Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2009, 12:48
Verwijderd
Nou mag ik zondag niet even met mijn vader naar Utrecht. Ik ben het zo zat. Ik zit al 4 weken binnen. Klerelijers.
Advertentie
Oud 27-03-2009, 13:56
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ooomg! Vanavond zijn de opnames dus ik ben een beetje zenuwachtig ik bedoel, ik moet wel actief participeren, duidelijk articuleren en daarnaast opletten met formuleren, geen mensen gaan beledigen enzo xD pff spannend...

@ lentekriebel: Knuffel!
Oud 27-03-2009, 15:02
Verwijderd
misverstand, het mag toch eindelijk even naar buiten.
Oud 27-03-2009, 17:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oef. Therapie was even heel moeilijk, maar ook heel goed. Vertelde van gisteravond/vannacht, hoe het allemaal was gegaan, het nieuws wat ik deze week heb gekregen over 'De Toekomst' en heb ook mijn droom verteld en dat was zó moeilijk..
Het allermoeilijkste vond ik nog wel dat ik zag dat het háár raakte. Ik zat daar natuurlijk in tranen te vertellen en ineens zag ik dat niet alleen ík het moeilijk had met al het emotionele, maar zij ook. En weetje, misschien heb ik me vergist, wílde ik dat zien, maar volgens mij was het er echt. Ze keek zó serieus en zó medelevend, even dacht ik zelfs tranen in háár ogen te zien. (Totale verbeelding of was het echt zo?)
Hoe dan ook was het behalve erg moeilijk ook wel heel goed om te delen denk ik, het voelt als een soort openbaring en .. ik kan het niet beschrijven, het voelt nu even alsof het allemaal anders is. Dat is het niet, want ik ben pas net op weg en ik moet nog ver, maar 'we weten waar we aan moeten werken'. Het blijft hetzelfde probleem en dezelfde situatie, maar dan met een plotseling inzicht wat me raakt tot in mijn ziel en wat zoveel emoties oproept dat ik heen en weer slinger tussen bijna manisch (gisteravond) naar vreselijk depressief/verdrietig (vandaag)..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-03-2009, 20:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik heb vandaag gewerkt en we hadden het best wel druk.
en nou ben ik moe.
en ik kwam straks in boekel aan.
op de afdeling en toen zei de verpleging dat ik morgen als enige hier ben.
vandaag is haast iedereen al met weekend gegaan.
en morgenvroeg gaat de laatste met weekend.
en dan ben ik tot zondag avond hier alleen in huis.
met een de verpleging dat zal dus wel rustig worden.
alleen raakte ik straks wel even in paniek.
en ik ben nou nog steeds gespannen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 27-03-2009 om 21:17.
Oud 27-03-2009, 21:08
Verwijderd
keihard gewerkt pff.
woensdag naar den haag met school.
Ik heb er echt geen zin in, terwijl ik het best leuk vind normaal gesproken, maar ik voel me niet lekker.
En al helemaal niet in een grote groep, en die busreis. Dammm
Oud 28-03-2009, 00:16
Verwijderd
godsamme <3<3<3 wat een match
Oud 28-03-2009, 00:31
Apocrypha
Apocrypha is offline
En toen ging het vanavond eventjes kneiterhard mis...
Oud 28-03-2009, 07:06
Alyssia
Alyssia is offline
Ik weet niet meer wie ik ben. Ik wou dat hij me antwoord kon geven, maar ik kan het hem niet vragen. Ik stel de verkeerde vragen. Het antwoord zit wel in mezelf, maar hoe moet ik daar dan bij komen? Ik durf het niet, ik kan het ook gewoon niet. En waarom kan hij me er niet bij helpen? Ik weet dat ik het niet kan vragen, maar ik zie door de bomen het bos niet meer...
Oud 28-03-2009, 10:26
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Hmm ik word toch zo moe van dat keiharde werken. 7 Dagen in de week bezig met mn studie, elke dag wel een aantal uur. Ik kan niet wakker worden en denken ooh ik hoef vandaag niets te doen. Het is allemaal voor een goed doel, wat ik nu haal hoef ik volgend jaar niet meer te doen. Maar ik ben zo moe, zo moe.
Oud 28-03-2009, 10:33
Verwijderd
Ik ben zo boos, zó boos. Waarom denkt hij nou dat hij grappig is als hij opmerkingen maakt over pakken hagelslag die open in de kast staan? Weet die zak dan nou na een jaar nog steeds niet dat ik op crackers met kip leef en heel erg m'n best doe om niet weer 13 kilo aan te komen? Meneer ik-weeg-125-kilo-en-vreet-rustig-door? Ik kan m'n vader wel wurgen af en toe. En nog als ik huilend voor m sta en alleen maar om z'n begrip vraag, dan geeft ie iemand anders de schuld. Ik ben zo boos.
Oud 28-03-2009, 10:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Kinderen voor kinderen maakt mijn leven zoveel leuker Ik ben gewoon een beetje blij...

totdat ik aan mijn essays en scriptie denk Maar ik ga gewoon dit weekeinde dat boek lezen en zo, en dan komt het goed. Vind ik.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 28-03-2009, 11:12
Verwijderd
GEFELICITEERD, rare kwast!


En ot: tussen 7.30 en 9.30 werden mijn wasmachine en koelkast bezorgd. Omg hoe vroeg. Betekende dus om 6.30 mijn bed uit, naar mn huis en toen ben ik maar de keuken schoon gaan maken. Om 8.45 uur waren ze er en de keuken en vloer zijn nu ook schoon. Anders had het vandaag allemaal veel langer geduurt, dus ergens ook fijn dat het nu af is. En dan morgen schilderen. Jeej!
Oud 28-03-2009, 12:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het is hier erg rustig nou.
de laaste is vanochtend gegaan.
en ik moest nog brood halen voor volgende week.
dus ik ben met een van de verpleging brood wezen halen met de auto.
want het regende nogal hier.
en ik heb hem ingemaakt met dammen.
en ik ben een paar wasjes aan het draaien.
en nou ga ik lekker computeren.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-03-2009, 15:23
Verwijderd
weekend... bah, dan is het zo saai hier. Heb de hele middag mandala's lopen kleuren en met een nieuwe patient hier gekletst. Wat ik nu moet gaan doen weet ik niet. Misschien nog maar een stukje breien. Hopelijk kom ik de avond een beetje rustig door. De laatste 3 avonden gingen niet zo goed. De hele tijd geschreeuw in mijn hoofd met niet zo'n prettige kreten. Ik kijk wel uit naar morgen, eindelijk eens even weg van de afdeling.
Oud 28-03-2009, 15:44
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Rare kwast: gefeliciteerd!

Vandaag was voor het eerst dit jaar de winkel open. Gelukkig mocht ik om twee uur naar huis, er was echt niks te doen en vrijdag heb ik ook de hele dag gewerkt, dus nu nog een half dagje thuis is ook wel fijn. En het was ijskoud in de winkel, ik heb buiten de ramen staan lappen en dat was warmer dan binnen zitten.

Ik dacht dat ik blij zou zijn om weer te werken. Ik ben daar ook wel blij mee, ik vind het leuk om te werken. Ik snap niet waarom ik me dan nu niet gelukkig voel, waarom ik nu echt verdrietig ben. Ik kan echt wel huilen nu, maar ik weet niet waarom.

Ik twijfel of ik morgen wel of niet naar trainen zal gaan. Ik denk niet dat meedoen gaat en een dagje rustig thuis is ook wel fijn. Ik voel me ook niet zo goed en dat zal morgenochtend nog wel erger zijn met een uur korter slaap.

Ik voel me geestelijk en lichamelijk even helemaal kapot.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 28-03-2009, 16:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
thanks sonho en heksjuh

wat gaaf sonho dat je huisje steeds verder klaar is
ik voel me niet echt jarig, tis nog lekker rustig gelukkig kon onder de middag even 1.5 uur slapen, ben zooo moe, blegh
maar goed, vanavond nog een paar familie mensjes en morgen high tea met 2 vriendinnetjes..

kreeg voor vanavond ook nog een aanbod om naar antwerpen te komen, familielid werkt als vip begeleider bij de marco shows en had nog kaartjes, maar ja familie komt vanavond

ow en nog even een knuffel voor heksjuk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 28-03-2009, 17:06
Verwijderd
gefeliciteerd rare kwast!
Oud 28-03-2009, 17:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@rare kwast gefeliciteerd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 28-03-2009, 17:50
Verwijderd
rare kwast gefeliciteerd

Ik voel me echt niet oke. Er moet iets gebeuren want anders word ik gek.
Oud 28-03-2009, 18:44
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ rare kwast: gefeliciteerd!
Knuffel voor Heksjuh & Queasy ! Wel goed voor jezelf zorgen jullie he?
@ Sonho: wat een leuke berichtjes over je huisje

OT: Pff, ga ik het ooit niet meer doen? ik ben zo teleurgesteld in mezelf, wel erg makkelijk om jezelf naar de klote te helpen in plaats van gewoon om te gaan met gevoelens enzo. *triest* Zag het vanochtend dan ook niet zitten maar moest werken dus ik moest wel. Was opzich wel prima vandaag, niet heel erg boeiend en wel een leuk/fijn gesprek gehad met één van m'n collega's. Voel me nu ook iets rustiger, maar nog steeds erg emotioneel en .. pff.
Vanavond maar even een rustig avondje, de week voorbereiden en morgen weer hard studeren.
Waar doe ik het allemaal voor? Oh ja, uiteindelijk, na al het vechten, al het knokken wordt het beter, misschien. Dat is het enige waar ik op kan hopen.

You don't gotta be a prisoner in your mind
If you fall, dust it off
You can live your life
Let your heart be your guide
And you will know that you're good if you trust in the good
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-03-2009, 19:17
Verwijderd
Citaat:
OT: Pff, ga ik het ooit niet meer doen?
*virtuele support*! je kunt het echt wel
Citaat:
Ik ben zo boos, zó boos. Waarom denkt hij nou dat hij grappig is als hij opmerkingen maakt over pakken hagelslag die open in de kast staan? Weet die zak dan nou na een jaar nog steeds niet dat ik op crackers met kip leef en heel erg m'n best doe om niet weer 13 kilo aan te komen? Meneer ik-weeg-125-kilo-en-vreet-rustig-door? Ik kan m'n vader wel wurgen af en toe. En nog als ik huilend voor m sta en alleen maar om z'n begrip vraag, dan geeft ie iemand anders de schuld. Ik ben zo boos.
Enn.. ook voor jou support! Klinkt niet leuk dit.

Citaat:
Hmm ik word toch zo moe van dat keiharde werken. 7 Dagen in de week bezig met mn studie, elke dag wel een aantal uur. Ik kan niet wakker worden en denken ooh ik hoef vandaag niets te doen. Het is allemaal voor een goed doel, wat ik nu haal hoef ik volgend jaar niet meer te doen. Maar ik ben zo moe, zo moe.
Oooh zo true, zo mijn leven op dit moment! Maar ik probeer morgen weer te gaan hardlopen, want dat maakt me gewoon zo blij, het moet kunnen!

@ rare kwast feliiiii!

& woeh, een jongen in de trein die mijn nummer vraagt? how peculiar (wat, dat geloof je toch niet, blijkt how peculiar ook nog een nummer van robbie te zijn. nu ben ik echt officieel obsessed, als ik zelfs zonder het te weten nummers van hem noem )

Edit: want waarom ook nieuw berichtje plaatsen. Ahh, going crazy, zo nerveus, zo zenuwachtig!

Laatst gewijzigd op 29-03-2009 om 18:08.
Oud 28-03-2009, 19:30
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik zorg goed voor mezelf de laatste tijd Zaterdagavond en wie zit er weer eens alleen thuis?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 28-03-2009, 20:03
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Ik ben zo boos, zó boos. Waarom denkt hij nou dat hij grappig is als hij opmerkingen maakt over pakken hagelslag die open in de kast staan? Weet die zak dan nou na een jaar nog steeds niet dat ik op crackers met kip leef en heel erg m'n best doe om niet weer 13 kilo aan te komen? Meneer ik-weeg-125-kilo-en-vreet-rustig-door? Ik kan m'n vader wel wurgen af en toe. En nog als ik huilend voor m sta en alleen maar om z'n begrip vraag, dan geeft ie iemand anders de schuld. Ik ben zo boos.
Heb je hem verteld hoeveel pijn hij je doet met zo'n opmerking? En dan niet op een moment waarop het gebeurt...
__________________
To eu zčn
Oud 28-03-2009, 22:56
MiSS_CHaNTRa
Avatar van MiSS_CHaNTRa
MiSS_CHaNTRa is offline
voel me n beetje eenzaam....
Oud 29-03-2009, 10:09
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik word gek van mijn hoofd. Mijn concentratie is nul en mijn huisarts blijft maar zeuren over geen medicatie. School lijdt er zo vreselijk onder maar ik heb geen zin om het daar te melden omdat ik volgens mijn huisarts dus niks heb... Wat een gedoe zeg.
Tentamen gaat dus ook echt niets worden. Heb voor mezelf besloten dat als ik dit tentamen en statistiek niet haal, ik ermee stop.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 29-03-2009, 10:41
Verwijderd
Nou bedankt voor 't duimen dus want ik heb een kamer!

Superspannend wel allemaal want t andere meisje gaat ook weg dus eigenlijk heb ik 2 kamers dus nu probeer ik een klasgenootje erin te krijgen hopelijk wil ze en hopelijk klikt het dan ook

Nu even proberen om mn hoofd rustig te krijgen en leren voor tentamens want die komen er ook weer aan!
Oud 29-03-2009, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Heb je hem verteld hoeveel pijn hij je doet met zo'n opmerking? En dan niet op een moment waarop het gebeurt...
Uiteraard. En ik hoop dat de boodschap nu wel is doorgekomen. Maar goed. we zullen het zien.

ontopic: ik had twee verjaardagen en ze waren errug gezellig. Van een neefje-van-7-verjaardag naar een piloten-van-30-en-ouder-verjaardag. hilarisch
Oud 29-03-2009, 10:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat ben ik toch ook een rare

Iedereen vraagt maar wat ik na mijn afstuderen ga doen en dan zijn ze verbaasd als ik zeg dat ik geen idee heb en dat ik niet van plan was om verder te studeren. Nou ja, misschien is dat ook wel heel raar, om nog ongeveer evenveel idee te hebben van wat je wilt gaan doen als toen je zes was.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-03-2009, 12:54
Verwijderd
Whoohoo <3 Ik heb zo'n zin in het leven tegenwoordig. En dat komt niet door vriendinnetje, door vrienden, door school, door wat dan ook, maar door mezelf! En natuurlijk komt het ook wel door mijn matties/chicka's, door school, door het lekkere weer, doordat veel dingen meezitten, door alle geniale nieuwe muziek die ik luister, door alle feestjes waar ik ben, door alle leuke dingen die gebeuren, maar óók door mezelf.

Laatst gewijzigd op 29-03-2009 om 14:29.
Oud 29-03-2009, 13:01
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Stappen in Amersfoort was héél leuk!! En een leuke mail Eigenlijk heeft ze ook wel gelijk. Het ís leuk!

Straks m'n lessen voorbereiden en nog meer zenuwachtig zijn voor mijn 'beoordeling' morgen. Brr...
Oud 29-03-2009, 13:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Wat ben ik toch ook een rare

Iedereen vraagt maar wat ik na mijn afstuderen ga doen en dan zijn ze verbaasd als ik zeg dat ik geen idee heb en dat ik niet van plan was om verder te studeren. Nou ja, misschien is dat ook wel heel raar, om nog ongeveer evenveel idee te hebben van wat je wilt gaan doen als toen je zes was.
Herkenbaar... Maar maak je er niet druk over, er komt vanzelf iets, want als je afgestudeerd bent, moét je wel. Je kunt niet hele dagen thuis gaan zitten. Ik heb me er tijdens mijn studie ook veel te druk over lopen maken. En ook steeds die vragen van mensen wat ik zou gaan doen en dat het toch wel lastig was dat ik het nog niet wist. Ik werd er écht gek van en dat is mede de reden dat ik zo lang over m'n master gedaan heb. Maar VV, er komt echt wel wat en ondanks de crisis kun je echt wel wat vinden, helemaal in Utrecht/de Randstad, er is altijd wel een uitzendbaantje te vinden waar je mee kunt beginnen. Dus laat je niet opfokken door al die vragen... (heb ik wel gedaan, maar het was niet nodig blijkt achteraf)

OT: ik ga nú echt die motivatiebrieven schrijven. Ik weet dat ik dit al de hele week roep, maar nu moet het echt, want ik ga de boel morgen persoonlijke afleveren. *inspiratiemodus aanzet*
Oud 29-03-2009, 13:16
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb er gewoon geen zin meer in...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 29-03-2009, 13:16
kroot
kroot is offline
ik ben echt te erg in alles uitstellen. Komop!! Ik heb volgende week 2 tentamens en ik doe er echt geen flikker aan. En 3 concerten waarvoor ik misschien ook nog een beetje moet oefenen.
@sonho: erg gaaf dat je een eigen huisje hebt!
@rare kwast: gefeliciteerd
en een knuffel voor justhanna, wat zeiden ze bij je beoordeling?
Oud 29-03-2009, 13:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ forever gefeliciteerd met je kamer.

ot.
ik werd om 11:30 wakker gemaakt.
en om 13:30 was ik pas beneden.
net even gegeten en me tanden gepoetst.
en nou weer even computeren.
en vanavond komen ze allemaal weer terug.
jammer genoeg zit er een hele drukken bij.
en vanavond komt me moeder op bezoek.
en er komt deze week weer een nieuwe bij.
niet van mij leeftijd hoorden ik al.
en het is een man.
en verder geen idee.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-03-2009, 15:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ahhh het lukt helemaal niet. Ik ben helemaal afhankelijk van die motivatiebrieven omdat ik verder niks concreets kan opsturen en dan heb ik nog maar heel weinig kans. Waarom doe ik het ook nog?
Oud 29-03-2009, 15:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: wel apart dat je dan zelf nu juist weer wil gaan studeren... (maar dat bedoel ik verder niet gemeen of zo hoor) Maar veel succes hoor, natuurlijk! En ik maak me er op een bepaalde manier juist helemaal niet zo druk om, want bij mij lijkt altijd alles vanzelf wel een beetje goed te komen altijd, maar nu maak ik me er druk om dat ik me er niet druk om maak omdat andere mensen zich er zo druk om schijnen te maken. Of zoiets. Ach wat, op mijn zesde wilde ik schrijven en dat wil ik nu nog steeds en verder zie ik wel.

En het wordt lente!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 29-03-2009, 16:03
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb vandaag mijn eerste hardloopwedstrijd gelopen, en het ging best goed. Mijn precieze tijd en plaats komt nog op internet te staan, maar ik vond het leuk om te doen. Ik ben trots op mezelf dat ik mijn doel (wat ik me in oktober gesteld had) gehaald heb!
En het is een heerlijk rustig weekend, daar was ik al lange tijd hard aan toe.
Oud 29-03-2009, 16:16
Verwijderd
Ik haat keuzes maken zo erg hard.
Oud 29-03-2009, 16:24
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Nog van harte gefeliciteerd, rare kwast!

@Vogelvrij, ja KvK is leuk . Ik heb een hele speellijst voor als ik mezelf wil opvrolijken .
@Lentekriebel: hoe was het uitje met je vader? Naar trouwens dat je dat geschreeuw in je hoofd hoort (wel goed dat je merkt dat het 'in je hoofd' zit en niet echt is!).
@forever: gefeliciteerd met je kamer!
@Hawahaai: gefeliciteerd met het behalen van je doel!

OT: wow ik heb hier echt al lang niet meer gepost. Wel alles bijgelezen steeds maar dan vergeet ik te posten. Blijkbaar gaat het wel lekker hier . Ben met vriendje vakantie aan het uitzoeken, dat schiet niet zo op want hij weet niet zo goed wat hij wil. Ik wil naar Frankrijk en het leek me leuk om daar te fietsen, maar hij weet het steeds niet. Nouja, ik ga 'm er nog wel even voor schoppen. Dit weekend was gezellig, gisteravond met een heleboel mensen spelletjes gedaan en V. belde ineens of ik met pasen meeging naar Duitsland! Dat lijkt me op zich wel tof, maar ik had eigenlijk al iets anders gepland dus ik moet even kijken wat ik wil gaan doen... En ik had morgen afgesproken met B. maar die heeft nog niks van zich laten horen, beetje raar. Ik had haar dinsdag al gemaild en nu vandaag maar weer en ik zal 'r ook nog even sms'en maarja. Ennn het is jammer dat vriendje nu niet hier is. Klaar. Nu ga ik me omkleden (want net gefietst) en dan uhm leren. Het is zo raar dat het een uur later is dan ik denk! Ik heb nog geen honger maar het is al wel bijna avond enzo.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 29-03-2009, 16:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
@Missy: wel apart dat je dan zelf nu juist weer wil gaan studeren... (maar dat bedoel ik verder niet gemeen of zo hoor) Maar veel succes hoor, natuurlijk! En ik maak me er op een bepaalde manier juist helemaal niet zo druk om, want bij mij lijkt altijd alles vanzelf wel een beetje goed te komen altijd, maar nu maak ik me er druk om dat ik me er niet druk om maak omdat andere mensen zich er zo druk om schijnen te maken. Of zoiets. Ach wat, op mijn zesde wilde ik schrijven en dat wil ik nu nog steeds en verder zie ik wel.

En het wordt lente!
Nou, liever zou ik willen werken hoor. Maar ik wil dit uitzendwerk niet voor jaren blijven doen, het kan trouwens elk moment aflopen. Ik wil uiteindelijk wel bij een tijdschrift of dagblad terecht komen en nu loop ik telkens tegen te weinig ervaring aan. Met die master vergroot ik m'n kansen. (Als die brieven eens even op papier willen dan, want ik ben net helemaal de put ingepraat door m'n broertje terwijl ik alleen wat tips wilde... ik heb zo weinig kans omdat ik geen representatief werk op kan sturen en ik heb echt geen motivatie eigenlijk behalve dat ik het heel graag wil, dat ik nu echt zoiets heb van laat maar zitten ook, ik word toch niet aangenomen.)
Oud 29-03-2009, 17:07
\\\wubbo///
Avatar van \\\wubbo///
\\\wubbo/// is offline
Weer ruzie met mijn moeder........... word tijd om een kamer te zoeken ofsow
Oud 29-03-2009, 17:29
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Een vriend is "afgesturdeerd" voor piloot. Heel raar, hij is 20 en is aangenomen bij RyanAir, gaat gewoon direct aan het werk als co-piloot. Ook al is het een vriend, ik weet niet of ik zo blij zou zijn om bij hem in het vliegtuig te zitten haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 29-03-2009, 17:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en dit keer wil ik het lijnen veel langer volhouden.
en veel meer afvallen.
maar waarom komen die gedachtes dan weer terug.
om op bepaalde sites te kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 29-03-2009, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Nou, liever zou ik willen werken hoor. Maar ik wil dit uitzendwerk niet voor jaren blijven doen, het kan trouwens elk moment aflopen. Ik wil uiteindelijk wel bij een tijdschrift of dagblad terecht komen en nu loop ik telkens tegen te weinig ervaring aan. Met die master vergroot ik m'n kansen. (Als die brieven eens even op papier willen dan, want ik ben net helemaal de put ingepraat door m'n broertje terwijl ik alleen wat tips wilde... ik heb zo weinig kans omdat ik geen representatief werk op kan sturen en ik heb echt geen motivatie eigenlijk behalve dat ik het heel graag wil, dat ik nu echt zoiets heb van laat maar zitten ook, ik word toch niet aangenomen.)
Maar als je representatief werk wil hebben, ga je toch lekker een stage lopen bij een tijdschrift of dagblad? Dat scheelt enorm veel, je rolt zo het wereldje in, en je doet een berg aan ervaring op. En als ze zelfs daar vinden dat je niet genoeg ervaring hebt, doet een jaartje bij een studentenblad van bijv de universiteit werken veeeel meer dan nog een master... (combi is nog beter wel ). Juist door de praktijk in te duiken werkt het een stuk beter.

En dat je het heel graag wil, dat is toch juist je motivatie Dat moeten ze ook hebben.
Oud 29-03-2009, 20:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
bedankt allemaal voor de felicitaties
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 29-03-2009, 20:49
Verwijderd
Het was wel fijn even van de afdeling weg te zijn. Door Utrecht gewandeld met mijn ouders en daarna bij mijn broer gaan eten. Nu ben ik weer terug... Ik weet het niet hoor, voel me niet echt prettig, maar ik heb nu niet zo'n last van het akelige geschreeuw.
Oud 29-03-2009, 22:59
Verwijderd
oh damn ik ben ECHT ontzéttend verliefd
en ik heb zo'n zin in het feestje! <3
Oud 29-03-2009, 23:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Freya: ik ben al afgestudeerd en dan is het moeilijk om een stage te vinden. Ik ga het nog wel proberen hoor, ik wil gewoon veel ijzers in het vuur hebben voor september. Het zijn trouwens duale masters, met een half jaar verplichte stage erin en verder ook veel praktijk.

OT: ik heb het af. Net alles uitgeprint en in de envelop gestopt. Morgen ga ik alles brengen bij het masterbureau en dan moet ik alleen nog wat dingen via de mail versturen en dan wordt het afwachten. Nu gauw m'n tas inpakken en zorgen dat ik in slaap kom....morgen weer vroeg op, dus wordt een kort nachtje.
Oud 30-03-2009, 00:19
Verwijderd
Citaat:
@ Freya: ik ben al afgestudeerd en dan is het moeilijk om een stage te vinden. Ik ga het nog wel proberen hoor, ik wil gewoon veel ijzers in het vuur hebben voor september. Het zijn trouwens duale masters, met een half jaar verplichte stage erin en verder ook veel praktijk.

OT: ik heb het af. Net alles uitgeprint en in de envelop gestopt. Morgen ga ik alles brengen bij het masterbureau en dan moet ik alleen nog wat dingen via de mail versturen en dan wordt het afwachten. Nu gauw m'n tas inpakken en zorgen dat ik in slaap kom....morgen weer vroeg op, dus wordt een kort nachtje.
Ja 't is ook wel logisch dat je datg allemaal al weet Maar die masters klinken dan wel uitermate geschikt om aan meer ervaring te komen ja weet niet wat je voor studie hebt gedaan, maar als dit niet werkt, kun je misschien ook instromen in een 'gewone' master (zoals bijv. Nederlands? of heb je dat juist gedaan) en via daar dan ook een 'gewone' stage te doen..?

/bemoeizucht

OT: Ja iets teveel zin in morgen En in tekenen behalve dan in het doen, irritant is dat, ik wil het vooral gedaan hebben hahaha. Dat geldt volgens mij voor alles in mijn leven. Hmmmm. Verdacht. Nou ja morgen. Ja! Mensen en creatieven enzo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57.