hoofd nog wel eens erger lijkt. ik ben vorig jaar al 12 kilo afgevallen met mn dieet maar wil er nog zeker 5 af, maar dat is moeilijk want ik ben immers al veel kwijt en dus gaat het nu moeilijker. Ik moet mn aandacht verdelen tussen verschillende werelden (waar ik woon, waar ik studeer, en waar ik mn hart verloren ben -de andere kant van de wereld), ik ben veel onderweg per dag, ik ben vorig jaar een van mn beste vriendinnen verloren, ik werk veel, ik probeer aan de Uni te studeren terwijl ik vermoed dat dat net te hoog gegrepen is gezien het feit ik dus niet kan plannen/geen motivatie heb/chaos heb/maar het wel allemaal stervensboeiend vind, ik niet nog eens van studie kan wisselen (2 jaar SPH, twee jaar reizen/werken, en nu Uni) Ik heb een gezondheidsprobleem waar tot op de dag van vandaag geen arts iets mee kan/wil doen, maar wat niet meer alleen lichamelijk is, maar wat me ondertussen ook tussen mn oren gaat zitten, en dan zijn er inderdaad nog wat dingen die ik meegemaakt heb die maken dat ik zo ben. waarschijnlijk heb je hier nog steeds geen reet aan oh en het tentamen ging reteslecht

Maar ik ben best een vrolijk kind hoor En als je het zo typt, valt het ook wel weer reuze mee
Oud 03-03-2009, 15:48
Verwijderd
@ Nattigheid: even totaal nutteloos tussendoor, maar ik vind jou altijd zo interessant ik volg je posts altijd en volgens mij ben je echt een leuk mens En knuf tegen de narigheid.
Oud 03-03-2009, 15:56
Verwijderd
@Ave: de hele zaal hier keek naar me omdat ik hardop moest lachen Narigheid, nattigheid. Het ligt zo dicht bij elkaar Maar dankje!!
Oud 03-03-2009, 16:15
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Jaa mijn broek is echt de bom. <3 Ik draag m pas negen maanden want ik heb hem voor mijn examen gekregen van mijn mama en hij valt echt helemaal uit elkaar. Er zitten overal verfspatters en ik heb van die charmante gaten tussen m'n benen maar ze zijn gecamoufleerd met stippenstof, en de hele onderkant is eraf gelopen en nu zat er een extra scheur in en ik heb hem gefixt met een satijnen lintje. Hij zit zo lekker. <3 't Is echt mijn allerfavoriete broek aller tijden.

En mijn stagebegeleider is nog steeds ziek en mijn rij-examen staat gepland voor 14 mei what the heck. Ik moet echt nog beginnen met lessen. Verder ben ik chagrijnig, heb ik driehonderdmiljard briljante plannen voor wat ik komend jaar ga doen en kan ik ze allemaal combineren. Mijn vriendje is lllliefde en ik mis mijn beste vriendinnetje maar haar zie ik zaterdag weer, en zondag mijn beste vriendinnetje uit U. Morgen ga ik met mijn studiebegeleider praten en dan hoop ik maar dat er iets uitkomt waardoor ik komend halfjaar wél ga overleven zonder permanent gefrustreerd te zijn.
En ik moet mijn Dourkaartje nog kopen. Jaa.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 03-03-2009, 16:31
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben er weer. En vanaf vandaag ga ik mijn leven beteren!

Bijlezen ga ik denk ik niet redden, maar vanaf hier haak ik weer in!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.