Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2004, 20:07
Verwijderd
wat een ***brugger... even dipje omdat die me op een van mn zwakste punten pakten maar mokkelmichael heeft me weer opgevrolijkt
Advertentie
Oud 23-05-2004, 21:02
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
I feel the blues is comin' up :/

nu natuurlijk spijt dat ik de hele dag geen klap gedaan heb enzo. hatelijk. zullen we met zn allen zeggen dat ik stom bezig ben en de boel weer eens verpest? ok..: je bent stom bezig en je verpest de hele boel weer eens
Oud 23-05-2004, 21:04
Verwijderd
M'n post is weg.
Oud 23-05-2004, 21:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik wou toch ff zeggen: mensen die dit jaar examen doen..sterkte en succes!! Jullie kunnen het allemaal, dat weet ik zeker!! Niet stressen, het valt achteraf vaak best mee!!



ben stiekem zelf wel b'tje jaloers op mensen die examen doen ( sorry)! Ik voel me dom..ben 18 en zit nog steeds op school..4e klas, ik doe volgend jaar pas examen! Ik voel me zo dom!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 23-05-2004, 21:07
Verwijderd
Morgen toets economie. Ik moet hem goed maken, maar ik snap er niets van. Als hij alleen de theorie gaat vragen ga ik het wel redden, anders ga ik gillen ofzo .
Oud 23-05-2004, 21:24
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Rhea schreef op 23-05-2004 @ 22:04 :
M'n post is weg.
Stond ie er eerst wel dan? Of had je gepost maar stond er niets?
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 23-05-2004, 21:31
Verwijderd
be nnog niet echt zenuwachtig geweest voor mn examen. help er klopt ierts niet. nu ben ik dat wel. met kriebels in mn buik en alles dr bij. oke nu klopt het weer. maar t was ok wel fijn zonder. moet nog veel doen om te slagen. nja hoop er maar het beste van. het eninge waar ik me aan vast kan houden op dit moment om het te overleven: over twee weken is het over en ben ik er vanaf. Heel veel succes iedereen!
Oud 23-05-2004, 22:51
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
zo.. dat was nog eens een saaie dag.. werken werken werken.. waarom moet ik altijd werken als andere mensen vrij zijn??? maar... het verdient! en daar gaat het om!
het is gelukkig weer goed met mn beste vriendin.. ik weet wel dat de ruzie nooit lang stand kan houden bij ons... maar toch telkens als het zo is voelt het kut.. ook al weet ik zo goed dat het wel weer goed komt (komt niet zovaak voor gelukkig) zo, ik heb niet veel boeiends te vertellen, maar ik wilde toch nog even posten vandaag... duss....

dag lieve mensen.. succes morgen voor diegene die examens hebben...
@ nijn: whieh! je hebt weer gepost!!! *vind fijn* *knuff*
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Oud 23-05-2004, 23:04
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
woeha! Voel me even helemaal geweldig. k Weet even helemaal zeker dat het goed zit tussen mij en m'n vriend. En t zit al die tijd al goed, maar ik zoek eigenlijk dingen waar ik jaloers om zou kunnen zijn. Nu heb ik even zo'n gevoel van: jullie kunnen me wat, hij houdt van mij en so what dat ie misschien opgewonden van jullie wordt... (ja, ik ben vaag)
Ik hou gewoon van hem

En verder... tsja... wel steeds dat sluimerende verdriet, wat me heel erg uitput... maar daar ben ik inmiddels aan gewend
__________________
Tsja
Oud 23-05-2004, 23:22
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Aah..'k haat het. 'k Ben veel te gevoelig.
'k Zit nu al aan het ergste te denken, terwijl het helemaal niets kan zijn. Was het maar al morgen, dan wist ik meer.
Het was toch van de kou dat ze zo rilde, hoop ik...
't Zal wel een maagzweertje zijn, toch..pff.
Ik mag er niet aan denken dat het ernstig zou zijn.

Sjah. Kan nu toch niet echt veel doen...mss maar nog even mijn vader gezelschap gaan houden.
Oud 24-05-2004, 01:04
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Mn hart moet nog gevult worden, maar toch wil ik graag ook een ander hart vullen
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Oud 24-05-2004, 05:31
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
ik ben te lui
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 24-05-2004, 07:57
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Waarom maak ik me toch altijd zo druk? Ik weet nu al dat het straks op mijn werk allemaal reuze gaat meevallen. Maar heb er helemaal geen zin in, ben er zelfs bang voor. Bang voor de reacties als mijn collega's gaan vragen wat er aan de hand is en waarom ik aangepast werk heb. Bang voor het gezeik dat ik ga krijgen als het niet snel genoeg gaat. En toch ik weet dat ze niet gaan doorvragen als ik dat niet wil. Ik werk er al ongeveer 2 jaar en ze kennen me daar goed genoeg voor. Ja, het zal wel meevallen. Nu moet ik dat alleen zelf nog gaan geloven..
Oud 24-05-2004, 08:04
Bamboo
Avatar van Bamboo
Bamboo is offline
Eindelijk, begin inmiddels een beetje door te krijgen dat ik niet verder kom als ik er niks aan doe (wist ik eigenlijk al maar was telkens te lui om ook echt wat te doen).

Dus nu effe de schouders eronder en dan kom ik er wel doorheen
Oud 24-05-2004, 08:11
Verwijderd
grmbl! Dat kind heeft natuurlijk weer iets geinstalleerd waardoor ik zo'n *****balk krijg op mn beeldscherm. Even vragen wat t is er t er dan af gooien. Vermoed dat t van msnplus is, maar dan hoeft dit niet, maar dan weet ik wel wat ze fout heeft gedaan. Grrr.. En ik zit ondertussen met zo'n irritante balk met reclame... !!!!

Snoopy: fijn om te horen dat je je zo goed voelt. Sta voor je klaar. Altijd! Dat weet je....
Hij was gister zeker wel blij na t voetbal

Ex heeft vandaag examen. Zal even voor m duimen. Heb al smsje gestuurd.

Gisteravond in bed lekker gesmst met mike. Echt gezellig. Krijg weer knuffelneigingen, al helemaal na die meeting. Zijn nog steeds aant napraten over die meeting. Was zo gezellig En dat gevoel dat ik had.. hahaa... zo grappig.. ik heb de baileys toch maar weggegeven, de gedachte eraan is al genoeg om te denken: nee dank je

Vandaag komt een man foto's maken van ons huis voor de verkoop en er komen ook mensen kijken. Dus moet ook alles nog netjes maken. Zal ook maar weer eens een keer gaan douchen...

Wou dat ik iets kon doen tegen mijn slechte slapen
Oud 24-05-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-05-2004 @ 09:11 :
grmbl! Dat kind heeft natuurlijk weer iets geinstalleerd waardoor ik zo'n *****balk krijg op mn beeldscherm. Even vragen wat t is er t er dan af gooien. Vermoed dat t van msnplus is, maar dan hoeft dit niet, maar dan weet ik wel wat ze fout heeft gedaan. Grrr.. En ik zit ondertussen met zo'n irritante balk met reclame... !!!!

das niet best! spyware!

en dat is niet van msn plus denk ik...

het is heel gevaarlijk + vervelend (een voorbeeld is: alles wat je intypt stuurt die balk naar een site toe die die gegevens doorverkoopt, al jouw w8woorden en tekst!)

oplossing: http://www.lavasoftusa.com/support/download/

(stukje naar onderen schuiven, downloaden, en meteen laten lopen! sommige programma's kunnen niet meer naar behoren werken, maar das alleen maar goed, geloof me )
Oud 24-05-2004, 09:46
Verwijderd
wat zijn sommige programma's?
Oud 24-05-2004, 09:49
Verwijderd
plus geuninstalleerd en voila.. alles weer goed
Oud 24-05-2004, 09:49
Verwijderd
althans... dat dacht ik
Oud 24-05-2004, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-05-2004 @ 10:46 :
wat zijn sommige programma's?
hangt ervan af waar je ze vandaan hebt .. kazaa b.v. is verschrikkelijk, kun je beter kazaalite hebben (dit is maar een voorbeeld hoor)

sommige spelletjes .. ik weet niet wat je op je comp. hebt, maar als je nog nooit een spywarescan hebt laten lopen zal 'ie heel wat vinden gewoon alles aanvinken als ie klaar is .. en dan delete als je twijfelt moet je uiterard geen vinkje zetten

(als je meer wilt weten, stuur maar ff een pm, dit is offtopic )
Oud 24-05-2004, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 23-05-2004 @ 22:24 :
Stond ie er eerst wel dan? Of had je gepost maar stond er niets?
Ja. Maar ik had gereageerd op een post van iemand anders, en die is ook weg. Dus ik denk dat ze daarom die van mij ook verwijderd hebben.. Of zo.
Oud 24-05-2004, 12:05
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
tussen de 6,2 en 7,7 voor duits wow, niet verwacht.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-05-2004, 12:16
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-05-2004 @ 13:05 :
tussen de 6,2 en 7,7 voor duits wow, niet verwacht.
Goed hoor en iedereen Suc6 met de examens!
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Oud 24-05-2004, 12:42
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 24-05-2004 @ 13:16 :
Goed hoor en iedereen Suc6 met de examens!
thnx.
ow, en ik heb ook ff voor mir (~~dolce~~) nagekeken. ze heeft ook 30 punten en dus tussen de 6,2 en de 7,7 zelfde als ik
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-05-2004, 13:35
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-05-2004 @ 13:05 :
tussen de 6,2 en 7,7 voor duits wow, niet verwacht.
zie je wel dat je het kan
Oud 24-05-2004, 14:42
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-05-2004 @ 10:49 :
plus geuninstalleerd en voila.. alles weer goed
Het is idd van msnplus... je kunt het ook installeren zonder de sponsor, dus dan krijg je die rommel niet op je pc
Er zijn ook programma's die spyware van je computer af kunnen gooien zoals ad-aware, waar relaxxamann een link van gaf en spybot search & destroy
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-05-2004 @ 13:05 :
tussen de 6,2 en 7,7 voor duits wow, niet verwacht.


Het was best leuk op school vandaag
School zelf is natuurlijk nooit leuk, maar het ging om de vrienden hè
Vanavond scouting... heb er best wel zin in... we gaan stokbrood bakken boven kampvuur... en wie gaat er vuur maken?
Oud 24-05-2004, 14:47
Verwijderd
Ik had nog een cadeautje gekregen voor mn verjaardag. Dat vond ik wel leuk
En stond daarnet zomaar mn oom in de tuin. Dacht ik dattie mn vader was. Ze moeten ook niet zo op elkaar lijken

Verder doe ik de hele dag al godsgruwelijk chagrijnig tegen iedereen, en ik heb er eigenlijk geen reden voor. Maar niet chagrijnig doen wil ook niet. Ben bij Nederlands apart gaan zitten terwijl iedereen in groepies zat. En femke maar vragen wat er nou was; '' Niets, laat me met rust, ik ben chagrijnig en ik weet niet waarom. Ga weg. '' Sorry, baaldag vandaag.

Laat me, laat me, laat me mn eigen gang maar gaan. Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan.
Oud 24-05-2004, 14:48
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Een nacht slecht geslapen en ik voel me meteen weer een stuk minder goed (ook psychisch). Volgens mij ben ik super chagrijnig. Op school was het eigenlijk best leuk. Heel de tijd een beetje gehangen omdat ik te moe was om iets te doen.
Geen zin om te skaten of wat dan ook, maar toch zal het weer een keer moeten. Vanavond oppassen dus dan kan het ook niet. Hopelijk val ik daar niet in slaap.
__________________
Oud 24-05-2004, 14:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-05-2004 @ 14:35 :
zie je wel dat jejullie het kankunnen
Oud 24-05-2004, 15:11
kroot
kroot is offline
Ik heb net Nederlands nagekeken: ik heb denk ik wel een zes, maar sta geen 7 meer.
Net conservatorium gebeld. Ze hadden me toelatingsexamens tijdens mijn eindexamens gedaan, hoezo handig. Maar nu moet ik dus in augustus
Ontzettend onhandig want als ik niet wordt toegelaten kan ik dan nog een andere studie gaan kiezen enzo.....
Ik moet deze week naar de huisarts voor een verwijsbrief en nu moet ik ophouden met het uit te stellen.
Nu ga ik geschiedenis en wiskunde leren!!!!!!!
Oud 24-05-2004, 16:22
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou, ik dacht dat m'n examens goed gingen vandaag... maar als ik zie waar m'n cijfers liggen, valt het ontzettend tegen ...

Voor bio: tussen de 5,9 en 7,4... Ik kan dus nooit meer een 8 staan. Ik dacht echt dat het heel goed ging .

En ne: tussen de 5,3 en 7,3... tja ben nooit echt goed geweest in nederlands, en een 6,4 kan mogelijk zijn, ik hoop het maar

Godver .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-05-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ruudje schreef op 24-05-2004 @ 15:42 :
Het is idd van msnplus... je kunt het ook installeren zonder de sponsor, dus dan krijg je die rommel niet op je pc
Er zijn ook programma's die spyware van je computer af kunnen gooien zoals ad-aware, waar relaxxamann een link van gaf en spybot search & destroy

ik gaf expres spybot search & destroy niet op omdat dat programma ZELF spyware bezit!!!!
Oud 24-05-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
relaxxamann schreef op 24-05-2004 @ 17:27 :
ik gaf expres spybot search & destroy niet op omdat dat programma ZELF spyware bezit!!!!
en die had ik dus via DrHendre ofzo en nu is t er af en met ad aware niet en met dat uninstallding zaten er geen dingen op die t probleem waren
Oud 24-05-2004, 17:01
Verwijderd
morgen mn eerste examen, geschiedenis. zie er zo tegenop. lees nu de stofomschrijving van Lancashire. heb het idee dat ik nks herken. maak me zo zorgen, wat als ik niks weet morgen. alles wat ik gelzen/geleerd heb weg is? dan nog die andere vakken, waar k amper voor geleerd he. ik wil nú niet falen, mag niet, kan niet. *zucht*
voor iedereen is het van zelf sprekend dat ik slaag. miss gebeurt dat niet.en dan? wat zuln mensen dan zeggen/vinden? maakt e zo bang.
hmm verkeerde insteling ik weet het. vanaf nu ben ik weer positief, voor zo ver ik dat kan.
Oud 24-05-2004, 17:05
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ja hoor, ben gaan werken. Het ging voor geen meter, het lukte echt niet, ik kon het gewoon nog niet. Ik kreeg niets open en kon dus niks bijvullen, heb dus maar een beetje rondjes gelopen. De manager die me zou begeleiden (hadden we afgesproken) liet me vallen en heeft heel de middag koffie gedronken in het kantoor of ze was in bespreking. Ja, aardige mensen allemaal. Heb toen ik thuis kwam meteen de arbo gebeld dat het echt niet te doen was. Wat een bitch is dat mens zeg . Ik moet volgende week gewoon weer gaan, want het ging al zo goed. Dus niet.. Ga morgen maar in het ziekenhuis vragen of ze daar niet even naar de arbo willen bellen, om het nog even een maandje uit te stellen. Misschien dat de therapie dan een beetje heeft geholpen, al denk ik het niet...
Oud 24-05-2004, 17:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 24-05-2004 @ 13:05 :
tussen de 6,2 en 7,7 voor duits wow, niet verwacht.
oke, het is dus tussen de 6,4 en de 7,9 geworden

@ gothic: ik kan wel zeggen dat ik het goede cijfers vind, je bent immers geslaagd, zo zou ik denken... Maar ik weet dat jouw verwachtingen van jezelf een stuk hoger lagen <knuff> maar Nederlands schijnt over het algemeen niet heel goed gemaakt te zijn, dus ik denk dat die 6,4 te halen is
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 17:31.
Oud 24-05-2004, 17:54
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Alle meisjes zijn raar, vooral als ze mij leuk gaan vinden lijkt t net of hun hersens op non actief staan. BR!, Scary shit. + Ik wil helemaal niet naar stage.. Ik wil leuke dingen doen.
Terwijl ik 4 maanden geleden amper buiten kwam
Oud 24-05-2004, 18:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou, ik heb gelukkig m'n vriend ff gesproken en gelukkig hebben we ergens tijd gevonden... het is echt te dramatisch voor woorden hoeveel dingen die jongen allemaal doet. Hij heeft echt praktisch geen tijd voor me op dit moment...

Maar, ik zie hem woensdagavond gelukkig ff . Beter dan niets zullen we maar denken. En ik moet er donderdag nog ontzettend vroeg voor opstaan ook, naja... anders kon ik hem pas over 2 weken oid zien, dus dat is ook niets.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-05-2004, 18:58
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Ik heb eigenlijk gewoon een hele dag gehad... goeie cijfers,
werk voor morgen is bijna af, enz, voel me 'gewoon' goed.
__________________
Drie.
Oud 24-05-2004, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 24-05-2004 @ 17:34 :
en die had ik dus via DrHendre ofzo en nu is t er af en met ad aware niet en met dat uninstallding zaten er geen dingen op die t probleem waren
Oud 24-05-2004, 19:12
Verwijderd
Ik ben echt op van de zenuwen. Vandaag niet naar school geweest, omdat ik zo in de war was dat het me allemaal geen reet meer boeide en m'n maag alles in de war schopt.
Maar het boeit me juist heel veel, alles. Teveel.
Morgen weer naar school? Ja ik moet wel. Hoe leg je zoiets aan je ouders uit? "Ja, sorry het gaat echt niet, vrijdag ben ik **** tegengekomen en nu functioneer ik niet meer normaal,"..
Whatever.
Natascha stelde voor dat ik een tijdje bij haar ging wonen.. En oh wat wil ik dat graag. Maar dan hoef ik ook niet meer thuis te komen denk ik. En dat moet wel.
En ik zou mezelf voor de gek houden dat het ineens allemaal beter gaat zodra ik uit dit huis ben.
Damn het gaat echt niet meer.
En nu moet ik júist die laatste loodjes er in leggen voor school, want ik móet over.. En het lukt niet, het lukt me verdomme niet.
Ik voel me compleet vastgelopen in alles. Het voelt niet meer alsof ik in m'n lichaam zit, en het is zo raar.
En ik ben alleen maar bang. Zo ontzettend bang.

Zeikzeikzeik...
Oud 24-05-2004, 19:24
phensicske
Avatar van phensicske
phensicske is offline
Geen oog dicht gedaan...okee, toch wel 2-3 uurtjes. 'k Ben moe, maar moet nog mijn godsdienst (filosofie) en wiskunde blokken.
Net heel de tijd bij mijn moeder gezeten...het gaat wel allemaal in orde komen, gelukkig maar, 'k zou niet weten wat gedaan anders.

Pff..echt de dag was té lastig. Om 7h48 trein naar school..lange uren die maar voorbijkropen...17h even naar buiten glippen om wat nicotine op te doen...18h weggelopen uit de studie...de tweede toets zag ik niet meer zitten. De toets EHBO zal ook wel niet al te goed zijn maar soit.

Mjah, mag ik het morgen weer gaan uitleggen. Gelukkig is het maar een korte week en als alles goed verloopt is ma morgen alweer thuis.
Oud 24-05-2004, 19:36
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Mjah...ik ben zo gaar...de dag was veels te vervelend...
Sta je daar om 9.30 om je afstuderen aan te vragen en dan door te reizen...is die club pas om 13.00 open Dan die muffe bieb maar in om te studeren...uiteindelijk pas om 17.00 ofzo thuis...
2.5 uur studeren....3 uur treinen... blub
Nu koffie en lekker n vrije avond...

*Knuffel aan iedereen die m wil*
Oud 24-05-2004, 19:47
Verwijderd
*Zucht* moet dit?! Nee ik wil niet meer!!... Een week slapen en dan zonder terug te kijken verder gaan, ja dat wil ik. Onmogelijk, zoals zoveel dingen .
Oud 24-05-2004, 20:05
Verwijderd
sinds maanden weer een stukkie gefietst! en het ging, nja, slechte conditie, maar tging met mun knieen. ow het liefst zou ik morgen weer naar school gaan fietsen bladiebla... rustig opbouwen. ik ben in een ratelbui NIET normaal meer, volgens mij lezen jullie dat ook wel aan dit berichtje (was dat goed nederlands?). alles gaat een beetje heel snel door mijn hoofd enzo, en nu is dat leuk, maar straks word ik er knotsjie gek van, like allways. maar boeie, nu voel ik me toch redelijk goed, nu is nu en straks is straks, nietwaar? gossie, het lijkt net of ik geen medicijnen gehad heb ofzow *denkt*.... ja ik heb ze toch echt ingenomen vanochtend... onzinnig berichtje? ja, defenately (of hoe je het ook schrijft). hmmz, ik zal toch maar es off gaan, anders maak ik jullie net zo gek als ik zelf ben (oehhhh dat wil je niet! ). ik hoop maar voor jullie dat jullie dit berichtje niet gelezen hebben (zei ze hoopvol aan het eind) .
Oud 24-05-2004, 20:11
moon
Avatar van moon
moon is offline
vriendin in de problemen, net nu ik me zelf ook al niet geweldig voel. Ik wil zoveel tegen haar zeggen om haar te troosten en te helpen, maar ik weet nooit zo goed wat...
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 24-05-2004, 21:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik realiseerde me vandaag dat als ik zou zakken voor mijn examens, het van mij niet meer zou hoeven
en dat is toch best wel triest

het is een beetje zoals in dat topic `ik haal mijn identiteit uit cijfers`oid

Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik moest doorgaan, omdat ik goed was op school en iedereen mij slim vond. Ik vond dat ik dat niet mocht weggooien. Het zou verspilling zijn. Het zou betekenen dat ik 'het geluk van een aardig iq meekrijgen' niet verdiend had.

Ik voel me ook schuldig als ik naar zon ziekenhuisprogramma kijk en ik zie daar al die kinderen vechten voor hun leven. En dan te bedenken dat ik het mijn zomaar weg wil gooien. Hoe durf ik dat te willen. Hoe egoistisch.

Maar ik ga heus door. Er is altijd wel ergens een sprankeltje hoop. Hoop dat het later allemaal anders is.
__________________
I love dr Phil :D
Oud 24-05-2004, 21:45
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Shit, weer laat thuis en weer klaar wakker. Ik heb geen zin in weer een vermoeide dag.

Hopelijk wordt het leuk morgen....
__________________
Oud 25-05-2004, 06:35
Verwijderd
slaaptekort vanwege examen
we gaan op goed geluk
Oud 25-05-2004, 06:37
Verwijderd
vandaag eerste examen. ben zo zenuwachtig. zie er onwijs tegenop. om 8 uur wordi k opgehaald door een vriendin en gaan we samen op weg naar onze scholen. daar heb ik ook al met 2 andere vriendinnen afgesrpoken. gelukkig wel geslapen. nou ja niet meer zeuren, gewoon maken dat examen komt vast wel goed
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131
Pruts0r
493 02-07-2008 16:15
Verhalen & Gedichten Mooie gedichten
Verwijderd
111 19-09-2007 19:24
Psychologie Wat valt je op aan andere forummers?
Yana
133 26-02-2007 09:38
Psychologie Het grote lucht-je-hart topic!
Nona
500 08-04-2004 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:52.